• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

זולג'ין יורד על ברכיו, מתעלם מצעקותיו של הקקאר ורעש הקרב שמסביבו. הסימנים המשונים שצצים אליו שהוא מתעל את הלואה נעלמים וזולג'ין חוזר למראהו הרגיל. אך קעקעיו הסגולים מתחילים לזהור בזהב כאשר הוא מתחיל את התפילה ללואה שהמזבח הזה שייך לו. הוא קורא לכוחו של הצפרדע העצום, קראגווה האיום!
"כל היצורים גדולים וקטנים,
ההגנה שלו תקיף את כולם.
אם הקרבה תהיה גחמתך,
תסתכל אל עצמך, לא אחד מהם.
כי אלו אשר מבקשים לטפל בזולת,
אתה תמצא קרובי משפחה, אחים ואחיות.
אם אתה תהיה האחד שאתה אוהב הכי,
אליו אתה בטח לא צריך להתפאר.
עם כל מילה הוא שם משקל רב,
שום מחשבה מבוזבזת, שום תכונה ממהרת.
אם תהיה אנוכי, בוא לא לפה.
ללא אנוכי אן צורך לחשוש.
סכנה הוא לא ראה סוף.
האמונה והתקווה שלנו חברו הגדול ביותר.
קראגווה
לואה
שומר חזק.
קראגווה
אבא
מי ייתן לו לחיות לנצח"
META
הצלה כנגד הרעל: 15+5=20 קשיחות, הצלחה.
הצלה כנגד תיעול: 13+5=18 רצון, הצלחה.
כפעולה מהירה משנה את המיקוד החייתי שלי למיקוד הצפרדע.
כפעולה מלאה אני מנסה לזמן את קראגווה האיום.
יוזמה לקראגווה: 9+1=10.
 

האדמה רועדת, כאשר אתם שומעים את הרעש, מה שנשמע קצת כמו בליסה, כרסום. אתם לא בטוחים איך להגדיר את הרעש הזה, הרעש שיצור עצום עושה כשהוא אוכל.
ואז העמודים נופלים האחד אחר השני, מתמוטטים ביחד עם המזבח. ובמקומו עומדת צפרדע.
ברור לכולם שהיא לא הייתה כאן לפני רגע, לא הייתם מפספסים צפרדע בגובה של כמה מטרים, אבל בניגוד להקקאר שהופיע מתוך האדמה ופרץ את דרכו, קראגווה פשוט מופיע.

Krag%27wa%2C_the_Frog.jpg


"זווולג'ן" הוא אומר באיטיות. "אתה חבר לצפרדעים. אני .... לא אוכל אותך." הוא אומר, באיטיות קלה, "הקקאר!" הוא זועם, "אתה לא פה בשביל לנשק אותי, נכון?" הוא שואל בזעף. צמוד להקקאר.

"קראגווה!" אומר הקקאר בזעם, "זה הכי טוב שלכם?" הוא שואג שוב, "שיהיה, אני אחסל אותך קפרדה ואז אני אחסל את התירוץ העלוב הזה לגיבורים!".

נתנוים של קראגווה
N Huge animal mythic
Init +1; Senses darkvision 60 ft., low-light vision, scent; Perception +10
Aura aura of grace


DEFENSE

AC 20, touch 11, flat-footed 19 (+1 Dex, +9 natural, -2 size, +2 deflection)
HP 105 (6d8+78)
Fort +10, Ref +8, Will +4
DR 5/evil; SR 12; Resist acid 10, cold 10, electricity 10


OFFENSE

Speed 30 ft., swim 30 ft.
Melee bite +8 (3d6+9 plus grab), tongue +8 (grab)
Space 15 ft., Reach 10 ft. (30 ft. with tongue)
Special Attacks fast swallow, pull (tongue, 10 ft.), swallow whole (2d6 bludgeoning damage, AC 14, 5 hp), tongue, mythic magic, simple divine spellcasting, smite evil (1/day)


