• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

"המחוננים" (סופר-גיבורים מודרני, חופשיטה) - עץ משחק

"את התחפושות שלי יש לי וגם ערכת פריצה, אבל לא הבאתי לכאן נשק מסיבות ברורות, אז אם אפשר להשיג משהו זה יהיה נהדר. חוץ מזה חשוב לנו מצלמת-עט או משהו בסגנון. חוץ מזה הבאתי את הדברים של עצמי. זה לפחות מבחינתי"
אמר איתן והביט בשניים שאיתו
 
עמוס עמד והקשיב לבקשותיהם. כל עוד הן לא היו מגוכחות מדי, הוא רשם אותן בפנקסו והנהן. לבסוף, כשסיימו, החזיר את הפנקס לכיסו ושילב את ידיו על חזהו.
"אני אלך להביא את מה שאתם צריכים. תנוחו, תאכלו משהו, תתארגנו, מה שצריך. ניפגש שוב פה ב-17:30. עכשיו קחו צעד אחד אחורה."
עמוס נעמד למלוא גובהו וצעד למרכז החדר. הוא לקח נשימה עמוקה, עצם את עיניו והתרכז. כדור לבן של אנרגיה בוהקת החל לבקוע ממרכז גופו, עוטף אותו בקונכייה כדורית בלתי חדירה. וברגע שהוא נעלם לחלוטין מהעין, הכדור התכווץ בשבריר שנייה ונעלם, יוצר וואקום זמני וגורם לאוזניהם לפקוק.
 
[מכיוון שהמשחק קצת נתקע, אני לוקח קצת חופש כדי לקדם אותו. תרגישו חופשי לתקן אותי בהודעות שלכם אם אתם לא מסכימים]

15/11/1995. 16:37.

כשרובי חזרה לביתה, זה נראה כמו כל יום רביעי אחר. רק שברוב ימי הרביעי שהיא זוכרת, לא ישבה אישה נמוכה בחליפה מחויטת ופוני הדוק על הספסל מול הכניסה לביתה. "רובי רוז?" אמרה כשקמה והביטה מטה אל תמונה בכף ידה, משווה שוב ליתר ביטחון. "אפשר לדבר איתך על העתיד שלך?"

----

מארק ישב בפארק המקומי. מדי פעם הלך לשם כדי לנקות את הרצפה עם השחקנים המקומיים. שחמט היה הסחת דעת בשבילו כמו שילד חסר סבלנות ישחק עם עט ביד אחת רק כדי שיהיה משהו שיעסיק את העוד 20% מהמוח שלו. אחרי הזקן החמישי שהביס בפחות מ-20 מהלכים, התיישב מולו גבר רזה עם תווים נעריים ושיער שחור עד הכתפיים. הוא לבש חליפה מחוייטת ללא עניבה. המהלכים הראשונים שלו היו סטנדרטיים, לפי הספר. אבל אחרי שהוציא כמה חיילים אל הלוח, נראה כאילו האסטרטגיה שלו מתחילה להתפרע, כאילו הוא עושה דברים שיכולים להיות מפגרים לחלוטין מצד אחד או גאוניים מצד שני.
וכשמארק ניסה לקרוא אותו, לחטט קצת מאחורי הגולגולת ולרפרף על מה שיש שם, הוא מצא מחסום, כמו קיר בטון מחוסם, עומד בדרכו. ואז האיש הרים את מבטו מהלוח וחייך אליו. מארק הרגיש נקישה עדינה על דלת מוחו, כמו מישהו שלא בטוח אם זה בסדר להטריד. "נמרוד לורד," נאמר, "יחידת צמר"ת. נעים מאוד."

----

שאול אכל בקפיטריה כי זה קל וקרוב ולמי יש זמן להשקיע מחשבה בלהחליט מה לאכול ולתכנן ולהכין. יש לו דברים יותר חשובים להעסיק את עצמו. הוא גם אכל לבד כי כולם כבר ידעו מי הוא וכמעט כולם לא סבלו אותו. לכן, היה זה קצת מפתיע כשיום רביעי אחד, מישהו כן התיישב לידו. הוא היה גבר גבוה וחסון בעל תווים מסותתים ותספורת קצרה. חליפתו המחוייטת הייתה ללא עניבה וחולצתו הייתה פתוחה שני כפתורים. הוא הניח מגש אוכל על השולחן לפניו שבהחלט גרם למבטו של שאול להשתהות עוד חצי שנייה. היה זה בגלל שהמגש הכיל פי 2.5 מארוחת הצהריים הממוצעת. והיה רק בן אדם אחד באזור ששאול הכיר שאוכל ככה, הוא עצמו.
"היי," אמר האיש, הכניס קציצה שלמה לפיו ולעס תוך כדי חיוך.
 
