• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ואנור בארץ הקודש - עץ משחק: פרק שני

"מלא סיפורים! המון! כל כך הרבה, שאני אצטרך שלושים לילות כדי לספר את כולם" הוא צוהל "אבל אם תעזרו לנו להשיג אותו, אני מבטיח לכם שלושה לילות רצופים בסיפורים הכי טובים, מעניינים "הוא מדגיש כל מילה בתנוחה תיאטרלית "מרגשים, מסעירים, מותחים, מצחיקים, מפחידים ומוזרים שיש!" הוא מסיים בקידה "לא תשיגו עסקה טובה כזו בשום מקום אחר." הוא מהנהן ברצינות.
 
ראסל וצימבול:
"אנחנו לא מצטרפים אליכם, נהיה מסוכן פה. האדמה משתנית..."
בעוד הרול הכושף מדבר, אתם רואים לנגד עיניכם צמח קטן נובט לצדו - הוא נבהל, מצביע עליו ואומר לכם: "רואים? לפני ארבעים מחזורים צמחו פה הרים חדשים ועכשיו כל האדמה מתכסית בצמחים הרעילים האלו! קללה הוטלה על המקום הזה! קחו את צמח הלב שלכם ועופו מכאן - או שנאכל לכם את העצמות בעודכם חיים!" עיניו מנצנצות באכזריות וברשעות.

ג'ונתן:
עוד לילה טרוף שינה עבר עליך, הפסקת כבר לספור את הלילות בהן אינך מצליח להרדם - וכי מי יכול להרדם עם זכרונות הזוועות הפוקדים אותו בכל לילה? וכי מי יכול להרדם עם הזמזום הטורדני והבלתי פוסק של אל האבדון והרקבון?
הפעם הזמזום הוביל אותך אל הבניין הקדום, נשארת בחוץ כמובן - אף יצור חפץ חיים לא נכנס לשם מדעתו. בבוקר הספקת לראות קבוצת שודדים שוטים נכנסת לבניין, ואחריהם דמות מתגנבת בלאט ונכנסת דרך כניסה צדדית - צעקות האימה והשבר של השודדים לא אחרו לבוא. התכוונת לקום ולהמשיך בדרכך, אך הזמזום רמז לך להשאר. לפנות ערב ראית שתי דמויות יוצאות מהבניין - אחת מהן נראית בבירור כדמות של מכשף, ואתה שומע קטעים משיחתם שממנה אתה מבין שהדמות השנייה הזהירה את המכשף על בואם של השודדים כי הם פגעו בה בדרך כלשהי, כעת המכשף שם פעמיו להרי סדום והוא אומר לדמות השניה בשביעות רצון שאת המנהיג הוא השאיר למות על "המסילה" והצביע לכיוון משהו שנראה כמו גשר צר וגבוה שתלוי באמצע האוויר. מה אתה עושה?
 
אלקאבר קם ורץ לאורך המסילה, מדי פעם קנוקנות צומחות משום מקום ותופסות אותו, אתה משתחרר מאחיזתם, ממשיך לרוץ וחוזר חלילה. המסילה מתעקלת למעלה ולמטה ולפתע אתה רואה מולך דמות גרומה בעלת גלימות מתנפנפות ושיער וזקן פרועים המעוטרים בנזר שחור-אדום. מה אתה עושה?

ג'ונתן מתקדם לכיוון הגשר המוזר, אך אינו מבחין בדבר. אתה ממשיך בדרכך ובסוף שם לב לאיזו תנועה מוזרה ומקוטעת על הגשר - אתה רואה לפניך אורק חובש מסכה מנסה להשתחרר מאחיזתם של קנוקנות צמחים. הוא נראה לך די מוכר. מה אתה עושה?
 
צימבול מצחקק בעצבנות ומחייך "כן כן, נעשה את זה ומיד נסתלק"
הוא מסתובב וממלמל לטוראק בזווית הפה "אני לא חושב שהם נחמדים..."
"די,באמת?" שואל טוראק בעוקצנות "אתה לפעמים כל כך טיפש שזה בלתי נסבל!"
"אבל, אולי נצליח להוציא מזה משהו.." הוא מחייך בערמומיות.
"היי איש" הוא צועק לנול "הצמחים האלה רעילים במגע או רק באכילה? סתם, לחקירה, לקראת הזמן שניקח את צמח הלב..."
(אם הוא אומר שזה רעיל באכילה טוראק מגחך, תופס את הצמח ומחליק אותו לתוך כיסו. "אני חושב שנוכל להסתדר יופי..." הוא מצחקק)
(אם הוא אומר שהצמח רעיל במגע טוראק מרים את החרב וקוצץ את הצמח, מרים אותו לאוויר ומחליק אותו בזהירות לשקיק, בלי שייגע בו ואומר "יש לזה כמה..שימושים" בחיוך)
 
"אני הוא מצביא ה... לעזאזל עם זה. אני לא יכול אפילו לשמור על החיילים שלי, אני לא אשתמש בכינוי שלי. אני אלקאבר. הזדהה." הבחור עם הגלימות יכול לעשות מה שבא לו, אבל אלקאבר יאכיל אותו באגרוף שלו אם הוא יתגלה כעויין.
 
הרול אומר לצימבול שהצמח רעיל למגע. כשהם רואים את מעשיו של צימבול, הרולים נסוגים אחורה שני צעדים ונעלמים כלעומת שבאו.
צימבול קוצץ את הצמח ואתם ממשיכים בדרככם. לאחר עשרים דקות של צעדה, אתם מריחים צחנה נוראית שבוקעת מצימבול. עשן מתמר מבעד לשקיק ואתם רואים טיפות שחורות מבצבצות מבין קפליו.
מה אתם עושים?
 
חזרה
Top