• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

"אבל אם כולם יחשבו ככה, אף אחד לא יעזור לאף אחד. כשיש למישהו הזדמנות לעזור למישהו אחר, הוא צריך לעשות את זה. זה אחד הדברים הכי חשובים שבן אדם יכול לעשות. אני חושב שאם אנחנו לא עוזרים, אנחנו לא יותר טובים ממי שגרם לשדות להישרף."
 
"לא." אומר רומלאוס. "אם כולם יחשבו שהם חייבים כל הזמן לעזור אחד לשני במקום לטפל בבעיות שלהם, העולם ישרף." הוא אומר ומושך כתפיים, "אם אתה רוצה שיעזרו לך, תשכור מישהו שיעשה את זה או שתדאג להביא את מי שאחראי על זה." הוא ממשיך, "יש לנו משימה, לצורך המשימה הזו גייסו אותנו ומשלמים לנו- עשינו את העבודה שלנו פה, אפשר להגיש דוח לאצילים ולהמשיך הלאה. התחייבנו לאחים לפני ששהתחייבנו לחברה פה."
 
"עזרנו, השדה הזה לא נשרף ועכשיו יודעים שיש גולגות מרחפות ששורפות שדות. מבחינתי עשיתי את שלי, ואין לנו עוד כמה ימים, כבר עכשיו נעלמנו לאחים." הוא מוסיף במהירות, "אתה רוצה להישאר מאחור? תהנה. אני יוצא בחזרה לעיר בבוקר."
 
בסופו של דבר, מותשים, מכוסים אבק ופיח (וריח של בצל שרוף), אתם מגיעים לבית משפחת רמדי.
הלילה עובר עליכם בחדר האורחים, על מזרני קש נוחים, אחרי ארוחת ערב דשנה. פילו לא נכח בארוחה, וגם הבן שלו אכל במהירות והקדים לעזוב. רק אחותו נשארה לאכול איתכם.

בשנתו של סולסס,הוא חולם. מולו הוא רואה את החנית שלו, עומדת ומדברת איתו, על רקע של מדורה גדולה.
"אויב גדול נמצא קרוב. האש...החום...ריח הפחם השרוף...אני מרגיש אותם. הם מגיעים ממקור של רוע. הישמר ממנו, ומגר אותו בהקדם האפשרי. אהיה שם לעזור לך".
לפתע צומחת עין במרכז הלהב של החנית, ושני חודים נוספים יוצאים ממנה, יוצרים קלשון, רוחות חזקות מקיפות אותו ומכבות את הלהבות מאחוריו.

בלילה, לאנה נרדמת אחרונה, סופגת את השקט של הלילה. כשהיא סוף סוף נרדמת, היא שומעת את אותו הקול ששמעה מוקדם יותר באותו היום. אבל הפעם הקול שר לה, והיא רואה את עצמה, יושבת. מאחוריה, היא רואה את פיין, יושבת גם היא ומברישה את שערה.
הקול הרך בוקע מפיה של פיין, ולאנה נזכרת כי השיר הזה הוא שיר ערש שפיין הייתה נוהגת לשיר, זיכרון אחד שנשאר מאימה.
לפתע מים מתחילים להציף את הרצפה, עולים מהר לגרונותיכן. פיין נסחפת עם הזרם, נעלמת במהירות.

רומולוס לא ישן טוב. איך שעיניו נעצמות, הוא רואה מולו את פניו של אביו. הן לא מאוכזבות, אלא חתומות כתמיד. לא מצפות לשום דבר. מאחוריו נמצאים ראש המשק שלו ושאר אנשיו. אבל בשונה משאר החלומות האלה, כאן קסטור ניצב לידו. אבל גם קסטור לא מביט ברומולוס באכזבה, רק עצב משתקף מעיניו.
"הלכת בנתיב שונה מזה שנועד לך", הוא אומר, קולו יבש וסדוק.

הגולגלות הבוערות לא עוזבות את ראשו של ארים. גם בשנתו, הן מסתערות לכיוונו, פותחות את פיהן ומאיימות לבלוע אותו במערבולת של אש ועשן.
הוא חובט בהן במקל שלו, באגרופיו, ברגליו, בראשו, אך הן ממשיכות לבוא, עד ששריריו כואבים ועייפים. אבל הוא יודע שאם לא יילחם בהן, הכל יעלה באש.
בבוקר, אתם קמים משינה טרופה. ריח ארוחת הבוקר מכה באפכם בנעימות, מושך אתכם למטבח. שוב רק ביתו של פילו נמצאת.
"בוקר טוב", היא מחייכת, "ישנתם טוב, אני מקווה?"
 
"לא!" הצרחה המבוהלת של לאנה מעירה אתכם באמצע הלילה, וכנראה מעירה גם את יושבי הבית האחרים. אפילו בחשכה אפשר לראות שעיניה פעורות והיא מזיעה מלחץ. כשהיא מבינה לבסוף שהעירה את כולם, היא ממלמלת חצי התנצלות ומסתלקת מהחדר. את שארית הלילה היא מבלה בחוץ, יושבת ליד מפתן הדלת ומביטה בשדות עד שהשמש עולה.

-----------------------------------------------------------

בבוקר לאנה נכנסת חזרה לבית - בבירור היא מותשת אחרי שלא ישנה מספיק לאחר הקרב של אתמול. "משהו מריח טוב." היא מחייכת חיוך עייף לביתו של פילו, מתעלמת משאלתה ומהאחרים. "מה יש לאכול?"
 
האישה מזעיפה מעט פנים, "אמרתי לכיגן שהשמיכות שהביא לא מספיקות. הוא עדיין לא השלים עם מעבר העונות".
היא מניחה מולכם מגש של לחם חם וטרי, לצד גבינות, סלטים ו...בצל. המון בצל בצורות שונות, מטוגן, אפוי, חתוך, שלם ואפילו נא.
 
חזרה
Top