• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"רייז, זה לא הזמן להסביר -" הדרואידית אומרת. באותו הרגע, אחד מהדרואידים שהיה קרוב אליה נופל מת. מאז שהדרואידית האחרת ראתה אתכם עם יריבתה, הפמלייה שלה השתנתה באופייה להיראות יותר דומים לשדים, והקסמים שבאים מצדה עכשיו ניתנים לזיהוי קל כקסמים אפלים.

ובתוך כל הכאוס הזה, אתם שומעים צחוק נוראים מהדרואידית שהתבררה כמזויפת. הכפיל של רייז בורח מהמקום בצריחות, כשנראה כאילו רוח רפאים עומדת לבלוע אותו חיים. הדרואידית פונה לעקוף אותו, אבל הרוח כבר כבר ברחה מהמקום כשרגליו בלבד נראים מתוך המלתעות של הרוח.

הדרואידית מדברת מהר מאוד, לכם ולא פחות אל שאר הדרואידים. "אני צריכה לעקוף את תאיס לפני שהכי גרוע יקרה. אתם יודעים להגן על עצמכם - הוא לא יכול להגן על עצמו. אני חוזרת, אבל תנסו להישאר בהכרה כמה שיותר זמן, מובן?"

הדרואידית כבר רודפת אחרי תאיס כשהיא נותנת הוראה אחרונה. "ואל תפגעו ישירות בדיאבוליסטית. זה שיא הטיפשות, ולא יועיל בכלום."

אחרי המילים האלה, הדרואידית כבר התרחקה מכם במהירות אל-טבעית והשאירה אתכם בזירה בלעדיה.

OUT
בהנחה שאתם נשארים במקום ולא בורחים, תגלגלו יוזמה.

הפעם אתם עומדים בפני קרב אחד גדול בשביל היום, במקום שני קרבות, אז אל תהססו לבזבז יכולות.
 
OUT
אתה מתכוון "אם יש לכם יכולות", נכון?

IN
פרדאן בולע את רוקו וידו אשר אוחזת בחץ רועדת. אגלי זיעה הצטברו על מצחו, הנשימה שלו הייתה כבדה ולא יציבה, וברכיו הרגישו כאילו הם היו עשויים זכוכית. האישונים המזויפים שלו התכווצו, אוזניו התחדדו, והוא ידע כי רגנארוק חווה חוויה דומה.
הם פחדו.
הדיאבוליסטית.
האם היה להם בכלל סיכוי?
"מ-מה אנחנו עושים כעת? בורחים או נלחמים?" הוא שואל בזהירות ובשקט. רגנארוק משחרר יללה חלושה, מרכין את ראשו ומניח את כפות רגליו על מצחו.
 
הדרואידים האחרונים היו נחושים לא לאבד את הדרואידית שלהם ביער, ולכן נסוגו איתה. הפמלייה של הדרואידית המזויפת, לעומתם, כבר נראית די שונה. עכשיו, בלי אשליות, אתם יכולים לראות שניים מהם עם חצים בוערים אש, ושמונה אחרים גדולים ואיטיים שמתחילים להתקדם לעברכם בקבוצות של ארבע ארבע. רק הדרואידית המזויפת עצמה עדיין נראית בדיוק כמו הדרואידית שהכרתם. ואם הדרואידית צודקת שזו הדיאבוליסטית, הטקטיקה הזו מתאימה למנהגה - לגרום למישהו להילחם נגד דמות דיוקנה של אימו הוא נזק פסיכולוגי יותר כבד מכל נזק אחר שהיא תוכל לגרום.

יוזמה:
דרואידית מזויפת 11+9=20
שדי אש: 11+7=18
שדים עצלנים: 2+5=7
אלסאלור: 19+5=24

בטווח קרוב: כולם

הסלמה 1
רייז
אלסאלור (דב"ש)
פרדאן
רגנארוק
דרואידית מזויפת
שדים קשתים X2
סאוואלה
שדים עצלנים X8 (מוּקים)
 
רייז מסתכל על אמו המאמצת עוזבת, רודפת אחרי בנה הביולוגי. זה לא מפריע לו. לא באמת. הוא תמיד ידע שהיא לא האמא האמיתית שלו. הוא תמיד ידע שהיא לקחה אותו תחת כנפה בגלל שהוא הזכיר לה את תאיס. אבל זה לא גרם למראה הזה לכאוב פחות.
הוא הניח שהוא הזכיר לה את בנה בגלל שהוא היה קטן. לא בגלל שתאיס נראה כמוהו, ועם אותם הפנים שרייז כל כך התגאה בהן, הפנים הייחודיות שלו.

