עוד עדכון מהחזית: http://paizo.com/community/blog/v5748dyo5lkod?Critical-Hits-and-Critical-Failures.
במה שנדמה בהשראת שיטות אחרות, שבהן יש דרגות של הצלחה שנקבעות לפי ההפרש בין ההצלחה למספר המטרה, כך גם זה הולך להיות בפאת'פיינדר 2, בשתי דרגות: הצלחה/כשלון רגיל והצלחה/כשלון קריטי בהפרש של 10 ומעלה.
אין יותר חשיבות בפני עצמה ל-1 או 20 טבעי, אלא גם נכשלים או מצליחים בהתאם.
בהתאם ליכולות וללחשים יש השפעות בהתאם לרמת ההצלחה והכשלון, הדוגמא הכי פשוט שהם הביאו:
Success Half damage
Critical Success No damage
Failure Full damage
Critical Failure Double damage
אם ליכולת לא מפורט השפעה בהצלחה/כשלון זה או אחר, אין השפעה.
וכמובן שיש כשרונות ויכולות שמשפיעים. למשל נוכל עם המקבילה ל Evasion מחשיב הצלחה בהצלת תגובה להצלחה קריטית.
זה גם שיפור לטעמי - גם מכניס עוד דרגת חופש למשחק וגם הופך את המכאניקה ליותר אחידה.
במה שנדמה בהשראת שיטות אחרות, שבהן יש דרגות של הצלחה שנקבעות לפי ההפרש בין ההצלחה למספר המטרה, כך גם זה הולך להיות בפאת'פיינדר 2, בשתי דרגות: הצלחה/כשלון רגיל והצלחה/כשלון קריטי בהפרש של 10 ומעלה.
אין יותר חשיבות בפני עצמה ל-1 או 20 טבעי, אלא גם נכשלים או מצליחים בהתאם.
בהתאם ליכולות וללחשים יש השפעות בהתאם לרמת ההצלחה והכשלון, הדוגמא הכי פשוט שהם הביאו:
Success Half damage
Critical Success No damage
Failure Full damage
Critical Failure Double damage
אם ליכולת לא מפורט השפעה בהצלחה/כשלון זה או אחר, אין השפעה.
וכמובן שיש כשרונות ויכולות שמשפיעים. למשל נוכל עם המקבילה ל Evasion מחשיב הצלחה בהצלת תגובה להצלחה קריטית.
זה גם שיפור לטעמי - גם מכניס עוד דרגת חופש למשחק וגם הופך את המכאניקה ליותר אחידה.