ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

פורום המוקדש לדיונים על מבוכים ודרקונים מכל המהדורות כולל פאת'פיינדר. כאן תוכלו לפגוש את המומחים, לשאול שאלות, לפרסם תוכן שיצרתם, להתייעץ לגבי הנחייה, דמויות ועוד.
סמל אישי של משתמש
המפקד האלמוני
הודעות: 4112
הצטרף: 27 מאי 2014, 21:25
תשובות: 7

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי המפקד האלמוני » 20 דצמבר 2019, 18:08

חשבתי בהתחלה על גמל אל-מת. אולי מומיה.
אח"כ חשבתי על זה שיהיה יותר מבעית אם הדבשת שלו בוערת. אבל אם הגמל נשרף, מה קרה לפרש שלו ואולי זה קשור לזה שהגמל נהיה אל-מת? בטח הרוכב היה כוהן או מכשף או משהו.

ההשראה לאלכאפור? קטע של כמה שורות בספר "פרחיה בין שודדי הים" בו הגיבורים נתקלים באיש כזה, ואח"כ יש קטע שמנסים לשרוף אותם בבית בו הם מתבצרים.
מפה לשם, לקחתי את אלכאפור ושרפתי אותו על גב הגמל שלו.
إذا رأيت نيوب الليث بارزة فلا تظنن أن الليث يبتسم
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 3794
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33
תשובות: 1

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי tkhag1 » 21 דצמבר 2019, 11:28

אהבתי מאוד!
אגב שקלת לכתוב אסטרטגיה לחלק המפלצות שלך?
ישבתי חצי שעה מול המסך בניסיון לחשוב על משהו חכם ומתוחכם, ואז הבנתי שאין לי שום דבר מעניין להגיד.
א.ש.
סמל אישי של משתמש
המפקד האלמוני
הודעות: 4112
הצטרף: 27 מאי 2014, 21:25
תשובות: 7

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי המפקד האלמוני » 21 דצמבר 2019, 21:28

tkhag1 כתב:
21 דצמבר 2019, 11:28
אגב שקלת לכתוב אסטרטגיה לחלק המפלצות שלך
מניח שאתה מתכוון לטקטיקה שהיא המהלכים האפשריים של המפלצות בקרב ולא לאסטרטגיה שהיא ניהול משאבים ושילוב מהלכים של מערכה רחבת היקף בזמן ומרחב.

חשבתי על זה מפעם לפעם, אבל זה תמיד נראה לי מאוד תלוי בסיטואציה ומשהו שכל מנחה צריך לתפור לעצמו. אבל לא מן הנמנע שאני אכתוב דרכי פעולה אפשריות של מפלצות אם אני אכתוב אותן כדוגמת היתקלות ולא רק כנתוני היצור.
إذا رأيت نيوب الليث بارزة فلا تظنن أن الليث يبتسم
סמל אישי של משתמש
המפקד האלמוני
הודעות: 4112
הצטרף: 27 מאי 2014, 21:25
תשובות: 7

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי המפקד האלמוני » 21 דצמבר 2019, 21:46

דג חשמל

דגי החשמל הם כמה סוגי דגים שונים עם מכנה משותף אחד - יש להם יכולת לחוש את סביבתם באמצעות גלי חשמל שהם יוצרים בשריריהם, ולתקוף את אויביהם במכות חשמל קטלניות ומרוכזות.

ההרפתקנים וחוקרי הטבע מכירים כל מיני דגים חשמליים - צלופח חשמלי, שפמנון חשמלי, תריסנית החשמלן ויתכן שגם עוד דגים זרים ומוזרים יותר, חלקם קטנים וחלקם גדולים, חלקם בעלי יכולת למכת חשמל המסוכנת להרפתקן חמוש, ואחרים קטלניים רק לדגים וצפרדעים. לצורך הפשטות המשחקית, הנתונים הבאים משותפים לכל המינים הגדולים והמסוכנים של דגי החשמל - כאלו שמימדיהם דומים לאלו של אדם או גמד בוגר ומכת החשמל שלהם עשויה לפצוע קשה ואף להרוג הרפתקן צעיר.

