• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הדרקון בעל אלף הפרצופים [חופשיטה, קבוצתי-שיתופי, משחק פתוח, דרקונים]

יוהרה נבחר!

אזרמאג מותח את צוארו בגאווה. כל מה שעלול להסתרר בהמשך או בין קליפות הביצים יאלץ לחכות עד שהוא יחליט שהגיע הזמן לגשת אליו. אם בכלל. הוא בוחן את גופו ומחייך בסיפוק כשהוא רואה גוף שרירי מאסיבי מכוסה בקשקשים אדומים בוהקים. יופי ועוצמה שאין שני לה.
הוא פורש את מוטות כנפיו הענקיות ומתחיל לנופף בהן, עוצמת הרוח מפזרת את הקליפות, ואחרי מספר נפנופים נוצר סביב אזרמאג עיגול מושלם נקי מקליפות שהוא במרכזו, אך הוא לא מצליח להתרומם. מהר מאד אזרמאג לומד שאם הוא נעמד על שני רגליו האחוריות ומנתר בתיאום עם מכת כנף, הוא יכול לתת בוסט רציני לקפיצה שלו. הוא מאתר שוב את קליפת הביצה ממנה יצא שכבר נמצאת די רחוק ממנו בעיקבות הניפנופים המרובים ומשתמש בטריק הזה בשביל לזנק אליה, הוא מרסק אותה לגורמים בעזרת הטפרים שלו ומכת זנב אחת שמרעידה את הריצפה תחתיו ושואג שאגה מחרישת אוזניים בהתרסה כלפי מה שנשאר ממה.
הוא מרגיש משהו מוזר כשהוא שואג, כאילו יש עוד משהו בראות שלו חוץ מאוויר שהוא יכול להוציא החוצה, אבל הוא לא בטוח. אזרמאג מנסה מספר נשימות ונשיפות עמוקות ושיעולים בשביל להגיע לדבר הזה שבראות שלו, אבל מלבד מעט עשן שצורב את עיניו לא יוצא דבר.
"בהחלט הקלת עלינו למצוא אותך, אדום" הוא שומע קול, כשלפתע מבין שיברי הקליפות יוצאים כעשרה בני אנוש חמושים, ומקיפים אותו במעגל. במצב סטנדרטי חושיו החדים היו מבחינים בסכנה, אבל הוא היה כ"כ שקוע בנשיפות והשאגות שלו שלא שם לב.
האם יתקוף באגרסיביות? אולי ינסה לדבר? גם לברוח ולהסתתר בין שיברי הביציים עשויה להיות אופציה...
אתם יכולים לבחור באחת מהאפשריות או להעלות אחת משלכם, בהצלחה!

אני מבקש מכולם לפני שהם מגיבים, תעברו על ההודעות של גאלאן, דרגוניין, המגדל ואדרן. ככה הודעות אמורות להראות, מחשבות ודרכי פעולה. אל תכתבו מה הוא עושה, תכתבו מה הוא רוצה לעשות, ומאיזה מחשבה\רגש זה נובע (אפשר כמה אבל אני רוצה אחת עיקרית).
סקורפי ההודעה שלך למשל היתה טובה, אבל במקום לומר שהוא מחפש, אתה צריך לומר שהוא מתכנן לחפש.
הל לורד, אתה אומנם אמרת מה הוא רוצה לעשות אבל לא עשית את זה בצורה של מחשבה או רגש.
המגדל, ההודעה שלך היתה מצוינת, אבל להבא תשדל לכתוב את הדברים בצורה יותר סיפורית, תראה למשל איך גאלאן ודאגוניין הציגו את היוהרה או איך אדרן הציג את הסקרנות.
גאלאן דאגוניין ואדרן, מעולה, ככה התגובות במשחק צריכות להראות. :clap:
שיהיה המשך מהנה לכולנו!

