• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"מה שבויים? יש לנו שבויה אחת, שבאה איתנו ברצון, כי היא יודעת שאנחנו האדונים הטובים ביותר שהיא יכולה לצפות לקבל. ריזלית, תכירי את עצמך אליהם."

הננסית המפוחדת עומדת באחורי האוהל.

כשטארן מכחיש את המארב, הוא עונה, "אתה טיפש או שאתה באמת לא מכיר אותה?" הוא אומר, ומצביע בסאוואלה.
 
"באמת בן אדם" אומר תארניס. "אתה יכול להבין למה השארנו מישהי מאחור למקרה שיקרה משהו רע," הוא אומר, מאלתר ברגע שראה את סוואלה "אתה יכול לראות שהיא לא באמת חמושה או משהו, היא בסך הכל מישהי שתרוץ לעיר למקרה שיהיה פה באלגאן ותגיד להם שנכשלנו." הוא אומר. "למעשה היא פשוט זכתה בהגרלה מבין שלושתינו." הוא מתרץ.
 
בן האנוש סוקר את המקום ומרפה בחרבו. "הבנתי. אם באמת היה כאן מארב, כנראה שיהיו פה יותר אנשים."

הוא מחזיר את החרב שלו לנדן. "אבל אתם באתם בשביל מטרות שלא קשורות בכלל. אנחנו לא הולכים לשדוד, אז אין לכם סיבה להתעכב פה. להתראות."

לאורך הדיבור הזה שלו, נשמעות יללות קצרות מהאוהל. הננסית מנסה קשה להשיג קשר עין עם תאראניס וטארן.
 
"בן אדם" אומר תארניס, לא בצורת בוז של אלף לאדם, אלא בצורה קצת יותר גבוה של לקרוא לו "גבר" או משהו, "אנחנו פה כדי לבצע עבודה, שלחו אתנו כדי למנוע מכם לעשות צרות לעיר, אם אני אחזור עכשיו לעיר ואגיד להם את התשובה שלך, אני מאבד את הראש. עכשיו באמת שלא אכפת לי מה תעשו. אבל אני בן אדם צריך לעשות את העבודה שלו, והעיר חוששת מכם מסיבה מסוימת, אז אם אתם לא רוצים לשדוד אותה, מה אתם כן רוצים?"
 
"נראה לי שכבר איבדת את הראש," בן האדם עונה. "אנחנו לא הולכים לשדוד. אנחנו בכלל חמישה אנשים. אנחנו הולכים לדרכנו, וזהו. אם העיר חוששת ממנו, זאת לא הבעיה שלנו."

רייז יכול לראות שהננסית לא קשורה, אבל שלושה מהאחרים שבאוהל עומדים סביבה כאילו דווקא לחסום את יציאתה.

OUT
בזמן שזה קורה, פרדאן גם מנסה לבחון משהו או לעשות משהו כשהוא מסתתר?
 
פרדאן מניח חץ על הקשת שלו ומותח את המיתר, מכוון אל פתח האוהל. הוא עדיין לא יורה אותו, רק עומד בכוננות למקרה והשיחה תפנה לטריטוריה לא חברותית, למרות שהוא רואה כבר עכשיו שזה בדיוק מה שהולך לקרות.
הוא גם שם עין על הננסית הקטנה שבאוהל, מבגדיה וחפציה ועד הבעות פניה ושפת-גוף. ייתכן כי היא עוד תכסיס של האסירים, או נכס עבורו להשתמש.
 
פרדאן מותח את החץ על הקשת שלו מעט יותר בחוזקה ומפנה אותה אל האנשים באוהל. עיניו מתמקדות בהם כפי שלא התמקדו מעולם, בעודו מתכונן לשחרר את התקפתו בהינתן הרמז הקלוש ביותר לתגובה אגרסיבית מצד האסירים.
רגנארוק, אשר נמצא לא רחוק מסוואלה באותו הזמן, שומע את התכוננותו של פרדאן ומתחיל להתקדם לאיטו לעמדה ממנה יוכל להסתער במידה והעניינים אכן יסתבכו.
 
הננסית צורחת. "ציפור תוקפת אותי!"

"מה זה?" האורק אומר בהפתעה. האנשים שסביבה מנסים להעיף את רייז בידיהם מהננסית. בן האנוש ההמום, שעמד לפני האוהל ורחוק מהננסית, מסתכל בין כולכם לראות אם זה היה עוד תעלול להסחת דעתו, אבל בסוף גם הוא הולך להעיף את הציפור.
 
ריזלית ורוב השומרים מפנים את מבטם אל בני האדם שביקרו באוהל, דעתו של האורק הוסחה לגמרי, והוא רודף אחרי הציפור המועפת בזריזות כדי להעניש אותו.

OUT
רייז יעוף מחוץ לטווח שלו או יישאר? בצורת ציפור, הוא יותר עלול להינזק מאשר בצורת בן-מחצית.
 
OUT
אם הוא מנסה לפגוע בי בצורה רצינית, הוא פוגע בי אלא אם כן הוא מגלגל 1 טבעי, והנזק מחזיר אותי לצורה הטבעית שלי.
IN
הדרור נוסק למעלה, עף אל מחוץ לטווח הקפיצה של חצי האורק, אבל רק טיפה. הוא נהנה לצפות בבחור המגודל הזה רודף אחריו.
 
חזרה
Top