• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מאפיה בליפדולפולפ! המשחק נסגר, הוספתי טיפים ורשימה שחורה.

בוקר טוב, חברים. כולנו נהיה חופשיים היו ממאפיונרים תחת ידו החזקה של סטאלין מנהיגנו.

טוב, ריכזתי פה הערה לכל אחד ואחד, פשוט כדי שאף אחד לא יאמר שלא הועלתי ליום השני מעבר להובלת לינץ' על מאפיונר.

נקסטורל - אתה לורקר. אתה מדי פעם מצטרף לדיון, ואז אתה נסוג אחורה. אתה נותן מדי פעם הודעה ואז חוזר לאחור. לאחרונה אתה מגיב יותר. אני אשמח לדעת למה התכוונת בהודעה שבה מינית אותי ואת עמית לחשודים שלך ולמה.

מנגו - מאפיונר אבל שחקן מעולה. אין לי מה להוסיף יותר. היה לי כיף לשחק איתך, ולחדש שהשתתף פה הרבה אתה... איך אמרת דארק סית'? אתה שחקן תותח.

יריניאק - מפריע לי שאתה פשוט מצטט אותי ואומר "צודק" או מחליף את מה שאני אומר במילים אחרות, אבל מצד שני אני לא יכול להאשים אותך על זה. תנסה להשתתף קצת יותר בדיון. אתה לא לורקר, אבל אתה ממש לא רחוק מהתואר הזה.

אני - להשתדל להנמיך אגרסיות. זה מדליק פה אנשים. להישאר לא קומוניסט. להוציא את המהפכה הקומוניסטית אל האור.

דינרבלו - אתה לורקר. אתה בקושי מצטרף לדיון, ואז אתה נסוג אחורה. אני לא חושב שיש לך יותר ממה לפחד - במאפיות הראשונות ראו את חוסר הניסיון שלך (בלי להעליב) כתירוץ להרוג טאוני פחות מנוסה על פני באמת לחקור למאפיונרים. פה אנחנו קצת יותר חכמים, ובכנות, אני חושב שיש לך מה לתרום לדיון. אני לא חושב שאתה באמת משחק מאפיה כשאתה בקושי מגיב בה.

אלדרין - אתה לא לורקר, אבל אתה לא רחוק מלהיות שם. אני יודע שאתה שומר שבת אז אני לא מחשיב את היומיים האחרונים. היית פעיל בדיון על מנגו ותמכת בי בצורה אגרסיבית, ומאוד השתמע שאתה נגד מנגו. הייתי רוצה לראות אותך יותר בדיונים, כי תכלס יש לך מה להוסיף. אתה זה שהביא ראייה כבדה שעליה ביססתי את כל תיק 'גרירה לדיונים'.

דרגוניין - כתוצאה מפשלה של המאפיונרים שגררה פאשלה של קינג, אנחנו יודעים שהוא אזרח. הוא לא באמת הגיב אבל הוא הצטרף רק אתמול למשחק... תודה שהסכמת להחליף את סול. לאבד עוד טאוני בגלל סיבות אאוט גיים היה חותם מוות לעיירה.

טייגר - אתה לורקר. אתה בקושי משתתף בדיון ודנת איתי על שטויות בדיון על מנגו. מצד אחד הוא "שחקן חדש" ובזה החלטת לחסום את כל הטיעונים שלי, אחד אחד. מצד שני אתה אמרת לו בעצמך שהוא לא משכנע ושאולי תצביע לו, אם כי נמנעת מלהיות אחד מהם שסוגרים את הלינץ' כשהרגע בא, משמע שקיבלת הרבה פחות תשומת לב מאם היית מצביע לו שמיני. אז משכת זמן ובנוסף לכך הגנת על מנגו עם התירוץ מספר אחד שלו (והיחיד) - "אני חדש, אתה וותיק, עזוב אותי!"

