• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[בחיוך רחב] איך להתחיל עם בחורות?

אם הייתי בחורה הייתי צוחק עליכם. אשארדלון- עזוב את זה שהעץ פטאתי, אני חייב לדעת משהו- הייתה לך פעם מישהי שאתה מדבר כמו איזה מומחה בענייני נשים? זה פשוט נראה שאין לך מושג על מה שאתה מדבר. כל השטויות האלה של שרירן או הומלס וכל זה לא משנה כמעט לבנות. מה שחשוב לרובן זה הסקס אפיל שלך וצורת ההתנהגות שלך. זה שגוף טוב יכול לעזור זה משהו אחד. להגיד מכאן שזה הכרחי כדי שיהיו בנות סביבך, זה משהו אחר.
 
שלום לשאדו #2!

רק "הסקס אפיל וצורת ההתנהגות" משנות לזונות בלבד, תסלח לי. מה עם אישיות, מה עם רגישות, מה עם חצי מיליון תכונות שפסלת ברגע זה? הא, אני יודע, אתה חבר טוב של יו הפנר, מה?

אתה פשוט אדם משעשע. אני מקווה שהביקורים שלך כאן ייעשו תכופים יותר ויותר.
 
לא ענית על השאלה שלי- כמה בנת היו לך שאתה מדבר על זה? לי פשוט היו כבר כמה וכמה בנות ואני משתמש בשיטה הזאת ואתה יודע- סוסים מנצחים לא מחליפים.
אגב, לא אמרתי שלא צריך רגישות ואיכפתיות, ממש להפך. רק שאתה מתחיל עם מישהי, אם תהיה נחמד מאוד ורגיש כלפיה, ותעשה פחות או יותר מה שהיא רוצה, אתה לא אתגר בשבילה, ואז אין לה טעם להיות איתך- היא תהפוך אותך לידיד הכי טוב שלה. אם תהיה טיפה מניאק ותגרום לה לרצות אותך ולרדוף אחריה, שוב, רק בהתחלה כמובן, הסבירות שתהיו יחד גבוהה יותר. אחרי שאתה כבר עם מישהי, התכונות האלו חשובות כדי לשמור על הקשר ולא להפוך אותו לסתם סטוץ.
מובן?


נ.ב: רציני תענה לי על השאלה שלי כדי שכולנו בפורום הזה נדע אם כדי להקשיב לשיטה שלך :)
 
כמה היו לי? לא יודע, אני מתחשב באיכות ולא בכמות. בערך 3 רציניות עד עכשיו... אבל אם אתה מתכוון לחברויות של תיכון וכאלה...? לא יודע, די הרבה.
 
חזרה
Top