• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי האלים(5\5)- עץ משחק-הוקפץ! חוזר לפעול!

מתחילים!
השחקנים:
ספלי
שם : קסטון
תחום: אל החוכמה והפיתוח
תחומי השפעה : חוכמה, טכנולוגיה וקסם
אופי: גאון מסתורי

דינרבלו
שם :גרוניון
תחום השפעה :מלחמה
אופי :ערמומי,בוגדני, תאב מלחמה, מפקד.

מלסמלס
שם:מריאן
תחומי השפעה: מים, ים וחוכמה
אופי:מריאן מאוד מסתורי.הנביאים שלו חייבים להיות חכמים כי הוא רק ידבר איתם בחידות ולפעמים בדבר איתם רגיל.
הגזע של מאריאן מאוד מסתורי גם כן.אבל שמישהו פוגע בגזעו הוא ממש לא ירחם

יוטקו
שם:נארמגארד
תחום השפעה:ברקים, רוח,כעס, הרס ונקמה
אופי:נארמגארד הוא מהיר חימה ולא יציב, אבל הוא צפוי. כשהוא כועס הוא לא ירגע מהר, אבל כשהוא נרגע הוא בדרך כלל ישכח מהר את כעסו. הוא נהנה לרסק את איביו לרסיסים בעזרת ברקיו אדירים, או בעזרת הסופות ההרסניות שלו. הוא גאה ויהיר ומתיחס לאלו שאינם משרתיו בבוז, לסוגדיו הוא מתנשא, אבל הוא לא אדיש כלפיהם, והוא שומע לתפילותיהם.

טיגר
שם : וונאקס
תחומי השפעה : שמש, חום, אש ואור.
אופי : ערמומי, מתוחכם, וזהיר, אם כי הוא בהחלט מוכן להילחם, צופה על הגזע שלו ועל גזעים אחרים, הגזע שלו הוא הנבחר, בעוד שאר הגזעים הם רק כלי משחק,
זהו, אלה השחקנים, את ההודעת פתיחה(שבה אתם יוצרים את הגזע) אתם כותבים.

ד"א
תזכרו שהכול מנקודת המבט של האל
 
שם : גרוניונים
תיאור ויכולות מיוחדות:הם כמו אנשי זאב עם זנב עקרב וכנפיים
יכולות-יריקת חומצה,תעופה,שחיה,החזקת חפצים,לוחמים מלידה,מומחים בטכנולוגיה צבאית
אופי ותכונות בסיסיות:חזקים,מהירים,יפים במיוחד,מהירי מחשבה
אופי-שומרי צדק,קנאי דת,משתלבים,מתחברים
ידע :ביצירת כלי נשק ובניית הגנות וחיקרת העולם
[תוחמי שליטה וכמה דברים:אפשר גם מוות,צדק,חיים
ושינוי האופי:מחפש צדק,אסטרטג,מפקד,
 
הגעתי לעולם זה סוף סוף , יש הרבה דברים לעשות ..
אני, האדון של הידע
בשבילי , אין שום ריגוש בעולם הזה
בשל היותי כה ועוצמתי וכה כל יכול , אני בעצם כלום .
אבל, לא כולם כמוני ... מה יקרה אם אצור יצורים בדמותי שיעמלו קשה במשך מיליארדי שנים כדי להגיע אל כוחי והידע שלי , דבר זה ייתן לי סיפוק ...
הקסטוניינים יהיו עם הידע ,הקסם, והטכנולוגיה ויום אחד הם ידעו הכל ... יום אחד הם יהיו כמוני

הקסטוניינים
מראה: הם נראים כבני אדם בגובה מטר וחצי במרבי ומטר הכי נמוך שער כחול ואדום ועיניים לבנות
יכולות : הקסטוניינים חלשים מבני האדם אך יש להם זיקה טבעית לקסם והם חכמים תספר לי מה הלחשים שלהם בהודעה שלך הם מגיעים להבנות לוגיות מהר מאוד
תרבות : הקאסטוניינים מקדשים את הידע ונותנים מעמד מיוחד לחכמים ולממציאים .השליט הוא מלך אבסולוטי שממנה את יורשו לפי חוכמה ויכולת לא לפי תורשה . כהני קסטון מתמקדים בפענוח כתבים שאני מעביר להם ובתקשורת איתי  
 
דינרבלו
OUT
לא!, בכלל לא הבנת את הקטע, האל צריך ליצור איכשהו את היצורים, אתה צריך להגיד איך הוא עושה את זה, למה, ומה הוא חושב בזמן שהוא עושה את זה.

ספלי
OUT
אחלה, אבל איך הוא יוצר אותם?, לדעתי כדאי שהוא יצור אותם ממחשבות מורכבות שלובשות גוף וצורה(אם אתה מחליט לקחת את זה תתאר איך הוא עושה את זה), חוץ מזה, הגזע מאוד חלש, לדעתי כדאי לחזק אותו ל: יש לו זיקה כל כך חזקה לקסם וטכנולוגיה, שכל קאסטון רביעי הוא קוסם או ממציא.(זה הופך אותך לאומת קסם מטילת מורא, והטכנולוגיה תשתפר בקצב עצום.)
 