עוג - אני לא יכול לומר שאתה לורקר כי נסעת לשבוע. תגיב בדיון בבקשה. לא הבנתי למה אתה לא מצביע למנגו. כי אתה רוצה לראות אנשים אחרים? סבבה, אבל פשוט היית יכול לבדוק שוב לפני ששלחת את ההודעה ולומר מה מצאת במקום לשכנע אותנו לראות אחרים. ואני רוצה לתקן אותך - לא "נתנו" לנו עוד יום שלם לדיונים, אלא לקחו לנו את היום האחר לדיונים. זה יום שאמור להחליף את הראשון, והוא ממשיך מהנקודה שלו כי הראשון לא באמת נפתר. הייתי רוצה שתמצא לי חשודים אחרים (ובבקשה, אם אתה אומר "רוי חשוד כי הוא אגרסיבי!!אחדאחדאחד" תצטרף למועדון).

עמית - אתה לא לורקר, אבל עד עכשיו נמנעת מלקחת דעה כלשהי והלכת על יותר 'רגוע' (סרדומין, שעליו לא היה דיון). אין לי הרבה מה לומר לך חוץ מזה שתנסה להשתתף יותר בדיון.

עומר - אתה היחיד שאני בטוח שהוא אזרח. אני רק רוצה שתסביר את ההצבעה לעמית, כי במאפיה צריך שיהיה לך הסבר למעשים. כל סיבה תספיק, רק תאמר אותה :)

מייק - אקסטרה סופר דופר לורקר. אני לא אוהב את זה שדיברת כאילו בשם הרופא, כאילו הצעת לי סוג של שוחד כדי שאני ארד ממנגו ואלך אל סרדומין. "הרופא יגן על רוי עד לגמר, עם פרסים לכולם". פרסים לאיזה צד, בדיוק? אתה מוצא זמן להגן על מנגו, אבל בכלל לא נוגד אף אחד מההאשמות מולו. נראה קצת מכור, לא?

דארק סית' - אני יכול לנסות להבין את החשד בי, אבל אני נכשל. זה בגלל שאני אגרסיבי? כמו כן אני ארצה לדעת למה אתה לא מצביע למנגו. בעיקר כשכבר הצבעת אליו.

טומאץ' - תודה על ההגנה (ההגיונית, לפני שדארקמו נכנס בנו עם הקונספירציות. דארקמו, קפיטליסט שלי, שמרתי אותך לסוף. הקדשתי משהו בשבילך). שוב, אני ארצה לדעת את הסיבות למה אתה לא מצביע למנגו. מעבר לדיון מנגו אתה לא פועל הרבה, ואני לא מצליח להיפטר מההרגשה שאתה משחק אותה רגוע ושלו, ומגיב פחות ממאפיות קודמות בהן השתתפת. כאילו... אני יודע שזה הסגנון משחק שלך לתמוך בהצעות ודעות בהיגיון, אבל אני זוכר מאפיות עם ספירת הודעות והאשמות לורקריות וכפירה קפיטליסטית (הוריי לקומוניזם!) שאתה מנהיג. מה קרה?

דראגולד - אתה לא נכנס לדיון, ואתה לא נכנס למצב של הצבעה, למרות שהדעה שלך (אחת מני מעטות. אין לך הרבה דעות, ואתה משתדל להישאר נייטרלי. מזכיר מאוד את ההתנהגות שלי כשהייתי מאפיונר במשחק הקודם) היא שהלינץ' על מנגו מוצדק. אני עדיין רוצה הסבר על זה.

ולבסוף, לאורח המרכזי של תוכנית הבוקר שלי... אני מקדיש הכל.

דארקמו - לא שיקרתי! אני לא קומוניסט! אני לא כתבתי את זה! אין לי משימת פורום כזאת! לך מפה, קפיטליסט מלוכלך שמבצע מעשים מגונים בשטרות כסף כשאנחנו לא מסתכלים!

"משה שרת בכה מאוד,
אך דארקמו לא יפגע בי עוד,
ומר שזר מן השוליים,
מזיל דמעה אחת או שתיים.

ואומר הוא לעגנון,
אל תהיה בדיכאון,
אך יצחק בן צבי פגוע,
בגלל דארקמו לא רגוע.

והמים מים מים,
הם זולגים מן העיניים,
והשטרות בוכים בוכים,
מה יקרה לשקלים?
מה יקרה לשקלים?
מה יקרה לשקלים?
השטרות בוכים בוכים.

