לפני שהטרולים הגיעו לצורה שבה הם היום, מספרים שפעם הגזע היה הרבה יותר עוצמתי וחזק, אבל שהאויב הגדול ביותר שלו היה השמש. סיפורי אגדה על טרולים עוצמתיים וגדולים פי כמה, שהפכו לאבן תחת אור השמש והטילו את אימתם בחסות הלילה עד היום מסתובבים, אבל אנשים המבינים בנושא דואגים תמיד להציג סיפורים שכאלו באור מגוחך- שכן להפיץ מידע שקרי על טרולים הוא דבר שיכול לגרום להרפתקן צעיר שנפגש עם המפלצת האימתנית לאבד את חייו.
ועם זאת... השריונות המיוחדים הללו קיימים. נמצאים בחורבות העתיקות ביותר, או אצל מטילי לחשים שמנסים לכשף את המאפיינים של שריונות מעור טרולים לטובתם. החפצים המוזרים הללו הם מקור לספקולציות רבות בנוגע לגזע הטרולים, שמנדב מעט מאוד מידע על העבר שלו מרצונו. לא כול הרפתקן רוצה שריון מורשת טרולים, בעקבות התכונות המוזרות שלו, אך אלו שלומדים להשתמש בהם יכולים לנצל עד תום את יכולותיהם המיוחדות.
שריון מורשת הטרולים נראה בתחילה כשריון עור רגיל שעשוי מעור טרולים. הוא עבה, עוצמתי, ירוק וזה העור העבה ביותר שאתה יכול למצוא אלא אם אתה בעסקי שחיטת דרקונים. אך זה רק בלילות. ביום שריון מורשת הטרולים משנה את תכונותיו, העור הופך לעשוי אבן, גדל ומגן על יותר אזורים, והרפתקן שלא ידע על תכונותיו של השריון עשוי למצוא את עצמו נחנק למוות בעקבות לבישה לא נכונה של השריון הזה. השריון כבד, אפילו לוחמים גמדיים יתקשו להילחם מרוב כובדו, אבל ההגנה שהוא מספק היא הגנה שקשה להשתוות לה.
באמצעות לחשים, ניתן לרמות את השריון בין יום ללילה- שכן השריון קולט את אור השמש, ולא מזהה באמת את מעבר הזמן. קסמי אור יום וחשכה יכולים לגרום לשריון לשנות מצב בזמן לא צפוי. כאשר הלובש של השריון לא חשוף לשמש- במקרה בו הוא נמצא במישור אחר או פשוט מתחת לאדמה- קסמים כאלו מתגלים כיקרים מפז, שכן הם מאפשרים להשתמש בשריון בשני המצבים שלו ולא להיתקע על המצב שאיתו נכנסת למקום הזה בלי קשר לסיטואציה.
מכאניקות:
מהדורה 3.5
Pathfinder
מהדורה 4
מהדורה 5
==
אז... לא נשק, אבל מכול הרעיונות שלי (מכשף מדם אוני, צעדני מלחמה לנשגבים, ומקצוע יוקרה למצביאים ענקים) זה הרעיון שחיבבתי יותר מכולם. אז כתבתי אותו. כהערת אגב בנוגע להגשה האחרונה שלי, אערוך אותה כשתהיה לי השראה אליה, לצערי אני עוד לא סגור על איזו עריכה אני רוצה לזה.
אשמח לביקורת ולתגובות מכול סוג. רציתי כבר הרבה זמן לעשות הגשה שמתאימה למספר מהדורות, וסוף סוף הגיע רעיון שמתאים לכך.
ועם זאת... השריונות המיוחדים הללו קיימים. נמצאים בחורבות העתיקות ביותר, או אצל מטילי לחשים שמנסים לכשף את המאפיינים של שריונות מעור טרולים לטובתם. החפצים המוזרים הללו הם מקור לספקולציות רבות בנוגע לגזע הטרולים, שמנדב מעט מאוד מידע על העבר שלו מרצונו. לא כול הרפתקן רוצה שריון מורשת טרולים, בעקבות התכונות המוזרות שלו, אך אלו שלומדים להשתמש בהם יכולים לנצל עד תום את יכולותיהם המיוחדות.