בן המחצית הקטן מסתובב חזרה אל הדרואידית המזויפת. הדיאבוליסטית, אם אמא אכן צודקת. ותוך כדי הסיבוב, הוא גדל. משתנה. הוא הופך לדוב- אבל הפעם, זוג קרניים בוקעות מראשו, כמו ענפים. קרניו של צבי, זהות לקרניים שבוקעות מראשה של הדרואידית הגדולה. אחרי הכל, הוא הבן שלה.

"שקרנית. מזויפת." הוא ספק אומר, ספק נוהם. עיניו ננעצות בדיאבוליסטית, מלאות בשנאה. עכשיו, כשאמא לא כאן, השליטה העצמית שלו מתפוגגת.
"צאי מפה. תעזבי את היער הזה." קולו של רייז רועד, אבל ניתן להרגיש בכוח שמגבה אותו, גורם לו להדהד בינות העצים.
"אם את באמת הדיאבוליסטית, אז אולי שמעת עלי. אני רייז, אני אדון הדובים. אני צדתי יותר משרתים שלך משאני יכול לספור. וזה היה לפני שהדרואידית הגדולה אימצה אותי. לפני שהיא לימדה אותי להשתמש בכוח האמיתי. הכוח שנמצא כאן מסביבינו, בכל מקום."
העשב נע עם קולו של רייז, כמו מהנהן. שורשים מזדחלים מהאדמה, מזדחלים במעלה רגליו, אל זרועותיו, מקיפים אותן, מחזקות אותן.
"עכשיו, בואי נראה כמה שדים אני יכול לחסל עם הכוח הזה. בואי!" הוא קומץ את ידו לאגרוף ומסיים בשאגה, בזמן שהשורשים מחזקים גם את פרדאן ואת חציו.
META
פעולה מהירה- צורת חיה
רייז נכנס לצורת החיה.
פעולת תנועה- ממיר למהירה- היבט חייתי
רייז עוטה את היבט הדוב.
כהשפעה, אני מגלגל כאילו ניצלתי התחדשות ומקבל את התוצאה כנק"פ זמני. 2+4+4+3= 13 נק"פ זמני!
כמו כן, אני מקבל תוסף 2+ לגלגולי התקפה ונזק נגד אויבים בדרגה נמוכה ממני ונגד mooks מכל דרגה.
פעולה רגילה- עוצמת האדמה
מטיל את הלחש כלחש בדרג 3, ובוחר בעצמי ובפרדאן כמטרות.
בגלל שאף אחד מאיתנו לא מדמם, שנינו מקבלים תוסף 4 לגלגולי התקפה ונזק עד שאנחנו מסיימים את התור מדממים, או עד סוף הקרב.

לעצמי
40 נק"פ, 13 זמני
3 התחדשויות
16 דרג"ש, 16 פיזית, 14 מנטלית
+2 להתקפה ונזק נגד אויבים בדרגה קטנה מ3 ונגד mooks
+4 להתקפה ונזק עד שמסיים תור מדמם
היבט הדוב פועל
נגמרו הלחשים
 
אלסאלור הולך אחורה ועוצר אחרי מרחק בטוח. הוא מזמן מגן עגול גדול שמתפצל לשלושה מגינים יותר קטנים. כל אחד מהם מוצא את מקומו לפני שלושתכם, והמחיצה הזו היא מראה מנחם לאור השדים שמתקרבים אליכם באיטיות.

"חבל שאתה מתנגד ככה, רייז," עונה הדרואידית המזויפת בחיוך אבל בקול זועם מאוד. "הייתי שמחה לחלק איתך את העולם אם רק היית כובש אותו איתי. ולחשוב שזה עוכב רק בגלל הסירוב שלך להרוג ילד חסר ערך!"

