• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] מגפת האלמוות - עץ משחק 5/5 [נסגר]

אונדיר
אונדיר מהנהן.
"אפשר לומר. אני מניח שאנחנו לא הראשונים שהגענו לכאן כדי להשיג מידע. לפי מה שאני יודע יש קבוצות שמחפשות תרופה פיתרון אפשרי בכל רחבי הממלכות.
בכל מקרה, אני מודה לך על העזרה."
הוא עוזב את הבר (בהנחה שלברמן אין מה להוסיף) ומצטרף לחבורה.
"אני מתכוון ללכת ללמקדש וואקין, אולי יוכלו לתת לנו שם מידע על מתי המגיפה התחילה ומאיפה הגיעו החולים הראשונים.
מדריך לא יעזור לנו אם אנחנו לא יודעים מה היעד שלנו"
 
"אני רוצה ללכת לאצילים הסוחרים של העיר ולשאול אותם אם הם יודעים משהו. נראה לי שהם ירצו לעזור לנו, אם הם יכולים, כי המגפה זה חדשות רעות עבורם. ניפגש כאן מחר בבוקר כדי לעדכן על ההתקדמות שלנו?"
 
מאווי
קלאהו מחייכת. "אם כך,בוא איתי".
אתה עוקב אחר קלאהו ושומריה,אשר מובילים אותך חזרה דרך הנמל ממנו הגעת,ואתם מגיעים לרחוב קטן.אתה לראשונה מעכל את הצבעים הרבים והנפלאים אשר ממלאים את הבתים.נראה שכול בית מלא בצבע,בין אם כחול או אדום.צהוב או כתום.נראה שמעט הבתים מלאים בציורי קיר צבעוניים,של זוחלים ענקיים("דינוזאורים" אתה זוכר שמישהו קרא להם) ושל אלים,שאת חלקם אתה מזהה מביתך.אתם עולים על גבעה קטנה,אחת משתיים שבפורט ניאנזארו,ואתה רואה מולך מבנה ענק.
קירותיו אדמדמים כנחושת,מלא בעמודים המסורטטים בסגנון יפה לאין שיעור,כניסה ענקית הבנויה לעשרות אנשים,ומעליה תשעה פסלים של גברים צ'ולטאנים חסונים."אלופי הזירה", אומרת קלאהו."השמאלי ביותר הוא הנסיך הסוחר,אקנה-אפה".שיערו ארוך,מתולתל וקשור בראסטות.מבנה גופו חסון אף יותר משלך,צלקות מעטרות את פניו."הוא היא גלדיאטור פעם.לאחר שעלה לגדולה,פיתח עסק של סחר בכלי לחימה,והיום הוא אחד מהאנשים החזקים בעיר". היא אומרת.
אתם ממשיכים בדרככם אל תוך המבנה,שאתה מזהה כאיצטדיון,ואתה מובל במסדרונות מרהיבים,מעוטרים כמו הקירות החוץ,אל זירה קטנה,מלאה בחול,בבירור לא הזירה הראשית של האיצטדיון.אתה רואה שם בחור גדול,צ'ולטאני,שיער קצוץ.הוא אינו לובש חולצה,וחגורה עבה מכסה את ירכו,ועליה מתנוססים שני ארנקים מלאים למראה,ושורה של פגיונות.כאשר הבחור רואה אתכם,הוא מחייך.הוא מתחיל לרכוס לעצמו שיריון עור קטן.הוא זורק לעבר קלאהו."אז מי זה הפעם? עוד גלדיאטור צעיר? עוד בריון אוויל?" למשמע זה אגרופיהם של השומרים נקפצים בזעם,אך אלה לא עושים דבר,ביודעם כי בכוחו של הגלדיאטור לגבור על שניהם ביחד.
מבטו של טאבאן מבזיק לעברך."אה,הבאת מישהו חדש.ברברי מהאיים,אני מניח?"

out:
בבקשה,בבקשה ממך.אל תיתן לו סטירה.

אונדיר
out:
אתה הולך למקדש של וואוקין כן?מה אתה מתכנן לעשות שמה?כאילו איך לברר מידע על המחלה?

meta:
גלגל לי כריזמה בבקשה.אתה אכן רואה את ההר,אבל אינך יודע איך להגיע אליו.

לורנס,אלאריק,ואליליין
meta:
שאחד מכם יגלגל לי כריזמה למציאת המקום.הגלגול יבוצע עם +4 בגלל הסיוע של האחרים.
 
