מישהו עשה סקירה מעניין של כל הפרוייקטים בקיקסטרטר של משחקי לוח (וגם תפקידים לדעתי, למרות שזו נישה קטנה יותר) שרצו השנה. בסך הכל גויסו כ-55 מיליון דולר, ב-367 פרוייקטים שהצליחו מתוך 499 פרוייקטים בסך-הכל.
אחוז הצלחה מרשים של 73%.
המכנה המשותף לפרוייקטים הריווחים זה:
- מיניאטורות, תמיד מביא מכירות.
- ת'מה של פנטזיה בדגש על זחילת מבוך.
- IP מוכר
- מעצב משחקים / חברה מוכרת.
כמובן שלא כל הפרויקטים ביחד, אבל למשל Dark Souls שהיה הפרוייקט המצליח ביותר עם 3.7 מיליון ליש"ט מבוסס על משחק מחשב והוא משחק פנטזיה עם מיניאטורות. עוד שני פרוייקטים גדולים מזכירים בסגנון את Exploding Kittens, שבו אומנים/יוצרים מוכרים מוציאים משחק "פשוט" ומגייסים מיליוני דולרים...
אני תמכתי בשנה שעברה בשני משחקי לוח- Shadows of Brimstone, משחק שיתופי עם מיניאוטרות, בגרסה השנייה שלו שבתמה של סמוראים וכיו"ב; וגם בפרוייקט של Dark Souls המדובר.
זה הקישור לעץ המלא: https://www.boardgamegeek.com/blogpost/62759/kickstarter-analytics-how-make-bank-ks-2016-review
אחוז הצלחה מרשים של 73%.
המכנה המשותף לפרוייקטים הריווחים זה:
- מיניאטורות, תמיד מביא מכירות.
- ת'מה של פנטזיה בדגש על זחילת מבוך.
- IP מוכר
- מעצב משחקים / חברה מוכרת.
כמובן שלא כל הפרויקטים ביחד, אבל למשל Dark Souls שהיה הפרוייקט המצליח ביותר עם 3.7 מיליון ליש"ט מבוסס על משחק מחשב והוא משחק פנטזיה עם מיניאטורות. עוד שני פרוייקטים גדולים מזכירים בסגנון את Exploding Kittens, שבו אומנים/יוצרים מוכרים מוציאים משחק "פשוט" ומגייסים מיליוני דולרים...
אני תמכתי בשנה שעברה בשני משחקי לוח- Shadows of Brimstone, משחק שיתופי עם מיניאוטרות, בגרסה השנייה שלו שבתמה של סמוראים וכיו"ב; וגם בפרוייקט של Dark Souls המדובר.
זה הקישור לעץ המלא: https://www.boardgamegeek.com/blogpost/62759/kickstarter-analytics-how-make-bank-ks-2016-review