• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 8 הברכות והאתגרים של ולנסטרה

לאחר הגירוש של הדרו אל מתחת לקרקע על לא עוול בכפם, על ידי האלפים הגבוהים, ולנסטרה, אלת הדרו יצרה 8 ברכות ואת אתגרי העכביש. כל אתגר שהדרו לקח על עצמו והצליח בו הביא לו ברכה מולנסטרה. דרו שהצליחו בכל האתגרים קיבלו את היכולת להפוך לזמן קצר למבורכים - יצורים בעלי פלג גוף תחתון של עכביש, טרנטולה אצל זכרים ואלמנה שחורה אצל נקבות, ובעלי פלג הגוף העליון הרגיל שלהם.

האתגרים בוצעו על פי הסדר המוצג פה. במידה ודרו נכשל באתגר, הוא נענש, פעמים רבות במוות שלו או של הקרובים לו. אסור היה לדרו לספר לדרו אחרים מה עבר עליו במבחן ואם

1. אתגר הרחמים: אתגר הרחמים בדק האם לנבחן יש רחמים לקורבנות שלו, האלפים האציליים. אם הנבדק לא הפגין רחמים, הוא קיבל את ברכת האכזריות. האתגר התקיים בכך שהדרו היה צריך ללכוד אלף גבוה ולהרוג אותו ללא שום היסוס.

2. אתגר הכנות: אתגר הכנות בדק אם הדרו אכן כנה והאם הוא נבחן כדי לקבל כוח או כדי להוכיח את עצמו לולנסטרה ולשאר הדרו. אם הנבחן הוכיח את עצמו בכך שהיה מוכן לעמוד ללא שום כוח נגד יריבים אימתניים (ענקים, אשפים, ליצ'ים) שפגעו בכבוד של ולנסטרה לבד, בלי שום עזרה, הוא קיבל את ברכת הנאמנות.

3. אתגר הבגידה: באתגר הבגידה הדרו נדרש להוכיח אם הוא יהיה מוכן לבגוד באנשים שהוא אוהב, בן או בת הזוג שלו, הילדים, ההורים או האחים והאחיות שלו בזמן שהם הותקפו על ידי שליחים של ולנסטרה. אם הוא עזר לשליחים, האתגר נגמר והדרו קיבל את ברכת הבגידה.

4. אתגר הכוח: באתגר הכוח נאלץ הנבחן להילחם בנבחן אחר, פעמים רבות חלש או חזק יותר, ולא לרחם עליו. אם הנבחן הרג את היריב, הוא קיבל את ברכת הכוח.

5. אתגר הרצון: באתגר הרצון נדרש הנבחן לעמוד נגד פיתויים שהציעו לו אלפים אציליים, אלדרינים ואלפי יערות, כגון כוח, לחשים, חנינה או שליטה בממלכה. אם הוא עבר את המבחן, הוא קיבל את ברכת הרצון.

6. אתגר הזיכרון: באתגר הזיכרון, זכרונו של הנבדק נלקח ממנו למשך מספר חודשים, והושתל לו זיכרון חדש. אם הדרו זכר את הנאמנות שלו לולנסטרה בחיים החדשים שלו, הוא קיבל את הברכה השישית, וככל הנראה מהמבחן האכזרי מכולם, כאשר פעמים רבות הוא החליף את החיים שלו - ברכת הזיכרון.

7. אתגר התעוזה: באתגר התעוזה נדרש המתמודד לעמוד מול מצבים מסוכנים וכמעט בלתי אפשריים, כמו לנסות לברוח מחדר מלא עכבישים ארסיים בלי לפגוע באף עכביש. אם המתמודד הצליח לעמוד באתגר, הוא מקבל את ברכת התעוזה.

8. אתגר ההקרבה: האתגר האחרון, אתגר ההקרבה, בוחן כמה הדרו מוכן להקריב בשביל ולנסטרה. הנבחן, באתגר הסופי, צריך להקריב את עצמו באחד מהטקסים האפלים. במידה והדרו עשה את זה, הוא חוזר לחיים ומקבל את ברכת ההקרבה.


