• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

סאוואלה
דרוכריוס צוחק. "כן, ברור שיש משוואות בשביל זה. אבל מה שאנחנו עושים בפועל הוא רק להוסיף ולאזן עד שזה עומד. כשבונים דברים, אין תמיד אפשרות לבדוק את הדברים האלה במעבדה. אבל אם זכרוני לא משלה אותי, שמים בדרך כלל 4 גבישים כאלה, וכמה מאות גבישים יותר זולים."

"לגבי פגישה אל תדאגי," הוא מבטיח. "הארכימג לא נותן לאף אחד להיכנס לחדרו, והוא משתמש בקסמים כדי לקיים שיחה. הוא רצה פגישה איתך ועם עוד כמה אנשים מסוימים, וכל מה שאני יודע הוא שהארכימג שלח משלחת דיפלומטית הבוקר שלא חזרה. היות שאחריותי היא בעניינים פנימיים של האקדמיה, לא שמעתי יותר."
 
צ'ואי:
פרדאן נאנח בעצבנות וקם מבול-העץ שישב עליו.
"אמרתי שהוא יכול לפגוש אותי כאן, אם הוא רוצה, אבל הוא מתכוון לקרוא לי לבוא אליו בכל זאת?! לא יאומן..." הוא מתלונן בעודו מתלווה לשליח על מנת להיפגש עם הארכימג.
 
פרדאן
OUT
אמרת שדרוכריוס (אב סאוואלה) יכול לפגוש אותך בחוץ, ופגישה עם הארכימג הוא משהו אחר. הבנתי שפרדאן מעדיף לא להתערב עם זה, אז זה גם בסדר גמור אם פרדאן מסרב לזה, ואם כן פרדאן פשוט ייפגש עם דרוכריוס בזמן הפגישה של הארכימג.
 
סאוואלה
"איך מאזנים את הגבישים? מאיפה הגבישים האלה בכלל מגיעים? מה מקור האנרגיה שלהם?" סאוואלה שואלת את אביה סדרה של שאלות בנוגע לגבישים.

"הוא הולך להשתמש בהקרנה?" סאוואלה שואלת בעניין על הדרך בה הארכימג הולך לדבר איתם.
 
רייז וטארן הולכים לתוך הבניין שבתוכו אמור להתקיים פגישה עם הארכימג. תאראניס נכנס אחריהם. שלושתם מופתעים במקצת לראות זה את זה לראשונה מאז שנפרדו. הם מובאים לחדר שבתוכו הם רואים איש במדים אדומים שעומד דום.

"אל תנסו לדבר איתו עדיין," הם מוזהרים. "זה רק הקרנה של הארכימג. הוא יהיה מוכן לשוחח איתכם בתוך דקות ספורות. אתם מוזמנים לאכול כשאתם ממתינים."

מיני אוכל מוגשים על השולחן, שבעצמו עף באוויר בלי רגליים. השליח יוצא ומבטיח שוב שהארכימג יופיע בתוך דקה.

סאוואלה
דרוכריוס מסתכל בשעון שלו. הוא ממשיך לדבר עם סאוואלה תוך כדי פתיחת דלת המשרד שלו. "הגבישים נמצאים באדמה בטבע. רק לכמה מהם אנחנו מוסיפים אנרגיה באופן מלאכותי. טקס מכוון לזמן של ברקים טבעיים הוא לרוב מספיק. יש המון דרכים אחרות. וכן, זה נכון, הארכימג לא מתגורר בהוריזון בכלל, אז הוא מעדיף לדבר פנים-אל-פנים באמצעות הקרנה וכיוצא בה. אבל אל לי להאריך - תראי בעצמך עוד מעט."

פרדאן
פרדאן עובר במסדרון אחרי שליחי הארכימג ורואה את דרוכריוס משוחח עם סאוואלה. הוא יעקוב לדרך לפגישה עם הארכימג, או יעצור אחרי שהוא רואה את דרוכריוס?
 
הדרך להוריזון חולפת בעצלתיים. בימים הראשונים, רייז מדוכא מעט. הוא לא יצא מהיער הרבה זמן. המישורים הפתוחים, האדמה הקשה ומלאת הסלעים, הם לא מה שהוא מכיר ואוהב. הם לא הבית, והוא מרגיש לא נוח במחיצתם. בערך ביום השלישי הוא חוזר לעצמו, וכשהם עוברים לצד הבירה הזהובה, רייז הוא זה שמלמד את טארן איך לחמוק מהשדים השורצים באיזור, הקרוב כל כך לשממה האדומה ולשאול. הוא מזהה את האיזור, מבין כמה קרוב הוא ליער האימים- ביתו הישן, והוא נהיה מעט יותר שמח. הוא אף פעם לא ידע כמה הוריזון קרובה לשם- מעטים הקוסמים שהעזו להתקרב ליער. עם זאת, זה מסביר את החיות הענקיות והמשונות שרייז ראה כל כמה זמן שם.

כשהם נכנסים להוריזון עצמה, רייז מרגיש המום. הוא אף פעם לא ראה כל כך הרבה אנשים במקום אחד, ובטח ובטח לא ראה כל כך בניינים מרחפים בשמיים, עם משטחי אנרגיה המובילים אליהם ומהם. לאחר כמה שעות, נראה שבן המחצית מתרגל למראות המשונים. אחרי הכל, מדובר כאן ביער. יער של אנשים ומבנים משונים. ולאחר שטארן מסביר לו על המשמעות של כסף, רייז מחליט לבזבז את כולו בשוק- וקונה זוג שיקויי ריפוי פשוטים.

בפגישה, רייז מחייך לעבר תאראניס ומנופף לו לשלום בנלהובת, אם כי תשומת לבו מתמקדת במהירות במזון המשונה שעל השולחן. הוא מנסה קצת מכל דבר, מרחיב את אופקיו בזמן שהוא מחכה.
 
