• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אפלה בריוורטאון-עץ משחק-(3\3) [משחקעל]

ליאור-
Out
חשבתי על זה לפני. אני מניח שבזמן שאתה עם אנשים רגילים אתה לא מפעיל את הכוח על כדי שהם לא יבהלו ולא יתחילו לשאול, והולך לאט בכוונה. עכשיו, הייתם במרכז המלכודת שזה התחיל ליפול. עם כול הרפלקסים שלך, לא יכולת להבין בכזו מהירות שאתה במלכודת, שהמהירות האנושית שהלכת בה עד עכשיו לא תספיק בשביל לצאת, לשנות מהירות ולזוז החוצה מהמלכודת.

Out
תגובה נורמלית שאני אהיה בבית
 
עוג

ברמת העיקרון, מאחר והממשלה וכמה ארגונים חשאיים עומדים מאחרוי, + משפחה חזקה, אני משתמש בהמירות שלי תמיד (גם אם לא בשיא הכוח), בסופו של דבר התפקיד שלי זה להילחם באל טבעי.

מייקל די שוויצר גאה, אז.... הוא אפילו יטרח להגיד שאנשים "יותר מידי איטיים בשבילו".

כמובן כשזה נדרש לעלילה אז אני מחליק את זה בשמחה, עדיף פאלפ על קרנצ'
 
"אין לי אורות או משהו, אבל אני יכולה לראות בחושך רגיל"
"וואו, אז לאן אנחנו בעצם הולכים?"
"איפה אנחנו"?
לעוג
לקרוליין יש 4 (סופר-ערנות)(חושים מחודדים)
 
Out
סבבה ליאור, אני אמנע מדברים כאלו בהמשך.

In
סימו מדליק את הפנס שלו כעבור כמה רגעים, ואתם רואים כולכם- מהר יותר או מהר פחות- את המקום. זוהי חורבה עתיקה, ועל הקירות אתם רואים סימנים שונים, לא כאלו שאתם מזהים. המקום מריח מאבק ואתם שמים לב שצעדיכם משאירים סימנים על המקום מרוב שכבת האבק שכאן. כרגע נראה שהמסדרון הזה ריק, והשקט מטריד אתכם. המקום הזה שקט מידי, אפילו רעשי ההליכה מלמעלה לא נשמעים כאן, רק שקט מטריד.
 
" אני מניח שהיה שווה לנסות, אני חושש שאחנו עמוק באדמה."
אומר מייקל ומוציא מכשיר קשר נוסף מהתיק שלו, ומעביר את זה לזימו (אגב, קרוליין עדיין אריה?)"כך, למקרה שנפרדים, וכך גם סטייקליט נוסף, אני מעדיף אותם על פנס, במקרה הצורך אני חושב שיש לי נורים בתיק."

"עכשיו חכו פה," אומר מייקל ומפעיל מחדש את מכשיר ראיית הלילה, "אני יוצא לפטרול מהיר באיזור, דממת על חוט, אני לא רוצה שאף אחד יחשוף אף אחד, תשתדלו להיות שקטים,אגב אני מעדיף שנימנע משמות מרגע זה והלאה, אות ראשונה של השם בלבד, בסדר? שמות הם דבר מסוכן." הוא אומר, ומשאיר ענן אבק במקום שבו הוא עמד קודם.

עוג
מפטרל באיזור, מהירות גבווה כמה שיותר (מבלי להיכנס בקיר או משהו), (אני יכול לנוע מהר מכדי שיראו אותי?, אם כן אז במקרה ואני רואה אנשים במערה אני חולף על פנייהם, חוזר אחרי 5 דקות."
 
"טוב." סימו אומר בשקט, מכבה את הפנס ועוצם את העיניים. כדאי שהוא יתן לעיניים שלו לנוח קצת אחרי כל הטלוויזיה, והוא גם ככה כנראה לא ישתמש בהן. הוא ישתמש מעכשיו ועד שאדון מ' חוזר בחושים האחרים שלו. הוא מנצל את הזמן להתחבר לעונות- סתיו, אביב, קיץ וחורף, במערה הוא יכול לזהות סימנים של כל אחד מאלו- משהו חדש מהאביב, קרירות של סתיו, רוחות חורף וצלילי קיץ. שווה להתחבר לעונות במקרה הצורך.
 
ליאור-
Out
בתיאוריה, עם התנאים המתאימים והתאורה המתאימה אתה יכול לעבור מול אנשים במהירות, אבל אם אתה סוחב עליך את הסטיקלייט יראו אותך (כמובן) וציוד ראיית הלילה יקשה עליך אם למישהו יש פנס. עם מה אתה הולך?

Out
קרוליין לא אמרה לי אם היא עדיין אריה או חזרה לצורה המקורית, אני מניח שהיא עדיין אריה.

In
סימו מרגיש את העונות במקום הזה. כמו בכול מקום בעולם, לעונות יש השפעה על המקום הזה. אבל יש כאן גם משהו אחר, שרק מישהו המחובר לעונות בצורה כול כך טובה כמוך ישים לב אליו. נראה שיש כאן השפעה נוספת על המקום, בנוסף לעונות. הקור יותר קר משהו אמור להרגיש וצלילי הקיץ נראים שמושתקים במקום הזה על ידי כוח חזק יותר. משהו כאן מרגיש לא נכון.
 
out
עדיין אריה
IN
לפתע קרוליין שואגת חלושות ואחר כך אומרת:
"חיות המרתף, הקרקע והחושך שאורבות ומסתתרות פה, אנא בואו אליי, האנדרלמוסיה חייבת להתבהר פה. אני קוראת לכם"
קרוליין אחר כך מסתכל על החושך ומחכה, למשהו.
 
סימו פותח את העיניים לתוך החשכה. הוא סומך על חברו שאמר לו להשאיר את החשכה במקומה, והוא מרגיש שלהדליק פנס לא יעזור כאן בלאתר את המקור. סימו מנסה לעבוד על יצירת האיזון בהעברת החורף לקיץ. העונות מבינות את זה כשמזיזים אותן למטרת איזון, אבל הן דורשות תשלום, ואם אתה לא יכול לעמוד בו- אתה תחטוף.

out
סימו מטעין את קרן הכפור- המטרה הראשונה שנראית לו על אנושית (חוץ מקרוליין) תחטוף קרן כפור. זה יכאב.
 
Out
מצטער על זה, הייתי בטוח שהגבתי.

In
אתם רצים באזור, לא רחוק מידי כדי לא ללכת לאיבוד מהקבוצה. הפניות מבלבלות מידי, ואלא אם תחליטו ללכת ביחד אי אפשר ללכת לבד מספיק מבלי לאבד כיוון ולהיפרד מהחבורה.
ואין שם אף אחד... אתם ממש מצפים לראות שם מישהו, אבל באזור בו אתם רצים, אין אף אחד. זה נראה שבאמת האזור הזה נטוש.

בנוגע למה שקרוליין עושה, היא רואה בפינות החדר עכברושים מתחילים לרוץ לקריאתה. אבל אף אחד מהעכברושים לא יסכים להתקרב לחתול הגדול (וגם לחתול הקטן, הם רואים גם את מר ממבלס) שעומד באמצע החדר ורוצה לטרוף אותם לבטח.
 
חזרה
Top