החלטתי להוציא סדרות של גזעי שחקן, ואני מתחיל עם גובלינים, שימו לב שזה רק אב-טיפוס.
גובלין
תכונות: 2+ לזריזות, 2+ לכריזמה או 2+ לחוכמה.
גובה: 8 3˝ – 4 3˝
משקל: 40–55 lb.
גודל: קטן.
תזוזה: 6 משבצות.
ראייה: אור מועט.
שפות: מדוברת, גובלינית.
מיומנויות: 2+ פשיעה, 2+ התגנבות
התגנבות קבוצתית: אתה נותן לכל בן ברית לא גובלין במרחק 5 משבצות ממך 1+ להתגנבות.
הכשרה גובלינית בנשק: אתה מקבל הכשרה בחנית, וחנית ארוכה.
טקטיקה גובלינית: אתה מקבל את הכוח לפי רצון, "טקטיקה גובלינית".
טקטיקה גובלינית* כוח גזע
אתה חומק ממכותיו של יריבך ובערמומיות חומק ממנו.
כוח התקלות
הפרעה מיידית* אישי
תנאי: מפספסים אותך עם התקפת קפא"פ.
השפעה: אתה פוסע את המהירות שלך.
מירב השבטים הגובליניים הם רעים מטבעם, אבל יש שבטים שבהם קיימים גובלינים ניטרליים, ולפעמים ניתן גם למצוא שבט שפועל למען הטוב, גובלינים טובים מאוד בכל הקשור לעבודת צוות, ולמרות אופיהם הפחדני, אם רכשת את אמונו של גובלין, הוא לא ינטוש אותך אלא אם אין לו ברירה, וגם זה רק אחריי זמן רב, למרות שגובלינים נאמנים מאוד, זה לא אומר שהם ייתנו אמון בקלות, ואתה צריך להציל את חייו בשביל שיהיה לו אמון בך.
הגובלינים הם יצורים קטנים, בערך בגודלו של ננס, צבע עורם ירוק עד חום(צהוב, כתום, אדום, ואפילו כחול), ועיניהם תמיד בצבע צהוב, יש להם ידיים רגילות, ורגליים שמזכירות במעט טפרים, לרובם יש יבלות באזור הרגליים, השיניים שלהם חדות, אפיהם עולים לכיוון מעלה, ואוזניהם כשל אלף, שיערם שחור, ולפעמים ניתן למצוא גובלין עם שיער פנים, הם זריזים מאוד, ולשונם חלקלקה, רוב הגובלינים אינם שריריים, אבל לפעמים ניתן למצוא יוצאי דופן, גובלינים מגיעים לבגרות בגיל 5, וגובלין ממוצע מגיע עד גיל 30, אבל למרות החיים הקצרים, ההתרבות המהירה מפצה על כך.
שבטים(הדברים הבאים הם רק הצעה, ואינם חובה, וניתן לשנותם או להוסיף להם, לשבטים אין שמות, וניתן להמציא את השמות לבד):
1. שבט אשר עוסק בעיקר בצייד, בגיל ההתבגרות של כל גובלין, הם שולחים אותו לשבוע הישרדות ביער, משם הוא צריך לחזור אם הגולגולת של חיה פראית(זה אומר שחיות קטנות לא נחשבות) שהוא הרג, אם הוא חוזר בלי, הוא מגורש(כן, הם מאוד מחמירים), אם הוא חוזר, בדרך כלל מייצרים מהגולגולת קסדה לגובלין עצמו.
2. שבט אשר גר בעיקר ליד אגמים ונהרות, הוא מתמחה בדייג, למרות שהשבט נראה תמים לחלוטין מבחוץ, הוא בעצם מעביד יצורים אחרים בסתר, והשבט עצמו הוא כניסה למנהרות תת-קרקעיות ענקיות, ולשם רק הגובלינים שנמצאו מתאימים כדי להיות שותפים בסוד נכנסים, מעבידים את מי שנמצא שם.
3. שבט סודי אשר חי באזור עם מספר רב של בהמות, והוא פיתח איתם ועם שאר הטבע סוג של קשרי ידידות, המטרה העיקרית של השבט, היא לשרוד, ולכן הם החביאו את השבט, המטרה השנייה היא לשמור על הטבע, מכיוון שהוא לא פוגע בהם, ולכן הם לא פוגעים בו, המטרה השלישית היא להישאר בשלום, כך שאם מישהו כן מוצא את השבט שלהם, הם מנסים לדבר איתו, לשכנע אותו שהם לא הולכים לעולל כל רע לאף אחד.