דג חשמל
חיה בינונית, ללא נטייה
דרג"ש: 11 (זריזות)
נק"פ: 13 (3ק8)
מהירות: שחיה 30 רגל

תכונות: כוח 11 (0+), זריזות 13 (1+), כושר 11 (0+), תבונה 1 (5-), חוכמה 13 (1+), כריזמה 4 (3-)
מיומנויות: הבחנה 4+ (ערך מיומנות כפול)
עמידות לנזק: ברק
חושים: חוש סומא לטווח 120 רגל (36 מ'), הבחנה פסיבית 14
שפות: -
אתגר: 1/8 (25 נק"נ)

נשימת מים: דג החשמל נושם מים בלבד, מלבד הצלופח החשמלי שנושם בעיקר אוויר ומסוגל לעצור את נשימתו מתחת למים למשך עשר דקות.
חוש חשמלי: דג החשמל "רואה" באמצעות גלי חשמל לכל הכיוונים ברדיוס של 120 רגל (36 מ') ולא מושפע מהיעדר תאורה, אשליות או היעלמות מעין.

פעולות:
מכת חשמל: כל יצור שנוגע במים ברדיוס של 10 רגל (3 מ') סביב דג החשמל צריך להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 10 או לספוג נזק של 4 (1ק8) ברק ולא להיות מסוגל לנצל תגובות באותו תור, או לספוג חצי מהנזק בגלגול הצלה מוצלח. ליצורים שלובשים שריון מתכת, יש חיסרון בגלגול ההצלה.
נשיכה: התקפת קפא"פ 2+ לפגיעה, נזק 2 (1ק4) דוקר
נערך לאחרונה על ידי המפקד האלמוני ב 25 דצמבר 2019, 22:32, נערך פעם 1 בסך הכל.
إذا رأيت نيوب الليث بارزة فلا تظنن أن الليث يبتسم
סמל אישי של משתמש
אביעד
הודעות: 2892
הצטרף: 02 מרץ 2014, 11:21
תשובות: 44

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי אביעד » 21 דצמבר 2019, 22:32

המפקד האלמוני כתב:
20 דצמבר 2019, 16:13
הגמל הבוער של אלכאפור
אהבתי מאוד מאוד את הגמל. אחד היצורים המוצלחים יותר ששמעתי עליהם
סמל אישי של משתמש
TheKnightWhosaidKnit
הודעות: 1212
הצטרף: 20 מאי 2014, 19:40

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי TheKnightWhosaidKnit » 24 דצמבר 2019, 11:01

ואני חשבתי שהברווז הולך להיות חומר מהסיוטים...

אהבתי את הבבונים - למרות שאני מעדיפה את הגירסא שבה הם נמלטו ממצרים אל ערבות אפריקה ושמשו יועצים ועוזרים למלכי האריות בסאוונה...
סמל אישי של משתמש
המפקד האלמוני
הודעות: 4112
הצטרף: 27 מאי 2014, 21:25
תשובות: 7

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי המפקד האלמוני » 25 דצמבר 2019, 21:27

TheKnightWhosaidKnit כתב:
24 דצמבר 2019, 11:01
- למרות שאני מעדיפה את הגירסא שבה הם נמלטו ממצרים אל ערבות אפריקה ושמשו יועצים ועוזרים למלכי האריות בסאוונה...
רפיקי הוא מנדריל, לא המדריאס.
إذا رأيت نيوب الليث بارزة فلا تظنن أن الليث يبتسم
סמל אישי של משתמש
המפקד האלמוני
הודעות: 4112
הצטרף: 27 מאי 2014, 21:25
תשובות: 7

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי המפקד האלמוני » 25 דצמבר 2019, 22:31