"שלום" שאול אומר בזהירות. "אני שאול. אני לא חושב שראיתי אותך כאן קודם, תוכל להציג את עצמך? " תוך כדי אוכל ומשגיח שהזר לא יתקרב למגש שלו.

נ. ב. אני באוניברסיטה או איפה?
 
רובי מביטה בהפתעה לעבר האישה. זו בהחלט הייתה הפתעה, בדרך כלל אורחים מצלצלים לפני שהם מגיעים. רובי מתיישבת מולה בעיניים פעורות ופה סגור, ובזהירות מכניסה את ידה לכיסה ומוודאת שהטלפון שלה נמצא שם, למקרה והיא צריכה לחייג 100. "כן... אני רובי, איך... איך את מכירה אותי..?" רובי שואלת בזהירות.
 
25/11/1995. 17:29.
עמוס דאג להקפיד על אותה משמעת שדרש מאלו שתחתיו. הובל על ידי דוגמה, כך אמר לו אביו. אז הוא הוביל עם דוגמה. וגם עם סמכות צבאית, הרתעה ומעט פחד.
דקה לפני המועד שדרש מהם להתייצב, הוא הופיע בחדר באותה צורה בה עזב. הכדור הלבן התרחב משום מקום עד קוטר של גובהו של אדם בוגר, דוחף הצידה רהיטים ובעיקר גורם לאוזניים להיסתם, ואז התכווץ ונעלם בתוך גופו של עמוס שהניח שתי מזוודות גדולות על הרצפה. הוא התיישר שוב והרים את מבטו אל החדר, בוחן מי הגיע בזמן ומי לא.
 
[מל"ד: שם אמרת ששאול נמצא אז שם התחלתי]

"נתנאל," אמר האיש, נשען קדימה והושיט את ידו מעל שני המגשים העמוסים. הייתה זאת התנועה הכי בוטה אל תוך המרחב הפרטי שלו שלא כללה משפחה ששאול זכר בכמה חודשים האחרונים לפחות. "לפי מה שקראתי עליך, אתה בטח כבר יודע לפחות חצי ממה שאני הולך להגיד לך. אז, מה אתה אומר? האנליסטים צודקים?"

----

"או, יופי," אמרה האיש וחייכה חיוך מעט עקום עם כל ראשה וצווארה. "לפחות אני במקום הנכון. היי. שלום. מה שלומך?" היא הושיטה את ידה ללחיצה קצת מעט מדי מהצפוי, כמו פחדה לחדור מדי אל המרחב הפרטי של רובי.
"סליחה," אמרה והחזירה את ידה. "לא הצגתי את עצמי. אנה. סאטיקנה. אנה סאטיקנה. סמל. אני ממודיעין. ואת בדיוק סיימת את הלימודים במתקן ביקן. אבל את כבר יודעת את זה." אמרה את המשפט האחרון יותר לעצמה מאשר למישהו אחר. "בכל מקרה," המשיכה, "בקרוב ישלחו אלייך את כל המכתבים מהצבא. העדפות לתפקידים, זימונים למבדקים. אני פה כדי לחסוך לך את כל זה. כי אנחנו... רוצים שתצטרפי אלינו. בצמר"ת."
 
out
דאמן, לא שלח.
IN
נראה כי OFF אף פעם לא עזב את החדר, הוא נותר שם, קורא ולומד את התיק. "טלפורטציה, סוג של דלת-מימדית" הוא ממלמל לעצמו כשעמוס נכנס. אם אפשר לקרוא לזה נכנס. "קוטר מטר שמונים בערך? ממשי. יוצר שינוי בלחץ האוויר שבחדר" הוא ממשיך במלמולים, עדיין עם התיק ביד.
 
רובי ממשיכה להחזיק את הטלפון שלה. באמת שייכו אותה למודיעין במבחני צו-ראשון, אבל זה קצת מוזר שהצבא ישלח מישהו אליה באופן פרטי. "אני... לא יודעת מה להגיד. אני יודעת שצמר"ת מנהלים את ביקן, אבל מה הקשר שלהם למודיעין, ולמה שהם ירצו אותי ספיציפית? זה יותר מדי מוזר כל מה שהולך עכשיו!"
 
"ממש לא. טועים לחלוטין." אומר שאול, ולוחץ את ידו של נתנאל, קצת בהססנות וחשדנות. "אז, אני מניח שאתה פה לגבי צמר"ת, או שהגעת אלי דרכם, אבל ספר לי קצת בכל זאת"
 
[מל"ד: סליחה על האיחור, ההתראות הגיעו לי לדואר זבל. בתקווה שלא יחזור.]