שריון מורשת הטרולים נראה בתחילה כשריון עור רגיל שעשוי מעור טרולים. הוא עבה, עוצמתי, ירוק וזה העור העבה ביותר שאתה יכול למצוא אלא אם אתה בעסקי שחיטת דרקונים. אך זה רק בלילות. ביום שריון מורשת הטרולים משנה את תכונותיו, העור הופך לעשוי אבן, גדל ומגן על יותר אזורים, והרפתקן שלא ידע על תכונותיו של השריון עשוי למצוא את עצמו נחנק למוות בעקבות לבישה לא נכונה של השריון הזה. השריון כבד, אפילו לוחמים גמדיים יתקשו להילחם מרוב כובדו, אבל ההגנה שהוא מספק היא הגנה שקשה להשתוות לה.
באמצעות לחשים, ניתן לרמות את השריון בין יום ללילה- שכן השריון קולט את אור השמש, ולא מזהה באמת את מעבר הזמן. קסמי אור יום וחשכה יכולים לגרום לשריון לשנות מצב בזמן לא צפוי. כאשר הלובש של השריון לא חשוף לשמש- במקרה בו הוא נמצא במישור אחר או פשוט מתחת לאדמה- קסמים כאלו מתגלים כיקרים מפז, שכן הם מאפשרים להשתמש בשריון בשני המצבים שלו ולא להיתקע על המצב שאיתו נכנסת למקום הזה בלי קשר לסיטואציה.
מכאניקות:
מהדורה 3.5
שריון מורשת טרולים (שריון קסום מיוחד)
שריון מורשת הטרולים הוא שריון מיוחד המגיע בשני מצבים. המצב הבסיסי שלו, שהוא המצב של שעות הלילה, הוא מתפקד כשריון עור קשיח (כמו Hide מבחינת נתונים) 3+ חוסם פטישים (Hammerblock) מבוצר קלות עם התנגדות לקור. מה שזה אומר הוא שלשריון יש הפחתת נזק 5/חותך או חודר, השריון סופג את 10 הנקודות הראשונות מכול התקפת קור הפוגעת בלובש אותו, ולבסוף- כאשר הלובש חשוף לפגיעה חמורה או להתקפת פתע, יש 25% שההתקפה תיחסם והנזק שייגרם יהיה רגיל. לשריון יש את היכולת לתקן את עצמו, כמו הלחש תיקון, כול עוד לובש השריון לא זז הרבה במשך שעתיים. בניגוד ללחש, השריון לא מאבד את תכונותיו הקסומות לאחר התיקון.
מצד שני, השריון פגיע לאש וחומצה. פגיעות של אש וחומצה עוברות אוטומטית את הפחתת הנזק ויכולת הביצור ומכבות אותן למשך 1ק4 סיבובים וגורמות ליכולת התיקון של השריון לא לעבוד למשך 24 שעות. אש וחומצה עושים נזק כפול לשריון במצב זה אם התקפה מכוונת על השריון באמצעותם.
ביום, שריון מורשת טרולים משנה את צורתו. הוא הופך לשריון לוחות מלא 4+ מבוצר עשוי אבן, מה שאומר שכול פעם שפגיעה חמורה או התקפת פתע פוגעים בשריון יש 75% כי הנזק הנוסף מהתקפות אלו ימנע. העובדה שהשריון עשוי אבן מאפשרת לדרואידים ללבוש אותו מבלי לעבור על על מגבלות השריון שלהם, אך גורמת לשריון להיות עם מחסר שריון גדול ב-1 ותוסף זריזות אפשרי נמוך ב-1. השריון מותאם במיוחד לדמות שלבשה אותו בפעם האחרונה במצב הקודם שלו, ואלא אם לדמות יש יכולת המאפשרת לה לישון בשריון ללא מחסר, שינה בשריון זה גורמת לך להפוך לתשוש (Exahusted) ולא רק לעייף (Fatigued).
כאשר שריון מורשת טרולים חשוף לשמש, הוא משנה את מצבו למצב היום. כאשר הוא חשוף לשמי הלילה או נמצא במקום של חשכה מוחלטת, הוא משתנה למצב הלילה. לחשי אור יום או חשכה באזור האטום לאור השמש או לשמי הלילה משנים את מצבו של השריון, אך תחת אור השמש השריון ישנה מצב למצבו הלילי רק תחת הלחש חשכה עמוקה. לחשי בשר לאבן ואבן לבשר הם היחידים שמאפשרים להתגבר על מגבלות אלו, שכן האחרון מהם שמוטל על השריון גורם לו להישאר במצב המתאים (יום לבשר לאבן, לילה עם אבן לבשר) למשך 1ק6 שעות או עד שהלחש ההופכי מוטל על השריון.