העור והצל, הדוב הרודף מהמצודה

המצודה הלבנה, המכונה גם "המגדל", שימשה כמקום מגוריהם של מלכים במשך אלף שנה. בין חומות המצודה אירעו מעשים רעים רבים, רציחות, הוצאות להורג והתאבדויות - כך שאין פלא שרבים הסיפורים על רוחות רפאים הרודפות אותה. אבל בעוד ש"הגבירה באפור", "הגבירה בלבן", "הגבירה בחום" ושאר נשים יפות מאוד ומתות מאוד הן כנראה אגדות רומנטיות, הדוב הוא אמיתי לגמרי ומסוכן.

בעבר הרחוק, אחד המלכים קיבל במתנה דוב לבן מאציל מארץ רחוקה ושיכן אותו באחד מאגפי המצודה. הדוב, נהג לשוטט חופשי ואכל כמה משרתים, אולץ מידי פעם להילחם נגד שוורים, זאבים וחיות אחרות, ואף שימש כמוציא להורג כאשר הורעב בכוונה ואז נכלא בבור עם פושעים מורשעים אותם טרף. כאשר הדוב מת, עורו הלבן נפשט מעליו וראשו פוחלץ והוא הפך לשטיח מפואר, אבל צלו של הדוב המשיך לשוטט.

מספרים שהצל של הדוב מופיע במצודה בלילות חסרי ירח. הוא מגיח מתחת לדלתות, מטיל אימת-מוות על מי שנתקל בו ולעיתים אף משסע את בשרם וצילם של קורבנותיו בטפרים ערטילאיים כאשר הוא מתגשם כדמות של צל דמוי ערפל ועשן בצורת דוב. אבל לא תאוות הרצח גרידא מנחה את הדוב - הוא מחפש את עורו האבוד.

עור הדוב נמצא במקום אחר במצודה. יש הטוענים שבלילות של ירח מלא השטיח מעור הדוב הלבן מזדקף על רגליו ויוצא לשחר לטרף ברחבי המצודה, לנשוך בפיו המפוחלץ ולרטש בציפורניו. אבל הוא תמיד נראה כאילו הוא מחפש משהו - את צילו האבוד.

בלילה של ליקוי לבנה, העור והצל יכולים להיפגש ולהתאחד. זה עדיין לא קרה, אבל אם עור הדוב יעטוף מחדש את הצל, תיווצר מפלצת נוראה ושואפת נקם.

עור הדוב
אל-מת גדול, תוהו מרושע
דרג"ש: 12 (שריון טבעי)
נק"פ: 51 (6ק10 + 18)
מהירות: 25 רגל בקירטוע מגושם

תכונות: כוח 20 (5+), זריזות 10 (0+), כושר 16 (3+), תבונה 2 (4-), חוכמה 13 (1+), כריזמה 1 (5-)
חסינות לנזק: תאובה, רעל, דוקר, מוחץ וחותך מהתקפות בלתי קסומות ומכלי נשק שאינם מוכספים
חסינות למצב: מותש, מורעל
חושים: ראיית חושך לטווח 60 רגל (18 מ'), הבחנה פסיבית 11
שפות: -
אתגר: 3 (700 נק"נ)

חזות מטעה: עד שהוא זז, עור הדוב נראה כמו שטיח דוב רגיל.

לפיתה עוטפת: אם עור הדוב פוגע בנשיכה ובמכת טפרים באותו יריב באותו תור, הוא יכול לנצל פעולת בונוס ולנסות ללפות ולעטוף אותו אם היריב הוא בגודל בינוני או קטן יותר. על עור הדוב להצליך בגלגול פגיעה עם 7+ להתקפה, ואם הוא פוגע - העור עוטף את הקורבן ועור הדוב אינו יכול לנוע יותר או לתקוף יריבים נוספים עד שהלפיתה תסתיים. ד"ק ההימלטות מהלפיתה הוא 15, ועד תום הלפיתה הקורבן של עור הדוב מרוסן ואינו יכול לראות. בתחילת כל תור שלו בו הקורבן עדיין לפות ועטוף בעור הדוב, הוא סופג נזק של 12 (2ק6 + 5) מוחץ ועוד 3 (1ק6) תאובה.