ונעבור לסטטיסטיקה שכולם חיכו לה!
כיוון שזאת ההודעה הראשונה במשחק את אלו שהגיבו לא טוב ספרתי בסטטיסטיקה של השחקן הפעיל, אבל להבא זה לא יחשב שם. רק הצבעות\הצעות קבילות יתקבלו.
עם הצעת היוהרה שלו גאלאן תופס לצד דרגוניין את תואר השחקן המוביל.
כמו כן סקורפי המגדל דרגוניין ואדרן שומרים לעצמם את תואר השחקן הפעיל, בזמן שעמית 0123 נשאר בחוץ לצד השחקנים החדשים שהצתרפו בהודעה הזאת.
ונעבור לסטטיסטיקת המחשבות:
סקרנות 0-1
יוהרה 1-1
זעם 0-1

המספר הימני מציין את מספר הפעמים שהמחשבה עלתה, השמאלי את מס' הפעמים שנבחרה. המחשבות שעלו הכי הרבה פעמים יודגשו, והמחשבה שנבחרה הכי הרבה פעמים תסומן בקו תחתון
אני עוקב אחרי המחשבות שעלו ונבחרו כי אני שוקל לשלב את זה במשחק בצורה כלשהי, אז חשבתי שזה יהיה מעניין לפרסם.
 
OUT
הכל טוב ויפה, רק שאלה אחת-באיזה גודל אזרמאג? אני מודה שהופתעתי כשהוא הרעיד את האדמה תחתיו עם מכת זנב. הוא בכל זאת רק תינוק.

IN
אזרמאג זועם. איך היצורים האלו מעיזים להקיף אותו, כאילו היה טרף פשוט? הוא לא טרף, לא יהיה טרף, בטח לא מהסוג הפשוט.
המחשבה על טרף הזכירה לו שהוא רעב. כל המאמץ שלו כשהוא בחן את יכולותיו גרם לבטן שלו לקרקר. הוא מתחיל להיסחף למחשבות על דברים טעימים שהוא יכול לאכול...לא! קודם צריך לטפל בטינופות הנחותות שמקיפות אותו. אבל הוא צריך להיות חכם, לא להסתער עליהם בלי טקטיקה. הוא צריך להראות להם שהוא חזק מהם. להרתיע אותם. אולי אפשר אפילו לאכול אותם...כן, להיות תוקפני כלפי אחד מהם כדי להרתיע את השאר, ובאותה הזדמנות להכניס משהו לפה. זאת אסטרטגיה טובה. אולי אפילו לשאוג קצת כדי להוסיף לאפקט ההרתעה.
 
אזמארג חושב על המצב בכל החוכמה שיש לדרקון שזה הרגע בקע.היוהרה והגאווה שלו גוברים על כל רעיון של בריחה והוא חושב על תקיפה.אבל איך?.כאן הוא צריך אסטרטגיה טובה,שמוחו החריף יכול להפיק.
הזעם בוער בו והוא מרגיש שהוא רוצה להרוג כל אחד ואחד מהאנשים שלפניו.הוא חייב לתקוף אותם איכשהו,ובמהירות המירבית.
אולי להתרומם ולתקוף מלמעלה?.כן,זהו רעיון טוב.הוא צריך להשתמש במלתעותיו,בזנבו ובציפורניו כדי לתקוף את האויב.
 
להרתיע את היצורים זו תוכנית טובה, כן, אבל אפילו בשביל ישות אדירה כמו אזרמאג זו תהיה טיפשות לתקוף יצורים שהוא לא מכיר. צריך לנקוט פה גישה יותר... ערמומית. כל כך הרבה שברי ביצים, ואף דרקון מלבדו, העוללים האחרים וודאי ניסו לתקוף או לברוח. זה לא יעבוד, לא כשהוא במיעוט ולא מכיר את האויב. צריך קודם לעכב אותם, דיבור יעשה את העבודה. כשיהיה בטוח שיוכל לחסל אותם, הוא יעשה את זה, אף אחד לא מאיים על אזרמאג.
 
הוא בגובה של מטר וחצי כשעומד על 2 רגליים. הרעידה שהורגשה היתה תחתיו, לא לאורך המערה. הזנב שלו כבד והכוח שלו גדול מכוחו של האדם החזק ביותר ככה שזה נראה לי הגיוני. כן, בחוקי מו"ד 3.5 דרקון שרק נולד הוא בגודל טייני, אבל זה נראה לי משעמם לשחק חתול.
אדרן, שחכת רגש\מחשבה. אולי פחד? ערמומיות?
 
אזרמאג מרגיש בהלה. מה זאת אומרת, אדום? כמובן, צבע קשקשיו אדום, אבל זה באמת הדבר היחידי שמשך את תשומת לבם? בכמה דרקונים הדומים לו הם כבר נתקלו..

