• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי האלים(5\5)- עץ משחק-הוקפץ! חוזר לפעול!

מוזר
out
מותר לאלים שאינם אלי הקסם להשתמש בקסם?
האם יש עוד אלים בסביבה והאם אפשר לחסלם [עדיף מרושעים]?
in
ליאונוס מחייך ההתקפות פוחתות זה טוב אבל אני צריך למצוא דרך לאלף את הגוזל מהרהר י"ש לי אומר" בפיתאמיות "אני אעשה קסם כדי לאלף אותם"
 
out
לדעתי עדיף שלכל אחד יהיה לחשים אחרים , לא ?
כל כמה בערך יהיו לי קוסמים , ממציאים ורב מגים?
In
״ האזינו לי כהני הקסטוניינים ! אנו עומדים לקראת אירוע מכונן בהיסטוריה שלנו ! אתם עומדים לפגוש גזע בעל תבונה,אבל אל תתעו , אתם נעלים וחכמים מהם ! לכו דברו איתם, אך תבהירו להם היטב שאם הם לא איתנו הם נגדנו , ועדיף שלא להיות נגדנו ... ״
Out
קסטון מעביר לכהניו ספרי לחשים ואומר להם לפענח אותם הספרים הופכים למין ספר קודש שהחכמים ביותר צריכים לפענח
 
דינרבלו
OUT
1. כן, אבל תלוי איזה, קסם שיחזק את הגוזל מבחינה קרבית(קסם מלחמה) הרבה יותר קל בשבילך מאשר קסם שיאלף אותו(קסם תודעה), וחוץ מזה, אתה חייב "קבל" שיעביר את הכוח שלך אל משהו בעולם הגשמי(רוב הפעמים זה הכוהנים והנביאים, ויש לך בערך 10, הלימודים שלהם קשים וארוכים(20 שנה,) אם תשתמש בהם זה יהרוג לך נביא אחד או יהפוך אותך לחלש מאוד לזמן מה.
2. אתה לא מרגיש עוד ישות.

IN
כן, אתה יכול לעשות קסם, אבל זה יהיה קשה, יקח זמן, וישאיר אותך חלש, והרי אסור לך להיות לא מוכן, אתה מתלבט.
ואחרי כמה זמן אתה מרגיש את זה, תכף הוא יבוא, האיש, ה"סרוורילור", משום מה אתה יודע מה אחד מכינוייו יהיה, אתה מוצף בחיזיון: איש צעיר בשריון, עם עיניים כסופות, שער שחור, וחרב כסופה בוהקת בידו "סאנדורייל", מגן עם סמלך(מה הוא?, אני מציע מגן מחומש עם סהר עליו ועליו חרב באלכסון) בידו השנייה, הוא קשור בתודעתו אליך, איכשהו, ואז אתה מבחין שעל מצחו זוהר סהר כסוף. החיזיון נגמר, מה תעשה?

ספאלי
OUT
1. לא נראה לי, כי אז אתה תהיה בלתי מנוצח.
2. אני מעדיף לא להסתבך עם מספרים.
3. זה בלתי אפשרי לתת להם משהו חומרי, מקסימום אתה יכול להגיד להם לשמור כל ספר לחשים של קוסם שמת במין ספרייה ענקית, ואז לאט לאט יהיו שם יותר ויותר ספרים, ולבסוף יהיה אפשר למצוא שם כמעט כל ספר.
IN
אתה מסתכל על הפגישה, היצורים לא דוברים בשפתכם, הם מתרגזים, וכמעט מתפתחת תגרה(שכפי שאתה יודע, משמעותה מלחמה) מה שעצר אותה היה אחד מהקוסמים הצעירים והיותר מבריקים שלכם, שניסח במומחיות לחש שגרם לו לדבר ולשמוע בשפתם, מה שהרגיע אותם, הם אמרו שברצונם רק לצוד וששמם הוא ארקפים, הקוסם שניסח את הלחש(שזכה להרבה הערצה) פחד לשלוח להם את הודעתך, כי חשב שזה יתפרש כאיום, והתמלא פחד מהכוח הפיזי העצום של היצורים האלה, האם תשמע בעצתו או תעניש אותו על חוצפתו? ומה תעשה בקשר לארקפים?(נכון לעכשיו חלק מהכוהנים כועסים עליו ולחלק לא אכפת)
 