STATISTICS

Str 23, Dex 13, Con 20, Int 1, Wis 10, Cha 6
Base Atk +4; CMB +12; CMD 25 (29 vs. trip)
Feats Iron Will, Lightning Reflexes, Skill Focus (Acrobatics)
Skills Acrobatics +12, Perception +10, Stealth +2, Swim +14
Racial Modifiers +4 Acrobatics (+12 jumping), +4 Perception, +4 Stealth


SPECIAL ABILITIES

Aura of Grace (Ex) This creature and all allies within 10 feet receive a + 2 sacred bonus on saving throws—or a profane bonus if the this creature is evil.
Mythic Magic (Su) Up to three times per day, when the creature casts a spell, it can cast the mythic version instead(as with all mythic spells, the creature must expend mythic power to cast a mythic spell in this way).
Simple divine Spellcasting (Su) The creature gains the ability to cast spells from the cleric or druid spell list. Select a number of spells with total spell levels equal to twice the creature’s CR. No spell for this ability should have a level higher than 1 + 1/2 the creature’s CR. A 0-level spell counts as 1/2 spell level toward this total. The creature can cast each of these spells once per day.Its caster level is equal to its Hit Dice. It uses its Wisdom or Charisma (whichever is higher) to determine its spell DCs.
Smite evil (Su) Once per day, as a swift action, the celestial can smite evil as the smite evil ability of a paladin of the same level as the celestial's Hit Dice. The smite persists until target is dead or the celestial rests.
 
Meta
הזאב מת גם בלי ההצלה
רצון להרן: 15+6=21, הצלחה - עומד על 28 נק"פ
In
הרן עומד כנגד התקפתו של האקקאר, אולם הזאב לא מצליח - הוא נפגע מפרץ האנרגיה ופשוט מתפוגג לאוויר. כשהרן רואה זאת הוא נאנח כשהוא חושב על הטרחה לזמן אותו מחדש. כשקראגווה מופיע הוא מחייך ומחליט לנצל את ההזדמנות - הוא זז בזריזות אל מדרגות המזבח ותוקף את האקקאר בנשקו, מנצל את נוכחותו של קראגווה מצידו השני.
Meta
נע בצעד 5 רגל כפול (אפשרי עקב Hunter's Grace) אל G12 ותוקף את האקקאר התקפה מלאה:
התקפה ראשונה (התקפת עוצמה ללא מחסרים) : 12+14=26
נזק בפגיעה: 5+4+13=22 חותך, (קסום וברזל קר) ועוד 4 אש
התקפה שניה(התקפת עוצמה עם מחסר): 9+7=16, פספוס
מאחר וההתקפה הראשונה פגעה, מרפא 4ק8: 3+7+6+1=17, מנטרל לחלוטין את הנזק מהאקקאר ועומד על 45 נק"פ
 
Meta
הצלת רצון 21, הצלחה - 18 נזק. אני על 18 כרגע.
In
טיירה פולטת צעקה - לא שאגה, לא נהמה, צעקת זעם אנושית. משהו במראה של אחיה לנשק, הגורים שלה, הגורה שלה, נפגעים, גורם לה לזעם לא יתואר. היא פוסעת. קדימה בצעד חלק והשוט האכזרי שלה מצליף פעמיים בגבו של האקקר.
Meta
צעד 5 רגל לעמוד מול הרן
התקפה מלאה על האקקר
התקפה ראשונה - +2 מאיגוף, +3 מהכאה נקמנית.
17 + 16 = 33

התקפה שניה
20 + 16 = 36 - פגיעה קריטית
וידוא קריטית - 26 (מניח שפגע, לפי גלגולים קודמים)

נזק 1
11 +4 = 15
נזק 2
(11 +1)*2 = 22
הנזק הוא מנשק קסום.
אם מישהו מבצע התקפת קפא''פ נגד זולג'ין או הרן, אני מנצל מתקפה מזדמנת (יש לי 3) בשביל להעניק להם +4 למשך תור אחד לדרג''ש, נגד ההתקפות של היריב הזה.
 