"נארמאגארד ישב על כס מלכותו העצום, ובאופן מפתיע הוא הרגיש רגוע, הוא הירהר בזמנים שעברו, בימים שבהם העולם היה צעיר יותר יותר, בזמנים שבהם הוא התחיל לצבור את כוחו.
הוא נזכר בשדה הקרב השסוע שבו נלחם בקרב אדירים נגד נאיאדוה-אחת מרוחת הטבע,במקום שבו מצא את החומר המוזר וטעון האנרגיה שנוצר מכות ברקיו על האדמה רווית החיים שנוצרה מקסמיה של נאיאדוה.הוא נזכר איך לקח את החומר המוזר לאחר הקרב לארמונו והחליט לעצב אותו בצורה דמוית אדם ולהעניק לו חלק מכוחו. הוא נזכר איך מהחומר המוזר עוצבו יצורים חסרי ישע אך נאמנים. והוא נזכר איך החליט לעזור ליצורים האלה, לתת להם עוד מכוחו, ללמד אותם את דרכי הסערה ולהפוך אותם למשרתיו."

out
שם : דנסאירו
תיאור ויכולות מיוחדות: דמויי אדם גבוהים בעלי עור בקשת גונים בין אפור פלדה לתכלת עדין, על גבם נפרשות זוג כנפי עורב בגוון עורו אשר בערך מגיל 14 הדנסאירו יכולים לשתמש בהם כדי לעוף מספר מטרים,הדנסאירו חזקים יותר מאדם רגיל ובעלי ראיה טובה יותר.
אופי ותכונות בסיסיות: הדנסאירו הם בעל מזג חם ויהירים כמו נארמאגארד אבל הם פחות אכזרים ויותר רגועים בגלל המורשת של נאיאדוה.
ידע : בני הדנסאירו הם פרשים טובים והם גם מוצלחים בפיקוח על יצורים אחרים.
 
קסטון לוקח ידע קמאי ומופשט לוקח את הידע הטהור ומעצב אותו לכדי יצורים שמורכבים מידע
אפשר לעשות שכל הקסטונים ידעו לחשים בסיסיים וכל חמישה זה קוסם או ממציא וכל עשרה זה רב-מג עםעוצמה מטורפת ?
 
ספלי
OUT
בבקשה, תשים IN וOUT , ולא, כל עשרה רב מג זה מוגזם, אבל יש לי רעיון יותר טוב, כל קסטוניין יודע 3 לחשים חלשים(בערך ברמה של 2 מדרג 0 ואחד מדרג 1 במו"ד, תגיד לי מה הלחשים
IN
כאשר קסטון צופה על השבט שלו מלמעלה, הוא מגלה היצורים שהוא יצר, שהוא מכנה קסטוניינים, פוגשים יצורים מוזרים, מבנה גופם הוא כמו של הקסטוניינים(אנושי), אך יש להם עור חום אדמדם ושני ראשי נשר, מה הוא יגיד לנביאים שלו לעשות?
 
מוזר
out
השם הוחלף לליאונוס בסדר כאליו תמיד היה
IN
ליאונוס התאמן עם עצמו וחשב "אולי אצור יצורים שילחמו וישמרו על הצדק" חשב וכעבור שבועים עשה הוא יצר יצורים שנלקחו מדמו עצם של עקרב וזאב חי הוא עירבב אותם בקסמיו ובאותו תהליך יצא עינו השמאלית בל הוא אמר" עם זה יחזק אותם אז בסדר"
 
דינרבלו
OUT
נחמד.
IN
כאשר גרוניון שולח את היצורים שיצר לאדמה, הם מיד מתחילים לעבוד, הם כבר בנו כמה כפרים, ובהוראת גרוניון לנביאים התחילו לבנות צבא, בינתיים יש להם נבוטים. לאחרונה הגרוניונים גילו, שהם התישבו מאוד קרוב למקום עם המון קינים של ציפורים גדולות ומוזרות, הן גונבות לכם בשר ציד, הרבה מאוד בשר, ולעיתים לוקחות גם כמה מאנשיך, הן לא נראות תבוניות, מה תעשה?
 
דינרבלו
OUT
אתה לא ישות גשמית, אתה חסר גוף, אתה לא יכול לרדת לאדמה חוץ מבמקרים מיוחדים, וחוץ מזה, תיאור כמו: "גרוניון הורה לנביאו לשלוח את המובחרים שבאנשיו ללכוד את הציפורים ולאלף אותן לשאת רוכב, ולהורות לאנשים החכמים ביותר להמציא נשק"

IN
גרוניון שמח, אחרי שורת מבצעים מסוכנת וקשה, שנהרגו בה 5 גרוניונים, הצליחו הגרוניונים לתפוס גוזל של הציפורים האלה(איך אתה קוראים לציפורים?) זה היה הרבה יותר קשה משנדמה לו, לתפוס את כולן ייקח זמן רב, ביינתים חייבים למצוא דרך להגן על הבשר והאנשים. אבל הגרוניונים המציאו משהו שיעזור, חתיכה ארוכה של עור חיה, שאם שמים בתוכה אבן ומסובבים אותה אפשר לזרוק את האבן חזק ורחוק הרבה יותר(קלע).

