forte
פונדקאי ותיק
אני בונה לאחרונה, דמות שהיא איך לקרוא לזה, 'סופר סער'. מצאתי צרה כשראיתי שכל 'כשרונות הסער' למעשה שייכים לנוכל. הרי ההגדרה של מתנקש היא כמעת במלואה סער, עם כי יש נגד זה אני מניח טענות רבות.
כך או כך, מכיוון ואני אוהב את הדמויות שלי מותאמות אישית בדיוק איך שאני רוצה, אני מביא לכאן עוד כמה כשרונות בנויים אישית.
קודם כל אני מעלה לכאן את הרקע והקונפט של הדמות שלי, שכן כך יהיה לכל חברי הפורום הרבה יותר קל להבין את הכוונות שלי. מי שלא מעונין כלל כרגע לשמוע ולקרוא את זה יותר ממוזמן בכל זאת לקרוא את אסופת הכשרונות. בבקשה, מי שמתעצל לקרוא את הרקע של הדמות שלי בבקשה לקרוא בכל זאת את הכשרונות.
הסיבה לרקע: א. חוות דעת. ב. מכיוון ואני חדש לחלוטין בשיטה מהד' 4, יהיה הרבה יותר קל אם תדעו למה אני מתכוון. ג. אני חושד שאני לא הצליח לבטא את כוונתי דרך הכשרונות כראוי, אז הנה הרקע לדמותי ואחריו הכשרונות.
אקרנה, מגרש השדים
אקרנה צעד לתוך הבית הנטוש. למרות שהחלונות היו פרוצים ושבורים, למרות שכל כלי הבית היו כעת שחורים, שבורים וישנים, למרות שהבית היה מלא ריח עובש ומוות נוראי, היה זה ביתו שלו, ביתו של אקרנה. בית אביו.
אקרנה הביט. במרכז הבית, הדבר היחיד שנשאר בדיוק זהה, שלא התיישן ולא נפגע מאז עזב את ביתו, שנשאר בולט וחדש ממש כמו בפעם הראשונה שראה אותו, אשר שיניו המשיכו לזהור בניצחון, היה מעגל העצמות אשר נח במרכז הבית, במרכזו גולגולת שכעת נראת מגחכת ברשעות. נראה שכל הבית סובב סביב הגולגולת.
אקרנה צעד בנחישות, ובעזרת סלע קטן שבר בנחישות את הגולגולת, מנפצת את התאובה רבת העוצמה.
"החזר לי את אבי!" אמר הנער. הוא היה בן 13, לא יותר.
"שרת אותי" ענה לנער קול עתיק ללא גיל.
"לעולם לא!"
אקרנה נולד, הייתי אומר כעת 'לאב עמיד', אך לא המשפחה היא זאת שעיצבה את חיו בתומו של יום, כי ביתו. ביתו, ששימש לנפחיה של אביו ובו בעת למגוריו ולמגורי אמו, היה מקולל. הכל ידעו זאת. רוחות ושדים פגעו בבית. אקרנה לא זכה להכיר את אמו, היא נהרגה בתאונת עבודה בגיל 4. "תאונת עבודה?" היה שואל אקרנה את אביו. אביו היה מביט בעצב על האח הרעועה ומהנהן. עד מהרה הבין אקרנה שהבית אכן מקולל. אביו ניסה לעבור לגור במקום אחר, הם ניסו לעבור דירה, אך לעולם הם לא הצליחו. עסקה מבטיחה(שלבסוף התגלת כתרמית של איש עסקים רשע), שגשוג מקומי פתאומי או אפילו שלג באמצע הקיץ, תמיד היו שם למחסום. הבית היה ללא ספק מקולל, ומוצא לא היה מהמצב האיום.
עד שאקרנה היה בן 10 כבר איבד אביו 4 מתוך חמש אצבעות ביד ימין, והתחיל להשתמש כל העת רק ביד שמאל. סימן רע, אמרו השכנים והרכלנים.
בגיל 13, אביו נעלם.
זה היה איום. אקרנה פשוט חזר יום אחד מבית הספר, לאחר יום ארוך במיוחד. המורה השאיר אותו לריתוק במשך שלוש שעות מחורבנות על כך שהוא הניח מסטיק בתוך המגירה של שולחנו בעת שהוא שלף משם עיפרון. איך המורה הארור הבחין כלל בדבר הוא לא ידע, ולמה ריתוק כה חמור גם זאת אין אקרנה ידע.
