• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מאפיה בליפדולפולפ! המשחק נסגר, הוספתי טיפים ורשימה שחורה.

תודה.

שכחתי לציין ש"המעניינים" (במקום ח-ש-ו-ד-י-ם) יותר במשחק הזה הם עמית, סרדומין, רוי וגאלאן מהסיבה הפשוטה שהם היו או עדיין יותר במרכז המאפיה וגאלאן, כי תמיד צריך לפקוח עין על גאלאן (תראה את זה כמחמאה).

סול גם "מעניין" אותי הפעם. התגובות שלו די קצרות והרבה פעמים לא תורמות לדיון.
 
סאראדומין- הבנת לא נכון את הרעיון. המטרה שלך היא לא להשאר בחיים. המטרה שלך היא לצוד מאפיונרים, ואם אתה מת בדרך- לא נורא. אין לך אף אינטרס אף פעם לא משנה מה לשמור את החשדות שלך בשקט. מה אם תמות בלילה? אף אחד לא ידע שהבנת מי המאפיונר. מה אם שמת לב למשהו אנחנו לא שמנו לב אליו? אם לא תגיד, נעשה לינץ׳ על האדם הלא נכון. תזכור, אתה צריך לשכנע עוד תשע אנשים להסכים איתך בשביל לעשות לינץ׳. לדעת את האמת זה לא מספיק, אתה צריך גם לפרסם אותה ברבים ולצעוק ולמשוך תשומת לב אליה.

רוי- לא הבנת בשיט מה אני אומר. אני אסביר את עצמי בהודעה נוספת.

דארק סית׳- תודה :mrgreen:  
 
משהו מעניין זה שהחבר גנדלף מתנהג בצורה שמזכירה את איך שהוא היה מאפיונר כשאני, הוא וקינג היינו.

Gandalf אמר/ה:
בתור מאפיונר ניסיתי טקטיקה פשוטה של לורקריות - מדי פעם להגיב משהו לא רציני, להיעלם להמון זמן, ולחזור(להפתעתי זה השתלב לי טוב עם עומס בלימודים - כך שבאמת נעלמתי לכמה ימים כל פעם). לצערי קינג היה teamate לא משהו ותקף אותי כל הזמן(מילא אם אנחנו מסכמים את זה במהלך הלילה, אבל פה זה היה מוגזם).

אז כן היה חסם תפקידים בסוף. יאי :)

Gandalf אמר/ה:
המ, איך עשיתי את כל הטעויות האפשריות? פרט לכך שמידי פעם הזכירו את זה שאני לורקר, לא חשדו בי יותר מדי(וגם לא היו חושדים, אילולא הודעות ה׳פרווה׳ שכתבת).
 
נעלמתי בעמוד 9 כי הוספתם 4 עמודים בתוך כמה שעות, ולא הייתי על המחשב.
בקשר למה שהיה עם סרדומין ורוי, זה נראה כמו ויכוח של ילדים בגנון(לא להעליב), "אתה לא הסברת את עצמך נגד החשדות שלי, "ואתה לא הסברת את עצמך נגד החשדות שלי ואתה לא הסברת את עצמך נגד החשדות שלי!"
זה בערך מה שהלך בהודעות האחרונות, וזה חסר טעם, במקום לענוות לאחד ולשני, אתם אומרים לשני שהוא לא ענה, ואז זה פשוט מספר הודעות שלא אומרות כלום.
סרדומין, להיות הקורא השקט אף פעם לא עובד, ברגע שאתה הקורא השקט, אתה בעצם עוצר את עצמך מלעזור לתפוס מאפיונרים, כי מאפיונרים תופסים בדיון, בשביל לתפוס אחד בדיון, אתה צריך לעשות דיון, לעמוד בצד ולשתוק לא עוזר.
 
קודם כל - מידע חוץ משחקי לא תופס במאפיה, אבל זה בקטנה.
חוץ מזה, אין לי מה להסתיר. כל מה שאתם רוצים לשאול אותי - shoot..

@רועי -
ראשית - אתה נורא נורא אגרסיבי. ממש.
אתה כל פעם עושה את אותו הדבר - מישהו מאשים אותך במשהו, מצביע לך, ואז ישר אתה מתעצבן ומצביע לו בחזרה.
פעם ראשונה עם עמית -
rui אמר/ה:
איזה כיף שיש מה להאשים, הא?