תהפוכה, חזק; דרגת מטיל 14; יצירת נשק ושריון קסומים; בשר לאבן, אבן לבשר; מחיר 51650 מ"ז; עלות 25825 מ"ז+ 2066 נק"נ (דורש עור טרולים מזנים נדירים במיוחד ופרהיסטוריים או עור טרולים שעברו עליו תהליכים מאגיים מיוחדים)
שריון מורשת הטרולים הוא שריון מיוחד המגיע בשני מצבים. המצב הבסיסי שלו, שהוא המצב של שעות הלילה, הוא מתפקד כשריון עור קשיח (כמו Hide מבחינת נתונים) 3+ חוסם פטישים (Hammerblock) מבוצר קלות עם התנגדות לקור. מה שזה אומר הוא שלשריון יש הפחתת נזק 5/חותך או חודר, השריון סופג את 10 הנקודות הראשונות מכול התקפת קור הפוגעת בלובש אותו, ולבסוף- כאשר הלובש חשוף לפגיעה חמורה או להתקפת פתע, יש 25% שההתקפה תיחסם והנזק שייגרם יהיה רגיל. לשריון יש את היכולת לתקן את עצמו, כמו הלחש תיקון, כול עוד לובש השריון לא זז הרבה במשך שעתיים. בניגוד ללחש, השריון לא מאבד את תכונותיו הקסומות לאחר התיקון.
מצד שני, השריון פגיע לאש וחומצה. פגיעות של אש וחומצה עוברות אוטומטית את הפחתת הנזק ויכולת הביצור ומכבות אותן למשך 1ק4 סיבובים וגורמות ליכולת התיקון של השריון לא לעבוד למשך 24 שעות. אש וחומצה עושים נזק כפול לשריון במצב זה אם התקפה מכוונת על השריון באמצעותם.
ביום, שריון מורשת טרולים משנה את צורתו. הוא הופך לשריון לוחות מלא 4+ מבוצר עשוי אבן, מה שאומר שכול פעם שפגיעה חמורה או התקפת פתע פוגעים בשריון יש 75% כי הנזק הנוסף מהתקפות אלו ימנע. העובדה שהשריון עשוי אבן מאפשרת לדרואידים ללבוש אותו מבלי לעבור על על מגבלות השריון שלהם, אך גורמת לשריון להיות עם מחסר שריון גדול ב-1 ותוסף זריזות אפשרי נמוך ב-1. השריון מותאם במיוחד לדמות שלבשה אותו בפעם האחרונה במצב הקודם שלו, ואלא אם לדמות יש יכולת המאפשרת לה לישון בשריון ללא מחסר, שינה בשריון זה גורמת לך להפוך לתשוש (Exahusted) ולא רק לעייף (Fatigued).
כאשר שריון מורשת טרולים חשוף לשמש, הוא משנה את מצבו למצב היום. כאשר הוא חשוף לשמי הלילה או נמצא במקום של חשכה מוחלטת, הוא משתנה למצב הלילה. לחשי אור יום או חשכה באזור האטום לאור השמש או לשמי הלילה משנים את מצבו של השריון, אך תחת אור השמש השריון ישנה מצב למצבו הלילי רק תחת הלחש חשכה עמוקה. לחשי בשר לאבן ואבן לבשר הם היחידים שמאפשרים להתגבר על מגבלות אלו, שכן האחרון מהם שמוטל על השריון גורם לו להישאר במצב המתאים (יום לבשר לאבן, לילה עם אבן לבשר) למשך 1ק6 שעות או עד שהלחש ההופכי מוטל על השריון.
תהפוכה, חזק; דרגת מטיל 14; יצירת נשק ושריון קסומים; בשר לאבן, אבן לבשר; מחיר 51650 מ"ז; עלות 25825 מ"ז+ 2066 נק"נ (דורש עור טרולים מזנים נדירים במיוחד ופרהיסטוריים או עור טרולים שעברו עליו תהליכים מאגיים מיוחדים)
שריון מורשת טרולים (שריון קסום מיוחד)
שריון מורשת הטרולים הוא שריון מיוחד המגיע בשני מצבים. המצב הבסיסי שלו, שהוא המצב של שעות הלילה, הוא מתפקד כשריון עור קשיח (כמו Hide מבחינת נתונים) 3+ של חסינות עם התנגדות לקור. מה שזה אומר הוא שלשריון יש הפחתת נזק 5/קסם ובנוסף השריון סופג את 10 הנקודות הראשונות מכול התקפת קור הפוגעת בלובש אותו. לשריון יש את היכולת לתקן את עצמו, כמו הלחש תיקון, כול עוד לובש השריון לא זז הרבה במשך שעתיים. בניגוד ללחש, השריון לא מאבד את תכונותיו הקסומות לאחר התיקון.
