מטריף מחשבה
אין אור בקצה המנהרה
החל מהדרגה השלישית, אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לשלוח צל שימשוך את היריב לכיוונך, כל עוד אתה בצל. כדי לברוח, הוא צריך לגלגל הצלת חוכמה בד"ק 8 + מתאם הכריזמה שלך + תוסף השליטה שלך.
כל עוד היריב בתוך הצל שאת נמצא בו, הוא חייב לגלגל כל תור הצלת חוכמה בד"ק שהוזכר. אם הוא נכשל, הוא מתחיל להשתגע. כל כישלון מוסיף לו נקודת שיגעון אחת:
בנקודת שיגעון אחת, היריב מקבל 1- לכל גלגולי החוכמה וההתקפה שלו.
בנקודת שיגעון שתיים, היריב מקבל 2- לכל גלגולי החוכמה וההתקפה שלו.
בנקודת שיגעון שלוש, הוא מקבל חיסרון לגלגולי החוכמה וההתקפה שלו.
בנקודת שיגעון ארבע, היריב לא מבדיל בין בעל ברית או אויב. כל תור, הוא יתקוף את היצור הקרוב ביותר שהוא לא אתה.
בנקודת שיגעון חמש, היריב משתגע לחלוטין. הוא לא יכול להילחם עוד, לבצע פעולות או לדבר בהיגיון עד שהמאפיין יוסר על ידי לחש כגון הסרת קללה או שיקום גדול. הוא לא יכול לבצע עוד הצלות.
היריב יכול לנסות לברוח מהצל בו הוא לכוד, כל עוד הוא לא בעל 4 או יותר נקודות שיגעון. כדי לברוח, הוא צריך לבצע הצלת חוכמה בד"ק שהוזכר קודם. ברגע שהוא יוצא מהצל עם 3 או פחות נקודות שיגעון, השפעות השיגעון מתבטלות. בהנחה שהוא יוצא עם 4 נקודות שיגעון או יותר, ההשפעות נשארות.
כדי להשאיר את היצור בצל, אתה חייב לנצל פעולת בונוס כל תור.
אובדן מחשבה
מדרגה 9, כאשר אתה משתמש במאפיין אין אור בקצה המנהרה, אתה מקבל את הדברים הבאים:
- דירוג הקושי עולה ל10 + מתאם הכריזמה שלך + תוסף השליטה שלך.
- היריב מקבל חיסרון לכל הגלגולים שלו.
שליטת מחשבות
החל מהדרגה ה13, כאשר יצור משתגע בעזרת המאפיין אין אור בקצה המנהרה, אתה יכול לשלוט עליו כאילו הטלת את הלחש פקודה. היצור נשלט על ידי שליט המבוך, אך יכול לקבל פקודות בסיסיות ממך.
שיגעון מוחלט
החל מהדרגה 17, כאשר יצור נכשל בשיגעון השלישי, הוא משתגע כאילו נכשל בחמישי. בנוסף, אתה יכול להשתלט עליו כפעולת בונוס.
מזמן רוחות
קריאה לעולם שמעבר
מהדרגה השלישית, אתה יכול לבצע פעולה כדי להטיל את הלחש זימון אל מתים (Summon Undead) כרוח בלבד. אתה יכול להשתמש ביכולת זו כמות פעמים השווה לתוסף השליטה שלך - 2 (לפחות 1) לפני שאתה צריך לבצע מנוחה ארוכה כדי לרענן את השימושים ביכולת.
רדיפה
החל מהדרגה התשיעית, אתה מקבל את היכולת לרדוף יצור כלשהו שפגעת בו עם לחש או נשק. אתה מקבל את היתרונות הבאים. אתה חייב לבצע מנוחה ארוכה כדי להשתמש שוב במאפיין:
- יש לך יתרון בגלגולי ההתקפה נגד היצור
- אתה בלתי נראה אל היצור
- אתה יכול להשתמש בפעולת בונוס כדי להשתגר לטווח של 3 או פחות משבצות מהיצור (פעם אחת בקרב בלבד)
יצירת רוח
החל מהדרגה ה13, כל יצור שאתה הורג בקרב יכול להפוך לרוח. סוג היצור שלו הופך לאל מת, כל הנזק מהמתקפות שלו יורד ב2, כל התוספים שלו קטנים ב1, והוא מתחיל עם 15 נקודות פגיעה פחות.
אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לזמן את הרוח של אותו יצור. אם הרוח של היצור מתה, אתה לא יכול להשתמש בה שוב. אתה יכול לזמן רוח אחת מהמאפיין הזה בקרב. אתה חייב לנוח מנוחה ארוכה כדי לרענן את השימושים במאפיין.
בנוסף, כמות הפעמים שאתה יכול לבצע קריאה לעולם שמעבר הופכת לתוסף השליטה שלך - 1 במקום -2.
אל מוות נצחי
החל מהדרגה ה17, הרוחות שזימנת לא מתות לגמרי. כאשר רוח שזימנת נהרגת בקרב, תוכל לזמן אותה מחדש אחרי 1ק4 ימים. בנוסף, אתה יכול לשלוט בשתי רוחות מהמאפיין יצירת רוח במקום רק אחת.
כובל חשיכה
חבלי הלילה
החל מהדרגה השלישית, אתה יכול ליצור חבלים מחושך טהור, באורך 30 פיט כפעולת בונוס. כפעולה, אתה יכול לנסות לתפוס יצור בטווח עם החבלים. כדי להשתחרר, הוא צריך לגלגל הצלה לכוח בד"ק 8 + תוסף השליטה שלך + מתאם הכריזמה שלך. הוא יכול לנסות להשתחרר כל אחד מתורותיו. אם הוא נכשל, הוא סופג 1ק4 נזק נקרוטי. אתה יכול לגרור את היצור אליך 15 פיט כל תור כפעולה.
כל תור שהיצור בחבלים, הוא סופג 1ק4 נזק נקרוטי.
חניקה בצללים
החל מהדרגה התשיעית, אתה יכול להשתמש בפעולת בונוס כדי לשגר יצור בחבל למשבצת אחרת בטווח 30 פיט, והוא עדיין עטוף בחבל.
בנוסף, אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לחנוק את היצור. כל תחילת תור, הוא חייב לגלגל הצלה לחוסן בד"ק שצוין קודם כדי לנשום. הוא ממשיך ככה עד שהוא נמלט מהחבל או מתעלף. השתמש בחוקים הרגילים של חנק.
בליעת אופל
החל מהדרגה ה13, כל עוד היצור בתוך הצללים שאתה נמצא בהם, אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לגרום לו להיבלע. הוא נעלם אל מישור הצללים, וסופג כל תור 1ק10 נזק נקרוטי. כאשר נגמרות לו נקודות הפגיעה, הוא מתעלף ולא מת.
מוות חסר תקווה
החל מהדרגה ה17, כל יצור שנגרם לו נזק נקרוטי על ידיך סופג 2ק10 נזק נקרוטי נוסף כל תור. כאשר הוא מת, הגוף שלו נספג בצללים שאתה נמצא בהם, ואתה מקבל נקודות פגיעה ששוות לכמות הנזק הנקרוטי שעשית לו חלקי 2.