שתי ההתקפות של הרן וטיירה פוגעות קשה בהקקאר, הוהא שואג בזעם, נראה שהוא מתכונן להתקפה נוספת, אם הוא יספיק לאגור את הכוח שחסר לו.
בנתיים גולם הדם ממהר להכות בהקאשוין, מנסה להחליש את האויבים של אדונו.
META
התקפה מלאה נגד האקושין.
25 בהתקפה ראשניה
23 בהתקפה השניה.

נזק התקפה ראשנה 10
נזק התקפה שניה 4
האקושין צריך לגלגל קשיחות בד"ק 15, בכישלון הוא סופג 7 נזק לחוסן, בהצלחה הוא סופג רק 3.

תור קראגווה
 
במשך שנים רבות התקיימו הקרבות בין צפרדעים לנחשים. יש שיגידו שהנחשים אלו שמנצחים במלחמה, אך קראגווה הולך להוכיח אחרת. הצפרדע הענק פותח את פיו ולשונו הענקית נשלחת קדימה, מתלפפת סביב כנפיו של הקקאר ומועכת אותם בצליל ריסוק חולני. תוך רגע הקרפדה שואב את לשונו חזרה לפיו ויחד איתו את מצליף הנשמות. לואה הדם נאכל על ידי קראגווה האיום כאילו היה חטיף קטן והצפרדע בגודל ההר לועסת אותו באיטיות, משמידה את הקקאר מיד לאחר חזרתו.
META
כפעולה מהירה קראגווה מכריז הכאת רוע כנגד הקקאר.
קראגווה תוקף את הקקאר בהתקפת נשיכה.
התקפה: 20 טבעי, וידוי קריט 18+8=26 נגד דרג"ש.
נזק(מניח שקריט): 44 נזק מוחץ, חודר וחותך. בנוסף הכאת הרוע מוסיף 24 נזק(מכיוון שהקקאר הוא חוצן מרושע/אל מת. אם הוא לא אף אחד מהם אז זה 12 נזק). סך הכל 68 נזק שחודר עמידות לנזק(בגלל הכאת רוע).
בדיקת אחיזה: 3+12=15 נגד הת"ק.
 
במקום לברוח, האקושין סיכן את חייו שוב כדי להציל אדם אחר, ולסיכון של החיים יש השלכות. האקושין ידע את זה כמובן, שהוא יצטרך לשלם יום אחד את המחיר, אבל הוא לא ידע שזה יקרה כאן ועכשיו. אולי לפחות שאר החבורה תצליח להרוג את האקקאר, הוא מקווה בזמן שהעיניים שלו נעצמות לנצח.
 
אביעד
האקושין מרגיש את עצמו נקרע, הנשמה שלו מנותקת מהגוף שלו, הוא למד על זה, הוא יודע שזה הרגע בו הוא ישלח הלאה, בין לגן עדן, בין לגהנום, או לאחד ממישורי השדים, זה הרגע בו אמורים בני האלמוות להילחם על נשמתו, חסרת ערך ככל שהיא תהיה.
אבל במקום זאת הוא מרגיש איך הכל קופא. איך הכל נעצר.
"לא לא לא." הוא שומע, ורואה איך הוא מרחף מעט מעל הגופה שלו, הדם אזל ממנה, היא מצומקת חסרת חיים.
"ואו!" אומר הקול, והאקושין מרגיש כיצד הוא נמצא שכבה אחת מעל לעולם, הוא לא בטוח אם הוא רוח רפאים, או שהוא פשוט אתרי, אבל הוא מבין שכל מה שהוא כרגע- נמצא מחוץ לעולם הגשמי.