לורנס,אלאריק,
אלריק תופס פיקוד מהר, הוא שואל, מדבר ומתחמן, זה לא הפעם הראשנה שלו בעיר גדולה, הוא יודע לשים לב לדברים החשבוים
META
11+11 =22
(3 כריזמה, 2 הכשרה, עוד 2 הכשרה בגלל שיש לי התמחות בשכנוע, ועוד 4 מהעזרה של האחרים)
 
לורנס ואלאריק
אתם מוצאים ילד צעיר,שמסכים לקחת אתכם לשם.בעודכם עוברים חצי מפורט ניאנזארו,אתם מגיעים לאזור הומה וגדול.האזור מלא דוכנים עם שמשיות שמסתירות אותם מהשמש הקופחת,ואלה מוכרים מוצרים שלא ראיתם מימכם.השוק מורכב מארבעה חלקים.3 רחובות המשמשים לדוכנים המוכרים מוצרים אין ספור,ו7 דוכנים באמצע השוק,המיוחדים בשל שמשיתם הכחולה לבנה,בשונה מהשאר,בצבעי האדום לבן.
הילד מסביר לכם קצרות שהשמשיות הכחולות לבנות שייכות לנסיכים הסוחרים,ושניתן למצוא בהם פריטים קסומים שונים וכו'.בכניסה של כול אחד משלושת הרחובות של השוק הגדול עומד שומר,והוא מאשר לשלושתכם לעבור.הילד מושיט את ידו כאילו מצפה לתשר בתמורה להסבר ולהדרכה.

out:
השוק הגדול:
השוק הגדול הוא אחד משלושת הלבבות הפועמים של פורט ניאנזארו - האחרים הם שוק התכשיטים והבזאר האדום.בהתאם לשמו,השוק הגדול הוא הגדול מהשלושה.
סוחרים מצפון ודרום חוף החרב באים לשוק על מנת לקנות עצים,תבלינים,תרופות המופקות מצמחי הג'ונגך,גולגולות וציפורני דינוזאורים,ברזל,עורות נמרים,שנהב מגולף,עבודות יד של הבאטירי והגראנג,נוצות צבועות,פירות טרופים,בשר פלסיוזאור,וכול דבר אחר פרי יצירתם של הצ'ולטאנים.העסקים מתחילים לפני זריחת החמה,ונגמרים הרבה אחרי שהחשיכה יורדת על העיר.השוק הוא רועש,צפוף ואפוף בריחות.השומרים רבים,אבל פחות מהגנבים והכייסים.

למעשה,בשוק הזה ניתן לקנות כול דבר המצוי בפרק 5 של המדריך לשחקן(ובקובץ הsrd) מלבד פריטים שלא ניתן למצוא בצ'ולט,+ פריטים יחודיים המתוארים למעלה וברשימה קצרה שאשלח לכם בדיסקורד.
 
מאווי
מאווי מחייך חיוך רחב כשהוא רואה את יריבו. הקרב יהיה כיף. ״מאווי משבט הטמטואה, אבל אתה יכול לקרוא לי גם הבחור שינצח אותך ויאכל אותך בלי מלח״. הוא רוכן לעבר אוזנה של סוכנצ ההימורים.
״יש סיכוי שאוכל לראות אותו מתאמן? תמיד טוב לראות את מהלכי היריב״, הוא לוחש.
 
אונדיר, אליליין
IN
אונדיר מתקדם לכיוון הכללי של מקדש וואוקין, משתמש בזיכרון של המפה ובהנחיות של העוברים ושבים לכיוון מדויק יותר.
META
14+5=19
OUT
אני מתכנן לדבר עם הכהנים במקום (אולי מישהו אחראי יחסית אם אני אמצא כזה) ולנסות לברר מתי בדיוק הם התחילו לשים לב למגיפה, האם החולים הראשונים הגיעו מאיזור מסוים (הכיוון ממנו הקללה מתפשטת), האם הם שמו לב למשהו מוזר לפני תחילת המגיפה (קבוצה מסתורית שיצאה לכיוון הג'ונגל, מעשה נגד האלים שבוצע בותו זמן וכו' והאם היו כבר קבוצות שחוקרות את הענין והגיעו לפנינו, ואיפה הן עכשיו.
 
לורנס ואלריק
לורנס מביט בהשתאות בהמולת השוק בעודו מפשפש בכיסו, עדין תופס את פורט ניזארנו ככפר קטן

"הנה", הוא נותן לילד מטבע כסף. "ועוד יגיעו בעקבותיו אם תוכל לספר גם פרטים נוספים על כל אציל ואציל
 
מאווי
קלאהו מביטה במאווי בהפתעה."אתה נלחם בו עכשיו,והוא יודע זאת.שלחתי לו הזמנה".
טאבאן מרים את ראשו,לאחר שסיים לרכוס את שריונו.הוא מרים את החנית שללו,המעוצבת בסגנון צ'ולטאני,ואת מגנו.הוא מכה בחניתו על מגנו ושואג."שהקרב יתחיל!"
meta:
יוזמה!
חשוב לציין שאין מפה לקרב,היות וזוהי זירת חול קטנה יחסית,והמהירות של שני הגברים עוברת את רוחבה ואורכה.עקרונית אתה פוגע בו כול סיבוב.נוסף על כך,הפעולות הפלה,דחיפה וכו' עושים נזק,השווה ל1ק4 + כוח.