הצבעה לא אקראית לעמית.
פעם שניה עם סרדומין -
rui אמר/ה:
Saradomin אמר/ה:
רוי רוי רוי...
תקשיב ותקשיב טוב: אני לא הולך לתת הודעה אחת שבה אתה לא ענית או הסרת חשדה.
אתה מאתגר אותי? ישר אחרי שאני איתגרתי אותך?! לפני שתאתגר אותי, כדאי שתסיר את החשדות שלך ממני.

האם כל שחקן שלא רוצה להגיב מאפיונר? תן לי להזכיר לך את עומר.

מחכה להסברים.
"אם עיניו של אדם מתרוצצות לצדדים, אות הוא שמצפונו אינו נקי."

- ג'וזף סטאלין.

וואו וואו. גם לא מגיב לי על ההאשמות שלו, וגם מאתגר אותי להסיר ממנו חשדות בקשר לכך שהוא דפק בי את ההאשמות האלה.
ולא לשכוח - מסיט את האש אל עומר. אני חותם שעומר אזרח. אם הוא מאפיונר, הוא צריך ללכת לפורום מאפיה הרשמי ולשחק, כי אנחנו לא ברמה שלו.
לא מגיב לי ולא נותן לי הוכחות? סבבה. גם לי יש כלים. אני מקווה שכולם רואים את זה ומתחילים להבין פה מי המאפיונר האמיתי.

מצביע סרדומין.

חתיכת חבר אתה.
אני הבנתי את הטיעון שלך נגד עמית, למרות שלפי דעתי(וכמה אחרים גם כן), הגזמת וסתם נטפלת אליו. עם סרדומין אני פחות רואה את הצד שלך.
בסך הכל הוא ניסה לתת טיעון לגיטימי לגמרי - 1. אתה כל הזמן מאשים אחרים ומפנה את האשמה ממך הלאה, 2. אתה משתמש במשימה שלך כקפיטליסט בתור 'מסווה' והודעות פילר שבעצם לא אומרות כלום. למעשה אני חושב שסרדומין צודק בקטע הזה - השחקנים אומרים לעצמם "טוב, רוי לא עוזר או מוביל לשום מקום, בואו נעזוב אותו ונחפש רמזים אחרים".
האגרסיביות-משולבת-בחוסר-הרצינות הזו מדאיגה אותי. מישהו שמצביע ככה - להצביע למישהו בגלל שהוא הצביע לו, או בגלל שהוא נתן נגדך טיעון וזה מעצבן אותך - זה נורא מסוכן, ויכול לגרור אנשים נוספים ולעלות לנו בהצבעות גורליות. אני מקווה שאתה מבין שמשתתף כזה הוא מסוכן. אני מנסה לא לבוא ממקום רע - תשתדל בהמשך לא להצביע לכל מי שנראה לך, תהיה טיפה יותר זהיר, ואולי תוכל לראות דברים אחרת.
בדיוק מהסיבה הזו אני לא אצביע לך - אני רק פורס את מה שאני חושב עד עכשיו בשביל שכולם יוכלו לראות.
 
לא נעלבתי.
אתה מגיב רק על הדברים הקלים, חבר. לא על הדברים הקשים - אין לך חשדות אחרים? מצחיק שאתה יודע רק לראות חשדות שרואים לפניך, כמו הרבה פה שנותנים לי ולגאלאן לחשוב (חוץ מדארק סית', הוא סבבה וחושב בעצמו נהדר).


גאלאן -

אני תמיד שיחקתי אגרסיבי. העליתי את הרמה כי ראיתי שקינג עשה את זה בצורה יעילה שפיצחה מאפיונרים. אני בכנות לא מבין איך אתה יכול להצידק את סרדומין. מעבר לטיעון התלוש משהו, כשביקשתי ממנו להוכיח לי ולהביא לי ציטוטים הוא לא הסכים ואמר שקודם אני צריך להוריד את החשדות ממנו ורק אחר כך אפשר לדבר. לא נראה לך חשוד? ברצינות?
 
רוי הוא קומוניסט. זו המשימה שלו...

שנית, זה באמת נראה כאילו זה לא קשור לאסטרטגיה אלא יותר לסגנון משחקי. ראיתם איך אני משחק, וחלקכם אימצתם את דרך המשחק שלי, אם באופן חלקי ואם באופן מלא. מה שאני יכול לעשות, לכם לא כדאי. אם אני מצביע בעצבים למישהו - ולא משנה שאני חושד בו - אז אני גם עומד מאחורי זה בעוצמה. זו השיטה הכי טובה שאני מכיר. זה לא אומר שזו השיטה הכי טובה שיש.

לא לחקות אותי. אני פותח עצים על יחס לא טוב כלפיי ומזדעזע כשמספר האזהרות שלי יורד.
 