"אתה יודע כמה קשה לעצב את הגורל ככה?" הוא שומע את השאלה, ואת הבחור ה... אפור? מופיע מתוך האיין. הוא נראה די אנושי, אפילו לבוש בשיריון כבד שמרוסק בכמה נקודות, עיניו ירוקות וזה אמור להטריד, וכמובן זוג כנפי העטלף והטפרים החדים שיש לו בסוף הידיים לא הופכות אותו ליותר סימפטי. "לא יכולת לפחות למות בצורה קצת יותר יעילה?" הוא שואל. "יש בחוץ סירנה, וצייד פראי, ונסיכי פיות, אתה היית חייב למות לחייל פשוט של אל-למחצה-אל-מת ? לפחות החברה הקודמים הצליחו לההירג מול הבחור הגדול עצמו ולא מול אחד החפש"ים." הוא אומר, "בחיי בתקופה שלי שיסענו בהם שרי שדים והם לפחות החזיקו מעמד קצת יותר זמן." הוא מעשה קלות את הרכה שלו. "ושתבין." הוא אומר, "אני לא מצפה מכם להרבה, אתם באמת מה שהצלחנו לגרום לגורל לעשות כדי למנוע ניצחון ברור של סירונה, לחלוטין אתם יותר מזל משכל. וכל מה שהייתי צריך שתעשו זה להישאר בחיים." הוא אומר, "זה כל כך קשה?" הוא שואל, והפעם נראה שזו לא שאלה לאוויר.

הקקאר זועק, צועק, הוא זועם. הוא שבור. הוא מובס.
הוא מרגיש כיצד הלואה הענק הגיע, הוא מרגיש כיצד הלגלוג שלו עליו היה לא יותר מביטחון עצמו מופרז, קראגווה לא היה צריך הרבה כדי להכניע את הלואה המת, הוא בולע אותו בשלמותו. והקקאר נעלם.

גופתו של האקושין מוטלת לא רחוק מכם, היא אפורה מעט, ספק שנשאר בה דם מעבר למה שהגלמים שאבו.

הדם שהתגבש לגלמים נשפך בחזרה לרצפה. הופך לירוק, הופך לשחור והופך לעפור לפני שהוא מתאדה.
המקדש מתרוקן מאדם, או ליתר דיוק מטרולים, וכל מי שנמצא בו כרגע זה אתם, והצרפדע הגדולה ביותר שיצא לכם לראות בחייכים.
"זווווווולג'ין." אומר קראגווה באיטיות, נראה שהוא עוד עסוק בללעוס. "ראזן היה... מרוצה." הוא אומר. "הוא לא תכנן שתגיע להילחם בהקקאר. אבל אם עשיתם זאת..." הוא מדבר באיטיות, ממשיך לבלוס את מה שלפני פחות מחמש דקות כמעט הרג את כולכם. "אבל מה הלאה?" הוא שואל. "אתה צריך להסתכל לפני שאתה מזנק."
 
"זה היה המופע פתיחה מאן" אומר זולג'ין בעוד הוא מחזיר את גרזניו למקום. "אנחנו הולכים לכנס את מועצת השבטים ומועצת הלואה, לזולג'ין יש מה להגיד שם". הוא מסתכל סביב, חושב לרגע. "טיירה תדאגי להאקושין, השאמאנים חייבים לנו טובה כי סיימנו את העניין עם הקקאר, נראה אם הם יכולים לסגור עסקה עם בוסמנדי בקשר אליו" הטרול מותח את הגב שלו ואז מחזיר את מבטו לצפרדע הענקית. "יש משהו מיוחד שאתה רוצה כקורבן? אני לא רוצה לשלוח אותך מפה בפה ריק לאחר שעזרת לנו".
 
"להישאר בחיים? אם לא הייתי הולך איתם זו היתה אפשרות, ואפשרות נוחה מאוד, אבל אז הם לא היו בחיים. מי נתן להם את העצה לברוח? לבדם הם היו נשארים להילחם עד המוות של האחרון. אני אפשרתי להם להגיע בסוף לסירונה בעצמה, וזה היה הקרבן." הוא בהשלמה, ספק אם יש בה קצת תסכול. "אבל אם הם יצליחו להתמודד מול סירונה, אני לא יודע אם הם יישארו בחיים. אולי הגורל יבגוד בהם - זה לא קל לטוות גורלות, אתה יודע, כשכל השחקנים במגרש של הגדולים מושכים לך בחוטים, מסבכים אותם וקורעים אותם. אז אתה פה כדי להראות לי את הדרך הלאה?" הוא שואל.
 