העברת נזק: כאשר הוא לופת מישהו, עור הדוב סופג רק חצי מהנזק שנגרם לו, והחצי השני נגרם לקורבן הלפיתה.


פעולות:
ריבוי התקפות: עור הדוב תוקף פעמיים בתורו. פעם בנשיכה ופעם במכת טפרים. אם שתי ההתקפות פוגעות באותו יריב, העור יכול לנסות ללפות ולעטוף אותו כפי שתואר לעיל.
נשיכה: התקפת קפא"פ 7+ לפגיעה, נזק 9 (1ק8 + 5) דוקר ועוד 3 (1ק6) תאובה
מכת טפרים: התקפת קפא"פ 7+ לפגיעה, נזק 12 (2ק6 + 5) חותך ועוד 3 (1ק6) תאובה


צל הדוב
אל-מת גדול, תוהו מרושע
דרג"ש: 12 (שריון טבעי)
נק"פ: 66 (12ק10)
מהירות: 40 רגל בריחוף.

תכונות: כוח 1 (5-), זריזות 14 (2+), כושר 10 (0+), תבונה 2 (4-), חוכמה 13 (1+), כריזמה 17 (3+)
כשרונות: התגנבות 4+
עמידות לנזק: ברק, רעם, אש, חומצה
חסינות לנזק: קור, תאובה, רעל, דוקר, מוחץ וחותך מהתקפות וכלי נשק שאינם קסומים
חסינות למצב: מותש, מורעל, מוקסם, מבוהל, אחוז, משותק, מאובן, שרוע, מרוסן
חושים: ראיית חושך לטווח 60 רגל (18 מ'), הבחנה פסיבית 11
שפות: -
אתגר: 4 (1,100 נק"נ)

מעבר דו-מימדי: צל הדוב יכול לעבור דרך החרכים הקטנים ביותר ודלתות ואף קירות אינם חוסמים אותו.

צל חומק: בחושך או באור חלש, צל הדוב נהנה מיתרון לבדיקות ההתגנבות שלו ויכול לבצע התגנבות כפעולת בונוס.

פעולות:
מגע הצל: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 12 (3ק6 + 2) תאובה
פחד עד מוות (1/יום): בפעם הראשונה בה רואים את צל הדוב, כל יצור שאינו אל-מת או שאינו חסין לפחד ונמצא במרחק של עד 60 רגל (18 מ') מהצל חייב לבצע גלגול הצלה תבונה בד"ק 13 או לספוג נזק של 27 (5ק10) תודעה ולהיות מושפע מפחד למשך דקה, כאשר בגילגול הצלה מוצלח לא נגרם כל נזק והשפעת הפחד מסתיימת לאחר התור הבא של הקורבן.


דוב צלמוות
צריך לחשוב על הנתונים של המפלצת האחודה - יכתב בהמשך.
נערך לאחרונה על ידי המפקד האלמוני ב 27 דצמבר 2019, 14:56, נערך פעם 1 בסך הכל.
إذا رأيت نيوب الليث بارزة فلا تظنن أن الليث يبتسم
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 5149
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 26 דצמבר 2019, 07:04

מגניב! אהבתי ביותר, מזכיר לי את הסרט ״אמיצה״.
There, where I have passed, the grass will never grow again.