דארקמו, דארקמו מלוכלך
הוא קפיטליסט כל כך
ואם יבוא היום הוא לקולחז
הוא ימחץ כמו חגב

כל אחד ישאל מי זה, מי זה
קפיטליסט ומלוכלך כזה
ונטליה הקטנה
תסתתר אז בפינה
ולא תיקח את השטרות
היא בורחת בצעקות

והמים, מים, מים..."
 
אני צריך לכתוב את זה יותר במפורש?
אני לא מצביע למנגו, לא בגלל שאני לא חושב שהוא מאפיונר, אלא בגלל שאני מאמין שגם ככה יקרה הלינץ' עליו, ואני לא רואה שיש לנו הרבה חשדות אמיתיים לאחר מכן.

אני לא מצביע כדי שיהיה לנו סיכוי לקבל יותר מידע.
 
זה נשמע לי כמו תירוץ חלש מאוד לא להצביע לאדם שיש עליו הרבה מאוד ביסוס להיותו מאפיונר. אתה לא רוצה להוריד מאפיונר פוטנציאלי מאוד? איך זה לא יתן לעיירה מידע? זה רק מושך זמן ונותן לו הזדמנות לחפור במאפיה ויקי כדי לגבש הודעת התחמקות נוספת. חלש, דראגולד, חלש. עוזר לחבר בשלב הזה עולה לי יותר מ'רוצה מידע'. אין דבר חשוב יותר מלתפוס מאפיונר. ever.
 
אין דבר יותר חשוב מלתפוס מאפיונר? תפסנו כבר את מנגו, עוד מעט כבר ייתחבר מישהו נוסף שיחליט להצביע לו. פרקטית, תפסת אותו כבר. מה שאני רוצה הוא להפיק את המיטב מהזהמן שנשאר ליום הזה.
מנגו הולך ליפול. אנחנו במרחק הצבעה אחת מלהפיל אותו. זה לא כאילו שבגלל חוסר המעורבות שלי הוא יישאר פתאום בחיים.
ואפילו אחריי שתדע שהוא מאפיונר בוודאות, איך זה יעזור לך? כמה קצוות חוט יישארו לך אחריי זה? לאן תפנה הלאה?
אני מתכוון לא להצביע אליו, בשביל שיהיה לנו משהו גם לאחר כך.
 
כהתחלה יש לי אותך. למה אתה לא מסוגל להצביע למנגו? חבר שלך, ורגשות האשמה יאכלו אותך? אם הוא מאפיונר למה אתה לא רוצה לסיים אותו, להפיל אותו? אם אתה יודע שאדם אחר יצביע לו מה זה משנה? למה לא לגמור אותו מהר יותר, לא לתת לו להמשיך להרעיל פה את המוחות של האנשים?
 
זאת מכיוון ש:
1) לא משנה מה הוא יגיד , לא יהיה ניתן לשכנע אתכם. ווואלה, אם הוא יגיד משהו כלכך משכנע עד שתשתכנעו ותתנו לו להישאר במשחק, מגיע לו להישאר. אבל כמו שאמרתי, זה לא יקרה. הוא שרוף.
2)אני כבר הסברתי את עצמי, ועושה רושם שאתה מתכחש להסבר שלי בכל פעם. מנגו הולך ליפול, אלא אם משהו ממש לא צפוי יקרה, ואני רוצה למשוך את הזמן בשביל לנסות לתת מקום לכמה שיותר דיונים כאן.
למה אתה מתנגד לקיום של דיונים? אתה כלכך בטוח בעצמך? לדחוף במהירות ללינץ' זה לא מעשה עיירתי במיוחד. אנחנו צריכים כמה שיותר מידע בשביל הימים הקרובים. ועושה רושם שאתה לא צריך עוד מידע בכלל.
אתה מוכן לקחת את הסיכון שהמידע שיש לך כרגע לא יספיק? אתה תחזור לנקודת ההתחלה פחות או יותר אחריי הלינץ' הזה. אני מאמין שכדאי לנצל את המצב כמה שיותר וגם לנסות להפיק מידע ממנו.
 
