• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

דרגונס
HEAVY METAL
4 בגלגול טיפוס

Inn
קרוליין מתקדמת כלפי מעלה, מנסה למצוא נקודת תצפית טובה, ואם אפשר, אז מערה. קרוליין תעצור רק אם היא תראה מקום יחסית בטוח, ואז היא תתכסה בכיסוי שלקחה איתה, תשתה את המים שנשארו (שליש בקבוק), תאכל מנת קרב, ותלך לישון. כרגע, קרוליין מקווה רק לטפס עוד קצת כל פעם, וזה נהיה קשה מרגע לרגע, מוריד את קצב התנועה. אבל קרוליין, כמו קרוליין, לא מתייאשת, ועולה.
 
הברית
"לכו , תשדלו לא להפיצע בדרך, אנחנו נשאר פה ונגן על המקום."
פונה אל כולם
"אל תרגישו יותר מידי בנוח , אנחנו נמשיך לנוע אם שחר, אבל כרגע, בואו פשוט ניתן לאש להתפשט, אני ויולנדה נשמור ראשונים , ככה אף אחד לא יחשוש לישון כי שני מיועדים מאותו מחוז שומרים עליו, הולי תשמורי אם לוקיאיוס ?"
 
ירינארק-
מזלה של קרוליין שפר עליה, והיא רואה מערה בינונית יחסית, כניסה בגובה חמישה מטרים וברוחב זהה, וממשיכה פנימה כמה עשרות מטרים לפני סיום במבוי סתום. היא מהווה מחסה, וייתכן שיהיה ניתן להסוות את הכניסה.
בגבהים האלה, מעטה שלג מכסה את האדמה, אך הוא לא עבה מספיק כדי שקרוליין תוכל פשוט לקחת מלוא החופן מתחת לאש. שלושה סנטימטרים בערך. השלג מעורבב עם אדמה, וידרשו עוד כמה מאות מטרים לעובי מספק ללקיחת חופנים.
כרגע היא מכורבלת המערה, בגובה של בערך חמש מאות מטרים. ממה שקרוליין זוכרת מגאוגרפיה, הר צריך להיות צפוני למדי בשביל לקבל שלג בגובה חמש מאות מטרים. הולך להיות קר.
האם היא תנסה להתחיל מדורה? אך למדורה דרוש חומר בערה...
בינתײם, הטיפוס והבריחה באמצע הלילה לקחו זמן, ולא נשאר הרבה זמן עד הבוקר. מרחוק, שריפת היער ממשיכה לבעור.
ברית ק'-
"לא אכפת לי עם מי לשמור. אבל למה שלא נישאר כאן? המקום נוח להגנה, יש מזון וכנראה מים בסביבה, ואנחנו יכולים לצפות ביער בוער מכאן בקלות ובבלתי נראות. אף אחד עוד לא יודע שאנחנו פה. כולנו רוצים לצוד את המיועדים האחרים, אבל מה רע בלהשאיר לנו בסיס לחזור אליו בסיום ציד?"
בינתיים לוקאיוס וג'רלד (זה יהיה השם החדש של המיועד מאחת עשרה) אוספים דגנים, וג'רלד מכיר ללוקאיוס צמחים ודרכים לזהות דגנים שונים. לא יחסר לכם מזון. לא נתקלתם בשום חיות עוד, מלבד הבזקים חטופים בין השיחים של ארנבים או חיות קטנות אחרות.
 
הברית
"תציב כמה מלכודות שתרצה, אבל המטרה שלנו היא לא להשתקע במקום אחד ולתת לשאר למות מרעב, אני מצטער אם זה נשמע לא טוב אבל אני מעדיף שהמשחקים האלה ימשכו פחות משבוע, ניתן לאש לשרוף את מה שנשאר מהיער ואז ננקה את מי שמסתתר שם , בתקווה שאף אחד לא מספיק טיפש כדי ללכת לעיר"
 