ארבעת ההנאות הגדולות ביותר - מנוחה אחרי אימון קשה, מים לגרון צמא, התבוננות באדם אהוב, וההרגשה שאחרי תפילה.
סמל אישי של משתמש
lonewolf
הודעות: 917
הצטרף: 07 אפריל 2019, 16:52
מיקום: בבית או מחוץ לבית

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי lonewolf » 26 דצמבר 2019, 07:24

אפשר, וזו רק הצעה, לתת לדב צלמוות יכולות יותר תבוניות, כמו יכולת נקרומנציה. בכללי אני חושב שלדב הצלמוות צריכה להיות תבונה יותר גבוהה. 12 למשל.
.The lone wolf hunts alone
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 3794
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33
תשובות: 1

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי tkhag1 » 26 דצמבר 2019, 09:22

אהבתי מאוד את ההגשה.
וזאב, למה שלדוב יהיה תבי ה גבוהה כמו של אדם? זו חייה שפשוט ממשיכה לאכול אנשים גם אחרי המוות
ישבתי חצי שעה מול המסך בניסיון לחשוב על משהו חכם ומתוחכם, ואז הבנתי שאין לי שום דבר מעניין להגיד.
א.ש.
סמל אישי של משתמש
lonewolf
הודעות: 917
הצטרף: 07 אפריל 2019, 16:52
מיקום: בבית או מחוץ לבית

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי lonewolf » 26 דצמבר 2019, 21:24

זו מחשבה שלי. בעיני, יכול להיות אל מת מרושע ותבוני שבמקרה הוא גם דב. זה יכול להתאים גם פלאפית: בנפרד הדב לא חכם במיוחד, אבל כשהוא מתאחד הוא הופך לגרסה הרבה יותר חזקה וחכמה.
.The lone wolf hunts alone
סמל אישי של משתמש
המפקד האלמוני
הודעות: 4112
הצטרף: 27 מאי 2014, 21:25
תשובות: 7

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי המפקד האלמוני » 27 דצמבר 2019, 14:55

דוב צלמוות

דוב הצלמוות נוצר כאשר צל הדוב מתאחד עם עור הדוב - מה שיכול להתרחש רק בלילות של ליקוי לבנה. הצל מחליק מתחת לשטיח העור וממלא אותו, ודוב הצלמוות מתגשם כדמות מבעיתה של עור וצל. דוב הצלמוות ישאר בצורה זו עד הזריחה ויצוד ויהרוג כל מי שנמצא במצודה. עצם מראו של הדוב נודע כמי שמסוגל להמית מפחד את כל הרואה אותו, אך הנהמה הנוראית הבוקעת מפיו המפוחלץ נוראית בהרבה. מספרים גם כי מי שנהרג על ידי הדוב, יקום נגוע בקללת האל-מתים.

דוב צלמוות
אל-מת גדול, תוהו מרושע
דרג"ש: 12 (שריון טבעי)
נק"פ: 156 (16ק10 + 68)
מהירות: 40 רגל

תכונות: תכונות: כוח 20 (5+), זריזות 10 (0+), כושר 18 (4+), תבונה 2 (4-), חוכמה 13 (1+),, כריזמה 17 (3+)
עמידות לנזק: ברק, רעם, אש, חומצה
חסינות לנזק: קור, תאובה, רעל, דוקר, מוחץ וחותך מהתקפות וכלי נשק שאינם קסומים
חסינות למצב: מותש, מורעל, מוקסם, מבוהל, משותק, מאובן
חושים: ראיית חושך לטווח 60 רגל (18 מ'), הבחנה פסיבית 11
שפות: -
אתגר: 6 (2,300 נק"נ)

קללת האלמוות: אם הורגים את דוב הצלמוות, העור מתחדש שוב אי שם במצודה בליל הירח המלא הבא והצל בלילה חסר הירח הבא. הדרך היחידה לעצור את התהליך ולהשמיד את הדוב אחת ולתמיד היא להרוג את העור ואת הצל בנפרד, או למצוא את המקום במצודה בו נקברו עצמותיו של הדוב ולהזות עליהן מים קדושים.
אדון הטרף: כל חיה רגילה או יצור דמוי אדם שנהרגים על ידי הדוב, קמים בתור הבא שלו בדמות זומבי. הזומבים אינם משרתים את הדוב, אבל ילחמו לצידו נגד אויביו ולאחר מכן ישארו לשוטט במצודה עד שיושמדו.