META
פעולת תנועה: יציאה לטווח רחוק
פעולה רגילה: מגן ביטחון

בטווח רחוק: אלסאלור
בטווח קרוב: כל האחרים

הסלמה 1
רייז (+1 דרג"ש)
אלסאלור (דב"ש)
פרדאן (+1 דרג"ש)
רגנארוק

דרואידית מזויפת
שדים קשתים X2
סאוואלה (+1 דרג"ש)
שדים עצלנים X8

OUT
Nextorl אמר/ה:
כמו כן, אני מקבל תוסף 2+ לגלגולי התקפה ונזק נגד אויבים בדרגה נמוכה ממני ונגד mooks מכל דרגה.
זה תקף נגד כל האויבים, חוץ מהדרואידית המזויפת.
 
פרדאן חושף שיניו, נוהם קלות. הוא פחד, הדיאבוליסטית מישהי בעלת עוצמה אמיתית, כמו הארכימג, והיא עמדה מולו, מוכנה להרוג אותו. הוא לא רצה בקרב הזה, הוא לא רצה לקחת את הסיכון. כל חוש שהיה לו צעק שעליו לזרוק את נשקו ולברוח, שאין לו סיכוי לשרוד את הקרב הזה, אבל הוא המשיך לעמוד, קפוא במקומו. אפילו הלחש של רייז והמגן של אלסאלור לא גרמו לו להרגיש ביטחון כלשהו.

רגנארוק נוהם ונושך את רגלו של פרדאן.
"רגנא-...! מה אתה עושה?!" פרדאן זועק בכאב, אוחז ברגלו ומנסה להרחיק ממנו את רגנארוק, אך הוא ממשיך לנשוך בעוצמה, נוהם בכעס.
"לא שכחתי, אף אחד לא יהרוג אותי חוץ ממך." פרדאן נאנח, ומלטף את ראשו של רגנארוק, והוא משחרר את לסתו מרגלו של פרדאן.

"היי! דיאבוליסטית! ידעת שיש לך עיניים יפות? אני בטוח ש... אה... אה, לעזאזל עם זה!!" פרדאן מנסה להמציא בדיחה עליה, אך מוותר, יורה שני חיצים אל עבר אחד השדים הקשתים שנמצאים לידה.

META
התקפה כפולה כנגד שד קשת 1: +16+8+4 = 28 נגד דרג"ש, 14 נזק בפגיעה.
התקפה שנייה: 17+8+4 = 29 נגד דרג"ש, 11 נזק בפגיעה.
כפעולה מהירה, מפעיל את הכוח Pact Link. עד סוף הקרב, רגנארוק גורם ק12 נזק בהתקפות נגד אויבים בטווח קפא"פ עם פרדאן, ובפספוס זוגי טבעי גורם חצי נזק.
רגנארוק נע לטווח קפא"פ עם השד הקשת השני ותוקף אותו. 17+8 = 25 נגד דרג"ש, 5 נזק בפגיעה.
 
החיצים של פרדאן עושה עבודה טובה. הקשת הראשון עדיין חי - אבל בקושי. הוא מתחיל לרחף מעט מעל לאדמה כשהוא מתכונן לשחרר את המיתר...

אבל אז הדרואידית המזויפת מזמנת ערפל אפל וקר שעף בטבעיות כמעט כמו ציפור ישר אל רייז - מראה באמת מפחיד, ושמרגיש כמעט כאילו הוא היה פחד עצמו. הערפל נכנס לעור של רייז. יותר ממה שזה כואב לו, זה משגע אותו. רייז לא מרגיש לרגע שום דבר חוץ מפחד ורצון להשתחרר, והוא מתחיל לאבד שליטה על עצמו.

הדרואידית נראית מאושרת. עד שאחד מהקשתים שלה, שהתכוון לירות אל פרדאן, יורה בה את החץ שלו שמלא באש. הקשת צועק כשהוא מוצא את עצמו עם נחשים מכוערים סביבו כתגובה אוטומטית לירייה שלו, גם אם שגויה. לא נראה כאילו הדרואידית מתחרטת על העונש שלו. הקשת השני, שסמוך לשיניו המאיימים של רגנארוק, לא יכול למתוח את קשתו בכזו קלות, ונסיונו לתקוף את הזאב כושל.