מצד שני, השריון פגיע לאש וחומצה. פגיעות של אש וחומצה עוברות אוטומטית את הפחתת הנזק ומכבות אותה למשך 1ק4 סיבובים וגורמות ליכולת התיקון של השריון לא לעבוד למשך 24 שעות. אש וחומצה עושים נזק כפול לשריון במצב זה אם התקפה מכוונת על השריון באמצעותם.
ביום, שריון מורשת טרולים משנה את צורתו. הוא הופך לשריון לוחות אבן (Stoneplate) תוסף 4+ מבוצר, מה שאומר שכול פעם שפגיעה חמורה או התקפת פתע פוגעים בשריון יש 75% כי הנזק הנוסף מהתקפות אלו ימנע. השריון מותאם במיוחד לדמות שלבשה אותו בפעם האחרונה במצב הקודם שלו, ואלא אם לדמות יש יכולת המאפשרת לה לישון בשריון ללא מחסר, שינה בשריון זה גורמת לך להפוך לתשוש (Exahusted) ולא רק לעייף (Fatigued).
כאשר שריון מורשת טרולים חשוף לשמש, הוא משנה את מצבו למצב היום. כאשר הוא חשוף לשמי הלילה או נמצא במקום של חשכה מוחלטת, הוא משתנה למצב הלילה. לחשי אור יום או חשכה באזור האטום לאור השמש או לשמי הלילה משנים את מצבו של השריון, אך תחת אור השמש השריון ישנה מצב למצבו הלילי רק תחת הלחש חשכה עמוקה. לחשי בשר לאבן ואבן לבשר הם היחידים שמאפשרים להתגבר על מגבלות אלו, שכן האחרון מהם שמוטל על השריון גורם לו להישאר במצב המתאים (יום לבשר לאבן, לילה עם אבן לבשר) למשך 1ק6 שעות או עד שהלחש ההופכי מוטל על השריון, מה שמגיע מוקדם יותר.
תהפוכה, חזק; דרגת מטיל 14; יצירת נשק ושריון קסומים; בשר לאבן, אבן לבשר; מחיר 51650 מ"ז; עלות 25825 מ"ז (דורש עור טרולים מזנים נדירים במיוחד ופרהיסטוריים או עור טרולים שעברו עליו תהליכים מאגיים מיוחדים)
שריון מורשת הטרולים הוא שריון מיוחד המגיע בשני מצבים. המצב הבסיסי שלו, שהוא המצב של שעות הלילה, הוא מתפקד כשריון עור קשיח (כמו Hide מבחינת נתונים) 3+ של חסינות עם התנגדות לקור. מה שזה אומר הוא שלשריון יש הפחתת נזק 5/קסם ובנוסף השריון סופג את 10 הנקודות הראשונות מכול התקפת קור הפוגעת בלובש אותו. לשריון יש את היכולת לתקן את עצמו, כמו הלחש תיקון, כול עוד לובש השריון לא זז הרבה במשך שעתיים. בניגוד ללחש, השריון לא מאבד את תכונותיו הקסומות לאחר התיקון.
מצד שני, השריון פגיע לאש וחומצה. פגיעות של אש וחומצה עוברות אוטומטית את הפחתת הנזק ומכבות אותה למשך 1ק4 סיבובים וגורמות ליכולת התיקון של השריון לא לעבוד למשך 24 שעות. אש וחומצה עושים נזק כפול לשריון במצב זה אם התקפה מכוונת על השריון באמצעותם.
ביום, שריון מורשת טרולים משנה את צורתו. הוא הופך לשריון לוחות אבן (Stoneplate) תוסף 4+ מבוצר, מה שאומר שכול פעם שפגיעה חמורה או התקפת פתע פוגעים בשריון יש 75% כי הנזק הנוסף מהתקפות אלו ימנע. השריון מותאם במיוחד לדמות שלבשה אותו בפעם האחרונה במצב הקודם שלו, ואלא אם לדמות יש יכולת המאפשרת לה לישון בשריון ללא מחסר, שינה בשריון זה גורמת לך להפוך לתשוש (Exahusted) ולא רק לעייף (Fatigued).