פעולות:
ריבוי התקפות: הדוב תוקף פעמיים בתורו. פעם בנשיכה ופעם במכת-טפרים.
נשיכה: התקפת קפא"פ 8+ לפגיעה, נזק 9 (1ק8 + 5) דוקר ועוד 10 (3ק6) תאובה.
מכת טפרים: התקפת קפא"פ 8+ לפגיעה, נזק 12 (2ק6 + 5) חותך ועוד 10 (3ק6) תאובה.
פחד עד מוות (1/יום): בפעם הראשונה בה רואים את דוב הצלמוות, כל יצור שאינו אל-מת או שאינו חסין לפחד ונמצא במרחק של עד 60 רגל (18 מ') מהצל חייב לבצע גלגול הצלה תבונה בד"ק 14 או לספוג נזק של 27 (5ק10) תודעה ולהיות מושפע מפחד למשך דקה, כאשר בגילגול הצלה מוצלח לא נגרם כל נזק והשפעת הפחד מסתיימת לאחר התור הבא של הקורבן.
נהמת האבדון (1/יום): הדוב משמיע נהמה מקפיאת דם, ועל כל יצור חי ברדיוס של 60 רגל (18 מ') ממנו להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 14, או ללקות בהתקף לב חמור ולרדת מיד ל-0 נק"פ. מי שניצל בגלגול ההצלה סופג נזק של 10 (3ק6) תודעה. לכל יצור דמוי-אדם שאיבד נק"פ כתוצאה מנהמת האבדון, יש סיכוי של 10% ששיערו ילבין (כל השיער או חצי ממנו).
إذا رأيت نيوب الليث بارزة فلا تظنن أن الليث يبتسم
סמל אישי של משתמש
המפקד האלמוני
הודעות: 4112
הצטרף: 27 מאי 2014, 21:25
תשובות: 7

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי המפקד האלמוני » 28 דצמבר 2019, 09:16

ואלריה, אשת הזאב

סיפורה של ואלריה היה יכול להישמע כמו רומן-למשרתות, עם כל מיני אהבות נכזבות, סודות משפחתיים וטלטלות רגשיות. המנחה מוזמן לסבך את הרקע ככל הניתן, אבל בבסיסו נמצאת ואלריה, אשה צעירה, יפה ומוכשרת, אחותו של גיבור אצילי שנפל בקרב ונודע כמי שנלחם להגנת הקהילה מפני אנשי זאב ומפלצות רעות. ואלריה אהבה מישהו שלא אהב אותה בחזרה אלא אהב מישהי אחרת, או שאולי אהב מישהו אחר והיה בקשר עם מישהי כדי להסתיר את נטיותיו וסודו. היה גם מישהו שאהב את ואלריה והיא לא אהבה אותו, ועוד כל מיני אנשים שהתאהבו והתאכזבו וחלקם נישאו בנישואים לא מאושרים. עד כאן, תסבוכת רומנטית זולה ורגילה שלרוב נפתרת בהופעתו של איזה זר מסתורי ומסעיר. אבל הסיפור של ואלריה לקח כיוון אחר ואולי ואלריה היא זו שבחרה בחיי זרות ומסתורין.

כך או אחרת, ואלריה שבורת הלב התעמקה בתורת הנסתר בה עסקה כבר מצעירותה וכן ביומניו של אחיה המנוח ומצאה דרך נוראית לנקום בכל מי שאיכזבו אותה והרגיזו אותה ובעצם בקהילה כולה. היא הפכה לאחת המפלצות שאחיה נהג להילחם בהן. בניגוד לאנשי זאב שנוגעו בקללת הליקנטרופיה על ידי נשיכה של איש זאב אחר, ואלריה אימצה את הליקנטרופיה בעצמה ומבחירה - במחקריה היא גילתה שיקוי נתעב שבאמצעותו הפכה לאשת זאב לכל דבר, הדביקה את עצמה בקללה שרקחה בעצמה ועל כך גאוותה.