META
דרואידית מזויפת נגד רייז: 12+9=21 נגד הגנה נפשית
רייז מקבל 9 נזק תודעה. בגלל שזה גלגול זוגי, הוא גם מבולבל (confused), הצלה 11+. זאת אומרת שרייז לא יכול להשתמש בהתקפות מזדמנות או ביכולות שלו עד שזה נגמר, ושההתקפה הבאה שלו תהיה יכולת לפי-רצון (at-will) נגד בעל ברית אקראי (פעם אחת, גם אם הבלבול נמשך יותר)

שד קשת 1 נגד פרדאן: 2+8=10 נגד דרג"ש, פספוס, שאומר 3 נזק אש לאויב או בעל ברית אקראי. 1ק9=5 (מחשיב את שתי קבוצות המוקים לשתי מטרות) = הדרואידית המזויפת.
שד קשת 2: ניתוק: 9+1=10 (מוסיף לפעולות ניתוק את קוביית ההסלמה), כישלון. תוקף את רגנארוק: 3+8+3=14 (יכולת שדית אקראית שלו היא תוסף להתקפות וגירעון להגנות), פספוס.

בטווח רחוק: אלסאלור
בטווח קרוב: כל האחרים
בקפא"פ: רגנארוק עם קשת 2

הסלמה 1
רייז (+1 דרג"ש)
אלסאלור (דב"ש)
פרדאן (+1 דרג"ש)
רגנארוק
דרואידית מזויפת
שד קשת 1 - פחד, שיתוק, מדמם (-4 התקפות, -4 הגנות, לא יכול לפעול בתור הבא)
שד קשת 2
סאוואלה (+1 דרג"ש)
שדים עצלנים X8
 
סאוואלה רואה את הדרואדים בורחים מהקרב וזה לא ממש מפתיע אותה, "להתחיל קרב ולברוח? חבורה של פחדנים!" היא ממלמלת אחריהם, "כמובן שהם ישאירו אותנו להילחם עבורם." הצל של מנסה לנחם אותה ואף מוסיף: "יותר דם עבורנו", אבל לא נראה שמילותיו באמת גורמות לרוחה להתעודד, בייחוד כשהיא מבחינה שגם אלסאלור, אדם אותו היא מעריכה עד מאוד מתרחק מהשדים אף הוא.

אולם, כשאלסאלור מטיל עליה ועל האחרים היא מבינה שהוא, בניגוד למחבקי העצים הפחדנים, לא נמלט, אלא רק ביצע שינוי עמדות טקטי היא מתעודדת ושואבת תקווה שגם הקסם האפל שפוגע ברייז לא מצליח לערער. למרות שברגעים הראשונים של הקרב היא הייתה אובדת עצות חדי המבט יכולים להבחין שעכשיו הצל שלה הולך וגדל וחדי השמיעה יכולים לשמוע אותה ואותו ממלמלים לחש יחדיו.

שניות מאוחר יותר אפשר לראות שדון מדלג מהנקודה האפלה ביותר בצל שחזר והצטמק לגודל נורמלי. ובעוד השדון מדלג אפשר לשמוע את הצל אומר "אותה! תוריד אותה!" ובתגובה לכך השדון המדלג יורק סילון שחור של שידפון אל עבר הדרואידית המזויפת ובלי להמתין לתוצאה הוא יורק סילון נוסף אל עבר השדים העצלנים.
בזמן הזה סאוואלה לא יושבת בטל וממהרת להתמקם מאחורי השדון תוך מלמול קללה שגורמת ללהבות ארוכות לצוץ סביבה ולהיעלם.

META:
פילקרינג: זריקת יוזמה אי-זוגית - מחסר 1 לכל ההגנות עד שסאוואלה נפגעת (ואז משתנה לתוסף 2 לסרוגין).
פעולה: זימון שדון מקפץ.
תנועה: מתחבאת מאחורי השדון.
פעולה מהירה: לשונות האש המצליפות.

