אז יש נושא שמפריע לי כבר תקופה במשחק הנשגבים שאני מריץ, אבל הפריע לי בכמה וכמה משחקים שהרצתי בעבר, ואני אשמח לשמוע כיצד כול אחד פה מטפל בו.
הנושא הזה הוא שגרה וחזרה של בחיים של הדמויות, אירועים שקורים לדמות כול תקופה מסוימת בקביעות וחוזרים על עצמם.
בין אם הדמויות הן קוסמים בהוגוורטס, שכול חברים יש להם שיעורים בקסם, אימוני קווידיץ' ומפגשים עם חברים, או שאולי הם נזירים שמתאמנים במסדר על מנת להגיע לשלמות עצמית. בין אם הדמויות מתאמנות תחת הוראותיו של מורה מיומן וזקן שמדריך אותם או שהן מחליטות להתבודד לתקופה מסוימת על מנת להתאמן ולהתחזק לקראת בואו של הנבל הגדול. אפילו אם אנחנו מדברים על קמפיין של גיבורי על, שבין ההתמודדות של גיבורינו עם הנבלים הצבעוניים במסכות שמאיימים על העיר הדמויות שלנו עובדות, חיות חיים רגילים ומנהלות את החיים השניים שלהם.
הסצנות האלו, שחוזרות כול פעם, אני כן רוצה לשחק אותן, יש לי עניין בהן ולא בא לי פשוט לנפנף אותן לחוסר קיום- כי זה חלק מהאווירה של המשחק שהדמויות נמצאות בשגרה כזו, ולא הכול הוא רק אקשן אלא יש עוד מסגרת מסביב. מצד שני, אחרי פעם או פעמיים שאתה חוזר ומשחק את אותה הסצנה, הדברים האלו נעשים משעממים, וכשהסצנה מתחילה אתה חושב אולי פשוט לעזוב אותה ולהריץ לקטע יותר מעניין.
אז אני שואל אתכם, כיצד אתם הייתם הופכים סצנות כאלו, שחוזרות על עצמן במהלך המשחק פעם אחר פעם, מעניינות? מבלי להעיף אותן לחלוטין וכן להשאיר אותן חלק מהמשחק? או שיש לכם דרך משלכם לייצג שגרה שכזו, שעדיפה על לשחק את אותה הסצנה פעם אחר פעם?
הנושא הזה הוא שגרה וחזרה של בחיים של הדמויות, אירועים שקורים לדמות כול תקופה מסוימת בקביעות וחוזרים על עצמם.
בין אם הדמויות הן קוסמים בהוגוורטס, שכול חברים יש להם שיעורים בקסם, אימוני קווידיץ' ומפגשים עם חברים, או שאולי הם נזירים שמתאמנים במסדר על מנת להגיע לשלמות עצמית. בין אם הדמויות מתאמנות תחת הוראותיו של מורה מיומן וזקן שמדריך אותם או שהן מחליטות להתבודד לתקופה מסוימת על מנת להתאמן ולהתחזק לקראת בואו של הנבל הגדול. אפילו אם אנחנו מדברים על קמפיין של גיבורי על, שבין ההתמודדות של גיבורינו עם הנבלים הצבעוניים במסכות שמאיימים על העיר הדמויות שלנו עובדות, חיות חיים רגילים ומנהלות את החיים השניים שלהם.
הסצנות האלו, שחוזרות כול פעם, אני כן רוצה לשחק אותן, יש לי עניין בהן ולא בא לי פשוט לנפנף אותן לחוסר קיום- כי זה חלק מהאווירה של המשחק שהדמויות נמצאות בשגרה כזו, ולא הכול הוא רק אקשן אלא יש עוד מסגרת מסביב. מצד שני, אחרי פעם או פעמיים שאתה חוזר ומשחק את אותה הסצנה, הדברים האלו נעשים משעממים, וכשהסצנה מתחילה אתה חושב אולי פשוט לעזוב אותה ולהריץ לקטע יותר מעניין.
אז אני שואל אתכם, כיצד אתם הייתם הופכים סצנות כאלו, שחוזרות על עצמן במהלך המשחק פעם אחר פעם, מעניינות? מבלי להעיף אותן לחלוטין וכן להשאיר אותן חלק מהמשחק? או שיש לכם דרך משלכם לייצג שגרה שכזו, שעדיפה על לשחק את אותה הסצנה פעם אחר פעם?