הבהרה- כמו שאני לא קורא לסורסרר כושף אני לא קורא לוולרוק מכשף.
זאגטמוי היא אויב עתיק, שרת השדים של הפטריות וגבירת הריקבון היא איום מוכר על הרבה שחקנים, וזו כיכבה בכמה הרפתקאות (ואף במשחק מחשב שהתיימר לייצג את החוקים של 3.5 בצורה לא ראה), לכן אני חושב שמגיע לה לקבל עוד יותר אור זרקורים (יותר מאשר ההרפתקאה שהיא קיבלה ב5).
לגבירת הפיטריות מטרה פשוטה - היא רוצה להדביק את כולם בנבגים שלה, ולהפוך אותם לעבדים חסרי מוח - עד שכול העולם יקמול וירקב תחת השלטון שלה, הדבר הזה הפך אותה למאוד לא מבוקשת במשחק הסגידה, מעטים מוצאים את הרעיון הזה או את הפיטריות כדבר מושך במיוחד, אבל לזגטמוי הדרכים שלה, היא יודעת כיצד לפתות את האנשים הנכונים, אלה אשר אין להם הרבה מה להפסיד, היא יודעת איך לתמרן אותם מבלי שאלו ידעו בכלל שהיא שולטת בחוטים שלהם, עד הרגע שהמלכודת שלה מושלמת, והמשרתים שלה מצטרפים לפיטריות, היא שולחת את הנבגים שלה, עד שאלה מוצאים מאחז באדם הנכון, והוא כבר יהיה החייל החדש שלה. המרגל המושלם.
גבירת הפיטריות
הרחבת רשימת לחשים
גבירת הפיטריות נותנת לך אפשרות לבחור לחשים נוספים בעת בחירה של לחשי וורלוק ידועים, הוסף את הלחשים הבאים לרשימת הלחשים הזמינים לך.
דרג 1 - Fog Cloud, Animal Friendship
דרג 2 Protection from Poison,Spike Growth
דרג 3 Life Transference,Conjure Animals(מזמן צמחים במקום חיות)
דרג 4 Conjure Woodland Beings,Plant Growth
דרג 5 Contagion, Insect Plague
נבגים בדם בדרגה 1 הקשר שלך עם זאגטמוי מתחיל, אתה לא בטוח מה היא, אתה לא בטוח מי היא, יכול להיות שאתה בטוח שאתה משרת את הפיות או איזה אלהות צמחים, אבל בנתיים הדם שלך מתמלא בנבגים, אתה מתחיל להפוך לצמח, גם אם אתה לא מודע לזה. החל מדרגה 1, אתה נחשב צמח לצורך השפעות הפועלות על דמויי אדם בלבד, כמו כן אתה מסוגל לתקשר עם צמחים בצורה בסיסית, אחת למנוחה ארוכה אתה יכול להשתמש בלחש דיבור עם צמחים, אבל רק לצורך תקשורת- אתה לא מסוגל לפקוד עלהים לבצע פעולות או להשפיע על תוואי שטח קשה.
בנוסף, אתה לא מושפע מתוואי שטח קשה הנוצר עקב צמחייה.
פוטו-סינטזה בדגה 6 אתה הנבגים בדם שלך הופכים אותך קרוב יותר לצמח מאשר לאדם, אתה מסוגל להתקיים גם אם נגרם לך נזק רב, ואתה מסוגל לקיים את עצמך גם ללא מזון. - החל מדרגה 6 אתה לא זקוק לאכול ולישון יותר- כל עוד אתה שותה נוזלים כרגיל ונמצא לפחות 8 שעות מתחת למקור אור, אתה לא מקבל דרגת תשישות כתוצאה מחוסר שינה. (אתה עדיין צריך לעשות מנוחה בזמן מנוחה ארוכה, רק לא לישון) [הערת חוקים, מנוחה ארוכה היא פרק זמן של 8 שעות שבו הדמות לא מבצעת פעולות מסובכות או מתאמצת יותר מידי, אין פירוש הדבר שהדמות יושנת בהכרח].
כמו כן, אתה זוכה בעמידות נגד נזק רעל, ומסוגל להצמיח מחדש אייבירם שנכרתו לאחר 24 שעות של מנוחה.