כאשר שריון מורשת טרולים חשוף לשמש, הוא משנה את מצבו למצב היום. כאשר הוא חשוף לשמי הלילה או נמצא במקום של חשכה מוחלטת, הוא משתנה למצב הלילה. לחשי אור יום או חשכה באזור האטום לאור השמש או לשמי הלילה משנים את מצבו של השריון, אך תחת אור השמש השריון ישנה מצב למצבו הלילי רק תחת הלחש חשכה עמוקה. לחשי בשר לאבן ואבן לבשר הם היחידים שמאפשרים להתגבר על מגבלות אלו, שכן האחרון מהם שמוטל על השריון גורם לו להישאר במצב המתאים (יום לבשר לאבן, לילה עם אבן לבשר) למשך 1ק6 שעות או עד שהלחש ההופכי מוטל על השריון, מה שמגיע מוקדם יותר.
תהפוכה, חזק; דרגת מטיל 14; יצירת נשק ושריון קסומים; בשר לאבן, אבן לבשר; מחיר 51650 מ"ז; עלות 25825 מ"ז (דורש עור טרולים מזנים נדירים במיוחד ופרהיסטוריים או עור טרולים שעברו עליו תהליכים מאגיים מיוחדים)
שריון מורשת טרולים
שריון קסום נדיר
שריון זה מתפקד כשריון מעור קשה וחזק בלילה, אבל בימים משתנה לשריון אבן עוצמתי וכבד.
דרגה 20- 4+- 125000 מ"ז
דרגה 25- 5+- 625000 מ"ז
דרגה 30- 6+- 3125000 מ"ז
שריון: פרווה/קשקשים (מיוחד, ראה תכונה)
הקסמה: דרג"ש
תכונה: השריון מחליף סוג בין שריון פרווה בלילות (שריון בינוני) לשריון קשקשים בימים (שריון כבד). לבחירת המנחה, כוחות מסוימים עלולים לגרום לשריון לשנות מצב גם לא בזמן המתאים. השריון חייב להיות חשוף לאור שמש או לשמי הלילה על מנת לשנות מצב. לשריון יש כוח לכול מצב, וניתן להשתמש בשני הכוחות באותה ההתקלות אם מכול סיבה השריון שינה מצב.
כוח (יומי * ריפוי): דרישות: השריון במצב הלילה שלו. פעולה רגילה. אתה זוכה בהתחדשות 5, הנמשכת עד סוף ההתקלות או עד שנקודות הפגיעה שלך יורדות ל-0 או פחות. אם אתה סופג נזק אש או חומצה, ההתחדשות מדוכאת עד סוף תורך הבא.
כוח (יומי): דרישות: השריון במצב היום שלו. תגובה מידית, כאשר אתה נפגע בידי התקפה. עד סוף תורך הבא, אתה משתמש בכול יכולתו של השריון להגן עליך. כול אויב הפוגע בך בהתקפה צריך לגלגל הצלה או שהנזק מחושב כאילו האויב היה מוחלש בעת ביצוע ההתקפה כנגדך.
שריון קסום נדיר
שריון זה מתפקד כשריון מעור קשה וחזק בלילה, אבל בימים משתנה לשריון אבן עוצמתי וכבד.
דרגה 20- 4+- 125000 מ"ז
דרגה 25- 5+- 625000 מ"ז
דרגה 30- 6+- 3125000 מ"ז
שריון: פרווה/קשקשים (מיוחד, ראה תכונה)
הקסמה: דרג"ש
תכונה: השריון מחליף סוג בין שריון פרווה בלילות (שריון בינוני) לשריון קשקשים בימים (שריון כבד). לבחירת המנחה, כוחות מסוימים עלולים לגרום לשריון לשנות מצב גם לא בזמן המתאים. השריון חייב להיות חשוף לאור שמש או לשמי הלילה על מנת לשנות מצב. לשריון יש כוח לכול מצב, וניתן להשתמש בשני הכוחות באותה ההתקלות אם מכול סיבה השריון שינה מצב.
כוח (יומי * ריפוי): דרישות: השריון במצב הלילה שלו. פעולה רגילה. אתה זוכה בהתחדשות 5, הנמשכת עד סוף ההתקלות או עד שנקודות הפגיעה שלך יורדות ל-0 או פחות. אם אתה סופג נזק אש או חומצה, ההתחדשות מדוכאת עד סוף תורך הבא.
כוח (יומי): דרישות: השריון במצב היום שלו. תגובה מידית, כאשר אתה נפגע בידי התקפה. עד סוף תורך הבא, אתה משתמש בכול יכולתו של השריון להגן עליך. כול אויב הפוגע בך בהתקפה צריך לגלגל הצלה או שהנזק מחושב כאילו האויב היה מוחלש בעת ביצוע ההתקפה כנגדך.