ברכת האכזריות
דרישות: השלים את אתגר הרחמים, דרגה 3
כאשר אתה מנחית את המכה האחרונה על יצור כלשהו, הברכה מתעוררת. אתה יכול להוסיף 1ק4 ל3 גלגולים שלך בסיבוב הבא. אתה יכול להשתמש ביכולת זו פעם במנוחה קצרה.

ברכת הנאמנות
דרישות: השלים את אתגר הכנות, דרגה 5
כאשר אתה מתקיף יצור שמתנגד באופן פעיל לולנסטרה, אתה יכול לנצל יחידת לחש או לאבד 1ק6 + חצי הדרגה שלך חיים כדי להוסיף לנזק 1ק8. אתה יכול להשתמש ביכולת זו פעם במנוחה קצרה.

ברכת הבגידה
דרישות: השלים את אתגר הבגידה, דרגה 7
כאשר אתה תוקף באופן רצוני בעל ברית שמתנגד באופן פעיל לולנסטרה, אתה יכול לרפא 3ק8 נקודות פגיעה. אתה יכול להשתמש ביכולת זו פעם במנוחה קצרה.

ברכת הכוח
דרישות: השלים את אתגר הכוח, דרגה 9
כאשר אתה נלחם נגד יצור שיש לו תכונה עם ערך הגבוה מהערך של אותה תכונה אצלך ב3, אתה מקבל יתרונות בכל ההתקפות נגדו, ואתה מוסיף 1ק4 לכל גלגולי הנזק נגדו.

ברכת הרצון
דרישות: השלים את אתגר הרצון, דרגה 11
יש לך הכשרה בהצלות חוכמה וכריזמה, הקסם הקסמת אדם וקסמי הקסמה אחרים לא יכולים להשפיע עליך.

ברכת הזיכרון
דרישות: השלים את אתגר הזיכרון, דרגה 13
קסמים לא יכולים להשפיע על הזיכרון שלך. בפעם במנוחה ארוכה, אתה יכול להטיל את הלחש שינוי זיכרון.

ברכת התעוזה
דרישות: השלים את אתגר התעוזה, דרגה 15
פעם במנוחה ארוכה, אתה יכול לקבוע להיות הראשון שיפעל בקרב.

ברכת ההקרבה
דרישות: השלים את אתגר ההקרבה, דרגה 17
אתה יכול להטיל את הלחש הפיכה לדריידר פעם במנוחה ארוכה.

הפיכה לדריידר
לחש טרנספורמציה דרג 7
זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: עצמי
רכיבים: קולי, סומטי
משך: מיידי
רשימת לחשים: כהן (דרו בלבד, של ולנסטרה)
אתה הופך זמנית לאחד מהנבחרים של ולנסטרה. למשך כמות תורות השווה למתאם ההכשרה שלך, אתה הופך לדריידר. אתה יכול להשתמש בפעולת בונוס כדי לבטל את ההשפעה.
בדרגות גבוהות יותר: אתה נשאר דריידר 2 תורות נוספים עבור כל יחידה מדרג מעל 7.
 
כאשר אתה מנחית את המכה האחרונה על יצור כלשהו, הברכה מתעוררת. אתה יכול להוסיף 1ק4 ל3 גלגולים שלך בסיבוב הבא. אתה יכול להשתמש ביכולת זו פעם במנוחה קצרה.
אני רואה איך שחקנים שוברים את זה - מיד אחרי קרב שבו הם הרגו את היריב האחרון הם ינוחו מנוחה קצרה, ובמנוחה הקצרה הזאת הם יטילו 1ק1+10ק4 שלוש פעמים.
אולי שווה להגביל את זה רק להתקפות, בדיקות תכונה וגלגולי הצלה?
 
חזרה
Top