מוזר
out
ממש באסה להרוג או להיות חלש אף אחד נוותר אבל טוב תראה
הסמל-שמש וירח שמובקעים על ידי חרב[אל המלחמה החיים והמוות]
in
נראה שאין אף אפשרות אבל סרוורילור הזה מעניין אולי אהפוך אותו לאלופי טוב נצטרכך לשלוח אנשים שיבאיו את סרוורילור והכוהנים ילמדו אותו את עבודתי והוא יהיה אלופי כן זה וגם נצטרך עוד כוהנים ונביאים אם יום אחד אצטרף קבל
 
דינרבלו
IN
אתה מרגיש את העוצמה שלו, הוא... חזק יותר מכל מה שפגשת אי פעם(חוץ מעצמך), ואז אתה מוצף בחיזיון נוסף: תינוק גרוניוני מוטל על הארץ עטוף בבד, על מצחו יש את הירח והשמש, ואז אתה שומע מלמול, ויד מחוספסת(גרוניונית) מגיעה, תופסת אותו בעדינות, ולוקחת אותו.
 
נארמאגארד מדבר אל הכוהנים והנביאים של הדנסאירו בליל סופת שלג סוער: ''האם לא לימדתי אתכם את דרכי הסערה!!??''הוא קורא בזעם ''האם לא הבנתם מה שהורתי לכם??!! לימדתי אתכם לנהוג כמו הסערה! מתי בפעם האחרונה ראיתם סופה שמשתהה ומתקבעת במקום אחד??!! אתם צריכים לנדוד,לנוע, לא להישאר במקום אחד לזמן ממושך, אלא לנדוד לאיזור חדש כל כמה חודשים לכול היותר. ואם תמצאו בדרככם מכשול שתוכלו לרסק, רסקו אותו!! ואם המכשול בלתי עביר, כמו הר בשביל הסערה, עקפו אותו והמשיכו הלאה.''
''מחר, צאו למסע, לכו לערבות,היכן שתוכלו לנוע יחד עם הסופה בחופשיות, במקום כזה יהיה לכם הרבה יותר קל ונוח''
ובקול רעם עמום נודם קולו של נארמאגארד.
 
1.למה שאני אהיה בלתי מנוצח ? חוץ מזה זה זיקה לקסמים לא יכולות דמויות לחש
2. מה אם התנ״ך ? אני כתיב לכהן את הספר והמילים בו הם רבות עוצמה אם מתעמקים בהם
3. ״ אני אל של חוכמה אנשים ולכן כאשר אדם מתנהג בחוכמה אני מעניק לו כבוד אך אתה אינך חכם כי אם טיפש !
אנחנו אכן נעלים מהם וכדאי שהם יבינו את זה . אני הענקתי לכם את המתת ואתם תשתמשו בו ״
במילים אלו קסטון שם את ידו על ליבו של האיש הזה ונכנס לגופו משתמש בו ככלי לצרכיו לאחר מכן הוא פונה אל הארקפים ומכריז : ״אנו הקסטוניינים. או יצורי בחוכמה והידע אתם חיים כאן כדי לשרת, אולי אתם לא יודעים את זה אך לשם כך נבראתם, ואני מבין בבריאות . ״ קסטון מניף את ידו ויוצר ספרייה יש מאין מרוקן את מיכלי הכוח שלו .. אך ל לגמרי הוא עדיין חזק מספיק כדי להשמיד את הארקפים .
ועכשיו תחליטו במה תבחרו . בתהילה או באבדון ..
 
יוטקו
OUT
אתה יודע שעם של נוודים לא יתפתח טכנולוגית כמעט?

IN
"אבל אנחנו רק שבט קטן של יצורים לא עוצמתיים במיוחד, אם לא נתבצר, ו(כן)ננדוד, נושמד" אומר אחד הנביאים בתחינה.

