• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[SW5e] מעופם של כוכבים נופלים (5/5)- עץ משחק

"אני מזמין את המעלית." אומר סואל, "כולם להיכון, אני לא יודע מה יש בתוכה ולא ברור מה עלול לקפוץ פנימה או איזה מטען הושאר בפנים." הוא אומר ומפעיל את הכפתור קריאה, ממהר לחזור לאחור ולנסות למצוא מחסה בינו לבין המעלית.
 
הכפתור נלחץ, האות למעלית נשלח, אבל המעלית לא מגיעה. מספר הקומה בו היא נמצאת גם הוא לא משתנה- ולמרות זאת, קול חבל נשמע מהפיר. עולה מהר מכפי שהוא אמור, כאילו המשא שהוא אמור לסחוב לא מצטרף אליו. אבל יש קול נוסף שמתלווה אליו, קול שאתם לא מצליחים לזהות. אולי מבט ישיר בפיר המעלית יעזור.

באותו הזמן, האור במסדרון נדלק כראוי, ואתם שומעים קול של דלת נפתחת בהמשך כשנאגוזודון מחבר את החוטים חזרה.
 
״סידרתי את התאורה״ אומר נאגוזודון כאילו הוא לגמרי התכוון לזה.
להיות המפגר שמסתכל לתוך פיר מעלית שקראו לה? יש גבול.
נאגוזודון פשוט יכניס בשקט תא כוח אל תוך הזרוע שלו, למקרה שמה שיצוץ במעלית יהיה בר ירייה.
 
סואל קורא לגשושית שלו לחזור, מורה לה להיכנס לפיר המעלית בעודו מכין את עצמו לאפשרות שמשהו יצא ממנה.
הוא מרים את היד לאחרים ומסמל להם להיכנס להיכון, לא ברור מה קורה שם, ולא הזמן להיות שאננים.
או רועשים.
 
לאחר התעסקות קלה של סואל, הדלתות נפתחות וחושפות פיר מעלית מרובע, עשוי מאבן חלקה שנחצבה בלייזר. חבל מתכת מתדלדל במרכז, נע בתנועה מעגלית, מנותק מכל משא. מחובר לאחד הקירות יש סולם מתכת צבוע בלבן, מיועד לתחזוקה- ולמקרי חירום. מקרה חירום כמו זה.
הגשושית מזמזמת ומתקדמת לעבר הפיר, אלומת האור שהיא מקרינה עוברת על הפיר מלמעלה למטה, נעצרת על כתם רירי שנמצא על אחד הקירות.

"אה? מה זה שם?" רג'י שואל בקול, לוקח צעד קדימה- ועוד צעד, עד שהוא כמעט ורוכן מעל לתהום. "היי, נאגוזודון, יש לך עין ביונית. בוא רגע תבדוק מה זה!" הוא צועק, לא מבחין שנאגוזודון מתרחק באופן אקטיבי מהפיר.
לפני שהוא מקבל תשובה, משהו מתלפף סביב הרגל שלו. הוא מקלל ומוציא את האקדח שלו, אבל לא מספיק לירות לפני שהוא נמשך פנימה אל החשיכה. צעקות, קללות, וחבטות נשמעות כשהוא נחבט בקירות בדרכו מטה, עד שהקול נהיה עמום, כאילו משהו חוסם אותו. ולבסוף, מפסיק לגמרי.
 
נאגוזודון שוקל לצרוח באימה, ומחליט לעשות זאת. אבל תוך כדי הוא מריץ קדימה את ההקלטה בעין שלו. זה יצור אורגני או מכאני? זה בכלל יצור? אבל כרגע הוא לא צריך שיתמקדו בו בזמן שהוא בודק את זה, הוא צריך לסקור את הסיטואציה. רג׳י אולי מת, לא מעניין במיוחד, אבל אולי בעייתי. אם ייצא להם מוניטין של צוות שכל משימה מחליפים מפקד, קשה לדעת לאיזה משימות ישלחו אותם.
טוב לכרגע המשימה היא לחלץ את רג׳י ואת שאר המקום. לפחות עכשיו אין עליהם פיקוח יהיה קל יותר למצוא משהו מפליל.
 
סרנגארי מזנק קדימה עם יש שלוחה, אך תופס רק אוויר קר באצבעותיו אחרי שרג'י נמשך במורד פיר המעלית. הוא מיד מנזק אחורנית כדי שהוא עצמו לא ייתפס גם כן, וסורק במבטו את המסדרון ממנו הגיעו, ואת הדלתות שפונות ממנו.

"אנחנו צריכים לאבטח את הקומה הזו ולהמשיך מטה, רג'י יכול עדיין להיות בחיים. מי הבא בשרשרת הפיקוד?"
 
הדלת בקצהו השני של המסדרון, שלפי התוכניות שבידיכם מובילה אל חדר ההרצאות, עדיין סגורה. הדלת שנפתחה מקדימה היא כנראה אחת הדלתות האחרות, או של חדר האוכל- או של המרפאה.
בזמן שסרנגארי בוחן את המסדרון, נאגוזודון עוצר לצד הקיר כדי לצפות בהקלטה שהעין המכאנית שלו שמרה. הוא חוזר אחורה אל לפני שהמפקד הזמני שלכם נתפס ונמשך מטה, עובר פריים אחר פריים- ומבחין במה שנראה כמו מקל לבן כשלג, בעל קצה מחודד ושחור כפיח, עולה מהפיר ונכרך סביב רגלו של רג'י עם שני מפרקים, לפני שהוא מושך אותו לאחור- אל תוך הפיר. זה לא נראה כמו זנב, או זרוע, אלא קצת יותר כמו רגל של חרק, או אולי כמו אצבע.
 
"אני לא מאמין שאני כשיר כרגע." אומר סואל, "נראה לי שסרנגארי הכי מתאים לתפוס פיקוד." הוא מציין, תוך כדי הכנת הציוד שלו. "אני ארד למטה עם הגשושית, אני אשמח לחיפוי." הוא מוסיף ומתקדם לעבר הפיר בעוד מניח את כפפת החרב שלו בהיכון על ידו הימנית, הוא שולח את הגשושית לתוך הפיר ראשנה.
 
חזרה
Top