שריון מורשת טרולים
שריון (בינוני/כבד) נדיר
שריון מורשת טרולים מגיע בשני מצבים. במצב הבסיסי שלו, בלילות, הוא מורכב מעור טרולים פשוט, ומתפקד כשריון פרווה. שלוש פעמים ביום, עור הטרול העבה מאפשר לדמות לחסום מכה אדירה המונחתת עליה כפעולה חופשית, והדמות יכולה להעניק לעצמה עמידות כנגד ההתקפה כול עוד היא מודעת להתקפה. לא ניתן להעניק עמידות כנגד התקפות אש או חומצה, ולובש השריון נחשב כרגיש אליהן במצב זה.
בימים, השריון משתנה לשריון אבן כבד, ומתפקד כשריון לוחות מלא עשוי מאבן (כך שדרואידים יכולים ללבוש אותו, אבל הוא מעניק חסרון לגלגולי שחיה, טיפוס או ניסיונות להשתחרר מדבר מה). האבן הקשה יכולה להתחרות אפילו בחומרים הקסומים החזקים ביותר. שלוש פעמים ביום, הדמות יכולה לבחור לבטל פגיעה חמורה שפגעה בה ולהתייחס אליה כפגיעה רגילה (כאילו הדמות לבשה שריון אדמנטיט).
השריון מחליף מצבים ביום ובלילה, אך רק כשהוא באמת נחשף לאור השמש או לשמי הלילה, ולא מחליף מצב כאשר הדמות לא חשופה אליהם. לחשים שונים (אור יום, חשכה) יכולים להטעות את השריון בנוגע למצב היום, ולחשים כמו בשר לאבן יכולים לתקוע אותו במצב אחד למשך הלחש וכשעה לאחר שהוא הוטל על השריון, למרות שהם לעולם לא יכולים לגרום לשריון להישאר נצחית במצב אחד.
שריון (בינוני/כבד) נדיר
שריון מורשת טרולים מגיע בשני מצבים. במצב הבסיסי שלו, בלילות, הוא מורכב מעור טרולים פשוט, ומתפקד כשריון פרווה. שלוש פעמים ביום, עור הטרול העבה מאפשר לדמות לחסום מכה אדירה המונחתת עליה כפעולה חופשית, והדמות יכולה להעניק לעצמה עמידות כנגד ההתקפה כול עוד היא מודעת להתקפה. לא ניתן להעניק עמידות כנגד התקפות אש או חומצה, ולובש השריון נחשב כרגיש אליהן במצב זה.
בימים, השריון משתנה לשריון אבן כבד, ומתפקד כשריון לוחות מלא עשוי מאבן (כך שדרואידים יכולים ללבוש אותו, אבל הוא מעניק חסרון לגלגולי שחיה, טיפוס או ניסיונות להשתחרר מדבר מה). האבן הקשה יכולה להתחרות אפילו בחומרים הקסומים החזקים ביותר. שלוש פעמים ביום, הדמות יכולה לבחור לבטל פגיעה חמורה שפגעה בה ולהתייחס אליה כפגיעה רגילה (כאילו הדמות לבשה שריון אדמנטיט).
השריון מחליף מצבים ביום ובלילה, אך רק כשהוא באמת נחשף לאור השמש או לשמי הלילה, ולא מחליף מצב כאשר הדמות לא חשופה אליהם. לחשים שונים (אור יום, חשכה) יכולים להטעות את השריון בנוגע למצב היום, ולחשים כמו בשר לאבן יכולים לתקוע אותו במצב אחד למשך הלחש וכשעה לאחר שהוא הוטל על השריון, למרות שהם לעולם לא יכולים לגרום לשריון להישאר נצחית במצב אחד.
==
אז... לא נשק, אבל מכול הרעיונות שלי (מכשף מדם אוני, צעדני מלחמה לנשגבים, ומקצוע יוקרה למצביאים ענקים) זה הרעיון שחיבבתי יותר מכולם. אז כתבתי אותו. כהערת אגב בנוגע להגשה האחרונה שלי, אערוך אותה כשתהיה לי השראה אליה, לצערי אני עוד לא סגור על איזו עריכה אני רוצה לזה.
אשמח לביקורת ולתגובות מכול סוג. רציתי כבר הרבה זמן לעשות הגשה שמתאימה למספר מהדורות, וסוף סוף הגיע רעיון שמתאים לכך.
עריכה אחרונה: