• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 4 [4] האביר הנצחי - נתיב מופת לפאלדין

הדון גובלאונה

פונדקאי ותיק
ממולץ להקשיב לשיר bO_NLAX8tJI[/MEDIA]]הזה תוך כדי קריאה, כתבתי את המקצוע תוך כדי האזנה לו.


אביר הנצח
בכול משעול ישועה אשא, כמגן אהיה לחלש ולנדכא, אל מול פיתויי הרשע לא אתן ליבי,
ונשמתי-שיריוני שמור עמי, כגוף לי, בו שמורה להבת אמונתי.
דרישות- אביר קודש, נטייה לטוב או לטוב סדר, הכשרה במיומנות סיבולת, כשרון היתמחות בשיריון (לוח), ללבוש שיריון לוחות מסוג כולשהו מבלי להוריד אותו במשך חודש ימים, על האביר להלחים את הסמל הקדוש שלו אל השריון הזה.
אבירי הנצח, פלאדין מן המעלה הראשנה, כאלו המקריבים את גופם על מזבח אמונתם למען היכולת לפעול ללא לאות וללא מעצורים למען אמונותיהם. אבירי הנצח לא יפחדו משום אתגר, כיוון ששיריונם הדבק בגופם הופך לחלק מגופם, פשוט כמשמעו, בסופו של דבר. וכמצודות ברזל מהלכות של אמונה לוהבת, הם מהלכים להם בעולם, לא ינוחו ולא ישבו עד אשר תבוא הגאולה מן האלים שלהם - עד אשר היתגשמו מטרות האל ומלכותו תהיה שלמה.

מאפייני מקצוע האביר הנצחי-
מצודת ברזל של אמונה (דרגה 11)- שריונו של האביר הנצחי נטמע אל גופו, או יותר נכון לומר כי האביר הנצחי נטמע אל תוך שיריונו. מאותו הרגע, הוא נעשה מצודת ברזל של אמונה באלוהיו, האביר לא יכול עוד להוריד את שיריונו בשום דרך מלבד טקס אפל וחזק ביותר, ואז יאבד האביר את כוחותיו כאביר נצח עד שישיב את שירונו או יחשל לעצמו אחד חדש. ניתן להקסים את השריון או להסיר ממנו הקסמות כרגיל באמצעות טקס, אולם הוא אינו מתפורר לאבק כאשר מוסרות ממנו תכונותיו הקסומות. השריון נחשב תמיד לשריון מעשה-אמן בדרגה המתאימה להקסמות שרוצים להוסיף לו והדרג"ש שלו בהתאם. בנוסף, האביר הנצחי רשאי להשתמש בשריון שלו כאביזר כאשר הוא תוקף באמצעות כוחות אביר-קודש עם מילת המפתח אביזר, תוסף ההקסמה של השריון מתווסף להתקפה ולנזק של התקפות אלו, במידה והסמל הקדוש שהולחם לשיריון היה קסום כוח הקסם שלו נשמר בשיריון. לבסוף, מחסר השריון מופחת ב-1, ובדרגה 16 השיריון מספיק לא מוריד יותר מקצב ההיתקדמות של האביר.

איתן כסלע, לנצח יעמוד על משמרתו (דרגה 11)- מוצאו של האביר משתנה לנצחי, אם היה טבעי, צל או פיה. אביר נצחי שהמוצא שלו יסודני או תפלץ, מוצאו אינו משתנה. בנוסף לכך האביר הנצחי לא זקוק עוד למזון ולמשקה והוא מקבל השפעה קבועה של הטקס עמידות ליסודות, כמו כן אין הוא זקוק עוד לשנות שינה כאחד האדם, הוא יכול להיכנס לטראנס בן 4 שעות כמו האלדרין, במידה והאביר הנצחי הוא אלדרין, הזמן הדרוש לו על מנת לחדש את כוחו הוא שעה אחת של מדיטציה בלבד.

לנצח יהי אשר הינו (דרגה 16)- האביר הנצחי הוא סמל לכול בני ברית לנחישות עמידה איתנה כנגד כול פיתוי ומורא, האביר הנצחי נעשה חסין להשפעות פחד הקסמה ותודעה, וכן כול בן ברית הרואה אותו מקבל תוסף השווה למתאם הכריזמה של האביר להצלות כנגד השפעות אלו, וכול ממי שמנסה להפעילן כנגד האביר צריך להציל הצלת רצון או לספוג 1ק4 נזק קורן ולהעשות המום עד לתורו הבא של האביר.
הערה: במידה והאביר הנצחי שרוע על האדמה, נטוע, משותק, מאובן, המום או חסר הכרה, התסוף לבני בריתו מבוטל, (אם כי הוא עדיין מחוסן מפני השפעות אלו)


תפילות האביר הנצחי

שלהבת האמונה - תכלית האביר הנצחי 11 (היתקלות)
האביר הנצחי עומד בשדה הקרב, כמשואה זוהרת הצורבת בבשרו ובבשר אויביו - עדות לכוח אמונתו המזוקקת
היתקלות קדוש, קורן
פעולה רגילה פרץ 1-4 בטווח אישי
השפעה: האביר הנצחי קורן באור אמונתו ומביא מוות על אויביו בעודו צורב את בשרו למען יסבול גם הוא את סבל אויביו.
האביר סופג 1ק4 נזק קורן, והנזק שספג הוא מספר המשבצות אשר אליהן הפרץ יתפרש. כול יצור, ידיד או אויב, העומד בפרץ סופג 3ק8+מתאם כריזמה נק' נזק קורן, ועליו להציל רצון כנגד מתאם הכריזמה של האביר או להעשות המום עד סוף תורו הבא של האביר.
הערה- יצורים טובים, בין אם אויבים או בני ברית של האביר, חסינים ליכולת זו, במידה ויהם עומדים בתוך הפרץ, כול מה שיחוו היא עוצמה יוקדת רוחשת סביבם ויהיה עליהם אך לגלגל הצלת רצון כנגד הכריזמה של האביר או להעשות הלומים בלבד, עד לסוף תורו הבא של האביר.

כוחה של האמונה העיוורת - תכלית האביר הנצחי (יומי)
האביר הנצחי מקבל כוחות וחיוניות לא נתפסת המתגלמת בתוך שירונו, ובעודו גופו
נופל חלל השיריון ממשיך לתפקד ולהניע את גופו זוהר באנרגיה קורנת אדירה, מוזן בעוצמת אמונתו בלבד

יומי קדושה, עמידה
תגובה מיידית אישי
תנאי: נק"פ יורד ל0 או מתחת
השפעה: כאשר האביר הנצחי נעשה גוסס ומאבד את הכרתו, נשמתו-שריונו ממשיכים לתפקד, מרגע שהחל לגסוס מגלגל הוא כרגיל הצלה כנגד מוות, אבל מלבד הגילגולים (שהנם פעולה משנית עבורו), הוא ממשיך לתפקד כרגיל, מלבד זאת שאין הוא יכול לדבר. הכוח יחזיק אותו כך שהוא יוכל לתפקד עד סוף ההיתקלות, ובסופה הוא יקרוס לאדמה. במידה והוא מת (כתוצאה מהיכשלות שלישית בגילגול ההצלה או בכך שירד אל מתחת למינוס סף הדימום שלו) וההיתקלות לא נגמרה, הוא יוכל להמשיך לתפקד, אך לבצע פעולה רגילה אחת בלבד לסיבוב, ובסוף ההיתקלות הוא יקרוס לאדמה חסר רוח חיים. הסיבוב בו מת במהלך הקרב הוא הסיבוב בו הוא הוא נחשב כמת לצורך כול כוח שזה נוגע לגביו, גם אם המשיך לתפקד זמן רב לאחר מכן, כמו כן, במידה והאביר הנצחי יורד לערך נק"פ שלילי השווה לנק"פ המלא שלו, הוא יפול וימות בו ברגע, ורגע מותו (לצורך החייאה לדוגמא), יחשב הרגע בו היה אמור למות ללא היכולת.
ראוי לציין כי במידה והוא קיבל 19 או 20 בגילגול ההצלה בעודו גוסס ולאחר מכן ירד שוב לאפס נק"פ או פחות, ההשפעה עדיין נשארת עליו כול עוד אל נגמרה ההיתקלות.


עוצמת הצדק -
התקפת האביר הנצחי 20 (יומית)

נכנסת בך עוצמת האל שלך וכהיתגלמות מבעיתה ואדירת קומה שלו,
אתה מכה באויבים שלפניך ומפזרם לכול עבר.
יומי- אביזר, קדושה, קורן
פעולה רגילה - קפא"פ נשק
מטרה עיקרית: יצור אחד
התקפה: כוח+ חצי כריזמה נגד קשיחות
פגיעה: 3[נ] נזק רגיל + מתאם כריזמה נזק קורן, והמטרה נהדפת אחורה מספר משבצות השוות למתאם הכוח של האביר ונופלת שרועה על האדמה.
החטאה: חצי נזק והמטרה לא נהדפת אך כן נופלת שרועה במקומה
מטרה משנית: כול דמות הסמוכה למטרה העיקרית
התקפה משנית: כוח+ חצי כריזמה נגד קשיחות
פגיעה משנית: 2ק8 + מתאם כריזמה נזק קורן, והמטרה נופלת שרועה לאדמה.
החטאה: חצי נזק, והמטרה לא נופלת.

47717_the_white_knight_01.jpg
 
א' - אהבתי את הקונספט
ב' - שאתה אומר מחצית דרגתו, של השריון או של הדמות? יש הבדל גדול.
ג' - בדרגה 11 בד"כ משהו שקשור להפעלת נקודת פעולה
ד' - היכולת בדרגה 16 קצת חלשה... אולי משהו שקשור שאפשר לבצע גלגול הצלה אוטומאטי כנגד השפעת הפחד הראשונה בקרב יחזק אותו
ה' - החוסה בצל כנפו, אבל לפחות בתיאוריה אמור להיות כוח התקלות נוסף בדרגה 11.
 
א) :mrgreen:
ב) חצי דרגת הדמות.
ג) אני יודע, ראיתי בסל"ש, אבל לא כולכך הבנתי איך פועלות נקודת הפעולה אז לא עשיתי ככה.
ד) אבל יש לשים לב שבדרגה 16 הוא מקבל עוד משבצת לתנועה שלו והשיריון מאבד עוד נקודת מחסר לפעולות של הדמות, ביחד עם היכולת (שבגלל זה עשיתי אותה קצת חלשה), זה לא משתקלל טוב? (אגב, למה צריך הצלה אוטומטית? הוא חסין לזה, וכול מי שעומד סמוך אליו גם, נראה לי שזה חזק מאד וגם הקטע שכול מי שרואה אותו בלי קשר למרחק, מקבל את התוסף.
ה)זה לא אמור להיות אחד של 11, אחד של 12 ואחד של 20? ובמאפייני מקצוע שניים של 11 ואחד של 16?, כי אז יש את כוחכה של האמונה העיוורת שבא בדרגה 12.
 
המקצוע נראה בסדר גמור, אני גם מת על השיר ^^. יש משהו קצת לא אנושי באביר הנצחי, עשית את זה בכוונה?

לגבי נקודות הפעולה, הקונספט שלהן הוא די פשוט - כל פעם שאתה משתמש בנקודת פעולה אתה מקבל פעולה רגילה נוספת. זה קצת כאב ראש איך מקבלים נקודות פעולה אבל זה לא ממש רלוונטי כאן, כי היכולת שמקבלים בדרגה 11 היא לרוב משהו בסגנון של- "כל פעם ש [שם נתיב המופת] מוציא נקודת פעולה [קורה משהו שקשור לקונספט של המקצוע]. השפעות הלוואי האלה נעות בין תוסף להתקפה ו\או לנזק של ההתקפה הנוספת שאתה מקבל, דרך שיגור מיידי של הדמות כשהיא משתמשת ביכולת, פעולת תנועה נוספת בנוסף לפעולה הרגילה, נזק מתמשך למטרה שנפגעה מההתקפה הנוספת, השפעת לוואי שמחזקת בני ברית, או אפילו שימושים נוספים לנקודת הפעולה (כמו גלגול חוזר של התקפה). במילים אחרות - כמעט כל השפעת לוואי שנראת לך מתאימה למקצוע יכולה להתאים בתור "פעולת האביר הנצחי".

עוד הערה מכאנית היא שנראה לי שהנוסחה של "חצי דרגת דמות" לא מתאימה במיוחד ליכולת "מצודת הברזל" - לאביר קודש, בדרגה אחת עשרה תוסף של חמש לדרג"ש משריון זה פשוט לא מספיק (שריון קשקשים לא קסום נותן תוסף של שבע, ואנחנו מדברים כאן על שריון לוחות קסום) ואני חושד שגם בדרגות גבוהות התוסף שמעניק השריון לא משתווה לשריונות קסומים 'רגילים' לדמויות בדרגה. אם הכוונה ב"מוסיף לדרג"ש האביר" היא שזה מעכשיו תוסף ההקסמה של השריון, אז זה כוח מוגזם לגמרי - ההקסמה במהדורה ארבע נעה בין אחד לשש, תוסף הקסמה של חמש עשרה זה אפילו לא בקטגוריה של אובר פאור, זה פשוט מופרך. אני מניח שזה פשוט בגלל שלא התעניינת במיוחד באיך ששריונות קסומים במהדורה בנויים מכאנית, אבל כרגע הכוח הזה בעייתי.

אגב, נראה לי שזה שאתה חדש ב-4 זה דווקא סוג של יתרון כאן, יש למקצוע צורות של כוחות ויכולות שלא ראיתי אף פעם במהדורה הזאת, זה מעניין.
 
זה כי אני חושב עם ראש של מהד' שלוש, כלומר השפעות של טקסים בפועלים בקביעות על הדמות, השפעות מתמשכות ויכולות שלא קשורות בכלל לקרב אבל יעילות מאד. זה הדבר שהכי מפריע לי בסל"ש של 4, אין לאף מקצוע אף יכולות שלא קשורה לתנועה, הגנה או התקפה בצרה מיידית, אין כמעט יכולות מתמשכות. פשוט לקחתי את הטוב שבשתי המהדורות וחיברתי, כלומר, את המכאנקיה של 4, 5בל בקונספציה של 3, אני מניח שזה לא באמת יעבוד, אלא אם לכול הדמויות בחבורה יש מקצועות כאלו, וההרפתקאות הופכות להיות דומות יורת לשל מהד' 3.

עכשיו, בנוגע לשיריון הכוונה הייתה לתוסף הקסמה, כלומר, בנוסף ל8 (?) דרג"ש, ששירון לוח נותן, אז תסתכלו מה עשישיתי, התוסף כעת הוא - "מתאם כרזימה + 1(חמש דרגות אביר נצחי)" ככה שלאביר קודש עם 18 כריזמה, יהיה דרגש +6 בדרגה 11, ודרגש +7 בדרגה 16, +8 בדרגה 21, +9 בדרגה 26. זה כבר די מאוזן לא?

והורדרתי את המינוס לתנועה כבר בדרגה 11, אבל מינוס 1 לבדיקות לא יצטמצמו לעולם כעת.

וחיזקתי את דרגה 16, בזה שהכנסתי שהוא חסין ומחסן לא רק לפחד והקסמה אלא גם להשפעות מוות, זה חזק מדיי?
 
