• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הרשעים האהובים עליכם בכל הזמנים?

מאסטר סאסורי!
הוא פשוט גאוני.
הנשקים שלו מתוחכמים, הוא מצא דרך לחמוק מהמוות, והדבר היחיד שהביא בסוף למותו הוא זה שהוא איפשר לסבתא שלו להרוג אותו כי הוא ריחם עליה!
 
נבלים מוצלחים? זו סיבה לשיר!

King Revange אמר/ה:
Apocalypse! אחד הנבלים היחידים שראיתי שלא הפסיד
אני שונא את אפוקליפס. הוא סובל כרוני מתסמונת סופרמן ההפוכה. נכון סופרמן הוא גיבור חזק מדיי עד שצריך היה להמציא מבחר שלם של גבישי קריפטונייט נדירים ביותר, שכל אחד מהם מחליש אותו בצורה אחרת ובאורח פלא לכל הנבלים יש הרים שלהם?
אז זהו. אפוקליפס הוא נבל שמקבל ציוד טכנולוגי וכוחות מגוחכים וספציפיים להחריד על פי צרכי העלילה, בנסיון נואש של הכותבים לשמור עליו רלוונטי ומאיים. בחיי, בכל ההיצע של האקס-מן ישנם רק שני נבלים מגוכחים ממנו (סאורון ולגיון - שגם לו יש קטע של צבירת כוחות מטופשים).

טסוקימארו אמר/ה:
הנשקים שלו מתוחכמים, הוא מצא דרך לחמוק מהמוות, והדבר היחיד שהביא בסוף למותו הוא זה שהוא איפשר לסבתא שלו להרוג אותו כי הוא ריחם עליה!
זה אחד מהבערך חמישה פרקים שראיתי מנארוטו EVER, ודווקא הפרק הזה גרם לי לזלזל בדמות. סאסורי הפסיד בגלל שהוא טיפש.
משך עשרים דקות הוא עומד ומסתכל על סאקורה מרפאת את עצמה ואת הסבתא ואומר לעצמו "בכל רגע הרעל שלי יהרוג אותה! לא יכול להיות שהיא חסינה אליו (למרות שהיא רופאת-על!). כולם מתים מהרעל שלי! הם צריכים למות בתוך כמה שניות. נכון שהיא כבר עשרים דקות חיה וחובשת לעצמה את הפצעים, אבל בטח הרעל ישפיע בכל רגע. אני בהחלט לא אערוף לה את הראש רק ליתר בטחון. אני אחכה לראות שהרעל שלי באמת מכניע אותה. מוחעחע. היי, למה את תוקפת אותי בחזרה סאקורה? את צריכה להיות מתה! אוי... הפסדתי."
ננסק אמר/ה:
מליפיסינד, היפיפיה הנרדמת. היה לה יותר סטייל מעשרה נבלים אחרים ביחד.
1+. היה לה יותר סטייל ויותר אישיות מכל דמות אחרת בסרט הזה ובהרבה סרטים אחרים של דיסני, למעשה.


אם אני צריך להניח את האצבע על נבל ספציפי בעצמי? זה קשה, אבל אני חושב שהנבלים הכי טובים הם אלו שאתה מבין מה מניע אותם ושהמניע הזה הוא לא באמת רע. מר פריז הוא דוגמה טובה:
 
- GLaDOS - כי בחייכם, זה מתבקש. היא התחילה בתור מדריכה ואז נהפכה למשהו מעוות, מפחיד, קיצוני וקורע מצחוק. ולשחקנים(אנחנו) אין אינטרקציה עם אף דמות חוץ ממנה במהלך המשחק. היא בלתי נשכחת בשבילי.
- ואאס! (מfarcry 3) - אלוהים אדירים, אחד הנבלים היותר מגניבים, אלימים, לא צפויים ולגמרי מטורפים ומעניינים שיש שם בחוץ.
- ראול מננדז (מBO2) - נבל מעולה, שהשחקנים מסוגלים להזדהות איתו(ויש שלב אחד שבו אשכרה משחקים את ראול, וזה אחד השלבים היותר מעניינים במשחק).

נבלים מעניינים נוספים שעולים לי לראש הם סארן מME, אנדרו רייאן מביושוק, דוקטור ברין מHalf Life 2 והג׳וקר.
 
Slade מ-Teen Titans, כי הוא אכזרי וקר-רוח אבל בעיקר כי הקול שלו שווה זהב.
יוהאן ליברט ממפלצת (אנימה), כי... האמת, קשה להסביר. הוא מטורף בצורה מאוד שפויה והוא מאוד מגניב. זה "רגוע, מתוחכם, מפחיד" סוג של מגניב, לא "לוחם על סופר דופר" סוג של מגניב.
Discord מהפתיחה של העונה השנייה של MLP:FIM, כי הדרך שבה הוא הורס לחלוטין את החבורה היא מאוד, מאוד מהנה. ושוב, הקול שלו שווה זהב.
ושאן-יו, ממולאן. קלאסי.
 