שדון:
פעולה: סילון שודף -17+7=24 מול פיזית- 7 נזק והמטרה המומה.
פעולת בונוס: 16+7= 23 מול פיזית - 7 נזק והמטרה המומה.
תנועה: נעמד בין סאוואלה ובין השדים העצלנים.
הגרעה: 5


50/50 נק"פ
3/3 התחדשויות
16 דרג"ש, 15 פיזית, 13 מנטלית -מחושב בפנים: תוסף 1 לדרג"ש ו-מחסר 1 לכל ההגנות.

לחשים פעילים:
4 לשונות אש מצליפות 15 נזק אש מתמשך כ"א. התקפה אי-זוגית מפעילה.
זימון שדון מקפץ.

לחשים מנוצלים:
35/40 נק"פ
19 דרג"ש, 13 פיזית, 15 מנטלית
הגרעה: 2ק6
התקפות:
מגע - טפרים מוגלתיים +7 מול דרג"ש, 7 נזק + 3 נזק מתמשך.
טווח - סילון שודף +7 מול פיזית 7 נזק והמום.
בהתקפה ראשונה מעל 16 טבעי: או שהאויב מוחלש במקום המום או התקפת בונוס על אויב שונה.
יכולות:
הילה מקוללת: אויב שתוקף את השדון עם 1-5 טבעי חוטף 1ק8 נזק תודעה.
 
"יפה לך, סאוואלה," הדרואידית אומרת. היא מקנחת את הנוזל המגעיל (שממש לא מתאים למילים "יפה לך") מפניה ברוגע כאילו יש לה כל הזמן שבעולם. "את יודעת למי את צריכה להודות על היכולת שלך לזמן יצורים נאים כאלה." היצור הנאה מתחיל לרעוד מפחד מיד אחרי התקפותיו לדרואידית ולשדים האחרים, מראה שנראה מוזר למדיי בשד.

השדים שהותקפו הולכים ישר אל סאוואלה, אפילו בקצת מהירות לשם שינוי. השדון המשותק שלה לא יכול להציל אותה, אבל למזלה, הם מתעניינים יותר בשדון שהיא התחבאה מאחוריו, וגם לו לא מצליחים להזיק, הודות למהומה שסאוואלה גרמה להם. אלה שלא סבלו מהמהומה מתכנסים סביב פרדאן ומחטיאים באופן דומה את המטרה שלהם, ועוד יותר מזה, אפילו מקבלים שריפה של אש, ואחד ממספרם נשרף למוות. למרות שסאוואלה היא מי שתקפה אותם, הם נראים די מוכנים להוציא את הכעס שלהם על פרדאן שוב.

META
השדון תקף את הדיאבוליסטית ולכן מקבל פחד ושיתוק עד התור הבא
התקפה נגד השדון: 10+8-4=14 נגד דרג"ש, כישלון
התקפה נגד פרדאן: 9+8=17 נגד דרג"ש, כישלון. הפעלת קללת סאוואלה. 15 נזק מתמשך
הצלה לקבוצה הראשונה: 9, כישלון
הצלה לקבוצה השנייה: 6, כישלון

קללה (התקפה אי-זוגית): 3 לשונות אש (15 נזק אש מתמשך)

בטווח רחוק: אלסאלור
בטווח קרוב: כל האחרים
בקפא"פ: רגנארוק עם קשת 2, 4 שדים עצלנים עם שדון מקפץ, 4 שדים עצלנים עם פרדאן

הסלמה 2
רייז (+1 דרג"ש) - מבולבל (הצלה 11+)
אלסאלור (דב"ש)
פרדאן (+1 דרג"ש)
רגנארוק
דרואידית מזויפת (-4 להתקפה, הצלה 11+)
שד קשת 1 - פחד, שיתוק, מדמם (-4 התקפות, -4 הגנות, לא יכול לפעול בתור הבא)
שד קשת 2
סאוואלה (+1 דרג"ש, -1 לכל ההגנות עד להתקפה המוצלחת הבאה נגדה)
שדון קופץ - פחד, שיתוק (-4 התקפות, -4 הגנות, לא יכול לפעול בתור הבא)
שדים עצלנים X4 - (המומים, -4 להתקפה, הצלה 11+)
שדים עצלנים X3 - נזק אש מתמשך 15 (הצלה 11+)
 
"ארר" רייז שואג, אוחז בראשו. "תמותו, שדים!" הוא אומר בכאב ורוקע על האדמה, מזמן גפנים מבתרות שכורכות את עצמן מסביב לאחד מהם, מוחצות אותו.