הי דון,
בוא נניח שלדמות רגילה בדרגה 11 יש דרג"ש 11+ בסיסי מהשריון (לפי חוקי AV, כן יש power creep), עוד 3+ מהקסמה ועוד 4+ מתכונה. יש עוד כוחות וכיו"ב, כי המגן שלי בדרגה 11 יש לו דרג"ש 32.. עם כשרונות שמביאים אותו ל-34.. אבל צריך לבדוק :)
בכל מקרה, מה שאתה מציע זה שהוא מקבל תוסף התחלתי, אבל הוא נשאר מקובע לשריון, ובמקום לקדם את ההקסמה של השריון הוא מתקדם בדרגות?
זה אפשרי, אבל הייתי עושה תוסף התחלתי צנוע יותר. אחרת זה חזק יתר על המידה.

בקשר לדרגה 16, חסינות ממות זה חזק, אולי עמידות 10 לנזק מוות, שגדלה ל-15 בדרגה 20?

בעקרון יש כוח התקלות ב-11, אתה יכול לתת משהו אחר בעל עוצמה מקבילה, אם אתה רוצה.
 
אז איזה חשבון של היתחזקות זה מאוזן? פשוט נק' על כול 4 או 3 דרגות? (ככה זה ינוע מ3 עד 8, או מ+4 עד +10?)

ובנוגע לדרגה אחת עשרה, אני יודע שיש שם בדרך כלל התקפת היתקלות, אני בחרתי לשים של תכלית חושפית, נראה לי שהכוח שמתי דיי שווה ערך לרוב כוחות ההיתקלות שמקבלים שם בדרך כלל לא?. אני גם חשבתי להפוך את זה לכוח היתקלות עם תגית עמידה, ככה שהוא משפיע לאורך כול ההיתקלות, אבל אז זה היה חזק מדי, זה שזה מבזבז לך פעולה רגילה בכול תור זה דיי חסרון לא? (או חסרון גדול מדי? להפוך לחלקית?)

בדרגה 16 אני יוריד רת ההגנה ממות לחברה שסמוכים אליו ואז זה יהיה מאוזן לא?
 
קונספט מגניב. זכור לי לטובה גם בגרסת ה-3.5 שלו.

אני עושה כאן רק הערות מכאניות - איך זה צריך להראות לדעתי:


מצודת ברזל של אמונה (דרגה 11)- השריון נחשב לחלק מהאביר הנצחי ולא ניתן להפריד ביניהם או להשמיד אותו. ניתן להקסים את השריון או להסיר ממנו הקסמות כרגיל באמצעות טקס, אולם הוא אינו מתפורר לאבק כאשר מוסרות ממנו תכונותיו הקסומות. השריון נחשב תמיד לשריון מעשה-אמן בדרגה המתאימה להקסמות שרוצים להוסיף לו והדרג"ש שלו בהתאם. בנוסף, האביר הנצחי רשאי להשתמש בשריון שלו כאביזר כאשר הוא תוקף באמצעות כוחות אביר-קודש עם מילת המפתח אביזר. תוסף ההקסמה של השריון מתווסף להתקפה ולנזק של התקפות אלו. לבסוף, מחסר השריון מופחת ב-1.
העדפתי שלא לאפשר גם הקסמות של סמלים קדושים. אבירי-קודש ממשתמשים ממילא בסמלים קדושים רק בכוחות מעטים שלהם ונושאים בדרך כלל נשקים קסומים.

איתן כסלע יעמוד על משמרתו (דרגה 11)- בנוסף המוצא של האביר משתנה לנצחי, אם היה טבעי, צל או פיה. אביר נצחי שהמוצא שלו יסודני או תפלץ, מוצאו אינו משתנה.
כי זה מגניב, למרות שתכלס זה לא עושה כלום ורק אולי יעזור לו לקחת כשרונות נידחים או חפצי קסם שאף אחד לא מכיר

לפיתויי הרשע לא ייפול ולא ייכנע (דרגה 11)- כאשר האביר הנצחי מבצע התקפה במהלך הפעולה הנוספת שהוענקה לו בזכות נקודת פעולה, הוא מבצע זריקות הצלה נגד כל ההשפעות הפועלות עליו במשך של הצלה לסיום. ההתקפה מבוצעת לאחר זריקות ההצלה והאביר הנצחי מבצע בשנית זריקות הצלה בסוף תורו, כרגיל.
שימוש הגנתי בנקודת פעולה נראה לי מתאים לאביר הנצחי. הוא פשוט מתנער מהשפעות שפועלות עליו ואז מזנק להכות!

לנצח יהי אשר הינו (דרגה 16)- האביר זוכה בתוסף לכל זריקות ההצלה נגד השפעות הקסמה ופחד אשר שווה לתוסף ההקסמה של השריון שלו ובעמידות לנזק רעם ומוות בסך חצי דרגתו (או משפר עמידות קיימת לרעם ומוות ב-5 נקודות). בנוסף השריון שלו אינו מסב עוד מחסרי שריון ואינו מאט את מהירות התנועה של האביר הנצחי.
זה היה קצת מוגזם קודם, ועם שם מורכב מדיי לדעתי

חוסה בצל כנפו - תכלית האביר הנצחי 11
צריך להחליף להתקפה. אולי התקפה באמצעות אביזר כפעולה משנית, שמסמנת יריבים בפרץ?

כוחה של האמונה העיוורת - תכלית האביר הנצחי
לא צריך את מילות המפתח "כוח" או "עמידה". זריקת הצלה נגד מוות אינה דורשת כל פעולה. כאשר האביר הנצחי מת, הוא רשאי לבצע רק פעולה אחת בכל תור. האביר המת מפסיק להלחם בסוף ההתקלות או כאשר הנק"פ שלו מופחת אל מתחת לערך המדמם השלילי שלו. השפעת הכוח היא עד סוף ההתקלות, כך שאם האביר מגלגל 20 בזריקת הצלה נגד מוות ולאחר מכן מופחת בשנית ל-0 נק"פ, הוא חוזר להלחם מתוך כוחה של אמונה עיוורת.

עוצמת הצדק - התקפת האביר הנצחי 20
למה מילת המפתח התמרה? התקפה: כוח או כריזמה נגד קשיחות. פגיעה: 4ק8 + מתאם כוח נזק קורן והמטרה נדחפת... וכו'.
התקפה משנית: כוח או כריזמה נגד קשיחות. פגיעה: 1ק8 + מתאם כוח נזק קורן והמטרה נעשית שרועה.
התקפה של תכונה עיקרית + תכונה עיקרית זה מוגזם לחלוטין (למרות שאפשר תכונה + חצי תכונה!). שיניתי לקשיחות כי לא נראה לי שצריך לחדור את השריון של היריב בכדי לדחוף אותו ולצרוב אותו באור קדוש. לא צריך את "לפחות 1" הזה בנזק.
 
טוב שיניתי כמה דברים לפי ממה שאמרת. הרעיון בהתקפה השלישית זה שהנזק הוא נזק רגיל בעיקרו וסביבו עוד קצת נזק קורן.
ההתמרה זה כי האביר מותמר וגדל לגובה של שלושה מטרים בערך...

את היכולת הראשנה שינית ככה שהיא קצת יותר מיליטנטתי, אבל היא עדיין שייכת מאד לתכון המגונן/מצביא ולא ממש התקפתית.
 
לנצח יהיה כאשר הינו זו עדיין תכונה חזקה בצורה לא מאוזנת. חסינות של דמויות (ושל מפלצות!) לכל מיני השפעות זה בדרך כלל רעיון רע. פחד והקסמה הם עוד יחסית משניים (לא כמו חסינות לאש, נניח) אבל האביר גם נותן לבני הברית שלו תוסף מחצית דרגתו להצלות נגד השפעות אלו. מחצית דרגתו = 8 או יותר. להזכירך זריקת הצלה במהדורה 4 היא תמיד זריקת ק20 + מתאמים בד"ק 10. תוסף 8+ לזריקת הצלה זה סיכוי של 95% להתנער מההשפעה.

חוסים תחת שריון הנצח זה לא כוח - זה נראה כמו מאפיין מקצוע נחמד מאוד למקצוע מגונן חדש לגמרי (ולא לנתיב מופת). תגובה מיידית אפשר להפעיל רק אחת לסיבוב בכל מקרה. הסימון הוא עד סוף התור, אני מניח?