אקרנה הגיע הבית במהירות האפשרית, ברצון להשלים את המספר הרב של המטלות שאביו לא יחל לעשות מפעת החוסר באצבעות, אך אביו לא היה שם. קרן אור לא חדרה לבית, והשער היה שבור ומרוסק. בתוך הבית המצב היה קודר. למרות שעזב את ביתו מבולגן בעליל, כעת ראה אקרנה שהבית מסודר לתפארת. לא, לא לתפארת. יותר ללעג. הבית היה מסודר במעין סדר לועג ואיום, משמים. הסדר הזה היה סדר מושלם שלא ניתן לפגוע בוא. הצלחות היו קבועות במקומן(או לפחות כך נראו, אקרנה לא בדק), הספות היו קשיחות כאבן והאח לא בערה. העצים המסודרים לא היו בעירים, והבית היה ריק מחיים. העכבישים בעצמם ברחו, משאירים אחריהם סדר איום הנוגד את החיים בכל פריט בבית.
במרכז הבית, זה פשוט היה המרכז, זה היה ברור לאקרנה בחוש על טבעי, עמד מעגל של עצמות. המעגל היה של עצמות נקיות לתפארת, ובמרכזן גולגולת, אשר שיניה נצצו, בניצחון.
אקרנה עבר לגור בפנימיה. את ביתו המקולל נטש בפחד ואימה שלא הכיר, ופרטי הבית התחילו נשכחים ממנו, משאירים את פנים הבית כשחור וריק בזיכרונו, פשוט ריק. רק ריק.
לאחר חודש בלבד של אכילה של אוכל קר ושינה על מצעים מטונפים בפנימיה, לא יחל אקרנה לסבול את הריקנות אשר במוחו. היה זה בית אביו, ואקרנה ידע ששם ימצא הפתרון להיעדרות אביו.
אקרנה היה רק בן 13.
אקרנה צעד בנחישות אל תוך הבית, מתעלם מהזוועה שהגולגולת גרמה לבית להיראות, לצללים אשר התארכו במקומות בהם לא היו אמורים להיות בבית, מתעלם מסופת האימה שהשתוללה סביבו, מתעלם ממשקוף הדלת שמתרסק מאחוריו בניסיון לעוצרו, הלך אקרנה היישר אל הגולגולת וניפץ אותה. בעשותו כן הכישוף על הבית נשבר, אך הוא, נלקח אל מעמקי הגהנום.
אקרנה ידע זאת. לא קשה לדעת כשאתה עומד באמצע הגהנום- מוות, רשע, רעב, שדים, כל אלה אינם דברים שקשה להבחין בהם. כל אלה היו סביבו בערבוביה אדירה ובלתי מובנת סביבו, כשדבר אחד היה מולו למטרה ברורה בתוהו הנצחי- בעלי הגולגולת.
אקרנה והשד נלחמו בקרב מוחות שראוי שייכתב באגדות. הקרב בין השניים היה בעל מימדים הרסניים בעבור נער בן 13. אך ככל שהשד תקף את אקרנה יותר, במקום שאקרנה ימות אקרנה רק התחזק. לומד את אויבו, הצליח לבסוף אקרנה להגיע להביס את השד. "החזר לי את אבי" ציווה הנער, והשד שחרר את הנער ואת אביו מהגהנום. אך לא לפני שקילל השד את הנער. בעת ששמע אקרנה את הקללה הנוראה הבין הנער, כי לא ניצח, אלה הפסיד. הכל היה מתוכנן. השד תכנן הכל.
*******************************************************
אקרנה קיבל את אביו, אך השנמה האמורה אינה אביו של אקרנה, אלה נשמה טהורה. מאידך, השנמה אינה כלולה בעיסקה ותישאר בגהנום. את גופת אביו קבר אקרנה הרחק, על גבעה מרוחקת, אשר היום, 12 שנים אחרי, נקראת 'גבעת השדים' אשר איש אינו מוכן להתקרב אליה, ואלה אשר הולכים לא חוזרים. את הבית אקרנה טיהר בכך שהשמיד את הבית בלהבות אשר בקעו מן הגהנום עצמו, להבות אשר עד אותו רגע לא ידע אקרנה שביכולתו לברוא.
