• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים [דו"נ 53; מו"ד 5] פר-חזיר

פר-חזיר, ליקנטרופ מינוטאור-חזיר אדם

פר-חזיר. השם הזה מעלה צמרמורת בגבם של הרפתקנים קשוחים שנתקלו בו, לא שמישהו יעז לקרוא לו ככה בפניו. מבוכי העולם שורצים מפלצות רבות, חלקן חזקות ומפחידות יותר, אבל פר-חזיר הוא.. יצור שלא אמור להיות.
פר-חזיר לא תמיד היה חזיר, אבל אפשר לומר שהוא היה קצת פר - אחד ממינוטאורים רבים שהסתופפו במבוכי מערות נטושות ומצודות חרבות, טובחים בהרפתקנים ובמפלצים חלשים מהם. באחד מהעימותים הרבים על מרחב מחיה, אותו מינטואור אנונימי נלחם כנגד אדם-חזיר רע מזג. הוא אמנם הצליח להביס את הליקנטרופ, אך נשיכות ניביו של אדם-החזיר הותירו אותו נגוע בליקנטרופיה. כך פר-חזיר נוצר.

כאשר נתקלים בו לראשונה, פר חזיר נראה כמו כל מינוטאור אחר. מקורנן, מפריס פרסה וזועם בעודו מנופף בגרזן אדיר. אבל ביכלתו לשנות את צורתו - לצורת כלאיים של מינוטאור וחזיר-בר מפלצתי, עם ניבים וקרניים, או לזו של חזיר בר אימתני שמראשו מזדקרות קרני פר מתעקלות. בגלל טבעו החריג של פר-חזיר, קללת הליקנטרופיה שהוא מעביר בנשיכותיו אינה עובדת היטב, וגורמת במקום שינוי צורה לעיוותים גופניים ומוות מייסר.

פר-חזיר
תפלץ גדול (מינוטאור, משנה-צורה), תוהו מרושע
דרג"ש: 14 (שריון טבעי)
נק"פ: 102 (12ק10 + 36 )
מהירות: 40 רגל

תכונות: כוח 18 (4+), זריזות 11 (0+), כושר 16 (3+), תבונה 6 (2-), חוכמה 11 (0+), כריזמה 8 (1-)
מיומנויות: הבחנה 3+
חסינות לנזק: מוחץ, דוקר או חותך מכלי נשק בלתי קסומים שאינם מוכספים.
חושים: ראיית חושך 60 רגל (18 מ'), הבחנה פסיבית 13
שפות: שפת השאול (לא יכול לדבר בצורת חזיר)
אתגר: 5 (1,800 נק"נ)

משנה-צורה: פר-חזיר יכול להשתמש בפעולה שלו כדי לשנות לצורת כלאיים של מינוטאור וחזיר, או לצורת חזיר-בר, או חזרה לצורת מינוטאור. תכונותיו אינן משתנות והציוד שלו אינו משתנה עמו. הוא חוזר לצורת מינוטאור אם הוא מת.

הסתערות: אם פר חזיר נע לפחות 10 רגל (3 מ') ישר לעבר יריב, ותוקף אותו בנגיחת קרניים או בנשיכה בניבי החזיר שלו, הוא גורם לנזק נוסף של 9 (2ק8) דוקר בנגיחה או חותך בנשיכה. אם היריב המותקף הוא יצור, עליו להצליח בגלגול הצלה כוח בד"ק 14 או ליפול ולהשתטח ארצה (ולההדף למרחק של 10 רגל אם הותקף בנגיחה).

התמצאות במבוך: פר-חזיר זוכר כל דרך בה הוא עבר אי-פעם.

לחימה פרועה: בתחילת התור שלו, פר חזיר יכול לזכות ליתרון בכל גלגולי הפגיעה שלו בקפא"פ באותו תור, אך גם גלגולי הפגיעה נגדו נהנים מיתרון עד תחילת תורו הבא.

קשוח (מתחדש במנוחה ארוכה או קצרה): אם פר-חזיר סופג נזק של 14 נק"פ או פחות שהיה אמור להוריד אותו ל-0 נק"פ, הוא יורד ל-1 נק"פ במקום זאת.

נשק קסום: פר-חזיר חמוש בגרזן אדיר קסום, בעל 1+ להתקפה ולנזק (מחושב בנתונים)

פעולות:
ריבוי התקפות (בצורת מינוטאור או צורת כלאיים בלבד): פר-חזיר תוקף פעמיים בתורו, כאשר רק אחת מההתקפות האלה יכולה להיות באמצעות נשיכה מניביו.

גרזן אדיר (בצורת מינוטאור או צורת כלאיים בלבד): התקפת קפא"פ 8+ לפגיעה, נזק 18 (2ק12 + 5) חותך

נגיחה (בכל הצורות): התקפת קפא"פ 7+ לפגיעה, נזק 13 (2ק8 + 4) דוקר

נשיכת ניבים (בצורת כלאיים או צורת חזיר-בר בלבד): התקפת קפא"פ 7+ לפגיעה, נזק 11 (2ק6 + 4) חותך. אם היריב הנפגע הוא דמוי אדם, עליו להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 14, או לסבול ממחלה שהיא גרסה מעוותת של קללת הליקנטרופיה. עד שהמחלה המקוללת תוסר באמצעות לחש "הסרת קללה", המושפע ממנה אינו יכול לחדש נקודות פגיעה אלא באמצעים קסומים, וכל יום צומחים מגופו גידולים, זיפי-חזיר ויבלות, כאשר קרניים וניבי-חזיר בוקעים מכל מיני מקומות לא הגיוניים בגופו. כל 24 שעות, הנק"פ המירבי של הנגוע במחלה המקוללת פוחת ב-3 (1ק6) ואם הנק"פ המירבי יורד ל-0, החולה מת כאשר קרני-פר עצומות צומחות מתוך ליבו, צווארו או אזור חיוני אחר.
 
לא נראה לי שככה מתמטיקה עובדת ;)
האמת שזה מזכיר לי את חזיר הבר הקלידוני, ואת זה שהרג את רוברט, ואת זה שפריי רכב עליו. נראה עבורם נתונים מתישהו?
 
חזרה
Top