השורשים המקיפים אותו כשריון זוהרים בירוק, והכאב נרגע. הוא מביט מסביבו, מוכן לחייך למראה גופתו של שד. אך במקום, הוא רואה שהוא פגע בשדון המקפץ של סאוואלה. האחד שעזר להם קודם, ותקף את הדרואידית המזויפת.
META
גלגול לבן ברית אקראי- 4, שדון קופץ

גפנים מבתרות: 21 נגד הגנה פיזית, פגיעה. 19 נזק ו-4 נזק מתמשך. (אופסי)

הצלה- 12, הצלחה.

40 נק"פ, 4 זמני
3 התחדשויות
16 דרג"ש, 16 פיזית, 14 מנטלית
+2 להתקפה ונזק נגד אויבים בדרגה קטנה מ3 ונגד mooks
+4 להתקפה ונזק עד שמסיים תור מדמם
היבט הדוב פועל
נגמרו הלחשים
 
אלסאלור שוב לוקח את הזמן לזמן את מה שנראה כמו סמל של חרב. כמו המגן (שעדיין נשאר), גם החרב הזו מתפצלת לשלושה ומרחפת באוויר בפני ידיהם וכלי נשקם של רייז, פרדאן וסאוואלה.

META
פעולה רגילה - ברכה. רייז, פרדאן וסאוואלה מקבלים +1 לגלגולי ההתקפות שלהם עד סוף הקרב.

הסלמה 2
רייז (+1 דרג"ש)
אלסאלור (דב"ש)
פרדאן (+1 דרג"ש)
רגנארוק

דרואידית מזויפת (-4 להתקפה, הצלה 11+)
שד קשת 1 - פחד, שיתוק, מדמם (-4 התקפות, -4 הגנות, לא יכול לפעול בתור הבא)
שד קשת 2
סאוואלה (+1 דרג"ש, -1 לכל ההגנות עד להתקפה המוצלחת הבאה נגדה)
שדון קופץ - פחד, שיתוק (-4 התקפות, -4 הגנות, לא יכול לפעול בתור הבא)
שדים עצלנים X4 - (המומים, -4 להתקפה, הצלה 11+)
שדים עצלנים X3 - נזק אש מתמשך 15 (הצלה 11+)
 
"רגנארוק, שכח ממנו, תקוף את השני!!" פרדאן צועק ויורה זוג חיצים שני אל עבר שד הקשת השני, משאיר את הראשון להתבוסס בדמו המטאפורי.
רגנארוק מבצע זינוק אחורי, בועט בסנטרו של השד שמולו, דוחף את עצמו הרחק ממנו בעודו מזנק לנשוך את השד השני, מיד אחרי שחיציו של פרדאן מסמנים את מטרתו.

META
פעולה רגילה: התקפה כפולה נגד שד קשת 2. 12+7+2+4+1 = 26 נגד דרג"ש. 15+4+4 = 23 נזק בפגיעה.
התקפה שנייה: 16+7+2+4+1 = 30 נגד דרג"ש. 16+4+4 = 24 נזק בפגיעה.
פעולת תנועה של רגנארוק: בדיקת Disengage מהשד הראשון. 12, הצלחה, ותנועה לטווח קפא"פ עם שד קשת 2.
פעולה רגילה של רגנארוק: התקפת קפא"פ נגד שד קשת 2. 14+7+2+1 = 24 נגד דרג"ש. 7 נזק בפגיעה.
 
הקשת מתחיל להתפרק לאחר שהוא מקבל שני חיצים במקומות רגישים בגוף. רגנארוק הולך לנשוך את השד, אבל כשהוא מגיע הוא מוצא שהשד כבר נמס בשלולית אדומה.

OUT
אם אני לא טועה, פרדאן היה חייב פעולת ניתוק לצאת מקפא"פ עם השדים שתקפו אותו. אני גלגלתי את זה כדי לא לעכב יותר מדי (יצא 20). עם ההתקפות של פרדאן, השד שהוא התקיף מת, אז רגנארוק עדיין חופשי לפעול בסיבוב הזה.