מבטל הצבעה כי אני רואה שרוי וירינארק דוחפים חזק מדי ללינץ', וכמו שדראגולד אמר, חבל לבזבז את היום על לינץ' - לינץ' יהיה בכל מקרה, והוא יהיה על מנגו (אלא אם כן רוי יתחיל להחשיד אנשים יותר מדי) וכמו ששחקנים טובים ממני אמרו (אני לא יודע אם במאפיה הזאת) - חוסר דיון טוב רק למאפיה. אז רוי - תסביר לי למה עדיף ישר להרוג אותו ולא לדבר קצת ואז להרוג אותו? הוא במילא די שרוף.
 
רוי : אני לא לוקר, אני מגיב כשאני יכול, יותר מפעם ביום, וזה שאני לא מסכים איתך לא הופך אותי למאפיונר

חוץ מזה שאני ממש לא מבין מה שכנעה אותך שעומר עיירה, כי הוא שחקן חדש ?, אז מה הוא עדיין יכול להיות מאפיונר, כלומר הוא כמעת ולא הגיב, וכשהוא הגיב הוא כתב חצי שורה, אז למה אתה כול כך בטוח שהוא לא מאפיונר ?

דראגו : אני אשמח לשמוע את דעתך על הדיון, בתור אחד שהוא בטוח עיירה(לא ישקר)

בנוסף אפשר לדון על המוות של גאלאן, כלומר למה הרגו אותו ?, כי הוא אמר דברים חכמים?, כי הוא היה קרוב לתפוס מאפיונר ?, צריך לבדוק (אני אחפש בעץ דברים )

דארגולד : תזכור שמחר נדע גם את התפקיד של מנגו, וגם את זה של מי שמת בלילה, אז היו לנו עוד קצות חוט
 
למשל על ההודעה שמנגו כתב וגאלאן עדיין לא החזיר (אהמגאלאןאהמ)
או על חשדות אחרים, כדי שלא נתחיל את היום הבא מאפס (אני אשמח לרשימה מחודשת של החשדות שלך)
כרגע, אני חושד ב:
1. סית'
2. נקסטורל
3. רוי
4. ירינארק
השניים הראשונים על הקריאות של מנגו ועל שיתוף פעולה, והאחרונים על דחיפה מוגזמת ללינץ' וניסיונות להרוג דיון (שאמור להיות אינטרס של כולם חוץ מהמאפיה)
ואם רוי מאפיה, החשד הבא (אחרי ירינארק הנלהב) הוא עומר.

נמר - לורקר. לא לוקר. בלוקר נועלים דברים.
 
כל מי שחושד בעומר מוכיח שהוא חשדן מדי. יכול להיות יותר טאוני ברור מזה?
כן, אני דוחף ללינץ' על מנגו. זה כבר מהיום הקודם.
דארקמו - קינג אמר שההודעה לא תוחזר כי מנגו כתב אותה חצי שעה אחרי שהלילה התחיל.

אני באמת לא מבין איך אפשר לדון על המוות של גאלאן... או שהם הרגישו מאויימים על ידו או שהם רצו להפיל את זה עלי, כי הוא התנגד לי.
 
@רוי-יכול להיות יותר טאוני מזה,לא אמרתי שאני בדיוק הפרולטריון בהתגלמותו,אבל אני רק אומר את החשדות שלי. אולי אני חשדן יותר מהממוצע,אבל בינינו,לא נראה לך שזה טוב להיות חשדן? אולי זה כן פוגע בסיכויים שלי להישמע הגיוני,אבל אם הורגים אותי,מגלים שהחשדות שלי נכונים והורגים את המאפיונרים ניצחנו תכלס.

@דארקמו-מעניין שלהרוג דיון זה מה שאני מנסה לעשות (גם אם לא ביודעין),אבל איזה עוד דיון היה פה לפני שהצגתי את החשדות שלי על מנגוס?