ואלריה בחרה בחיים מקוללים לשם הנקמה, אבל לא היה זה הצעד היחיד שמעיד על הנחישות האכזרית שלה. למרות שאנשי זאב סולדים מטבעם מכסף, מתכת הירח הרעילה להם, היא התחמשה בכלי נשקו של אחיה המנוח, קוטל אנשי הזאב - קשת עם חיצי כסף וחרב כסופה. כך, זכתה ואלריה ליתרון על פני כל אנשי הזאב שביער ובהרים הסמוכים לעיירה בה שכנה האחוזה שנטשה ובני הקהילה שזנחה. היא הרגה את מנהיגיהם של אנשי הזאב בכלי הנשק הללו ובקסמים שידעה והטילה אימה על כל השאר. כעת, ואלריה עומדת בראש כנופיה גדולה של אנשי זאב אליהם חברו גם זאבים, זאבי אימים, וורגים ויתכן שגם זאב חורף או שניים. היא הולכת לנקום בכל מי שאהבה והכזיב אותה ובעצם בקהילה כולה. אחרי שהיא תסיים עם העיירה צמאון הנקם שלה לא ישבע והיא תמשיך הלאה במסע נקמה נגד המין האנושי כולו. אם ההרפתקנים שלכם לא יעשו משהו בנידון, זוהי שעת הזאבה והקדמה לליל זאבים אחד ארוך!

ואלריה
אדם בינוני (משנה צורה), תוהו מרושע
דרג"ש: 11 בדמות אדם (זריזות), 12 בדמות זאב או דמות כלאיים (זריזות, שריון טבעי)
נק"פ: 58 (9ק8 + 18)
מהירות: 30 רגל, או 40 רגל בדמות זאב

תכונות: כוח 15 (2+), זריזות 13 (1+), כושר 15 (2+), תבונה 16 (3+), חוכמה 13 (1+), כריזמה 16 (3+)
גלגולי הצלה: חוכמה 4+, תבונה 6+
כשרונות: הבחנה 7+ (ערך מיומנות כפול), תורת הנסתר 6+
חסינות לנזק: דוקר, מוחץ וחותך מהתקפות בלתי קסומות ומכלי נשק שאינם מוכספים
חושים: הבחנה פסיבית 17
שפות: מדוברת (לא מסוגלת לדבר בדמות זאבה)
אתגר: 6 (2300 נק"נ)

שינוי צורה: כפעולה, ואלריה יכולה להשתנות לצורת זאבה או לצורת כלאיים של זאבה ואשה. מלבד דרג"ש, תכונותיה נותרות אותו דבר בכל הצורות. הציוד שלה לא משתנה איתה והיא חוזרת לדמות אדם אם היא מתה.

נחישות איומה: לואלריה כוח רצון חזק ונחישות של ברזל. היא נהנית מיתרון בגלגולי הצלה נגד כל השפעה של פחד או הקסמה.

חוש שמיעה וחוש ריח חדים: ואלריה נהנית מיתרון לבדיקות חוכמה (הבחנה) המבוססות על חושים אלו.

מנהיגת הלהקה: כל עוד ואלריה איננה חסרת הכרה, משותקת או מתה, עד ארבעה זאבים או אנשי זאב לבחירתה שנמצאים במרחק של עד 60 רגל (18 מ') ממנה נהנים מיתרון לגלגולי הפגיעה שלהם.