אני לא קומוניסט! שקרן קפיטליסט ארור!

ועכשיו ברצינות - אני כן חושב שצריך אחד שמשחק אגרסיבי. אני מוכן לקחת את ההזדמנות לנסות סגנון משחק חדש. עד עכשיו הוא כיפי מאוד - אני פותח פה דיונים, ואם אני מת כולם יודעים מה דעתי. יעיל יותר מלהתערב מדי פעם (מה שעשיתי כשהייתי מאפיונר).
 
סליחה שלא הייתי בפורום (מתי באמת הייתה התגובה האחרונה שלי?) ימים.
בכל מקרה, אני ראיתי עכשיו שהעץ נפתח ועברתי עליו. קודם כל הסתכלתי על מנגו. אני תיכף אפרט, ואשתדל לא לחזור על מה שנאמר אלא אם כן זה חשוב לדעתי.
הקטע הראשון שמשך לי את תשומת הלב הוא:
Spinning Mangos אמר/ה:
משפט עידוד wifom-י בתכליתו
או שאולי אתה מאפיונר, ומאחל לנו בהצלחה כי אתה חושב שאנחנו צריכים את זה המאפיה, צעד יהיר, אתה לא חושב?
"אנחנו המאפיה"?
Spinning Mangos אמר/ה:
סתם חוסר יכולת לסדר דברים בראש, לא משהו רציני

אה וכמובן גם אוטיזם ברמה גבוהה ביותר שנותן את היכולת לראות את העתיד, אבל אף אחד לא מאמין לי!

@רוי = טוב...... :confused:
לאמאסו? או שאני סתם מדמיין.

ואז מגיעה הערה קטנה על הבדיחות, ממש הערונת, משחקנים ותיקים (החברוי) ומנגוס ממהר לתמוך בו:
Spinning Mangos אמר/ה:
אתם צודקים, באמת נסחפנו קצת עם הבדיחות והגיע הזמן לחזור להתפקס במשחק

אחרי שמנגוס קיבל את בלוק ההאשמות או השאלות או החשדות או איך שלא תרצו לקרוא לזה הקודם, זו תגובתו:
Spinning Mangos אמר/ה:
שמעו, אני חדש ואני בונה על מה שאני רואה לפי מה שאני יודע, ככה שאני שיחקתי בצורה שהבנתי ובמושגים מהמדריך של גאלאן
ככה שאם אני משחק מטומטם זה מטומטם, אבל בסדר כי זה המשחק הראשון שלי, ואני מאמין שככה זה לכולם
אני ניסיתי לקחת את המשחק הזה לקטעים שהם כנראה היו קיצוניים, אבל כנראה שלא ככה צריך לשחק את זה
עכשיו אני מבין שמאפיה זה לא בית משפט ומי שעומד על דוכן העדים הוא לא בהכרח קשור
"אני משחק כמו מאפיונר אבל אתם תסלחו לי כי זה המשחק הראשון שלי וכולנו באותה סירה" - לאמאסו?!

אי לכך ובהתאם לזאת, עד שהוא יסביר לי את התנהגותו ביותר מ"אני שחקן חדש" אני מצביע ל'חבר' המנגואים המסתובבים

נ.ב: טומאץ' -
2MUCH אמר/ה:
Drem. סבלנות. אני מקווה שהבנתי נכון מה שקרה בעמודים שעברו. ה״למאסו״ של עמית נראה לי כמו מהלך תמים של טאוני שרוצה לברך את העיירה. שלא לדבר על ההצבעה הכביכול לא אקראית ודוחפת ללינץ׳. לא שלושה ולא ארבע הצבעות אפילו קרובות להיות לינץ׳. זה ששלושה אנשים הצביעו לאותו אדם יכול להיות בהחלט אקראי. זה כל הקטע באקראיות, שלכל האפשרויות יש אותו סיכוי להיות. גם 8 אנשים היו מצביעים אקראית אותו דבר זה בקלות יכל להיות אקראי. לדעתי אתם בעיקר נטפלים לחפים מפשע. אתם זוכרים שכמעט בכל המאפיות הקודמות היה איזה טאוני שעשה מעשים כאלה והיה ממש קרוב ללינץ׳ או שבאמת עשו לו לינץ׳?
אתה מוכן להסביר למה אתה חושב שהלאמאסו של עמית נראה כמו מהלך תמים של טאוני ושהוא לא מחשיד? כי נראה פה שאתה מגונן עליו בצורה אינטנסיבית.