אונדיר,אליליין
רק חשוב לי לדעת מה אליליין עושה
 
מאווי
out:תמיד טוב לפתוח קרב ראשון עם מזל.

in:
טאבאן מגחך ונכנס לתוך זירת החול.קלאהו מסמנת לך,ואתה נכנס אחריו.שניכם נעמדים בעמידת מוצא,וקלאהו,אשר תשמש כ"שופטת", מסמנת לכם להתחיל.

meta:
יוזמה:
מאווי - 22
טאבאן - 3

לורנס ואלאריק
הוא פושטק רחוב.הוא יודע רק שאקנה-אפה היה בעברו גלדיאטור ושהשבעה מקבילים אחד לשני במעמדם.מה אתם עושים?(אגב,תוריד ללורנס את המטבעות ששילמת.מטבע כסף הוא משכורת נאה למרבית האנשים בפורט ניאנזארו...

אונדיר ואליליין
אתם מצליחים לבסוף למצוא את הכניסה להר,ומטפסים במדרגותיו הארוכות.כאשר אתם מגיעים למעלה,מצפה לכם נוף מרהיב ועוצר נשימה של פורט ניאנזארו השוקקת.
המקדש עצמו נראה ככיפה ענקית,בנוי מזהב,וגגו המנצנץ נראה למרחקים רבים.ניתן להסיק שלמעשה,אין שום צורך במגדלור,כאשר רק נצנוצו הזוהר של העושר הנשקף מהמקדש מראה את דרכם של הספינות בחשיכה.הכניסה למקדש מדאימה ביופיה,מלאה ושוקקת כמו הבזארים הגדולים ביותר של פורט ניאנזארו,מלאה בכוהנים ומתלמדים,ומאמינים אשר עושים את דרכם לתפילת הערב.
כאשר אתם נכנסים למקדש,מיד בא אחד מהכוהנים הרבים של וואוקין לשירותכם.עורו שזוף,אך לא שחור כמו עורותיהם של הצ'ולטאנים,והוא דומה יותר דווקא לאנשי חוף החרב."כיצד אוכל לעזור לכם?" הוא שואל בחיוך.
 
מאווי
לפני שטאבאן מספיק למצמץ, מאווי מסתער לעברו עם האלה הארוכה שלו, מחייך חיוך רחב. סוף סוף, קרב. האדרנלין גואה בו בתחושה ממכרת, והאלים שלו, הלבה והאוקיינוס, מגנים עליו דרך קעקועיו. הוא מנחית את האלה על יריבו.

META
התקפה - 7.
נזק - 1.
היית חייב לדבר על מזל?
 
מאווי
out:תדמיין שאני מוציא לשון

in:
טאבאן מתחמק בקלילות מן האלה,מגחך."זה כול מה שיש לך?".הוא מניף את מגנו,מנסה להכות בך,אך אתה מתחמק מהמכה בקלילות.

meta:
הטחת מגן:
1ק20 + 4 = 5
לא פגע:(
 
לורנס ואלאריק
"לא הכי עזר לנו, הילד" לורנס אומר לאלאריק.
"איך שאני רואה את זה אנחנו יכולים ללכת ולבקש ראיון עם כל אחד משבעת נסיכי הסחר. בעצם אחד משישה, החבר של הגבירה סילביין, האציל אוטמאו, כנראה לא יודע יותר ממה שהיא סיפר לנו. אבל לפני שנתחיל..."
לורנס ניגש לאחד הדוכנים של האצילים-הסוחרים, זה שעמוס במגילות ושיקויים ושואל את המוכר
" שלום, אנחנו מחפשים מידע על חפץ קסום, שואב הנשמות שמו, אתה יודע איך אנחנו יכולים ללמוד עליו יותר"
 
לורנס ואלאריק
טוב,שלוש דברים חשובים:
א.הנסיכים הסוחרים לא נמצאים בדוכנים.זה כמו שמלך ילך להודיע על גיוס לצבא.
ב.הדוכן של הספרים והמגילות.... זה הדוכן של אוטמאו,החבר של סינדרה.
ג.אומנם המקומיים יודעים על המגפה,אבל מה להם ולעתק אפל השוכן בג'ונגל?אז זה הרגע שהדב"ש מסתכל עליך בעמימות וצועק "next"...
 
מאווי
מאווי חש את שיכרון הקרב משתלט עליו. התחושה המוכרת, האהובה עליו, כשאלת הלבה ואל האוקיינוס, טה קא וטמטואה, מעניקים לו את כוחם. כוח זורם בעורקיו, מעקצץ בקצות אצבעותיו. עינו הימנית זוהרת באדום לוהט, השמאלית בכחול אוקיינוס. והוא שואג בכוח אדיר.
מלא עוצמה, הוא מסתער על טאבאן ההמום, מנחית עליו בכוח אדיר את האלה הארוכה.

META
פעולה נוספת - נכנס להתקף זעם.
התקפה - 18
נזק - 9 מוחץ
 
חזרה
Top