• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחק פורום - morrowind [ הופסק ]

סטטוס
נעול לתגובות.
רא'וויר, זהיירן:

בוראק מוביל אתכם על הגג, עד שאתם מגיעים לקצהו. שני מטר מולכם נמצאת המרפסת של אלדיס. בוראק נותן דחיפה קטנה לרא'וויר. "קדימה חתול, אתה ראשון. ואתה אחריו דאנמר. אני לא יודע כמה אני אצליח לקפוץ עם השריון עלי, אז אם אני מגיע לא רחוק מספיק, תתפסו אותי"

הערה: יש כ10 מטרים של נפילה לרחוב

קרוניוס:

אתה נכנס לגילדה, עובד במסדרון הראשי, מחייך לפרצופים המוכרים, ונעצר לפני הפניה לאזור של ווין, שנמצא לפני המדרגות לקומה של אלדיס.

תגובות מכולם בבקשה
 
קורניוס פותח בשיחת חולין עם אחד מהאנשים, מחכה בקוצר רוח שהדלת תיפתח, ותחל המהומה, ואלדיס תרד, אולי, במדרגות. נו? מה קורה איתם? הם מתכוונים לבצע את זה או מה?.
 
ר'וויר קופץ במהירות ובשקט נראה כי פגה השפעת ה"ירח-סוכר"
"נו אנושידים לעלות עכשיו...הרבה רעש לא לעשות" לוחש ר'וויר אל עבר זהיירן ובוראק.
 
זהיירן ורא'וויר:

הנחיתה רכה לשניכם, אך כמו שבוראק הזהיר אתכם, הקפיצה שלו מגושמת ואתם אך בקושי מצליחים לתפוס אותו ולמשוך אותו למעלה. זהיירן דורך את קשתו שוב, ובוראק פורץ את הדלת בכבדות, ומתפרץ לחדר. אלדיס עין אש, ברטונית יפיפיה עם שער ערמוני שופע, קופצת למראה בוראק הזועם. "אבל חשבתי ש... הו בוראק ארור תהיה. ווין!" היא צועקת, ושולפת חרב ארוכה מאוד, ונוצצת באופן חשוד.

---
קרב. נא לשלוח פעולות
---

קרוניוס: אתה שומע מלמעלה צעקה, קצת בהולה, ורואה את ווין חש במעלה המדרגות. זה עכשיו או לעולם לא
 
לשמע הצעקה קורניוס שולף את חרבו ורץ במעלה המדרגות, במטרה לאיים על ווין עם חרב בגבו.
 
זהיירן לא מבזז זמן, הוא שולח חץ אחר חץ בברונטית.

OOC: יש לזהיירן חרב? פגיון?

IC: זהיירן מכוון לפניה ולבטנה של אלדיס, לאו דווקא בכוונה לפגוע, אלא בשביל לגרום לה לשמור מרחק.
 
לזהיירן יש חנית צ'יטין (חומר זול קשיח וקל להשגה)

לרא'וויר יש נשק "דאדרי", חרב קצרה מברזל עם ENCHANTMENT של נזק אש

קרוניוס מסתובב עם חרב רחבה מפלדה
 
ר'וויר מתחבא ואם הוא מוצא זמן טוב לתקוף הוא משתמש בפגיונו.
אבל רוב הקרב הוא מנסה להישאר מחוץ לטווח הנשקים של יריבהם.
הא ומדי פעם הוא צעק:
"מוות למשעבדים!" וחוזר למקום המסתור שלו.
 
החץ של זהיירן לא יכול להחטיא מכזה טווח, אך למזלה של אלדיס, הציוד של זהיירן עשוי מצ'יטין, והחץ פוגע בשריונה מכה שטחית מאוד. בוראק מסתער על אלדיס, והם מחליפים מספר מהלומות חרב (פעם אחת רא'וויר מניף את חרבו לעבר גבה של אלדיס בזמן שהם חגים בחדר, אבל מחטיא בסנטימטרים ספורים). זהיירן דורך עוד חץ בקשתו, כדרך הדלת נכנס רדגארד (שחור) גבוה, עם פטיש מלחמה מוזר במיוחד. הוא נראה נדהם לשניה, חוזר לעשתונותיו ומניף את הפטיש לעבר גבו של בוראק. התיאור של החדר כדלהלן:

|..K.|
|.....|
|.....|
----\..W./-----
|..............R|
|.......B.......|
|.......E.......|
|.............Z.|
|-------------|

אני מניח שאתם תפענחו כבר מה אומרת כל אות...
 