בטווח רחוק: אלסאלור
בטווח קרוב: כל האחרים
בקפא"פ: 4 שדים עצלנים עם שדון מקפץ

הסלמה 2
רייז (+1 דרג"ש)
אלסאלור (דב"ש)
פרדאן (+1 דרג"ש)
רגנארוק
דרואידית מזויפת (-4 להתקפה, הצלה 11+)
שד קשת 1 - פחד, שיתוק, מדמם (-4 התקפות, -4 הגנות, לא יכול לפעול בתור הבא)
סאוואלה (+1 דרג"ש, -1 לכל ההגנות עד להתקפה המוצלחת הבאה נגדה)
שדון קופץ - פחד, שיתוק (-4 התקפות, -4 הגנות, לא יכול לפעול בתור הבא)
שדים עצלנים X4 - (המומים, -4 להתקפה, הצלה 11+)
שדים עצלנים X3 - נזק אש מתמשך 15 (הצלה 11+)
 
OUT
לא שמתי לב שפרדאן היה בטווח קפא"פ עם אויבים, אשים לב להבא.
אם ההתקפות של פרדאן הורגות את השד, רגנארוק יוותר על להתנתק מהשד הראשון, ופשוט יתקוף אותו במקום לרוץ אל השני, רק עם מחסר -1 להתקפה (23 נגד דרג"ש סה"כ).
 
רגנארוק נושך את השד, וגם הוא כמו חברו נמס בנוזל הנראה דומה למדיי לדם. נראה שאובדן שני הקשתים האלה לא מצער את הדרואידית במיוחד. היא מזמנת איזשהו קסם שלא ניתן לראות. מיד, סאוואלה מרגישה צמרמרות עסיסיות מתחת לעור שלה שמכרסמות בה כמו שדים קטנים מבפנים.

META
התקפה נגד סאוואלה: 11+9-4=16 נגד דרג"ש, הצלחה (אי-זוגי, אז ללא יכולת מיוחדת). 12נזק רעל, ו-5 נזק מתמשך, הצלה 11+ (וכנראה שסאוואלה מחליפה את המחסר להגנות בתוסף)
הצלה: 6, כישלון

הסלמה 2
רייז (+1 דרג"ש)
אלסאלור (דב"ש)
פרדאן (+1 דרג"ש)
רגנארוק
דרואידית מזויפת (-4 להתקפה, הצלה 11+)
סאוואלה (+1 דרג"ש, +2 לכל ההגנות עד להתקפה המוצלחת הבאה נגדה)
שדון קופץ - פחד, שיתוק (-4 התקפות, -4 הגנות, לא יכול לפעול בתור הבא)
שדים עצלנים X4 - (המומים, -4 להתקפה, הצלה 11+)
שדים עצלנים X3 - נזק אש מתמשך 15 (הצלה 11+)
 
"בטוח שלא את." סאוואלה עונה לדרואידית המזויפת בכעס, לא מבינה מאיפה החוצפה להעז לטעון שהיא עזרה לה בניסיונה ללמוד כיצד לזמן שדים, אך סאוואלה לא יכולה להימנע מלתהות כיצד הדרואידית מחזירה התקפות במהירות כה רבה בכל פעם שהיא נפגעת ומנסה לאמוד את הקסם שלה ואיך להימנע ממנו.

כשרייז צועק תמותו שדים ותוקף את השד שלה הכעס שלה עולה והיא לא יכולה להימנע מלצעוק עליו: "אידיוט! אתה לא יכול לראות שהשד הזה נלחם נגד השדים האחרים!?"

כשהדרואידית המזויפת תוקפת אותה סאוואלה מצליחה לנער מעליה מחצית מההשפעה ואומרת לדרואידית בתגובה "את תצטרכי להתאמץ הרבה יותר כדי לפגוע בי.. ועכשיו תורי!" כשהיא מסיימת לדבר סאוואלה שולפת את שרביט האש הקודחת ובאמצעותו מזמנת עשרות שדי אש קטנים שבאופן מייד מפצלים לשניים כאשר מחציתם תוקפת את הדרואידית המזויפת והמחצית השנייה תוקפת את ארבעת השדים העצלנים. כשהם מסיימים את התקפתם שדי האש הקטנים לא נעלמים אלא מתכנסים מחדש ומחכים להזדמנות חדשה להיכנס לקרב.
בלי להמתין לתוצאות התקפת השדים סאוואלה מטילה לחש נוסף שהשפעתו לא ניכרת כלל ומצליחה לנער מעליה את שארית השפעות הרעל.