תודעה צמחית בדרגה 10 הנבגים מגיעים על המוח שלך, אתה כבר יודע שמשהו עובד לא קשורה, לפעמים המחשבות שיש לך בראש לא שייכות לך, לפעמים אתה רוצה לפעול בניגוד לשכל הישר, משהו שונה בך, אבל הדבר הזה מגן עליך בצורה כלשהי. החל מדרגה 10 אתה חסין למצב מוקסם וזוכה ליתרון נגד כל השפעה של הקסמה אשר מופעלת עליך, זאגטמוי רוצה שליטה עליך, והיא לא הולך לתת לאחרים הזדמנות לעשות את זה במקומה.
צמיחה מחדש - בדרגה 14 אתה כבר לא דמוי אדם, אתה יודע שהעסקה שעשית גררה מחיר כבד, וכנראה שמאוחר מידי לחזור בך, הנבגים שנכנסו לדם שלך כבר לקחו את כולו, המוח שלך כבר לא שלך, וכל מה שנשאר לך הואא לנצל את המצב עד תום לפני שזגטמואי תיקח את התודעה שלך סופית, עד אז אתה צמח, ויש לך הכוח לקחת את האויבים שלך יחד איתך.
החל מדרגה 14 אתה נחשב צמח, אתה חסין לרעלים ואינך מזדקן עוד, כאשר אתה מגיע ל0 נק"פ, אתה לא מאבד את ההכרה (אבל אתה עדיין גוסס כרגיל ומת בערך הנק"פ השלילי שלך), אתה מסוגל לדבר עם צמחים כאילו היית משתמש בלחש דיבור עם צמחים ללא הגבלה, כמו כן, אתה יכול לשחרר חלק מהנבגים שבגוף שלך כדי לפגוע במטרות אחרות. כפעולה בתורך אתה יכול לבחור יצור אחד בטווח 30 פיט ממך, הוא צריך להצליח הצלת חוסן נגד ד"ק הצלת הלחשים שלך, בכישלון הוא מקבל את המצב מורעל, כל עוד האויב מורעל, הוא סופג 4ק4 נזק רעל בתחילת תורו, הוא יכול לנסות להציל מחדש נגד ההשפעה בסוף כל תור שלו.
אתה יכול להתשמש ביכולת הזו אחת למנוחה קצרה.
זאגטמוי היא אויב עתיק, שרת השדים של הפטריות וגבירת הריקבון היא איום מוכר על הרבה שחקנים, וזו כיכבה בכמה הרפתקאות (ואף במשחק מחשב שהתיימר לייצג את החוקים של 3.5 בצורה לא ראה), לכן אני חושב שמגיע לה לקבל עוד יותר אור זרקורים (יותר מאשר ההרפתקאה שהיא קיבלה ב5).
לגבירת הפיטריות מטרה פשוטה - היא רוצה להדביק את כולם בנבגים שלה, ולהפוך אותם לעבדים חסרי מוח - עד שכול העולם יקמול וירקב תחת השלטון שלה, הדבר הזה הפך אותה למאוד לא מבוקשת במשחק הסגידה, מעטים מוצאים את הרעיון הזה או את הפיטריות כדבר מושך במיוחד, אבל לזגטמוי הדרכים שלה, היא יודעת כיצד לפתות את האנשים הנכונים, אלה אשר אין להם הרבה מה להפסיד, היא יודעת איך לתמרן אותם מבלי שאלו ידעו בכלל שהיא שולטת בחוטים שלהם, עד הרגע שהמלכודת שלה מושלמת, והמשרתים שלה מצטרפים לפיטריות, היא שולחת את הנבגים שלה, עד שאלה מוצאים מאחז באדם הנכון, והוא כבר יהיה החייל החדש שלה. המרגל המושלם.
גבירת הפיטריות
הרחבת רשימת לחשים
גבירת הפיטריות נותנת לך אפשרות לבחור לחשים נוספים בעת בחירה של לחשי וורלוק ידועים, הוסף את הלחשים הבאים לרשימת הלחשים הזמינים לך.