מובן שהוא מסוגל לנצח את כולם, אבל אולי זה לא הזמן הנכון לנסות את מזלו. כדאי.. כדאי להתרחק מעט, אולי להתאמן עוד קצת על הקפיצה הזאת שלו. אולי אם הם לא יקיפו אותו ככה, כשהוא יוכל לראות את כולם בבת אחת, הוא יוכל להתמודד מולם טוב יותר.
 
אזרמאג מרגיש בהלה, למה הם רוצים למצוא אותו? הם נראים כאילו הם רוצים לצוד אותו, אבל בשביל מה? לאזרמאג לתקוף את היצורים האלה לא נראית אפשרות כי הם נראים חזקים ממנו ונראים מאיימים, אם הוא יברח זה יפחית מהכבוד שלו, והסמכות שלו. אזרמאג חושב על אפשרות שנראית מצויינת למקרה כזה- הוא יכול לשתף איתם פעולה, הוא יכול לעזור להם בהתחלה. לא תהיה להם סיבה לפגוע בו.
 
אזרמאג מרגיש תאוות בצע. הוא יצא מביצה, בחן את היכולות החדשות שלו, ונראה כה מרשים. אין ספק, מגיע לאזרמאג פרס! ואם כבר מדברים על אחד, בן האנוש שמולו נראה ממש רך, והקסדה שלו בוהקת. אם הוא יתפוס אותו ויזנק מכאן, אולי הוא יוכל ליהנות מהדברים האלו! ואם היצורים האלו בכול מקרה רודפים אחריו, שאר האוכל והשלל פשוט יבואו אחריו!
 
אזרמאג חש בלבול, מי אלה או יותר נכון מה אלה בכלל? די ברור שהם לא כמותו, אבל מה הם כן? ולמה הם מחפשים אותו?
אזרמאג מחליט להישאר במקומו, להשגיח עליהם בקפידה ולתת להם לעשות את הצעד הראשון. אולי הם רוצים לדבר וזה טקס מסוים שלהם, אולי הם ידברו בניהם והוא ילמד מה הם רוצים, ואולי הם רוצים לתקוף אותו וזו תהיה הטעות האחרונה שהם יעשו. מכיוון שאם תקרה פרצה הוא יוכל לברוח ולתקוף אותם מאחור או פשוט לזנק ולתקוף אותם מהאוויר (לקפוץ ולנחות עליהם עם הטפרים).
Ooc: אין לו ידע של דרקון בוגר, זאת אומרת שהוא לא מבין בטקטיקת לחימה או ציד בקבוצות, אחרי הכל דרקונים לא יקיפו פרה בשביל לצוד אותה. ככה לפחות אני רואה את זה.
 
אני שוקל איך להמשיך, מצד אחד אני רואה הרבה רעיונות וכיוונים שונים, כולל אנשים שהציעו דבר חדש כשכבר יש 3 קולות עבור זעם. יש המון דעות שזה מצוין, אבל בגלל שאין משא ומתן בין השחקנים השונים ואף אחד לא חוזר בו זעם פשוט יבחר למרות ש5 מתוך 6 התגובות האחרות הציעו דבר שונה.
אתם רוצים שאני פשוט אקדם את המשחק עם זעם, או שמישהו רוצה להרים את הכפפה ולנסות ליצור דו שיח עם השחקנים האחרים בשביל לשכנע אותם בהצבעה שהוא רוצה?
 
Out
לא יודע, אני חושב שאם מישהו בסופו של דבר החליט שהוא מעדיף מחשבה אחרת על מה שהוא הצביע לו הוא יכול לערוך או משהו. כול דו שיח שאני רואה שיכול להיות הוא "הרעיון שלי מגניב, תבחרו בו".

פשוט שאם מישהו רוצה לשנות את המחשבה שיערוך.
 
אני נגד שהדרקון יתקוף עכשיו- שזה יקרה רוב הסיכויים אם תנצח המחשבה של ה-'זעם'. אז אני רואה כאפשרות לתמוך בהצעה של ג'וני, לא לעשות כלום בינתיים ולראות מה יקרה רעיון מעניין. (למרות שההצעה שלי הרבה יותר מעניינת)
 
טוב אז זה מה שהחלטתי לעשות, נראה איך זה יעבוד.
בגלל שאני רואה שברגשות יש המון חילוקים ואפילו כמה פעמים אותו רגש עם הצעה אחרת לגמרי אבל בהצעות לפעולה יש פחות גיוון, מה שאני הולך לעשות זה לספור בנפרד את ההצבעות לפעולות ולרגשות ולשלב. אתם תמשיכו להגיב כרגיל.

