האמת שהרעיונות פה היו לי יותר מעניינים מהקודמים שהצגת.
הקונספט של המת המהלך מעניין, ומגניב במיוחד ההתמקדות סביב כלי משחק (הממ... שחמט אולי?
). מצד שני, הסאבקלאס הזה נראה לי יותר מונחה פלאף מאשר מונחה קונספט משחקי ברור. יש שם שילוב יכולות שלא ברור לי - עמידות למוות יחד עם יכולת הקסמה מוגבלת. הקשר ביניהם רופף גם בהקשר לקונספט. ובסוף הוא גם מקבל החייאה, שנראה לי מאוד לא קשור לנוכלים באופן כללי. המכניקה של ההימור המחייב לדעתי כבדה שלא לצורך (6 גלגולים כדי להשתמש ביכולת אחת?). המת חי, לעומת זאת, הוא יפה מאוד - תשישות תמורת להשאר בהכרה.
אני חושב שאפשר להשאיר את העמידות למוות (מת מהלך, מת חי ודחיית הקץ - ללא החייאה) ולהיפטר מענייני ההקסמה דרך משחק, ולהחליף אותם ביכולות נקרומנסיות. קשר עם המוות דרך דיבור עם המתים תחילה, ולאחר מכן יצירת אלמתים, ובסוף לקבל יכולת גרימת מוות ייחודית. לחלופין, בדרגה 17 במקום לקבל החייאה, לקבל הטלה עצמית של revivify בתנאים מסוימים. כלומר, אם הוא מת, הוא חוזר לחיים מיד.
לוחם הברית נשמע נחוץ - בעצם אביר מאגי אבל שלוקח את הלחשים שלו ממכשפים ולא מקוסמים. אביר מאגי (כמו שאמרתי כבר) הוא לדעתי גרוע ואף משעמם, והאמת שהואריאנט הזה נראה לי הרבה יותר מוצלח בפוטנציה.
דבר אחד שאני לא בטוח בו זה כמה חזקה היכולת נשק מופלא, כי אני לא יודע כמה זמינים נשקים קסומים לדמויות בדרגות 7 ו-15. זה מזכיר לי את הקשת המאגי מ3.5 שיכול לקבל בחינם חצים עם תוסף קסום בדרגה שכבר אמור להיות לו בכל מקרה נשק קסום, כך שהיכולת שלו מתבזבזת. אני גם לא יודע אם להחזיק בהתקפה קסומה (כלומר שמתגברת על עמידות להתקפות לא קסומות) בדרגה 3 זה מאוזן או לא, אבל בכל מקרה אני חושב שלקבל את זה מנשק הברית זה כן יכולת טובה.
הייתי מחליף את מה שהוא מקבל מנשק אגדי במשהו אחר. פגיעה חמורה משופרת זו ממלכתם של champion, ולמען האמת ההצדקה היחידה לקיום שלהם כסאבקלאס. אני חושב שצריך להשאיר את זה כמשהו ייחודי אליהם, ולתת לנשק האגדי שלו יכולת אחרת. והאמת שבכללי להגביר ב-10% את האפשרות להכפיל את קוביות הנזק זה יכולת די עלובה לדרגה 18.
לגבי היוועצות עם פטרון - אני לא זוכר, זה משהו שמכשפים יכולים לעשות? אם לא, אני לא חושב שזה משהו שהוא צריך לקבל.