ירינארק-
הלילה עובר בקור וביללת הרוח, אך הבד המחמם מקרן השפע מסייע, והמערה מגוננת מהרוח, כך שלמרות שקר, קרוליין לא בסכנת קיפאון.
לבסוף, הרוח שוככת והטמפרטורה עולה, ושמש עולה. קרוליין ישנה עוד קצת למרות השמש, הלילה הקודם היה מתיש. לבסוף, היא קמה, ומגלה לשמחתה שלא קרה שום דבר בלילה שנראה לעין- חפציה עדיין במקומם, ולא נראה שאיש עלה להר ממה שהיא יכולה לראות.
קרוליין ממלאת את הבקבוק במי שלג, למרות שהוא מלוכלך באדמה- רק למקרה חירום. למזלה, קצת שלג נמס, והיא לוקחת אותו בחופנים לפיה. יספיק לבינתיים.
ומה עכשיו?
ברית ק'-
"תמיד אפשר לצוד. אני מכיר חיות שחיות באזור הזה." מנדב המיועד ממחוז 11 (אני חייב לרשום לעצמי את השמות אני תמיד שוכח אותם).
"אם אנחנו זזים אז קודם כל בוא נלך לקרן השפע, נראה אם כמה טיפשים מהיער ברחו לשם. משם בוא נזוז לכיוון מה שנשאר מהיער, ונראה איפה מסתתרים השורדים. אם מכרה סופג מפולת, אז כולם קודם כל בורחים למקום הקרוב ביותר אם אפשר ואז עוצרים לנוח ולהתאושש, מותר לקוות שכאן המקרה דומה ונוכל לתפוס כמה אנשים מתאוששים." המיועד ממחוז 12, שאתם נזכרים שקוראים לו ניל, מפתיע בדיבורו. עד עכשיו הוא היה שקט למדי, עסוק בסכין ומכוש שלו, משחיז אותם כדי להעביר את הזמן.
אז מה תעשו?
כשהשחר עולה, לא נשאר הרבה מהיער. השריפה עצרה, ככל הנראה ליד נהר כלשהו ביער, או בקרחת יער (בנקודות שונות). נשמעו, נוסף על התותח שנשמע בערב, עוד שני תותחי במהלך הלילה, ככל הנראה של חסרי המזל ביער.
ומי שהלך ליער בהתחלה,לאן יפנה עכשיו?
 
דינר (ללא שאר חברי הברית הדבשים...)
החלשים לא מסכנים אותנו, כמו שזה נשמע הם הורגים אחד את השני יותר מהר ממה שאנחנו , האויבת האמיתית שלנו היא קרוליין , אם היא עוד חייה זאת אומרת , מהרגע שהיא תמות, הניצחון שלנו
ברית (כולם)
אני בעד , בואו נצא לקרן בשתי קבוצות, אני אלך אם 2 11 ו12 ו4 ילכו אם 1, אם12 צודק אז נוכל לאגף אותם
דרגונס
אוסף את חברי הברית שאני צירפתי (הולי 11 ו12) "היו מוכנים, מהרגע שהילדה מחמש תמות הברית כנראה תתפרק,אבל זה לא אומר שנפתח במעגל הרג נכון?, אנחנו עדיין ציריכם להיות מחושבים, אני מאמין שכולנו יודעים מי יהיה הבא בתור אחרי 5?"
 
דרגונס

קרוליין מנסה לרדת בזהירות לשטח שהיה פעם היער, אבל היא מודעת לזה שפניה לא נכונה תהפוך אותה לניצודה של צלף טוב ממנה. קרוליין יורדת בזהירות, ובמהלך הירידה שלה היא עולה על העובדה שהיא כן יכולה לנצל קצת את המעריצים שלה. לא הכי משמח, מאחר שקרוליין מעדיפה לשמור את זה כמה שהיא יכולה, אבל הרבה מתבגרים, שלא לדבר על החבר שלה, יהיו מוכנים להוציא עליה כסף רב. חוץ מזה שמסתובבים חמישה קרייריסטים שיצודו את קרוליין כעדיפות ראשונה כנקמה, אז אין לה מושג מה היא הולכת לעשות אחרת. לאחר מחשבה רבה, היא מחליטה לנצל את היופי שלה, ומעיפה אגליי זיעה מראשה.

"אני אזדקק למים כדי לטפל ביובש שהולך וקרב." קרוליין אומרת, ושותה מעט מהמים המלוכלכים, רק כדי להראות לאנשים באיזה מצב היא נמצאת עכשיו. עם קצת מזל, שלושה או ארבעה בקבוקי מים יפלו לה לידיים. היא עוצרת באזור הצפוני (אך הנמוך בהרבה) של ההר, ולאחר כמה דקות, היא מורידה כמה שאפשר את החולצה בלי לחשוף יותר מדי, רק לתת למעריצים לימוס ולמים ליפול.
 