יוטקו
נארמאגארד הוריד את הדסאנירו לעולם, הם בנו שבט קטן באזור מושלג, אבל אין בו הרבה חיות מסוכנות מלבד דובים לבנים, באחרונה הקור התגבר, וחומרי הבערה אוזלים, הדסאנירו פונים אליך בתפילות, "מה לעשות?" הם שואלים.
 
מוזר
שמם של הציפורים הוא לאוניס מעופפים והשל האל הוא ליאונוס
in
ליאונוס אומר לנביאיו לבנות עוד כלי נשק ובנוסף לקחת קרני שור להפוך אותם לחלולים וכל פעם שהציפורים באות לוקחים את הבשר ומשתמשים בקלע לעלף אותן הוא גם מסביר לאנשיו שיקחו מקל עץ מחודד וישימו אבן ויחברו ביחד ואז יוכלו להתגונן מהציפורים
 
דינרבלו
OUT
לציפורים אין אל, אין לך שוורים, הם לא קיימים בעולם הזה, קיימים דברים דומים, אבל הם לא מבוייתים. אתה לא ממש יכול לתת המצאות, אתה יכול לעבוד על משהו ופעם בכמה זמן לקבל משהו. הקלעים עוזרים, ומה חשבת? שלא נלחמו בציפורים כבר קודם?, צריך משהו מאוד מחוכם כדי להתגבר על הבעיה(רמז: אתה כל הזמן מתקיף, תמצא דרך להגן)
 
דינרבלו
OUT
תתאר! :bang: , וחוץ מזה, אתם עוד לא יכולים לכרות ככה עצים, אתם צריכים דברים יותר משוכללים בהרבה(גרזני ברזל) עוד רמז: הציפורים האלה מסתמכות על חוש הראיה(כמובן, יש עוד פתרונות חוץ מזה שחשבתי עליו, תחשוב).

IN
היה יום גשום, הציפורים לא יוצאות בגשם, גרוניון ראה שהגרוניונים הצליחו לשמור היום בשר ציד, ולהמציא נשק חדש, מוט עץ מחודד מאוד.
 
אני צופה בעולם חולף מעליו שוב ושוב, אני רוצה לשנות אותו אני רוצה להביא ממלכתי לממלכתו, אני רוצה לגעת בו, אז אני יוצר יצורים מחשל אותם בלהבתי נותן להם ממהותי,
אני מחפש מקום שיתאים להם מקום יפה מקום שבו ממלכתי שולטת, כשאני מוצא מקום כזה אני שולח אותם אליו, אני בוחר אחד מהם, זה שהלהבה שלו היא הגדול ביותר ( הקוסם הכי חזק ) ומדבר אתו, מסביר לו שהוא יכול לתקשר איתי אומר לו שהוא יכול ללמד אחרים לתקשר איתי גם, אני גם אומר לו איך, ואז אני צופה בהם ילדי הקטנים, אומר להם מה לעשות כשהם מבולבלים, שומר עליהם כשהם מפוחדים, וצופה בהם משנים את העולם.

גזע
שם : וולקאנים
תיאור ויכולות מיוחדות: כמו אנשי שועל אבל הפרווה שלהם בצבא זהוב עד אדום, יכולות מיוחדות : הדלקת אש : הוולקאנים יכולים להדליק אש בכף ידם, חסינות לאש : הוולקאנים חסינים לאש, מהירות וחכמה : הוולקאנים מהירים בהרבה מיצורים רגילים, ויותר מכך הם חכמים יותר (לא רק בהתקדמות המדעית אלה גם בטקטיקות הקרב, יכולת השכנוע, זיכרון, ועוד ...). זיקה לקסם וידע : כול הוולקאנים נולדים אם זיקה אפילו אם קטנה לקסמי אש ושמש,
אופי ותכונות בסיסיות : הוולקאנים הם שבט תוקפני, הם אוהבים לכבוש ולבזוז, ויוצאים בחבורות קטנות למסעות ביזה וחקר ארוכים, הם לא התקפו גזע לפני שהם ידעו שהם יכולים לנצח אותו אבל כשהם ידעו זאת, זמנו קצר, אם כי לרוב הם חושבים על דרכים אחרות מכוח ( כמו להתנקש בכול המנהיגים ולהציב מנהיגי בובה במקום :twisted: ) הם מאמינים שאני יכול לראות אותם כשהם נמצאים ליד אור וחום ( כמו שמש או מדורה )
ידע : ( אני לא חושב שזה נחשב ממש כי זה ממש בסיסי, אבל הם זקוקים לאש בשביל הדת שלהם, ככה שעד שהם יגלו שעץ בוער הכוהנים מדליקים את עצמם ) קסם נשקים ומבנים ( לפי הסדר הזה ).
 
חזרה
Top