ספלי
OUT
1. בבקשה, שים IN ו-OUT
2. אתה לא יכול להעניק ככה ספרי לחשים, מי יודע מי כתב את התנ"ך(סליחה אם אתה דתי)
3. חשבתי שזה היה מובן, אי אפשר סתם ככה להכנס לגוף של מישהו, אתה אל, אבל אין לך עוצמה אין סופית.
4. בלתי מנוצח, כי תוכל להשתמש בחופשיות כמעט בכל תכסיס קסום(מעטה ערפל עצום, אלפי רמכים שזומנו בעמצעות קסם, וכו'), רעיון יותר טוב: יש לכל אחד 2 לחשים ביום(קבועים, שהוא מקבל כשהוא נולד זה נקרא "מתת קסטון"), עם עוצמה של דרג 0 במו"ד, ועם מגבלה של הלחשים שמופיעים בספרים.

IN
"אני טיפש?! אינך יודע אם הם ישמידו אותנו או לא! טוב... בכל מקרה לא אכפת לך, אם נושמד תיצור גזע חדש, נובל לאבדון"(וכך חטא הראשון שחטא חטא היבריס, או לחלופין בן התמותה החכם ביותר שהעמיד אפילו את האלים על טעויותיהם)

דינרבלו
IN
לאחר כמה חודשים הנביא אומר "מצאנו אותו, הוא היה אצל גרוניון שאהב אותו מאוד, והתקשה להפרד ממנו, ציפורי הענק ניסו לטרוף אותו במיוחד, מה לעשות איתו?" ואז, בבום אחד גדול אתה מרגיש את תודעת התינוק "מה זה? אה אפשר להזיז את זה!, זה נחמד!" הוא כנראה ממשיך ללמוד להשתמש ביידים, מה תעשה?

טיגר
IN
כמה שאתה שמח! הם מתפתחים מאוד, בונים בתים, אין שום דבר שמפריע להם, לאחר כמה חודשים, נביא אחד מתקשר איתך, אתה מזהה שהוא מפוחד ועצוב "יצאנו לצוד, ו... ו... וולר הוביל, ופתאום חץ יצא מהסבך והוא... הוא... הרג את וולר, וחיפשנו בכל הסבך, כל מה שמצאנו זה עץ עם חור" הוא מספר בבכי "מה לעשות עם הגופה של וולר?" הוא שואל(מה דעתך על לשרוף ולהניח את האפר בשמש?)
 
מוזר
in
"אם תעבוד אותי תוכל יותר מלהוזיז את זה תוכל לשלוט בכל בני עמך להיות אלופי ואדון הכול אם תעבוד אותי"אומר לו בתודעתו ואז פונה לנביאם:"הגרונין שיצר אותו\גידל יקבל מעמד של אדון והתינוק של מלך התינוק יהיה אלופי ושלישימרו עליו מכל משמר ולימדו אותו שיאהוב רק ורק אותי ויהיה מוכן לשרתי
 
מוזר
" כן תשרוף את הגופה ותשים את האפר בשמש ( הוא הציע או אתה ? אם הוא אז אני מסכים אם אתה אז אני אומר לו ), ובקשר למי שהרג אותו ... אתם ילדי צרכים להתחזק עליכם ללמוד את לשלוט בלהבה ששוכנת בכם, ( ללמוד קסם ) וכך תעשו, עד שתלמדו לשלוט בה, אתם לא יכולים להשמיד את מי שכיבה את אורו של וולר, אבל אתם יכולים ללמוד אליו, שילחו לאזור אוכל תצעקו שאתם בני ברית, סמו שם סיירים, אבל אל תפעלו, עוד לא ".
 
