• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כאן יקום עץ- לידתו של צבא הגרזנים האדירים

מזל טוב על הרכישה!
הגמדים נראים די טובים, אבל בעיקרון מה שאני עושה בצביעה זה כמה שלבים פשוטים:

צבעי בסיס-לרסס פשוט על כל המודל שכבה אחידה וטובה (את זה כבר עשית)

צביעה-פשוט לצבוע כל חלק במודל לפי הצבע שאתה רוצה שיהיה לו, שים לב איפה נגמר חלק אחד ומתחיל חלק שני, תצבע עם מכחול כמה שיותר דק, ותשים כמה שפחות צבע על המודל. תצבע בעדינות ותשתדל לא לחרוג מהגבולות כדי לפשט את השלב הבא.

תיקוני צביעה-לעבור עם מכחול דק יותר מהראשון או עם קיסם ולתקן את כל החריגות, השוונצים הקטנים, המקומות שאליהם הצבע לא הגיע והנקודות הקטנות של צבע שהן לא במקום. השלב הזה הוא פחות או יותר הכי ארוך, הרבה פעמים תצטרך לצבוע כמה פעמים ברצף את אותו אזור כדי לתקן את החריגות הקטנות של הצבע. שים לב לזה שאתה משתמש במכחול נקי (המלצה-תנקה אותו רק במים זורמים מברז, אחרת המים יצבעו לך ויתערבבו עם הצבע וישנו אותו ויהרסו את הצביעה) ושאתה מחכה שעה בין כל צביעה וצביעה, ז"א שאם אתה צובע את החריגה הקטנה מלוח השריון לאבנט והתיקון גם לחריגה קטנה יותר לכיוון ההפוך, אתה לא יכול לתקן את זה מיד אלא לחכות שעה ואז לתקן (כי אחרת הצבעים הטריים יתערבבו לך על המודל)

וואש-אתה לוקח מכחול גדול, טובל בצבע הוואש או בשחור המדולל שלך ומעביר על כל המודל שכבה נדיבה בלי לשים לב לפרטים (צובעים את זה כמו שצובעים קיר, פשוט מעבירים את המברשת) ועושה בזה שכבה או שתיים, שמצלילות את המודל ויוצרות לו מראה יותר "אמיתי" וטוב.

בנוסף, בין שלב התיקונים לוואש אתה יכול לעשות היילייטס על המודל כדי לשפר לו את המראה, או לעשות דרייבראש על חלקים מסוימים.
 
חזרה
Top