דרג 1 - Fog Cloud, Animal Friendship
דרג 2 Protection from Poison,Spike Growth
דרג 3 Life Transference,Conjure Animals(מזמן צמחים במקום חיות)
דרג 4 Conjure Woodland Beings,Plant Growth
דרג 5 Contagion, Insect Plague
נבגים בדם בדרגה 1 הקשר שלך עם זאגטמוי מתחיל, אתה לא בטוח מה היא, אתה לא בטוח מי היא, יכול להיות שאתה בטוח שאתה משרת את הפיות או איזה אלהות צמחים, אבל בנתיים הדם שלך מתמלא בנבגים, אתה מתחיל להפוך לצמח, גם אם אתה לא מודע לזה. החל מדרגה 1, אתה נחשב צמח לצורך השפעות הפועלות על דמויי אדם בלבד, כמו כן אתה מסוגל לתקשר עם צמחים בצורה בסיסית, אחת למנוחה ארוכה אתה יכול להשתמש בלחש דיבור עם צמחים, אבל רק לצורך תקשורת- אתה לא מסוגל לפקוד עלהים לבצע פעולות או להשפיע על תוואי שטח קשה.
בנוסף, אתה לא מושפע מתוואי שטח קשה הנוצר עקב צמחייה.
פוטו-סינטזה בדגה 6 אתה הנבגים בדם שלך הופכים אותך קרוב יותר לצמח מאשר לאדם, אתה מסוגל להתקיים גם אם נגרם לך נזק רב, ואתה מסוגל לקיים את עצמך גם ללא מזון. - החל מדרגה 6 אתה לא זקוק לאכול ולישון יותר- כל עוד אתה שותה נוזלים כרגיל ונמצא לפחות 8 שעות מתחת למקור אור, אתה לא מקבל דרגת תשישות כתוצאה מחוסר שינה. (אתה עדיין צריך לעשות מנוחה בזמן מנוחה ארוכה, רק לא לישון) [הערת חוקים, מנוחה ארוכה היא פרק זמן של 8 שעות שבו הדמות לא מבצעת פעולות מסובכות או מתאמצת יותר מידי, אין פירוש הדבר שהדמות יושנת בהכרח].
כמו כן, אתה זוכה בעמידות נגד נזק רעל, ומסוגל להצמיח מחדש אייבירם שנכרתו לאחר 24 שעות של מנוחה.
תודעה צמחית בדרגה 10 הנבגים מגיעים על המוח שלך, אתה כבר יודע שמשהו עובד לא קשורה, לפעמים המחשבות שיש לך בראש לא שייכות לך, לפעמים אתה רוצה לפעול בניגוד לשכל הישר, משהו שונה בך, אבל הדבר הזה מגן עליך בצורה כלשהי. החל מדרגה 10 אתה חסין למצב מוקסם וזוכה ליתרון נגד כל השפעה של הקסמה אשר מופעלת עליך, זאגטמוי רוצה שליטה עליך, והיא לא הולך לתת לאחרים הזדמנות לעשות את זה במקומה.
צמיחה מחדש - בדרגה 14 אתה כבר לא דמוי אדם, אתה יודע שהעסקה שעשית גררה מחיר כבד, וכנראה שמאוחר מידי לחזור בך, הנבגים שנכנסו לדם שלך כבר לקחו את כולו, המוח שלך כבר לא שלך, וכל מה שנשאר לך הואא לנצל את המצב עד תום לפני שזגטמואי תיקח את התודעה שלך סופית, עד אז אתה צמח, ויש לך הכוח לקחת את האויבים שלך יחד איתך.
החל מדרגה 14 אתה נחשב צמח, אתה חסין לרעלים ואינך מזדקן עוד, כאשר אתה מגיע ל0 נק"פ, אתה לא מאבד את ההכרה (אבל אתה עדיין גוסס כרגיל ומת בערך הנק"פ השלילי שלך), אתה מסוגל לדבר עם צמחים כאילו היית משתמש בלחש דיבור עם צמחים ללא הגבלה, כמו כן, אתה יכול לשחרר חלק מהנבגים שבגוף שלך כדי לפגוע במטרות אחרות. כפעולה בתורך אתה יכול לבחור יצור אחד בטווח 30 פיט ממך, הוא צריך להצליח הצלת חוסן נגד ד"ק הצלת הלחשים שלך, בכישלון הוא מקבל את המצב מורעל, כל עוד האויב מורעל, הוא סופג 4ק4 נזק רעל בתחילת תורו, הוא יכול לנסות להציל מחדש נגד ההשפעה בסוף כל תור שלו.
אתה יכול להתשמש ביכולת הזו אחת למנוחה קצרה.