כוחה של האמונה העיוורת - השינויים שהצעתי לא סתמיים. "עמידה" מופסקת תמיד ברגע שהדמות מגיע ל-0 נק"פ ואינה יכולה לפעול במקביל לעמידות אחרות. בנוסף מה אם יש TPK והאביר הפעיל את הכוח? הרי אין סיכוי שיושמד (כי כתבת את הכוח כך שגם במינוס ערך המדמם שלו, הוא ממשיך להלחם) וההתקלות נמשכת כל עוד יש שני צדדים שנאבקים זה בזה. כל הקבוצה תמות והאביר המת ימשיך להלחם עד שיחסל את כל המפלצות בטווח ראייה ורק אז ימות. זה אולי נשמע מגניב, אבל זה בעייתי ולמעשה חסר-טעם.
ומה אם האביר רץ לבדו לפני הקבוצה ומחסל לבד את אורקוס\דמוגורגון\וקנה ואחר כך באים החברים שלו עם טקס החייאה?
חייבת להיות דרך לעצור את האביר או להגביל את הזמן שהוא ממשיך להלחם (אולי הגוף המת מאבד בכל תור פרץ ריפוי ומתמוטט כשאין לו פרצי ריפוי?).

עוצמת הצדק - אם זה כוח אביזר, הוא לא צריך לגרום לנזק שנמדד לפי נשק. רק התקפות עם נשק גורמות [נ] נזק ולהן יש מילת המפתח "נשק" ולא "אביזר". כנ"ל לגבי טווח ההתקפה. אם ההתקפה מסבה נזק רגיל וגם נזק קורן, כתוב זאת כך: "3[נ] נזק וגם נזק קורן בסך מתאם הכריזמה" או "3[נ] נזק וגם מתאם הכריזמה נזק קורן".
 
הגרסא הסופית, בקובץ מצורף, ואני לא מצליח להעלות לפורטל משום מה (ניסית גם ככתבה, אבל לא הצלחתי), אז אני אשמח אם מישהו ממנהלי הפורטל יעלה את זה...
 

קבצים מצורפים

  • אביר הנצח.docx
    18.5 KB · צפיות: 115
יש עדיין הרבה מאוד בעיות די בולטות שלא ממש תיקנת.
שתי העיקריות מהן:
1. אביר נצחי בדרגה 12 יכול פשוט להסתער לבד על תיאמת (או וקנה או דמוגורגון או דאגון או לולת' או כולם ביחד בשעה שהם עושים הפסקת תה של ארבע אחר-הצהרים), למות, להמשיך להלחם, להרוג את כל אלוהי הרשע יחיד מול רבים (פשוט כי אי אפשר להשמיד אותו, אז גם אם הוא צריך 20 טבעי כדי לפגוע, הוא יתקוף עד שיקבל 20 טבעי וגם הרבה אחרי שלא יוותרו לו כוחות מלבד התקפות לפי-רצון), ואז בסוף ההתקלות הוא מתמוטט ומטיל הטקסים הקבוצתי בא עם טקס החייאה ומשיב אותו לחיים. יש מסדר של אבירים נצחיים, נכון?
2. הכוח לדרגה 11 מאוד מסובך והוא גם לפי-רצון. אני לא חושב שנתיב מופת שהוא ממילא של מקצוע מגונן, צריך עוד דרכים כדי לגונן. פלדין עושה את התפקיד שלו טוב מאוד כבר עכשיו.
 
יש! למדתי משהו חדש.

נ.ב, באתי להוריד את דרישת הנטייה אבל אז מה אעשה עם היכולת החדשה ששמתי בדרגה 11, אני חושב שהיא ממש מגניבה, אם היא תשפיחע על כולם היא גם תהיה פחות מגניבה, וגם חזקה מדי לא?
 

קבצים מצורפים

  • אביר הנצח.doc
    38.4 KB · צפיות: 25
חזרה
Top