אקרנה כמובן, לא יחל להישאר בכפר.
בהמשך דרכו של אקרנה למד אקרנה איך לשרוד בדרך הטובה ביותר- דמו שלו. חשוף לכל הדעות הקדומות בעולם על ההסכם השטני שחתם אקרנה עם השד, נתון להשפעות מזל רע סביב כל קרוביו, רדיפת שדים ותאונות הנובעות מחוסר שליטה בכוחותיו הפך אקרנה לקמע של מזל רע.
אוהו! זו היית תקופת גי ההתבגרות קשה.
אבל התקופה, ככל תקופה של גיל ההתבגרות, עברה.
עם התייצבות אקרנה היה באקרנה רצון אחד בלבד. נקמה.
בלומדו את חיי הרחוב, ובהשחיזו באיטיות את כישוריו ובשימוש בידע שרכש, ידע שהקדיש כל רגע מזמנו להשיג, התחיל אקרנה לצוד.
ויהי פיילור בעזרת השדים אותם צד. מזלו של אקרה שפיילור עמד מאחוריו, גם אם הבריות לעולם לא יאמינו לזאת.
המאסטר העתידי של אקרנה, כבר אז ראה את מעשיו של אקרנה והתרשם. אומנם השאיר אחריו אקרנה שובל של דם, אך יש לציין שהשדים אשר התחבאו בישובי הספר ולא נזהרו כראוי, חוסלו ביעילות ראויה לשמה. המאסטר לעתיד של אקרנה ראה איך אקרנה מקדיש כל רגע מזמנו בהשמדת אויבו, לעיתים מסרב אפילו לשינה לעוצרו מהתקדמות במטרתו, והמאסטר התרשם עד מאוד.
לבסוף, בגיל 20, היה המאסטר חייב להתערב בחיו של אקרנה. הוא לא יחל כמובן לתת לאקרנה להמשיך להשתולל אם כוחותיו ולהשאיר אחריו הרס, כמה שהתרשם ממיומנותו של אקרנה. האינקוויזציה לא תוהב זאת כלל וכלל.
ובכן, אקרנה אומן בידי אחד מגדולי מכשפי ברית השטנים, מתלווה אליו במסעותיו ושותק בנימוס בעת שהמכשף מבצע את עסקאותיו האדירות בעולם הגדול. המכשף רב העוצמה ראה באקרנה את הבן שלא היה לו, אולי אפילו את יורשו, ואימן אותו. הוא לימד אותו איך לשלוט בכישוריו, לשרוד, לתעל את כוחו ביעילות ואקרנה הודה שבגילו של אקרנה הוא לא שלט כלל ביכולותיו כמו אקרנה.
אקרנה נהנה מגדול המורים במשך שנה, אך אז אם רצה או אם לא, עזב אקרנה, יוצא לעולם הגדול, כשאור השמש עומד מאחוריו, אך לפניו רק אפלה שחורה משהוא מסוגל לדמיין, ולמרות כל הגינויים והדעות הקדומות נגדו, יצא אקרנה כנגד השדים אשר גזלו ממנו את חיו, באשר יהיו.
כשרונות
הכשרונות הבאים עקרונית נועדו להתאים התאמה אישית לדמות. מכיוון ואני עומד לגלם את דמותי עם עוד קבוצה גדולה, הייתי שמח לביקורות על כל הדברים הדרושים- איזון, לא מתאים, קיצוני, יותר מדי מותאם אישית, הכל. חשוב שאדע וחשוב שבסוף הכשרונות יהיו מאוזנים כדי שאהיה מאוזן עם שאר חברי הקבוצה וגם בשביל שבכלל הכשרונות הסופיים יאושרו בידי המנחה.
הכשרונות עליהם חשבתי הם:
צייד מאגי
דרישות: היכולת לבצע את קללת המכשף, כריזמה 13 או חוסן 13
תועלת: אתה מקבל את יכולת הנוכל מכה ראשונה, והכשרה במיומנות התגנבות.
קללת פתע
דרישות: היכולת לבצע את קללת המכשף, חוסן 15 או כריזמה 15
תועלת: הנזק מקללת המכשף עולה בשיעור קוביה אחד. בעת שיש למכשף יתרון קרבי כנגד המטרה, הנזק מקללת המכשף עולה בשיעור קוביה נוסף, ואם המכשף תוקף את המטרה המטרה נחשבת למקוללת אוטומטית.
מכת טווח מאגפת
דרישות: היכולת להשתמש בלחש פרץ קמאי, חוסן 15 או כריזמה 15, קללת פתע
תועלת: בעת שהמכשף מבצע התקפת טווח כנגד יריב, ייתכן וההתקפה תהנה מיתרון קרבי. על מנת לבדוק, הצב את המכשף(לבדיק בלבד) במשבצת ממנה באה ההתקפה כשהיא פוגעת במטרת. אם באופן זה המכשף היה מאגף עם בן ברית את המטרה, אז למרות שהמכשף עומד במרחק מסויים מהמטרה, המטרה עדין מאוגפת והמכשף מקבל נגדה יתרון קרבי. בדרך זאת מכשף אינו יכול להעניק יתרון קרבי לאחר.
מכת מוות
דרישות :קללת פתע
תועלת: בעת שהמטרה חסרת ישע, אתה יכול להוציא פעולה רגילה, פעולת תנועה ופעולה משנית כדי לגרום נזק כפול בעזרת ההתקפה. התוסף שלך להתקפה כתוצאה מהיות היריב חסר ישע מוכפל.
כשרונות מותאמים אישית:
צייד השדים
דרישות: הכשרה במיומנות חוכמת רחוב, היסטוריה או מאגיה.
תועלת: בעת שימוש במיומנות חוכמת רחוב, היסטוריה או מאגיה על מנת לאתר שטנים או ללמוד על כוחו של שד(כגון שד הנמצא בעיירה מסומנת, או באופן כללי כגון סאקובוס[מקווה מאוד שהסאקובוס עדין קיים במהד' 4]), אתה מקבל תוסף +5לבדיקה. בנוסף, למרות היות המשימה מאוד יוצאת דופן, אתה עדין ראשי לקחת בא עשר.
זהו עד כה. אני מניח שיש המון בעיות איזון לעבוד, ומחכה למטחנת הבשר של הפורום.
כך או כך, מכיוון ואני אוהב את הדמויות שלי מותאמות אישית בדיוק איך שאני רוצה, אני מביא לכאן עוד כמה כשרונות בנויים אישית.
קודם כל אני מעלה לכאן את הרקע והקונפט של הדמות שלי, שכן כך יהיה לכל חברי הפורום הרבה יותר קל להבין את הכוונות שלי. מי שלא מעונין כלל כרגע לשמוע ולקרוא את זה יותר ממוזמן בכל זאת לקרוא את אסופת הכשרונות. בבקשה, מי שמתעצל לקרוא את הרקע של הדמות שלי בבקשה לקרוא בכל זאת את הכשרונות.
הסיבה לרקע: א. חוות דעת. ב. מכיוון ואני חדש לחלוטין בשיטה מהד' 4, יהיה הרבה יותר קל אם תדעו למה אני מתכוון. ג. אני חושד שאני לא הצליח לבטא את כוונתי דרך הכשרונות כראוי, אז הנה הרקע לדמותי ואחריו הכשרונות.
אקרנה, מגרש השדים
אקרנה צעד לתוך הבית הנטוש. למרות שהחלונות היו פרוצים ושבורים, למרות שכל כלי הבית היו כעת שחורים, שבורים וישנים, למרות שהבית היה מלא ריח עובש ומוות נוראי, היה זה ביתו שלו, ביתו של אקרנה. בית אביו.
אקרנה הביט. במרכז הבית, הדבר היחיד שנשאר בדיוק זהה, שלא התיישן ולא נפגע מאז עזב את ביתו, שנשאר בולט וחדש ממש כמו בפעם הראשונה שראה אותו, אשר שיניו המשיכו לזהור בניצחון, היה מעגל העצמות אשר נח במרכז הבית, במרכזו גולגולת שכעת נראת מגחכת ברשעות. נראה שכל הבית סובב סביב הגולגולת.
אקרנה צעד בנחישות, ובעזרת סלע קטן שבר בנחישות את הגולגולת, מנפצת את התאובה רבת העוצמה.
"החזר לי את אבי!" אמר הנער. הוא היה בן 13, לא יותר.
"שרת אותי" ענה לנער קול עתיק ללא גיל.
"לעולם לא!"
אקרנה נולד, הייתי אומר כעת 'לאב עמיד', אך לא המשפחה היא זאת שעיצבה את חיו בתומו של יום, כי ביתו. ביתו, ששימש לנפחיה של אביו ובו בעת למגוריו ולמגורי אמו, היה מקולל. הכל ידעו זאת. רוחות ושדים פגעו בבית. אקרנה לא זכה להכיר את אמו, היא נהרגה בתאונת עבודה בגיל 4. "תאונת עבודה?" היה שואל אקרנה את אביו. אביו היה מביט בעצב על האח הרעועה ומהנהן. עד מהרה הבין אקרנה שהבית אכן מקולל. אביו ניסה לעבור לגור במקום אחר, הם ניסו לעבור דירה, אך לעולם הם לא הצליחו. עסקה מבטיחה(שלבסוף התגלת כתרמית של איש עסקים רשע), שגשוג מקומי פתאומי או אפילו שלג באמצע הקיץ, תמיד היו שם למחסום. הבית היה ללא ספק מקולל, ומוצא לא היה מהמצב האיום.
עד שאקרנה היה בן 10 כבר איבד אביו 4 מתוך חמש אצבעות ביד ימין, והתחיל להשתמש כל העת רק ביד שמאל. סימן רע, אמרו השכנים והרכלנים.
בגיל 13, אביו נעלם.
זה היה איום. אקרנה פשוט חזר יום אחד מבית הספר, לאחר יום ארוך במיוחד. המורה השאיר אותו לריתוק במשך שלוש שעות מחורבנות על כך שהוא הניח מסטיק בתוך המגירה של שולחנו בעת שהוא שלף משם עיפרון. איך המורה הארור הבחין כלל בדבר הוא לא ידע, ולמה ריתוק כה חמור גם זאת אין אקרנה ידע.
אקרנה הגיע הבית במהירות האפשרית, ברצון להשלים את המספר הרב של המטלות שאביו לא יחל לעשות מפעת החוסר באצבעות, אך אביו לא היה שם. קרן אור לא חדרה לבית, והשער היה שבור ומרוסק. בתוך הבית המצב היה קודר. למרות שעזב את ביתו מבולגן בעליל, כעת ראה אקרנה שהבית מסודר לתפארת. לא, לא לתפארת. יותר ללעג. הבית היה מסודר במעין סדר לועג ואיום, משמים. הסדר הזה היה סדר מושלם שלא ניתן לפגוע בוא. הצלחות היו קבועות במקומן(או לפחות כך נראו, אקרנה לא בדק), הספות היו קשיחות כאבן והאח לא בערה. העצים המסודרים לא היו בעירים, והבית היה ריק מחיים. העכבישים בעצמם ברחו, משאירים אחריהם סדר איום הנוגד את החיים בכל פריט בבית.
במרכז הבית, זה פשוט היה המרכז, זה היה ברור לאקרנה בחוש על טבעי, עמד מעגל של עצמות. המעגל היה של עצמות נקיות לתפארת, ובמרכזן גולגולת, אשר שיניה נצצו, בניצחון.
אקרנה עבר לגור בפנימיה. את ביתו המקולל נטש בפחד ואימה שלא הכיר, ופרטי הבית התחילו נשכחים ממנו, משאירים את פנים הבית כשחור וריק בזיכרונו, פשוט ריק. רק ריק.
לאחר חודש בלבד של אכילה של אוכל קר ושינה על מצעים מטונפים בפנימיה, לא יחל אקרנה לסבול את הריקנות אשר במוחו. היה זה בית אביו, ואקרנה ידע ששם ימצא הפתרון להיעדרות אביו.
אקרנה היה רק בן 13.