@טייגר-זה שאתה מדבר משהו כמו פעם ביום זה סבבה בעיניי וכנראה בעיניי כולם,לפחות אתה עקבי ואפשר להבין שאתה לא לורקר אלא סתם אדם עסוק או משהו כזה,ואני לא אמרתי שעומר לא מאפיונר(כולם פה חשודים אצלי במאפיונריות,חוץ מסול,גאלאן וסרדומין,אבל הם מתים),אלא שאני לא חושב שיש לו סיכוי גבוה מספיק להיות מאפיונר.

@דרגולד-תשאל.

כולם יודעים למה התחלתי עם מנגוס כחשוד,אז אני לא אצטרך להסביר(כמו שדרגולד אמר,יש לו ארבעה עמודים של אשמה על מנגוס,לי יש כנראה יותר ורוי בכלל יכול לכתוב ספר על למה מנגוס מאפיונר)

ולblacklist הצנוע שלי:
1.מנגוס
2.רוי
3.דינרבלו
4.עומר

1.nuff said
2.רוי,אני לא יכול להאשים אותך נכון לעכשיו במאפיונריות,אבל אם אני מגלה שמנגוס הוא אזרח אתה יודע מי התחיל את הלכלוך ומי יקבל לינץ'.
3.דינרבלו,בניגוד ללורקרים אחרים אתה מגיב גם במקומות אחרים,אז לא מציק לי יותר מדי שלא תגיב עוד כמה שעות בגאנוס נניח ותגיב פה,אבל תגיב. הסוג הזה של לורקריות לחלוטין מציב אותך ברשימת המאפיה,אבל אני לא אהיה מסוגל לדעת יותר מדי.
4.תמיד יש לי את החשד הקטן והלא מוסבר הזה בעומר-למרות שאני מניח שהוא אזרח בדרך כלל וסגנון הכתיבה שלו לא שונה מאשכול לאשכול (לומר את האמת,אתה לא ידוע בהשקעה בכתיבה) יש לי קול בראש שאומר שהוא מאפיונר. זה לא מובן לי אבל אני עדיין עוקב אחרי ההודעות שלך. חוץ מזה אתה לורקר,אבל אתה לא מגיב יותר מדי גם ככה באף מקום אחר בניגוד לדינרבלו לדוגמה
 
rui אמר/ה:
כל מי שחושד בעומר מוכיח שהוא חשדן מדי. יכול להיות יותר טאוני ברור מזה?
כן, אני דוחף ללינץ' על מנגו. זה כבר מהיום הקודם.
דארקמו - קינג אמר שההודעה לא תוחזר כי מנגו כתב אותה חצי שעה אחרי שהלילה התחיל.

אני באמת לא מבין איך אפשר לדון על המוות של גאלאן... או שהם הרגישו מאויימים על ידו או שהם רצו להפיל את זה עלי, כי הוא התנגד לי.
רק מחשבה, אולי אתה ועומר מאפיונרים ואתה מנסה להגן עליו?
darkmo10 אמר/ה:
למשל על ההודעה שמנגו כתב וגאלאן עדיין לא החזיר (אהמגאלאןאהמ)
או על חשדות אחרים, כדי שלא נתחיל את היום הבא מאפס (אני אשמח לרשימה מחודשת של החשדות שלך)
כרגע, אני חושד ב:
1. סית'
2. נקסטורל
3. רוי
4. ירינארק
השניים הראשונים על הקריאות של מנגו ועל שיתוף פעולה, והאחרונים על דחיפה מוגזמת ללינץ' וניסיונות להרוג דיון (שאמור להיות אינטרס של כולם חוץ מהמאפיה)
ואם רוי מאפיה, החשד הבא (אחרי ירינארק הנלהב) הוא עומר.
אז כיוון שרוי מאוד משכנע ואני בכל מקרה נוטה לחשוד במנגוס אז אתה חושד בי? נשמע קצת מוזר.
 
אני לא מצביע למנגוס כי אני בספק גדול, כמו אתמול. נכון שאי אפשר לצפות לתפוס משהו יותר מחשיד מזה, אבל עדיין רוב הסיכויים שהוא עיירה. אולי אני אצביע לו בסופו של דבר, אבל אני מעדיף לא לגמור את היום הזה כל כך מהר. זה משחק לידי המאפיה
 
חזרה
Top