ננסק אמר/ה:
מליפיסינד, היפיפיה הנרדמת. היה לה יותר סטייל מעשרה נבלים אחרים ביחד.
+1

וגם אני תומך בפריז. לדעתי רק בזכות שהדמות שלו כנה יותר מרוב הנבלים, באטמן ורובין היה הסרט היחיד בהסטוריה שארנולד שוורצנגר היה יותר משכנע מג'ורג' קלוני. אני אישית ממש התרגשתי ממה שהוא מוכן לעשות בשביל אישתו הגוססת, וזה לדעתי המניע הכי חזק (הרבה יותר מ"לכבוש את העולם ולהרוג את כולם קולולו!").

יכול להיות שאני משוחד כי אני אוהב את המטריקס, אבל אני בוחר במיסטר סמית'. גם הוא בעצם נבל לא מובן - סה"כ הוא רובוט שהבין פתאום שהוא כלוא בתוך מערכת ומנסה להשתחרר מתוכה, בדיוק כמו בני האדם. מה שהופך אותו לנבל זה שהוא מנסה לעשות את זה בדרך שמשמידה לא רק את המערכת, אלא גם פוגעת בכל מי שמחובר אליה.
 
טובי אוצ'יהא מסדרת האנימה נארוטו.
אני באמת לא הייתי רוצה להפגש איתו בסמטה חשוכה...
תחשבו על זה, הוא ביים את מותו, עקר את עינו השמאלית, שהייתה שארינגן, עקר לפיין את עין הריננגאן השמאלית והשתיל אותה לעצמו, והוא רוצה לכלוא את כל העולם בגאנג'וטסו נצחי, שנקרא "טסוקיו נו מאי", שכל שנייה בעולם האמיתי נמשכת כ-100 שנה שם. כל רגע אתה מתייסר בייסורים קשים.
טובי גם הרג (לפחות ניסה) להרוג כל אחד, מאויבו הנורא ביותר ועד לחברו הטוב ביותר, קאקאשי.
אני גם שונא אותו כי הוא פחדן. קאבוטו החייה את מאדארה, ואמר לטובי שאם הם לא ישתפו פעולה, מאדארה יתקוף את טובי, למרות שזה לא הגיוני כיוון שמאדארה הציל את טובי.
 
אני מרגיש ממש בור מזה שאני לא מכיר הרבה מהרשעים שהוזכרו אבל אני לגמרי מסכים על מר סמית' וסקאר.
העכבישה החזקה במיוחד ששכחתי את שמה מהסילמריליון.למרות שהפריע לי שהיא בולעת את האור הקדוש,וכמעט טורפת את מורגות ובסוף רק משריצה מפלצות.
בריזה,אחות של דריזט.
 
מסכים לגבי כמה שאני אפרט פה.

יש לי 2 בולטים בראש -

הבחור שכמעט עשה מלחמת עולם שלישית בX-Men (היה עם קסדה מיוחדת ועם כמה שיבוטים, ביניהם איזה שד).
רייסטלין, וזה למה -

לרצוח את אחיך ואת אהבת חייך בשביל כוח ורצון לשלוט? להקריב את עצמך לא בשביל להציל את העולם, אלא את עצמך?
אני לא רוצה שום קשר אל המטורף...
 
אבל זאת הייתה קנאה נוראית, והוא הודה בינו לבין עצמו שהוא היה עושה זאת שוב. זה מראה גם על רוע פנימי.
קריסטנה, הכוהנת שניסתה לשנות אותו. הם כמעט שכבו ביער עד שהוא הבין שהוא עושה אותה טעות שהוא עשה כשהוא היה בן 16... להתאהב, ואז שהבחורה תלך לקרמון.

תראה, רייסטלין הוא דמות שמצד אחד בא לי לתת לו אגרוף ומצד שני לחבק אותו ולומר לו שהוא לא אשם בכלום... זה מוזר.
 
לא טענתי שהוא לא רשע, רק אמרתי שזה היה מקינאה.
חשבתי שאתה מדבר עליה, זכור לי שרשום באחד הספרים שזאת לא היתה אהבה אלא תשוקה בלבד... לא זוכר איפה.
ועדיין, הוא ניצל אותה בצורה נוראית ובסוף נתן לה למות (או שהיה מוכן לתת לה למות, בכל מיקרה הוא השאיר אותה באביס עיוורת או משהו כזה)
 
חזרה
Top