ירינארק-
התוצאה הרוצויה מושגת, בצורת מצנח כסוף שנושא ג׳ריקן של ארבעה ליטרים מלא במים, שמוצמד אליו פתק שרשום בו "בפעם הבאה תצטרכי למצוא אותם בעצמך". חטוף, וככל כנראה מהמאמנת של קרוליין, שכן פתק ארוך יותר יהיה בלתי חוקי, וחייב לעבור את הקברניטים, כדי שלא יהיה רשום שם שום מידע על האחרים.
מה שהיה פעם יער הוא כעת חורבה שחורה אפר וגחלים, ונותרו רק חלקות קטנות של עצים בחלקים העמוקים ביותר של היער.
במרחק, נהר זורם הוא שעצר את הלהבות. הוא גדול יחסית, ברוחב של ארבעים מטרים, ויהווה מוקד משיכה ככל הנראה לשורדי השריפה. ישנן מספר בריכות קטנות ופלגים, אבל נראה שהם מזוהמים בפיח. ייתכן שיש כאלה שלא מלוכלכים, אבל הם חשופים יחסית למראה, והקרייריסטים יבואו לצוד אותה תוך שניות.
ליאור-
"אחרי חמש, כל האחרים שלא בברית צריכים ליפול, ואז נילחם ביננו לבין עצמנו."
ברית ק'-
אתם מגיעים אל קרן השפע, רק כדי למצוא שתי מלכודות שנראה שהופעלו, והגופות נלקחו בידי הרחפת. קרן השפע נשארה שלמה, ריקה, שכן הציוד שבה או עלייכם או שרוף או באגם.
מולכם, חורבות היער משתרעות. גדמים מעשנים וגחלים רוחשות הם השרידים היחידים לעצים. חיות שרופות עד העצם ובריכות מים מלאות באפר ופיח שלחלוטין לא ניתן לשתות, ונוף ברור למה שבא אחרי היער- רכס הרים, ונהר קטן שהצליח לעצור את השריפה והצליח להציל כמה חלקות עצים (בלי שום קשר כמה חלקות בעומק שרדו). הנהר לא עובר לרוחב כל היער, ולכן רוב היער שרוף בכל זאת (קשה לתאר, צריך מפה).
לא נראים מתמודדים, אבל זה רק ממבט מרחוק.
אז לאן עכשיו?
דינר-
אתה זוכר שהדמות שלך שונאת את מחוז אחד ושתיים, נכון?
 
דרגונס

יש לקרוליין אוכל, תחמושת ומים, היא יכולה להישאר בעמדת צליפה למשך יום או יומיים. למען דיוק, קרוליין יורדת לגובה של בסביבות חמישים מטר מעל הקרקע, במקום המשקיף על הבריכה ועל תחילת העליה- לא מספיק כדי לצלוף בה אם לא עולים או אם הצלף לא מוכשר (מבחינת קרוליין לפחות. קרוליין מאמינה שהיא הצלפית הכי טובה כרגע) והקשת לא בנויה לזה, אבל היא עדיין יכולים לתקוע חץ בראש בלי שום בעיה.
 
ברית ק'-
אז אתם מתפצלים? ואם כן, לאן אתם הולכים? שרידי היער, הרים, או החורבות המכאניות?
ירינארק-
אז בעצם קרוליין נשארת בצורה פאסיבית בגובה נמוך בהר? ליד מערה מסוימת? האם היא מנסה להקים לעצמה בסיס קטן? (מיטת עשבים, הסוואה, וכו'). צלע ההר היא מקום די חשוף, כך שיהיה ניתן לראות אותה אם יתקרבו מספיק (אבל לא המרחק שהיו צריכים להתקרב אם היא הייתה מסווה את עצמה קצת).
הבוקר מתקדם לו, ובינתיים אין הריגות. נראה שהלילה הקודם הספיק. יותר מחצי מהמיועדים נפלו ביום ולילה הראשונים. אלו בהחלט משחקים קצרים.
 
חזרה
Top