Out
1. למה אני לא יכול להכתיב ? יכול לקחת אלפי שנים לפענח עוד ועוד לחשים וככל שעובר הזמן
2. אז אני מתגלה לפניהם ואומר דברים זהים
3. עדיין אפשרי ללמוד להיות קוסמים ?
In
אתה טועה, אכפת לי מכם אבל אני מבין שלכם לא אכפת ממני אינכם מקשיבים לעצותיי . הפעם אסלח לכם אבל צאצאייכם יזכרו את רגע זה ויצטערו עליו .. אתה תהיה זכור לנצח כחוטא הראשון בתולדות האנושות.. נסה לכפר על החטא במהלך חייך הקצרים
 
ספלי
OUT
1. אתה לא יכול להכתיב, לא לוקח כל כך הרבה זמן להשיג לחשים.
2. אתה לא יכול, בעיקרון רמת ההתערבות שלך לא אמורה להיות ישירה, זה לא אלים במו"ד, לעבור ביין המישור הרוחני לגשמי זה כל כך קשה שלא נראה לי שתגיעו לזה(כן תגיעו בדרכים עקיפות, לפעמים הנביאים יוכלו ליצור עתקים שכיוון המחשבה הכללי שלהם הוא כשלך).
3. בטח.
4. מה דעתך להוסיף באופי יהיר?(לא בציניות ולא כדי להעליב, אני פשוט חושב שזה מתאים לו, אתה יודע שמאותה בחינה הרה היתה יהירה)
5. אני מצטער אם אני קצת מבאס אותך(עם זה שאתה לא יכול להכתיב ספרים ולא יכול להתערב ישירות) אבל זה גם קצת לא מאוזן וגם הזהרתי כבר בהתחלה שאתם לא תוכלו להתערב ישירות.
IN
"בסדר!" הוא צועק, הוא הולך ליצורים ואומר להם את מה שאמרת, הם נראים נרגזים, הם הולכים, הנביאים שלך מספרים שהם אמרו שהם הולכים להתייעץ עם שאר השבט, שבוע לאחר מכן ואלאגון(הקסטוניין שהעז להתווקח איתך) עוזב בלילה עם כמה עשרות נאמנים(חצי מהשבט), אף אחד לא יודע לאן הוא הלך.

יוטקו
OUT
יש, איילי שלג, ליוויתנים, ממותות, ליוויתנים קטלנים, וארסץ(מין מרבה רגליים עצום לבן כחול, טורף מסוכן מאוד), ועוד כמה שלא ראיתם, על שבטים אחרים אתה לא יודע.

טיגר
OUT
1. אני הצעתי.
2. מה דעתך להוסיף באופי מגונן ואבהי?(זה מאוד מתאים לסגנון משחק, שהוא דרך אגב, מאוד מגניב)

IN
הלוויה נערכת, כולם עצובים, אבל התפתח מנהג להביא מתנות למשפחה השקולה כדי לעודד אותה(אני פותח לך עכשיו אפשרות ל"נס", אתה יכול לדבר עם הוולקנים(משהו כמו עשר דקות) ולתת מתנה לקהילה.
הסיירים לא מוצאים כלום, רק כמעט מתים, עד שיום אחד סייר בשם וואליסן שחיפש בלילה עם אש דלוקה שמע "בסדר בסדר, אני עונה לך, תרחיק את הצורב הזה כבר!" ואז יצא מבין העצים יצור נמוך(מטר) שעורו עשוי קליפה, ועל ראשו ענפים, כשהוא שומע את הסיפור של וולר הוא מצטער מאוד, ואומר שזאת הייתה טעות, הוא אומר ששמו הוא ורצז, וששם הגזע שלו הוא אנדונים, והם סוגדים לוורדיריה. הוא מסכים לנסות לשלוח משלחת מהגזע שתדבר איתכם.

דינרבלו
OUT
הוא עדיין תינוק, הוא לא מבין אותך.
 
