• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אפלה בריוורטאון-עץ משחק-(3\3) [משחקעל]

מייקל-
In
מייקל רץ במקום במהירות, ומגיע לפתע לחדר גדול. מקום מלא בשולחנות מכוסים בשכבות של קורי עכביש ואבק בכול מקום- כמעט ברמה של עשן. אבל אתה מרגיש הקלה שאתה נכנס למקום הזה, כאילו יש בו תחושת ביטחון שאין בשאר המקום. אתה יודע שאם תיתקלו בסכנה, זה יהיה המקום הבטוח ביותר להיות בו.

דני-
Out
אין לך את זה בכוחות, אז כמו שאתה יכול לשכנע אנשים לעשות כרצונך- אתה יכול לדבר עם העכברושים ולשכנע אותם.
 
"זה מ'" אומר מייקל בקשר " מצאתי מקום שנראה קצת יותר נעים, אני חושב שכדאי שתגיעו הנה, אני אסביר לכם איך להגיע..."


עוג
יש איזה מקור אור באיזור? אם לא אני משאיר במקום סטייק ליט לסימון וממשיך טיפה לפטרל עד שהם מגיעים.
 
עוג
אני מדבר אל העכברושים.
אני הופך רגע לבן אנוש. "היי, אני קרוליין ואלה החברים שלי. האם תוכלו לעזור לנו, אתם יודעים איך לצאת מכאן אל הלמעלה?"
 
דני-
In
"למעלה? את מתכוונת על התקרה? אנחנו לא יודעים איך תוכלי לעשות את זה עם הרגליים שלך" אומר אחד מהם ואת רואה עכברוש מטפל על הקיר עד לתקרה, כאילו מדגים את מה שאת מבקשת למענך.
 
"אלוהים אדירים" היא אומרת ועושה צליל כועס.
"טוב זה חסר תועלת, כדי שנמשיך, הם לא יעזרו לנו" קרוליין אומרת והופכת חזרה לאריה.
 
In
אתם כולכם במקום בו מייקל סימן, והמקום הזה מרגיש בטוח. ולפתע, אתם מרגישים סוג של נפילה, כאילו כיבו איזה מכשיר או משהו, וכעת הכול רע יותר. ותחושת הביטחון של המקום נעלמת, בלי שום ספק. צחוק מרושע מתגלגל מהחשכה, והאורות נכבים בזה אחר זה. רק על גג המקום נדלק אור, ירוק ומרתיע, אבל מאיר היטב.

בגג המקום, שמתגלה כגבוה הרבה יותר משאר החדרים, אתם רואים אישה שחורת שיער, בעלת שרשרת מוזרה על צווארה ועיניים מרושעות. היא מרחפת מעל הקרקע, בגובה מעל ראשיכם, וצוחקת "אז נפלתם למלכודת שלי, אני ציפיתי לכם" היא אומרת ומחייכת "פנדרגון, איך זה מרגיש?" היא שואלת, ולמעט לאחד מכם, השאלה נראית די תמוהה. היא מסתכלת על המבטים שלכם וצוחקת שוב "ילדת חיות וילד מזג האוויר, או איך שאני לא אמורה לקרוא לכם, אני כמעט מצטערת שאתם נכנסתם כאן, אבל אתם מפריעים לתוכניות שלי. אבל מהתצפיות שלי, אתם מהווים סיכון כמו האביר האצילי שלנו כאן, ונראה שאני צריכה לחסל גם אותכם."

היא מסתכלת על המבטים שלכם, "אין סיבה להילחם, אני אעשה את זה קצר עבורכם, מילים אחרונות?"
 
OUT
אני קצת חלש במכניקה של לחימה במשחקעל, אז אני אצטרך קצת עזרה פה

עוג
אני מכיר אותה ?

IN

"פנדרגון?, נראה לי שאת מתבלבלת ביני לבין מישהו אחר, זה קורה לי מלא, את מבינה, אני פשוט טיפוס כזה שכולם מכירים, בטח ראית אותי במגזין או משהו, ואני בחור רע, ממש לא אביר, לדוגמא, אביר לעלולם לא יעשה את זה." אומר מייקל.
מה שנראה כשבריר שנייה הוא די והותר זמן למייקל, הוא מספיק לנוע לעמדת ירי, לכוון את רובה הM-4 ולחשרר צררור לעבר הראש של האויב.
 
out
גם אני.
IN
קרוליין שואגת.
היא מסתכלת במבט מוזר אל עבר מייקל, פנדרגון? חשבתי ששמו מייקל? ומי האישה הזו, שבחוצפתה קוראת לי ילדת חיות?!.
"ילדת חיות? שמי הוא קרוליין, זכרי את השם. אני לא אוהבת שקוראים לי ככה"
אחרי שמייקל מוציא את הכדור היא נעה במהירות, שולפת את הטופרים ומתנפלת על האישה, מנסה להרוג אותה.
 
Out
אל תדאגו בנוגע לזה כרגע.
מייקל- לא (בנוגע לשאלה בספוילר).

In
ברגע אחד, מייקל מתחיל לירות צרור כדורים על האישה, קרוליין מזנקת עליה וסימו שולח קרן מקפיאה אליה. היא צוחקת בקול מזלזל.
כול אחד ואחד מהכדורים נהדף מהעשן הירוק שמקיף אותה, והיא מכוונת את ידה אל היעד של קרן הקור- שנראית שלא משפיעה עליה בכלל, כאילו היא נוגדת אותה. כאשר קרוליין מנסה לזנק עליה העשן השחור פשוט הודף אותה אחורה, במה שמרגיש לקרוליין כמו אגרוף ממש חזק לבטן. "נו באמת, זה כול מה שיש לכם?" היא שואלת בחיוך קטן.

"אבל אין לי זמן למשחקים". היא נאנחת, "פנדרגון, אל תטרח לשקר לי. אני מכירה אותך טוב, ואולי אתם שמעתם את השם שלי מתי שהוא-
מורגן לה פיי
בכול מקרה, אין לי בדיוק זמן למשחקים האלו. בדיוק די עצרתם את הכת שלי, אבל זה סתם משהו קטן שיפריע לי. בינתיים, אני אשאיר אתכם לשחק עם החיה שלי"
באמירה זו, העשן הירוק מתפזר לכיוונכם, הודף את כולכם אחורה ועולה למעלה. האישה נעלמת, ושאגה ענקית מערערת את המקום. מרעידה את הקירות. אתם לא מוצאים את המקום ממנו נכנסתם, כנראה הוא נחסם ממשהו.

החושך מקיף אתכם, והדבר הזה נשמע צועד- אבל אתם שומעים את הצעדים מכול כיוון ולא יכולים לאתר מאיפה. אתם צריכים להחליט, מהר.
 
חזרה
Top