כלי נשק קסומים: ואלריה חמושה בכלי הנשק של אחיה המנוח, צייד אנשי הזאב וקוטל המפלצות. כלי הנשק הם להלן

חיצי כסף: חיצים אלו גורמים לנזק נוסף של 1ק10 דוקר לליקנטרופים. לואלריה נותרו 12 חיצים כאלה.
חרב הכסף: חרב ארוכה זו עשויה מכסף עם גולת ניצב בדמות ירח מלא. ואלריה ציפתה את ניצב החרב בעור שעבר תהליך אלכימי מיוחד שנועד להגן עליה מההשפעות השליליות של אחיזה ממושכת בכסף. לחרב יש 1+ לפגיעה ולנזק, ונגד ליקנטרופים היא גורמת לנזק נוסף של 2ק6 חותך ומאלצת אותם להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 13 או לנצל תגובה ולהשתנות בחזרה לצורת אדם.

הטלת לחשים: ואלריה היא אשפית די מוכשרת בדרגה 9, אך היא מסוגלת להטיל לחשים רק כשהיא בדמות אשה. תכונת הטלת הלחשים שלה היא תבונה (ד"ק הצלה 14, 6+ להתקפות באמצעות לחשים) ויש לה את לחשי האשף הבאים מוכנים:

לחשונים (לפי רצון):מעשה להטים, פגיעת אמת, קרן כפור, מסר
עוצמה 1 (4 יחידות לחש): הקסמת איש, הסוואה עצמית, דמות דוממת, הרדמה
עוצמה 2 (3 יחידות לחש): הצעה, גילוי הנעלם
עוצמה 3 (3 יחידות לחש): הטלת קללה, הפגת קסם, האטה
עוצמה 4 (3 יחידות לחש): כלב הציד הנאמן (נראה כמו זאב), תיבת סתרים (להחביא את כלי הנשק שלה כשהיא בדמות זאבה)
עוצמה 5 (1 יחידת לחש): חלום

פעולות:
ריבוי התקפות (דמות כלאיים או דמות אדם): ואלריה יכולה לתקוף פעמיים בתורה בנשק, או פעם אחת בנשיכה ופעם נוספת בטפרים או בנשק בצורת כלאיים.
נשיכה (בדמות זאב או צורת כלאיים): התקפת קפא"פ 5+ לפגיעה, נזק 6 (1ק8 + 2) דוקר. אם מי שננשך הוא דמוי אדם, עליו להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 13 או לחלות בליקנטרופיה ולהפוך לאדם זאב בעצמו.
מכת טפרים (צורת כלאיים בלבד): התקפת קפא"פ 5+ לפגיעה, נזק 7 (2ק4 + 2) חותך
חרב הכסף (בדמות אדם או צורת כלאיים בלבד): התקפת קפא"פ 6+ לפגיעה, נזק 7 (1ק8 + 3) חותך ביד אחת או 8 (1ק10 + 3) חותך בשתי ידיים. ללינטרופים החרב גורמת לנזק נוסף של 7 (2ק6) חותך ומאלצת אותם להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 13 או לנצל תגובה ולהשתנות בחזרה לצורת אדם.
קשת ארוכה (עם חיצי כסף או חיצים רגילים, בדמות אדם או צורת כלאיים בלבד): התקפת לטווח 150/600 רגל (45/180 מ') 4+ לפגיעה, נזק 5 (1ק8 + 1) דוקר. ליקנטרופים סופגים נזק נוסף של 5 (1ק10) דוקר מחיצי כסף.
إذا رأيت نيوب الليث بارزة فلا تظنن أن الليث يبتسم
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 5149
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

[מו"ד 5] אתגר כתיבה חדש לעצמי - חיות ומפלצות

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 28 דצמבר 2019, 10:38

מגניב, אהבתי את השימוש המלגלג משהו בסיפורים רומנטיים.
There, where I have passed, the grass will never grow again.

ארבעת ההנאות הגדולות ביותר - מנוחה אחרי אימון קשה, מים לגרון צמא, התבוננות באדם אהוב, וההרגשה שאחרי תפילה.

תגובה מהירה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
   
שלח תגובה
  • נושאים דומים
    תגובות
    צפיות
    הודעה אחרונה