מוזר
in
"גדלהו וחזקהו הוא זה שיביא את תור הזהב לכם הוא האדון הנעלה ביותר ממכם עכשיו פתחו את נישקיכם ומבצריכים עוד מעט הוא יגדל ויצטרך צבא של נאמנים ארגונו אותם עכשיו"אומר בתקיפות
 
out
כן תוסיף מגונן ואבהי ( ואני שמח שאתה חושב שהוא מגניב )
in
" ילדי היום אנו אבלים אל וולר חברנו אהוב ואתה כמו כלום אני גם אני רוצה לתת לכם מתנה", ולפתע המדורה שרופת את וולר זוהרת באש זהובה, "האש הזאת היא אש קדושה איתה תבצעו את הטקסים שלכם ובא ינוחו הקוסמים, בכול פעם שמישהו ימות תשרפו את גופתו באש הזאת, תבעירו לפידים אם האש הזאת ותבעירו איתם את המדורות כדי שכול האש שלנו תהיה קדושה," בנוגע לאנדונים, אני אומר לנביאים שלי להסכים לברית לבקש ללמוד איך הם בנו את הקשת ועוד ..., מי יודע אולי אפילו נוותר להם ( אולי )". ואז אני מתקשר אם וולירה שואל אותה על הגזע ועליה ( בצורה ידידותית ).
OUT
תכלית אתה כמה האש הקדושה חזקה, בעיקרון הקוסמים מבערים בה את עצמם ואז הקסמים שלהם יותר חזקים, אבל אפשר להוסיף עוד דברים כמו שהקוסמים יכולים לעצב אותה ולהשתמש בה כנשק ( הם צריכים לפיד בשביל שהיה להם הספקה כמובן ) ואם המתנה יכולה להיות יותר חזקה תגי לי.
 
נארמאגארד משיב לנביא המפוחד ''אתם באמת גזע חלש ועלוב, אבל אני מזהה אפשרויות לגדולה שטבועות בכם. אני חושב שבעזרת העצה שאני אתן לכם תוכלו להתפתח. אתם צריכים לנסות ללכוד ולפתות חיות בר לעזור לכם,יש הרבה שימושים לחיות שאתם תפתו ותגדלו:הן יוכלו לשאת עבורכם משאות כבדים יותר ולמרחק רב יותר,כך תוכלו לגלות משאבים כמו עץ ויריבים חדשים במרחק רב יותר ובמהירות רבה יותר ולרסק את אויבכם אם תרכבו עליהן.אני בטוח שתוכלו לעשות זאת בזכות המורשת של נאיאדוה אויבתי.''
''אני רוצה שבתמורה לעצה הזאת תתנו לי ולכהנים ולנביאים שלי את החלק ה20 מהחיות שיתווספו לעדרים שלכם כל שנה. בעזרת החיות שתלכדו אני רוצה גם שתמצאו שבט אחר וכשתגלו אותו תודיעו לי.''
ובהוראות אחרונות אלה נארמאגארד עוזב את הכהנים והנביאים.
out
אני מצטער אם יש פחות אווירה מהפעמים הקודמות פשוט כתבתי את זה מהר.
 
out
1. אני עושה את זה בשביל הסיפוריות זה פשוט הרבה יותר מגניב לראות חבורה של כהנים נוברים מעל ספר ומנסים למצוא לו פתרונות ופירושים
2. אז בחלום.. זה אפשרי, נכון? ..
3. אוקיי אז זה מוסכם עליי. אני רוצה שרוב העם יהיו או מדענים או קוסמים והחצי השני יתמוך בכלכלה
4. זה מה שהתכוונתי כשכתבתי גאון . זאת אומרת גאון שיודע שהוא גאון וממש לא מתבייש בזה
5. למה שזה לא יהיה מאוזן ?
6. כשאתה כותב בin אף אחד לא יודע לאן הוא הלך , אתה מתכוון שגם אני לא ? . אני אמור להיות אל !!
In
אני מבין שהחצי הזה החליט לנטוש, הם יצטערו על כך לנצח הם וצאצאיהם יזכרו כמנודים . אתם תגיעו לגדולות אך הם יסבלו ויזכרו כאלה שעזבו ונטשו רק מפחד מפני הדבר האמיתי . אני הבטחתי לכם שתביסו את האויב והתהילה תיהיה שלכם אבל הם עזבו ...
עכשיו בואו נסתכל קדימה , אל העתיד ונתחיל לשנות את העולם הזה בואו נגרום לכל יצור ויצורה לרעוד מפחד בפני השם קסטון...
Out
זה קצת מזכיר את חטא המרגלים
 
חזרה
Top