לתקוף בזעם נבחר!
לאזרמאג לוקח כמה שניות להבין את הסיטואציה, כשהלם ובהלה משתלטים עליו כאינסטינקט ראשוני, ואז במה שנראה כנצח במוחו אך שניות מעטות במציאות ההכרה מכה בו. היצורים האלו, מי או מה שלא יהיו עוינים אותו. כיצד הם מעיזים! הוא חושב והזעם תופס את מקומה של הבהלה. הוא שואג שאגה אדירה במטרה להרתיע אותם לאחור אך לא נראה שהם מתרגשים יתר על המידה.
"שמענו כבר את השאגות שלך מרחוק, אתה לא מחדש דבר" נשמע קול מזלזל מימינו של אזרמאג.
אזרמאג מפנה את ראשו בחדות אל עבר הדובר שהעז ללעוג לו, הוא יהיה המטרה הראשונה!
"קדימה, לסגור מרחק. אתם מכירים את הפרצדורה." הפקודה ניתנת והאנשים מתחילים לסגור את המעגל בצעדים איטיים ומדודים.
אזרמאג מותח את מוטות כנפיו האדירות, מכין את עצמו. הוא ילמד אותם לקח!
"מרגיש מאוים הא?" ממשיך הדובר, נראה שהוא לא קורא נכון את הסיטואציה.
אזרמאג מזנק.
"שיט!" הדובר פולט וקופץ הצידה, מספיק מהר בשביל להנצל ממוות, אבל לא מספיק מהר בשביל להציל את ידו הימנית שמכה אחת המטופר של אזרמאג תלשה מהמקום.
עכשיו שהוא מחוץ למעגל והוכיח את כוחו ליצורים הבזויים שניסו להקיף אותו, האם הזעם ירגע ואזרמאג ינסה לדבר עם היצורים? ינסה לתקוף שוב? אולי לנצל את ההלם הזמני ולהסתלק מהאזור?
אתם יכולים לבחור באחת מהאפשריות או להעלות אחת משלכם, בהצלחה!

סטטיסטיקות:
שחקנים:
מירטוקן מצטרף לגאלאן ודרגוניין בתואר השחקן המוביל
dragonian, מירטוקן, המגדל הבודד,skorpi, adran מממשיכים להחזיק בתואר השחקן הפעיל

מחשבות:
סקרנות 0-1
יוהרה 1-1
זעם 1-2
ערמומיות 0-1
בהלה 0-1
תאוות בצע 0-1
בלבול 0-1

אני מזכיר המספר הימני מציין את מספר הפעמים שהמחשבה עלתה, השמאלי את מס' הפעמים שנבחרה. המחשבות שעלו הכי הרבה פעמים יודגשו, והמחשבה שנבחרה הכי הרבה פעמים תסומן בקו תחתון
 
אזרמאג חש גאווה, הוא לוקח את היד הכרותה, זה האוצר שלו! האוצר הראשון שלו!
הוא מחייך בשביעות רצון ונושף עננת עשן מנחיריו, אם הוא ימשיך להלחם, הוא ישיג עוד הרבה אוצרות! אבל הסיכון גדול, ואזרמאג לא בטוח אם הוא רוצה לקחת אותו.
הדרקון הצעיר מחליט שכדאי לו לסגת לבינתיים, ולתקוף שוב בשעה שהם לא יצפו לכך!
 
אזרמאג חש שביעות רצון, הוא גרם לאחד מהזרים לשלם על חוצפנותו. אזמארג לוקח כמה שניות בשביל להתענג על טעם הדם בעודו מנקה את טפריו בעזרת לשונו ולאחר מכן פונה לכיוון הקיר המרוחק ממנו בתוך האולם, קופץ אל בינות לקליפות הביצים ומסתתר. עכשיו הפולשים יצטרכו להתפצל בשביל לחפש אחריו והוא יוכל לצוד אותם אחד אחד, בעודו מתגנב בינות לקליפות הביצים ומשחק איתם מחבואים.
 
חזרה
Top