• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מאפיה בליפדולפולפ! המשחק נסגר, הוספתי טיפים ורשימה שחורה.

אלדרין, לוקרים זה לא אדם, יש לוקר מסויים שאתה רוצה להצביע לו?, חוץ מזה שיש כמה לוקרים, הסיכוי שנמצא מאפיונר בהצבעה אקראית על לוקרים היא די נמוחה.
 
אלדרין : אם אתה רוצה להצביע לי את תגיד בו נצביע ללוקרים, תגיד בו נצביע לטייגר כי הוא לוקר, די פשוט, וכמובן שאתה בדרך כולשהי מתליח לחלוטין לא להבין את מה שאמרתי, שזה שיש הרבה לוקרים אז אם תהרוג לוקר אקראיי הסיכוי שהוא יהיה מאפיונר די נמוך, ובמקום זה אתה אומר שסביר שיש מאפיונר בין הלוקרים, דבר שאני מעולם לא אמרתי(אז שוב, בבקשה אל תטעו, לפניי שאתם אומרים משהו תבדקו אותו, ככה שכשנתפוס משהו משקר נוכל להרוג אותו ולא להגיד "האא זה טעות זה קורה כול הזמן"), חוץ מזה אלדרין שנראה שאין לך ממש מה לומר, כול ההודעות שלך היו בין חסרות תועלת לבו נצביע לוקרים, להודעות מאוד מעצבנות, אין לך משהו לומר?, כמו למה את מצביע אחריי ירניארק?
 
אני רוצה להצביע ללורקרים,כי זה הסיכוי הכי טוב שלנו לתפוס מאפיונר,אלא אם כן למישהו יש רעיונות אחרים (שהתקבלו בברכה).
כשאמרתי שאולי נתחיל בך,זה לאו דוקא בגלל חשדות מסוימים אלא לרמוז לך שתתחיל להגיב.
קצת אירוני שאתה אומר שההודעות שלי הם חסרות טעם וכו' וכו'.
תקשיב,לפחות אני מגיב.
באמת,מה שעכשיו יעזור לעיירה זה ההפך מלורקריזם.
לא,אין לי מה לומר על ההצבעות אחרי ירניריאק.
אין לי מושג איך זה קורה,והטיעון שלי ''זה לא בכוונה'' לא יספק אף אחד,כי גם אם אני מאפיונר אני יכול לשקר.
זו טענה שאין לי דרך לענות עליה.
 
חשודים (דליל מדי...):

א. דראגולד - הוא היחיד על פי מיטב זכרוני שתמך בעוג (מאפיונר). הוא לורקר. רוי חשד בו.

ב. עומר - הלורקר. הצבעות מוזרות. הגנה מוגזמת של קינג.

מצביע דראגולד!
עיירה להתעורר!
 
אני רוצה להתמקד במייק-דרגולד מטרה קלה יותר,אתה לורקר עם אליבי מסויים לזה.

ביום הרביעי והחמישי קמת לתחיה,ביום הרביעי היה עוג שחטף לינץ' שלא היה שרוף בניגוד למנגוס,ולכן העדפת בימים הראשון והשני לשתוק או להגיב הודעת פרווה (או להציב את המהלך הwifomי של הרופא,אבל זה היה יוצא מן הכלל המעיד על הכלל).
גם ביום הרביעי קמת לתחיה לפי מיטב זכרוני קצת אחרי קרב הענקים בין רוי לעוג,וביום החמישי קמת באופן לגיטימי לאחר שהעפתי עליך את ההאשמות.

סלח לי שאני לא כותב כמו רוי הודעות ענק,כמו דינרבלו, "זה לא הסגנון שלי".

אלדרין-אל תיגע בהם כרגע,אני אתן לך את ההאשמות שלי לפי מה שאתה כתבת.

ה.מייק- 1.די התלרקר עד אמצע היום הרביעי,2.עד היום הרביעי כתב כמעט לגמריי הודעות פרווה,3.תמך בעוג.

לא חשוד שבאמצע היום הרביעי,שרוי התחיל לתת את הטיעונים המוחצים שלו על עוג,רק אז מייק באמת התעורר? ואם אני טועה והוא לא התעורר,הוא לורקר.
לא נראה לי שעומר,עמית ודארק כל כך מטרות שיהיה קשה לתת איתן דין וחשבון,אבל הראיות שלי הן ראיות מוחצות לפחות בעיניי.
 
