• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים דרקונים ונתונים 121- לטאישים

האתגר הקודם: דרקונים ונתונים - דרקונים ונתונים 120- דחלילים

ההגשות לאתגר: מהדורה 4 - דרקונים ונתונים - [דו"נ 121] פלוגת הדרקוצב [לא גמור] מאת מממ...
דרקונים ונתונים - [דו"נ 121] לטאישים ונאגות- זנים חדשים למסעות של יור. מאת Nextorl.

האתגר הבא: דרקונים ונתונים - דרקונים ונתונים 122- שבועה

מהרפטיליאנים של תיאוריות הקונספירציה שלנו ועד לאויב החוזר של ספיידרמן. לטאישים, או אנשי לטאה, הם אחד מהגזעים הנפוצים ביותר בעולמות הפנטזיה והבדיון בהם אנו משחקים. הם לרוב, אך לא תמיד, מרושעים. לעתים הם שולטים בכל מאחורי הקלעים- בעלי טכנולוגיה עתידנית שהם פיתחו עשרות אלפי שנים לפני שבעלי הדם החם שלטו באדמה- ולעתים הם גזע פרימיטיבי ושבטי, הרוכב על לטאות ענק.

השבוע, אולי תרצו לכתוב נתוני גזע להורק-באג'יר מסדרת אנימורפס- החייזרים הלטאיים אוכלי העצים, בעלי להבים טבעיים שצומחים מזרועותיהם, ומשמשים כעבדים לרכיכות היירקיות? יכול להיות שתעדיפו לכתוב על אדם שהפך ללטאה, או אולי על לטאה שהפכה לאדם. האם זוהי קללה? קסם שהשתבש? או אולי שיקוי אלכימי?
מה בנוגע לוסק, אנשי הלטאה הלוחמניים מסטארפיינדר? תוכלו לכתוב סגנון לחימה המשתמש בנשק הייחודי להם, או אולי תעדיפו לקחת השראה מהסראפונים של וורהאמר- עידן סיגמאר, גזע עתיק שהפך לישויות שמימיות?

דם חם או קר, קשקש או עפעף, מה שחשוב הוא שתכתבו! איך שתרצו, מתי שתרצו ומה שתרצו, תעטרו את ההגשות שלכם במספרים ובמכאניקה, את הכותרות עם מספר האתגר, ואת הנושא עצמו בתוויות המתאימות. תכתבו נתונים שיגרמו לדרקונים עמם לרייר!

בהצלחה לכולם! :dragon:
האתגר הבא יתפרסם בעוד שבוע, ב12/11/21-13/11/21.
 
עריכה אחרונה:
אני חייב לציין שנראה לי שלרוב האנשים אין מושג איך דם קר עובד. הלטאישים הם בדרך כלל זוחלים בעלי דם חם שהמטבוליזם שלהם לא תלוי בטמפרטורה של הסביבה שלהם. עם זאת, אף פעם לא עבר בדעתי שההורק באג'יר הם זוחלים בדיוק מעצם העובדה שהם בדרך כלל מוצגים כפועלים באותו אזור זמן עם האנושות.
 
חזרה
Top