אקרנה צעד בנחישות אל תוך הבית, מתעלם מהזוועה שהגולגולת גרמה לבית להיראות, לצללים אשר התארכו במקומות בהם לא היו אמורים להיות בבית, מתעלם מסופת האימה שהשתוללה סביבו, מתעלם ממשקוף הדלת שמתרסק מאחוריו בניסיון לעוצרו, הלך אקרנה היישר אל הגולגולת וניפץ אותה. בעשותו כן הכישוף על הבית נשבר, אך הוא, נלקח אל מעמקי הגהנום.
אקרנה ידע זאת. לא קשה לדעת כשאתה עומד באמצע הגהנום- מוות, רשע, רעב, שדים, כל אלה אינם דברים שקשה להבחין בהם. כל אלה היו סביבו בערבוביה אדירה ובלתי מובנת סביבו, כשדבר אחד היה מולו למטרה ברורה בתוהו הנצחי- בעלי הגולגולת.
אקרנה והשד נלחמו בקרב מוחות שראוי שייכתב באגדות. הקרב בין השניים היה בעל מימדים הרסניים בעבור נער בן 13. אך ככל שהשד תקף את אקרנה יותר, במקום שאקרנה ימות אקרנה רק התחזק. לומד את אויבו, הצליח לבסוף אקרנה להגיע להביס את השד. "החזר לי את אבי" ציווה הנער, והשד שחרר את הנער ואת אביו מהגהנום. אך לא לפני שקילל השד את הנער. בעת ששמע אקרנה את הקללה הנוראה הבין הנער, כי לא ניצח, אלה הפסיד. הכל היה מתוכנן. השד תכנן הכל.
*******************************************************
אקרנה קיבל את אביו, אך השנמה האמורה אינה אביו של אקרנה, אלה נשמה טהורה. מאידך, השנמה אינה כלולה בעיסקה ותישאר בגהנום. את גופת אביו קבר אקרנה הרחק, על גבעה מרוחקת, אשר היום, 12 שנים אחרי, נקראת 'גבעת השדים' אשר איש אינו מוכן להתקרב אליה, ואלה אשר הולכים לא חוזרים. את הבית אקרנה טיהר בכך שהשמיד את הבית בלהבות אשר בקעו מן הגהנום עצמו, להבות אשר עד אותו רגע לא ידע אקרנה שביכולתו לברוא.
אקרנה כמובן, לא יחל להישאר בכפר.
בהמשך דרכו של אקרנה למד אקרנה איך לשרוד בדרך הטובה ביותר- דמו שלו. חשוף לכל הדעות הקדומות בעולם על ההסכם השטני שחתם אקרנה עם השד, נתון להשפעות מזל רע סביב כל קרוביו, רדיפת שדים ותאונות הנובעות מחוסר שליטה בכוחותיו הפך אקרנה לקמע של מזל רע.
אוהו! זו היית תקופת גי ההתבגרות קשה.
אבל התקופה, ככל תקופה של גיל ההתבגרות, עברה.
עם התייצבות אקרנה היה באקרנה רצון אחד בלבד. נקמה.
בלומדו את חיי הרחוב, ובהשחיזו באיטיות את כישוריו ובשימוש בידע שרכש, ידע שהקדיש כל רגע מזמנו להשיג, התחיל אקרנה לצוד.
ויהי פיילור בעזרת השדים אותם צד. מזלו של אקרה שפיילור עמד מאחוריו, גם אם הבריות לעולם לא יאמינו לזאת.
המאסטר העתידי של אקרנה, כבר אז ראה את מעשיו של אקרנה והתרשם. אומנם השאיר אחריו אקרנה שובל של דם, אך יש לציין שהשדים אשר התחבאו בישובי הספר ולא נזהרו כראוי, חוסלו ביעילות ראויה לשמה. המאסטר לעתיד של אקרנה ראה איך אקרנה מקדיש כל רגע מזמנו בהשמדת אויבו, לעיתים מסרב אפילו לשינה לעוצרו מהתקדמות במטרתו, והמאסטר התרשם עד מאוד.
לבסוף, בגיל 20, היה המאסטר חייב להתערב בחיו של אקרנה. הוא לא יחל כמובן לתת לאקרנה להמשיך להשתולל אם כוחותיו ולהשאיר אחריו הרס, כמה שהתרשם ממיומנותו של אקרנה. האינקוויזציה לא תוהב זאת כלל וכלל.