IN​

עוג שכב מת בקברו. בעצם, נמאס לו מזה. גם לישו נמאס מתישהו. אז הוא החליט לקום לתחייה. עוג שלח לרוי, שבדרך הספיק למות, את הדיון שהתנהל במאפיה לגביו.

ואז עוג כלל את ירינארק בפנים. בטעות.

מכאן העלילה ממשיכה להסתבך, כי ירינארק, כיאה לשחקן שעובר על חוקים במאפיה, צילם מסך והתלבט מה לעשות עם זה. על הדרך הוא שלח את זה למשתמש דארק סית'. מישהו החליט לפוצץ את הסיפור ובצדק רב עשה זאת. הוא יצא הכי בסדר מכל המעורבים האחרים.

בסיפור הזה, שום דבר לא בסדר. אתם לא אמורים לדבר על המאפיה מחוץ לעץ הזה. אתם לא אמורים לדבר עם שחקנים מתים. אתם לא אמורים לכרות בריתות. אתם לא אמורים לצלם מסך. אתם לא אמורים לשלוח בטעות הודעות לשחקנים שלא נכללים בקבוצת המאפיונרים. אתם לא אמורים לדבר עם מאפיונרים מתים גם אם אתם מאפיונרים בעצמכם.

ולכן כל המעורבים בפרשה יוצאים מהמשחק בבעיטה. לצערי יש כאלה שזה לא הגיע להם. ירינארק נכנס לרשימה השחורה על צילום מסך והעברה שלו לאחרים. עוג, אני חושב שזה לא בסדר לשלוח הודעות לשחקנים מתים. העלמתי עין עד עכשיו, אבל זה לא אומר שזה היה בסדר מההתחלה. דארק, עשית את המעשה הנכון כשאמרת לי את האמת אבל לא רצית לחשוף את שמו של ירין. אתה לא נכנס לרשימה השחורה. כל השאר - זה שלא קראתי בשמות שלכם לא אומר שאין לי ידע בסיסי במחשבים, או שאני לא יודע עם מי ועל מה דיברתם.

OUT​

ירין ודארק סית' יוצאים מהמשחק. שניהם אזרחים. אין לילה. ממשיכים ליום השישי מיד.
 
מה היה התפקיד שלהם? הם היו אזרחים? נראה לי שכדאי לדעת.
אם הם אזרחים אז המצב ממש ממש לא טוב, אנחנו 8 שחקנים (אם לא טעיתי בספירה) ושניים פה הם מאפיונרים, זה ממש לא משאיר הרבה מקום לטעויות.
בכל מקרה, חזרתי היום מהחופשה שלי, ואני עדיין שפוך טיפונת, מחר אני אקח את הזמן להגיב על הטענות שהועלו נגדי.
 
טוב, אנחנו יודעים שאחד מהמאפיונרים הוא מאה אחוז לורקר, עכשיו החשדות שלי:
1. אלדרין- בגלל שהוא הצביע אחרי ירין, נכון שירין אזרח, אבל זו יכולה להיות דרך להפליל אותו.
2. עומר- לא אפשרי להוציא ממנו מידע, והוא נעלם בדיוק שהוא היה צריך להסביר משהו.
3. מייק- חוץ מזה שהוא לורקר ויצא נגד אנשים שאף אחד לא חשב עליהם באותו הזמן(כמו זה שהוא אמר שירין ואלדרין תמיד מצביעים אותו דבר), שזה דבר טוב אם הוא אזרח, רע אם הוא מאפיונר, אין לי חשדות גדולות נגדו.
4. טייגר- תמך ברוי בתוקף, יכול להיות שהוא באמת חשד, ויכול להיות שזה סיפור כיסוי, הוא גם לורקר, כך שאני חושד בו כמו שאני חושד במייק.
5. שמש העמים- חף מפשע, זה ידוע.
6. דרגוניין- לא דיבר מספיק בשביל שאני אגבש עליו דעה, כל מה שאני יודע שהוא לורקר.
7. דינרבלו- תמיד חשוד, סגנון המשחק הנורמטיבי שלו זה לורקריזם(וזה שהוא עכשיו באנגליה, אפילו מגביר את זה), ולכן קשה לדעת אם הוא מאפיונר או אזרח.
 
קינג, תן לנו לפחות לסגור את המאפיה, שים לב ששש משמונת האנשים פה היו לורקרים בשלב מסוים במשחק, אבל יש כאלה(אלדרין, טייגר, שמנסים להגיב יותר, אנחנו רוצים לשחק, זה שיש קצת גסיסה לא אומר שצריך לסגור את המשחק.
 
חזרה
Top