סאוואלה
"אז מה מחזיק את האיים באוויר אם לא האנרגיה הקסומה ששמים בגבישים?" סאוואלה שואלת את אביה, מחכה לתשובה מלאה (עם שאלות המשך אם צריך), נפרדת לשלום מאביה וממהרת לפגישה עם הארכימג.

אאוט: אתה יודע, פעם הבאה אנחנו תמיד יכולים להמשיך את השיחה (או את הדבר הפרטי שסאוואלה עושה) בספוילרים בזמן שאנחנו אומרים שסאוואלה התקדמה...
 
כשכל אחד מגיע לחדר, ההקרנה של הארכימג מתחילה לנוע.

"שלום. אני מודה לכם שבאתם. יש אצלנו מצב לא פשוט. כולכם הייתם באי שמי-חושך בזמן שהוא נפל, ואתם יודעים מה קרה שם אחרי הקריסה: האסירים שחררו את עצמם, שדדו את האי, ואסרו את השומרים במקומם.

"אולם, יכול להיות שאתם לא יודעים מי בדיוק האסירים האלה היו. אני יכול להתערב איתכם שאין בכל האימפריה פושעים מסוכנים שכאלה. מה שהכי מדאיג הוא שהם החלו במסע עונשים בכיוון הזה."

עם האמירה הזאת, התמונה של הארכימג שדיברה עד כה מתפוגגת, ומחליפה אותה תמונה אחרת. התמונה מספרת יותר ממה שהמילים של הארכימג היו יכולות להעביר.

הרקע הוא של מדבר שרייז וטארן זוכרים היטב – היא הדרך שהם לקחו בדרך להוריזון. אנשים משוריינים רוכבים על סוסים שדוהרים במהירות קדימה. למרות הכובע שמכסה את רוב הפנים שלו, הוא עדיין מוכר לכולם – זה ארגי, האלף שנפגשתם איתו מקודם.

ממש בסוף, יש רק מספר קטן של אסירים שלא רוכבים ביוזמת עצמם, אלא אסורים ומונחים בידי רוכבים אחרים. המבט של טארן נסחף לצד הזה של התמונה, והוא תמה לגלות שאחד מהם הוא המורה שלו שהוא פגש רק לכמה דקות בעודו באי.

הארכימג ממשיך לדבר, ולאט לאט, התמונה מתחלפת שוב בזו של הארכימג עצמו. "דיפלומטיה תמיד עדיפה מלחימה שלא לצורך. שלחתי אתמול קבוצה למטרה הזו, אבל הם לא חזרו, ורק הבוקר התגלה שהם נהרגו בדרך. אתם היחידים שנחשפתם לאסירים בשלום, וגם אינכם קשורים לרשות שכלא אותם, אז יש לי יותר תקווה מכם, אם אתם מוכנים לבצע את המשימה."

OUT
סאוואלה
אתייחס לשאלות (ולאחרות, אם יהיו לה) בפוסט הבא.
 
"אני מרגיש שחלה טעות" אומר תארניס, "חשבתי שכולנו כאן בעניין מעשיהם של השלישיה, ולבדוק האם הם אכן מנסים להעיר את הרביעי." הוא אומר מביט באחרים, "אני מניח שלעצור את האסורים יהיה מטרה נאצלת לכל דבר, אבל... האם לא עדיף להתרכז בבעיות גדולות יותר? אלה אסירים, ואתה עצמך אומר שהם חלאות המין האנושי, שבני האדם ישלחו צבא לטפל בהם בעוד אנחנו נמנע מהעולם להתמוטט."
 
רייז מביט בעניין בהקרנה, נוגע בה מספר פעמים ומנסה להפריע אבל מתיישב לאחר כמה רגעים על הרצפה, ופשוט מסתכל. הוא לא בטוח שהוא מבין מה העניין. אבל הארכמג הבטיח לאמא עזרה עם הניקוי של היער, רייז מוכן לעזור לו בשמחה.
אבל כשתאראניס מזכיר את המזימה של השלושה, רייז גדל מעט מבלי משים, שיער מתחיל לצמוח על גופו לפני שהוא משתלט על שינוי הצורה הלא רצוני הזה, ופולט נהמה בצורת אדם. נהמה שאולי משמעותה בשפת החיות כקללה, אם הן בכלל קיימות. "יש ארבעה חרדונים?" הוא שואל, זה בדיוק מה שהיה חסר לו. עוד דרקון שיעצבן אותו כל הזמן.
 
''אני בספק שדיפלומטיה תועיל, אדוני....לא יודע אם אתה מעודכן במעשינו על האי, אבל לא יצאנו משם ברוח טובה. התפתח קרב בינינו לבין האסירים. אנחנו לא בדיוק המתאימים ביותר לשליחה למשימת דיפלומטיה.''
 
"יש עוד אחד, הוא מנוטרל ותחת שמירה, אבל המלכה חושדת שהשלישייה תנסה להעיר אותו, היא חושדת שזו הסיבה שהותקפנו על ידי הדרקונים בדרך חזרה מהאי, והתעוררות של הרביעי יכולה להיות קטסטרופה בקנה מידה לא קטן." אומר תארניס. "אישית זה נראה לי חשוב יותר מכמה שודדים שעושים צרות."
 
לאחר שסאוואלה שומעת את דברי תאראניס היא משוכנעת שהארכימג לא סיים להסביר את מטרות המשלחת ולכן היא פשוט מחכה שיענה על השאות או שייתן הסבר מלא על המשימה, כלומר מה הוא באמת רוצה שהם ישיגו מהאסירים.
 
חזרה
Top