ובכן, אקרנה אומן בידי אחד מגדולי מכשפי ברית השטנים, מתלווה אליו במסעותיו ושותק בנימוס בעת שהמכשף מבצע את עסקאותיו האדירות בעולם הגדול. המכשף רב העוצמה ראה באקרנה את הבן שלא היה לו, אולי אפילו את יורשו, ואימן אותו. הוא לימד אותו איך לשלוט בכישוריו, לשרוד, לתעל את כוחו ביעילות ואקרנה הודה שבגילו של אקרנה הוא לא שלט כלל ביכולותיו כמו אקרנה.
אקרנה נהנה מגדול המורים במשך שנה, אך אז אם רצה או אם לא, עזב אקרנה, יוצא לעולם הגדול, כשאור השמש עומד מאחוריו, אך לפניו רק אפלה שחורה משהוא מסוגל לדמיין, ולמרות כל הגינויים והדעות הקדומות נגדו, יצא אקרנה כנגד השדים אשר גזלו ממנו את חיו, באשר יהיו.
כשרונות
הכשרונות הבאים עקרונית נועדו להתאים התאמה אישית לדמות. מכיוון ואני עומד לגלם את דמותי עם עוד קבוצה גדולה, הייתי שמח לביקורות על כל הדברים הדרושים- איזון, לא מתאים, קיצוני, יותר מדי מותאם אישית, הכל. חשוב שאדע וחשוב שבסוף הכשרונות יהיו מאוזנים כדי שאהיה מאוזן עם שאר חברי הקבוצה וגם בשביל שבכלל הכשרונות הסופיים יאושרו בידי המנחה.
הכשרונות עליהם חשבתי הם:
צייד מאגי
דרישות: היכולת לבצע את קללת המכשף, כריזמה 13 או חוסן 13
תועלת: אתה מקבל את יכולת הנוכל מכה ראשונה, והכשרה במיומנות התגנבות.
קללת פתע
דרישות: היכולת לבצע את קללת המכשף, חוסן 15 או כריזמה 15
תועלת: הנזק מקללת המכשף עולה בשיעור קוביה אחד. בעת שיש למכשף יתרון קרבי כנגד המטרה, הנזק מקללת המכשף עולה בשיעור קוביה נוסף, ואם המכשף תוקף את המטרה המטרה נחשבת למקוללת אוטומטית.
מכת טווח מאגפת
דרישות: היכולת להשתמש בלחש פרץ קמאי, חוסן 15 או כריזמה 15, קללת פתע
תועלת: בעת שהמכשף מבצע התקפת טווח כנגד יריב, ייתכן וההתקפה תהנה מיתרון קרבי. על מנת לבדוק, הצב את המכשף(לבדיק בלבד) במשבצת ממנה באה ההתקפה כשהיא פוגעת במטרת. אם באופן זה המכשף היה מאגף עם בן ברית את המטרה, אז למרות שהמכשף עומד במרחק מסויים מהמטרה, המטרה עדין מאוגפת והמכשף מקבל נגדה יתרון קרבי. בדרך זאת מכשף אינו יכול להעניק יתרון קרבי לאחר.
מכת מוות
דרישות :קללת פתע
תועלת: בעת שהמטרה חסרת ישע, אתה יכול להוציא פעולה רגילה, פעולת תנועה ופעולה משנית כדי לגרום נזק כפול בעזרת ההתקפה. התוסף שלך להתקפה כתוצאה מהיות היריב חסר ישע מוכפל.
כשרונות מותאמים אישית:
צייד השדים
דרישות: הכשרה במיומנות חוכמת רחוב, היסטוריה או מאגיה.
תועלת: בעת שימוש במיומנות חוכמת רחוב, היסטוריה או מאגיה על מנת לאתר שטנים או ללמוד על כוחו של שד(כגון שד הנמצא בעיירה מסומנת, או באופן כללי כגון סאקובוס[מקווה מאוד שהסאקובוס עדין קיים במהד' 4]), אתה מקבל תוסף +5לבדיקה. בנוסף, למרות היות המשימה מאוד יוצאת דופן, אתה עדין ראשי לקחת בא עשר.
זהו עד כה. אני מניח שיש המון בעיות איזון לעבוד, ומחכה למטחנת הבשר של הפורום.