קורניוס רץ במעלה המדרגות בספרינט מהיר, חרבו ביד ימין. לא להרוג את ווין, חושב לעצמו קורניוס ברגע האחרון לפני שהוא מנחית את המכה על ראשו של ווין, ובמקום זאת - חונק אותו ביד שמאל, ומקרב את להב החרב אל ראשו של ווין, באומרו בקול יציב "עדיף לך לא להתערב. תאמין לי, בסוף עוד תודה לי. תניח את הפטיש היפה שלך על הרצפה, או שאאלץ לגלח לך את הפרצוף".
 
ר'וויר גם מתקרב לקר בין בוראק לאלדיס...הוא תוקף את אלדיס,ואם יש לוהזדמנות הוא בורח חזרה למקום המסתור שלו.
 
זהיירן ורא'וויר שניהם רצים לעבר בוראק ואלדיס, אך לצערכם הרב שניהם עשו זאת בו זמנית. האינסטינקטים החתוליים של רא'וויר מצילים אותו ממהלומת החרב של אלדיס, תוך כדי שהוא מנתר לעבר השני של החדר. זהיירן לעומתו, צריך להתגלגל על הרצפה כדי להתחמק מתנופתו של בוראק, והלה סורט אותו קצת בגבו. לפחות לא הכל אבוד, כשקרוניוס מציל את עורו של בוראק על ידי תפיסתו של ווין. "לא היית צריך להתערב קרוניוס, אחסל גם אותך" הוא אומר, ומטיל אותו על בוראק חסר ההגנה. מצב החבורה בכי רע: כולכם איכשהו נמצאים על הרצפה. אלדיס לא מאבדת את עשתונותיה, ונועצת את חרבה בחזהו של בוראק. היא ממהרת למדף שניצב לידה, לוקחת שני בקבוקונים קטנים ומוסרת שניים לווין. הם לוגמים משניהם, רצים למרפסת ופתאום מתעופפים במהירות אדירה הרחק מכם.

"תרדפו אחריהם!" בוראק אומר בקושי. "תשתו את השיקויים אתם! תרדפו אחריהם"
 
קורניוס ההמום קם במהירות מהרצפה, שותה מאחד הבקבוקים, שולף את חרבו, צועק "זהיירן! אנחנו נצטרך את הירי שלך!", ועף בעקבותיהם.
 
עפים?! o_O
------------
זה להיות רע כי אני יהיה מהיר הכי חושב לעצמו ר'וויר כשהוא רץ אל מדף הבקבוקים לוקח בקבוק תעופה או משהו שיעזור לו להשיג את שני החב'רה הרעים ומתחיל במרדף אחריהם אחרי.
 
זהיירן זורק את החנית הצידה ולוקח את קשתו (או כל קשת אחרת, יותר טובה, שיש בחדר), לוגם מהשיקוי של התעופה, מתעופף אחרי קרוניוס והשאר. ואוו הוא אומר לעצמו, לא חשבתי שאני אקבל אפשרות לעוף היום. הוא מחייך וטוען את קשתו.
 
טוב אני הזהרתי את דימון האנטר בהודעה פרטית, אך נראה לי שהוא לא שם לב בכלל, אז אני אמשיך...


---

קרוניוס לא מבזבז רקע, פוקק שיקוי כחול ולוגם מהר את המשקה. הוא מרגיש רעד עובר בכל גופו, ומתחיל לרוץ לעבר המרפסת. הוא מנתר, מצפה לפיצוץ העל קולי שאלדיס ושומר ראשה עשו כשיצאו, ולהסתחרר במהירות מדהימה, אך הוא מגלה שהוא מתקדם בקצב איטי עד מאוד. אלדיס וווין עפים הרחק מבאלמורה כשזהיירן מצטרף אליו בהליכה האיטית באוויר. רא'וויר בכלל לא טורח לקפוץ החוצה, אלא מנסה לעופף בחדר של אלדיס, ומגלה שגם הוא עף באיטיות גמלונית
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top