אביעד
"אני פה כדי להוציא אגרסיות." הוא עונה, "ולנצל את זה שאתם במקום שכוח אל כדי להעתסק קצת עם דברים שאני לא אמור להתעסק איתם." הוא מייד מוסיף, "ובכנות זה דרש ממני הרבה עבודה לאחד אתכם, אז לפני שאני נותן להכל לההירס וממשיך לצפות בעולם נשרף מהצד, כמה אתה מוכן לשלם בשביל לחזור?"

קראגווה עוצר לחשוב, "אם כך, אתה הולך לקרוא תיגר על ראשטקאן?" הוא שואל את זולג'ין, "האם תנסה לשבת על כל הזהב במקומו?"
 
אביעד
"זה לא איך שזה עובד." הוא עונה, "כשאני שואל אותך מה המחיר שאתה מוכן לשלם, אני לא שואל מה תעשה בשביל זה, אני שואל על מה אתה מוכן לוותר בשביל ההזמדנות לחזור, בשביל שהכאוס יתן לך הזמדנות נוספת לעשות סדר בבאלגן."

"אף אחד לא יתן לך את צבא האימפריה סתם ככה." עונה הלואה, "גם אם תתפרץ לשם על גבו של לואה עצבני."
 
האקושין עוצר לחשוב רגע, ולאחר המתנה עונה: "יש לי הצעה למחיר, השאלה היא אם הוא אכן מספיק... אני מוכן... לוותר על כל מה שלמדתי מהדרואידים, לשכוח את זה לנצח. אבל המחיר הזה מספיק?" הוא שואל.
 
הלואה שקט לכמה רגעים. "נכון..." הוא אומר, "אבל... יש עוד לואות, ולהרבה אנשים בחצר ראשטקאן יש תומכים שהם לואות, גם אם אני אקפץ לתוך ההיכל אתיכם על הגב שלי... זה לא יתן לכם יותר מידי."

אביעד
"זה כבר נשמע מחיר שהכאוס יהיה מוכן לקבל, אבל אני תוהה אם אתה מבין את ההשלכות של זה, לשכוח את כל מה שהדרואידים לימדו אותך זה... יותר מרק לא לדעת דברים."
 
"בשביל זה אנחנו נכנס את המועצה. מילה של לואה תתן לנו לעשות זאת. משם אני אאתגר את אבא שלי ואחסל אותו ואקח את מקומי הראוי כמנהיג האמני. כצ'יפטן אוכל לקרוא להצבעה על הנושא. במקרה הגרוע ביותר אאלץ לקחת מראשטקאן את האימפריה שלו" זולג'ין אומר את העניין כאילו להשתלט על ממלכה זה לא דבר מטורף בעבורו.
 
טיירה מביטה בלואה ובזולג'ין, ואז מושכת בכתפיה וניגשת להאקושין. היא מסירה את גלימת הזאב שלב ועוטפת את הגופה הקרה. לא יצא לה להכיר את האקושין לעומק, אבל היא עדיין מוכנה להעניק לו את ברכתו האחרונה של טאלון - גם אם פיסת הפרווה הזו לא תעזור לה יותר, היא יכולה לחמם את אחד מהגורים שלה בדרכו האחרונה.

לאחר מכן היא נעמדת ומחכה לאחרים, מביטה סביב כשאגרופיה קמוצים סביב השוט שלה, ועיניה בוהות במרחקים. היא נכשלה במשמרתה היום, עליה לוודא שזה לא יקרה שוב פעם.
 
האקושין חושב לרגע, מנסה להבין למה כוונתו, ונדמה לו שהוא מבין. אבל ליתר ביטחון הוא שואל: "ומה עוד זה יכלול, מלבד אבדן כל התורות שלמדתי מהם?" הוא תוהה. "מהן מלוא ההשלכות?" הוא שואל.
 
חזרה
Top