עריכת תגובות שנוספו באמצע:
חברוי אמר/ה:
לא נעלבתי.
אתה מגיב רק על הדברים הקלים, חבר. לא על הדברים הקשים - אין לך חשדות אחרים? מצחיק שאתה יודע רק לראות חשדות שרואים לפניך, כמו הרבה פה שנותנים לי ולגאלאן לחשוב (חוץ מדארק סית', הוא סבבה וחושב בעצמו נהדר).
חברוי, אתה בעצם אומר "עשיתי טעויות, אבל אל תסתכל עלי - אחרים עשו דברים גדולים יותר". אתה מוכן לענות על התגובה שלו ולא לנסות לזרוק אשמה על מישהו אחר?
 
@דארקמו - מעבר לבדיחה החלשה שלי, שבאמת הייתי חלשה, אני לא מבין איך אתה יכול להסיק מזה למאסו, ולגבי זה שכתבתי מאפיה, זה סתם בלבול, כי למשחק קוראים מאפיה ואני רגיל שקוראים לו העיירה 0.o

ולגבי הבדיחות - ברגע שזה הגיע לפוליטיקה זה הרגיש כבר פוגע ולא היה לי נעים להמשיך עם זה (חמור בשם טיבי, מזכיר איזהשהו מישהו?)

וה'חבר' דארקמו היקר - אם היית שם לב, בערך כל חלק מהמדריך של גאלאן נמצא אצלי איפשהו בהאשמות שלי כלפי מישהו, זה מראה מקצועיות, וגם כן, לזרוק עכשיו אש לכמה חזיתות שונות באותו זמן, נראה לי כמו זריקת אחריות
 
אני מבקש לא להיכנס לנושאים האלה שוב ושוב. לא ראש הממשלה ולא ח"כ ערבי ראויים למצעד הגינויים המתמשך הזה. אני לא חושב שכשהוא כתב על החמור הוא התכוון לעלוב במישהו. בבקשה לא לעשות את זה עוד פעם. יש לי אפס סובלנות כלפי מי שהוא לא אני או מי שהוא לא קומוניסט.

רוי, תרגיש חופשי להעליב את ראש הממשלה ואת ח"כ טיבי.

...אבל ברצינות. בלי פוליטיקה.
 
היי.
קודם כל,סליחה שלא הגבתי - אני דתי,קבלו בהבנה.

שנית כל,חברוי - אתה באמת מתנהג באגרסיביות,וזה מצויין לצד שלך - אם אתה עיירה אתה יכול לתפוס ככה מאפיונרים,אבל אם אתה מאפיונר אתה צולב אנשים.
זה אומר שעל החשד הקל ביותר אני מצביע לך. בינתיים לא.

שלישית כל - הצרה הכי גדולה למשחק,(יותר נורא מאיך שוויזארדס עשו את המהדורה הרביעית) או בכל אופן לעיירה,היא לורקריזם ואני חושב שכולם מסכימים על זה.
לכן,אני מצביע למייק כי בוז ללורקריזם.

רביעית כל - אין לי שום בעיה עם המשימות כמו של חברוי,ולדעתי זה רק מוסיף ומצחיק.
 
אלדרין אמר/ה:
שנית כל,חברוי - אתה באמת מתנהג באגרסיביות,וזה מצויין לצד שלך - אם אתה עיירה אתה יכול לתפוס ככה מאפיונרים,אבל אם אתה מאפיונר אתה צולב אנשים.
זה אומר שעל החשד הקל ביותר אני מצביע לך. בינתיים לא.

אני לא חושב שכמאפיונר אני יכול לצלוב אנשים. כרגע מתעקשים לא להקשיב לי. זה מובן, אגרסיבי זה מאיים, אבל אני מקווה שיעשו בשכל וימצאו שיש היגיון בטיעונים שלי.
לא נתת תגובה על סרדומין וגאנדלף, גם שני לורקרים.
 
אף אחד לא כועס עלייך כי אתה דתי, אלדרין. אנשים פשוט אוהבים שיש כסאח ורעש והרבה תגובות בו זמנית.

להלן מצב ההצבעות הנוכחי. אני מוסיף קישורים למקומות שבהם ספרתי הצבעות, לנוחיותכם.

"חברוי"... קלאסי.


הצבעות
עמית 3 [מנגוס, דרגולד, ירינארק]
דרגולד 1 [טייגר]
סרדומין 2 [טומאץ', רוי]
רוי 1 [עמית]
מנגוס 2 [העוג הברברי, דארקמו]
מייק 1 [אלדרין]
לא מצביע 2 [עומר, סרדומין]
 
חזרה
Top