בזמן השדון של סאוואלה מצליח לנער מעלויו חלק מההשפעות המתמשכות של רייז והדרואידית המזויפת, אך בדיוק כשנראה שהוא יצליח לנער את כולם, יוצא ממנו פרץ של דם שחור שפשוט אינו עוצר וגורם לשדון לאבד את ריכוזו.


Meta
לסאוואלה יש התנגדות לרעל 12+ ולכן הנזק שקיבלה מתחלק לשניים (או שכבר עשית את החלוקה?) - 6 נזק ו-3 מתמשך.
בנוסף הזריקה הייתה אי-זוגית ולכן גם היא מפעילה לשון אש וזכאית להצלה (ואם זו הצלחה אי-זוגית אתה יכול להניח באופן אוטומטי שאני אעביר אותה לשדים)..

בדיקה של הקסם (במקום תנועה אם צריך): 8+7+5=20 (רקע לימודים באקדמיה).
פעולה: הצפת שדי אש - 2 אויבים (הדרואידית ושדים עצלנים 4) סופגים 15 נזק אש אם ההגנה הפיזית שלהם נמוכה מ- 18+7+1+1=27
בנוסף כאשר מישהו מהאויבים הקרובים זורק 1-5 טבעי כל האויבים הקרובים אליו חוטפים 15 נזק אש.
שרביט האש הקודחת- אם הדרואידית המזויפת נפגעת מההצפה היא סופגת 15 נזק אש מתמשך נוספים, אם רק השדים נפגעים אז מוסיף את זה להם.
פעולה מהירה: חוסר מזל- אם לדרואידית המזויפת יש פחות מ-70 נק'"פ וההגנה הנפשית נמוכה מ-14+7+1+1=23 פגיעה אי זוגית שלה תחשב כהחמצה ותתן לה +5 לגלגול ההצלה הקשה שעוזר להתחמק מחוסר המזל.
הצלה מול נזק רעל- 17 - הצלחה.

פעולות אוטומטיות (אם יש אפשרות אני בטוח אנצל...) -
הפעלה של 2 לשונות האש שנותרו.
במקרה ומישהו מצליח לבצע הצלה אי-זוגית מול נזק האש המתמשך שסאוואלה גרמה היא תעביר את הנזק לדרואידית או לשדים עם רוב החיים באותו הרגע.
במקרה וסאוואלה תיפגע היא תבחר לשמור את הבונסים להגנות עד הפגיעה הבאה אחריה (ניצול יכולת).

הגרעה: 2
הצלה מנזק מתמשך: 12 הצלחה
הצלה מפחד: 15 הצלחה
הצלה משיתוק: 8 - השדון לא יכול לבצע פעולות גם בתור הבא...

41/50 נק"פ
3/3 התחדשויות
19 דרג"ש, 18 פיזית, 16 מנטלית -מחושב בפנים: תוסף 1 לדרג"ש ו-תוסף 2 לכל ההגנות.

לחשים פעילים:
2 לשונות אש מצליפות 15 נזק אש מתמשך כ"א. התקפה אי-זוגית מפעילה.
זימון שדון מקפץ.
חוסר מזל
הצפת שדי אש

לחשים מנוצלים:
שרביט האש הקודחת

*תיקון קטן בנק"פ
12/40 נק"פ
19 דרג"ש, 13 פיזית, 15 מנטלית
הגרעה: 2ק6
התקפות:
מגע - טפרים מוגלתיים +7 מול דרג"ש, 7 נזק + 3 נזק מתמשך.
טווח - סילון שודף +7 מול פיזית 7 נזק והמום.
בהתקפה ראשונה מעל 16 טבעי: או שהאויב מוחלש במקום המום או התקפת בונוס על אויב שונה.
יכולות:
הילה מקוללת: אויב שתוקף את השדון עם 1-5 טבעי חוטף 1ק8 נזק תודעה.
 
חזרה
Top