עמוס חייך מעט כששמע את מלמוליו של Off. הוא לא הראה שיניים ומיד החזיר לעצמו שליטה. "לומד את סביבתך, גם אם מדובר בחברים?" אמר עמוס כשהרים את המזוודות על המיטה ופתח אותן. "לא רע. שתי נקודות."
המזוודה הראשונה נראתה כמו מטען רגיל לחופשה לחוץ לארץ. חליפות אלגנטיות באריזות פלסטיק קופלו בקפידה פנימה. מכנסיים, חולצות מכופתרות, מקטורנים, עניבות ונעליים. אחד לכל אחד. המזוודה השנייה הייתה מלאה בעיקר בספוג ובתוך הספוג, בחורים מותאמים במדויק, היו שני מכשירי קשר קטנים ומקופלים ושני אקדחים קטנים ושחורים.

"מכיוון שאתה פה ראשון," אמר עמוס, "אתה רשאי לבחור." הוא החווה אל הציוד. לא היה שום הבדל נראה לעין בין החליפות, האקדחים או מכשירי הקשר.
 
אנה לא הייתה מומחית לתקשורת בין אישית. לגיוס שלחו לא את הפסיכולוגים אלא את אלו שיכולים לדבר יותר קרוב אל המגויסים. כמו בכל דבר שקשור למחוננים, הדבר הכי חשוב זה מה שאתה רואה והשני זה איך אתה עושה. לא היו עוד אנשים בצמר"ת שעושים מה שרובי עושה. היה להם בלינקר קלאסי אבל הוא היה עסוק במשימה. ולכן, שלחו את אנה.
היא ניסתה להרגיע את עצמה ואת תנוחתה. היא בבירור הלחיצה את הילדה. היא לקחה נשימה ארוכה.
"אני מתנצלת אם כל זה נשמע כמו הרבה אבל, לצערי, אין לנו הרבה זמן." כדי להרגיע, מיד הוסיפה, "אני מתכוונת שיש לנו שבועות בודדים, לא שעות." היא הרימה תיק יד מעור מהרצפה והניחה אותו על הספסל לידה. מתוכה הוציאה תיק חום ודק והניחה אותו בחיכה. הלשונית הבולטת מהקרטון הייתה ברורה גם בקריאה הפוכה, 'רובי רוז, מזריזה לטווח קצר'.
"אני מניחה שהסבירו לך את זה באקדמיה אבל צמר"ת היא הארגון היחיד בארץ שמצויד להתמודד עם תופעת המחוננים. ובשביל החיסיון, היחידה נמצאת תחת חסות חיל מודיעין. עכשיו כשסיימת בית ספר, את נמצאת על הכוונת של הצבא למטרת גיוס. אבל תסמכי אליי כשאני אומרת שאם זה לא יהיה צמר"ת, אז השירות שלך לא יהיה, נגיד... משמעותי."

----

"לא אוהב לגלות את כל הקלפים, הא?" אמר נתנאל ונשען לאחור, לוקח איתו את קערת הצ'יפס. "אני יכול להעריך את זה." הוא דחף אלומת תפוחי אדמה לפיו והוריד אותו תוך שניות בודדות. "אז, בקצרה, אני משרת ביחידת צמר"ת ובאתי להציע לך את הזדמנות החיים שלך לפני שהצבא המפגר שלנו יזרוק אותך לתפקיד ש"ג של מחסן בגליל או פקיד שומה של יחידת ניסויים עלומת שם. אני מציע לך את ההזדמנות למצות את הפוטנציאל שלך. אבל בשביל להמשיך לדבר, כדאי שנעבור למקום פחות הומה אדם. יחידה סודית, אתה יודע." הוא הניח עוד כמה מקלות בתוך פיו ולעס.
 
OFF מסתכל על החליפה, בוחר לעצמו אחת ללא התעניינות מיוחדת, אבל כשהוא הולך אל מכשירי הקשר... המכשירים מתחילים לזמזם רעש סטטי בלי שום סיבה נראית-לעין. הוא מסתכל, מתחיל לפרק אותם. בודק איזה יותר טוב, ומתעלם מהאקדחים.
 
סליחה על העיכוב. הייתי עמוס מאוד. מתכונות.

רובי פותחת את התיקייה ומדפדפת בה, מסתכלת על הדפים שבפנים, ושולחת מבט כל חצי דקה לעבר האישה שמולה. אחרי שסיימה להתסכל בתקייה, היא מניחה אותה בצד. "תופעת המחוננים? את מתכוונת ליכולת שלי? את כמעט גורמת לזה להשמע כמו וירוס מדבק. אז מה יחידת צמרת רוצה שאעשה?"
 
ובכן, בגלל שהעלילה עם הבוגרים יותר לא התקדמה מהר כמו שרציתי החלטתי, כדי לא לייבש את השאר, להתחיל עם הצעירים יותר. אז, עבר קצת זמן ייבוש ואני לא רוצה לאכזב אתכם כשחקנים. אז בואו נארגן מחדש ואני אנסה להגביר את הקצב.
אז הדמויות שעדיין פעילות הן Off, רובי, שאול ומארק? שכחתי מישהו?
 
חזרה
Top