4. שבט של מאמינים, אשר אימץ לתוכו את כל האלים, רעים, נייטרלים או טובים, השבט ביצע הפרדה בין היריבויות האלוהיות, ככה שיש צ'יף שלא מאמין באף אל, ויש לו יועצים, כל אחד הוא המנהיג של מקדש אחר, המשמר שם חזק מאוד, והוא בנוי רק מניטרליים, כדי שיהיה אפשר למנוע פשעים עקב יריבות בין האלים, השבט חי בשלום עם שאר העולם, והוא נותן מקלט למטיילים.
5. שבט של גובלינים אשר שועבד פעם על ידי הדרו, השבט עצמו מצומצם יחסית לשבטים אחרים, מכיוון שבבריחה מהדרו, הם איבדו הרבה, הוא מתנגד לשעבוד ולולת', הוא מתעב את הדרו, והוא נמצא במלחמה תמידית נגדם, השבט התחבר אל האלפים והאלדריני, מכיוון שהם אויביהם של הדרו, ואיתם הוא חי בשלום, והם עוזרים אחד לשני נגד הדרו.
אם למישהו יש רעיון לעוד שבט, הוא יתקבל בברכה.
פעם, שהשבטים הגובלונואידים ניהלו אימפריה, הגובלינים שימשו בעיקר כסיירים ומרגלים, בגלל מספרם הרב, הם שימשו ככוח עבודה גדול, ודרך טובה במיוחד לאייש הרבה מקומות בו זמנית, בקרבות גדולים, הם שימשו ככוח המרכזי בצבא, מה שגרם לכך שהם איבדו הכי הרבה כוחות, למרות זאת שהם החזירו את רוב האבדות בעזרת התרבותם המהירה, הגובלינים התחילו לחשוש, ולכן אימצו את החנית, מכיוון שהיא נתנה להם את היכולת לדקור יריב, מבלי להתקרב לטווח חרבו, מה שהקטין את האבדות שלהם, והרגיל אותם לשימוש בחנית כנשקם המסורתי, למרות היתרון, הדבר גם גרם להם לחשוש יותר מכך שהיריב יתקרב אליהם, דבר אשר גרם להם לפתח פחד, עקב כך, כאשר הגובלינים מגיעים למצב שהם מעט מדי לעומת יריבם, הם בורחים, אבל קשה מאוד להגיע למצב הזה, והגובלינים יודעים את זה בעצמם, והם לא יוותרו על יתרונם בקלות.
האימפריה הגובלינית נפלה לבסוף, ברית שיוסדה על ידי האלפים והאלדרינים, יחד עם בני האדם והגמדים, תקפה את האימפריה, וגרמה לכך שתיפול, מאז, הגובלונואידים אימצו שנאה קלה לאלפים ואלדרינים, לא משהו רציני במיוחד, אבל אם אלף או אלדרין ינסו לרכוש את נאמנותו של גובלין, הם יצטרכו להציל את חייו, ויותר מפעם אחת.
דוגמה לגובלינים הרפתקנים:
מייק הוא לוחם גובלין, הוא נולד לשבט גובליני רשע ותככני שגר בהריסות של עיר עתיקה, מגיל קטן הוא הראה סימנים של נחמדות, דבר שלא היה מקובל בשבט, והם הענישו אותו כל פעם שהיה נחמד לגובלין אחר, בסופו של דבר, הם הבינו שהוא לא יפסיק, אז הם החליטו לסיים את חייו במה שתראה כמו תאונה, כאשר הם יצאו לבזוז, הם שמו אותו בשורות הראשונות, כדי שהוא יספוג את רוב הנזק, אבל כל העונשים שהם נתנו לו, פיתחו אצל מייק סיבולת, ובעזרת זה, הוא שרד את הבזיזות, לאט לאט, הוא גם השתפר בלחימה, ובניגוד לסגנון הלחימה הגובליני, הוא נלחם הוגן, הדבר לא מצא חן בעיני הצ'יף, והוא החליט שהגיע הזמן להפסיק את התחבולות, והוא גירש את מייק מהשבט, מייק היום מטייל בעולם, עושה מעשים טובים כל פעם שיש לו הזדמנות.
פוק הוא שאמן גובלין, הוא נולד לשבט שחי באזור שקט, וניסה רק לשרוד, פעם הוא היה מתמחה של השאמן השבטי, ששלח אותו למשימות בכדי לרצות את רוחות הטבע, פעם אחת, שחזר ממשימה, הוא גילה ששבטו הושמד כליל, ולפי מה שנראה, הייתה זו קבוצת הרפתקנים מרושעת, אשר חיסלה את השבט בחיפוש אחר אוצר, פוק, מחפש חיים חדשים, החליט להיות הרפתקן, אבל בשונה מאלה שתקפו את כפרו, הוא יעשה משימות רק אם תהיה לו סיבה טובה לכך, והוא יילחם בכל קבוצת הרפתקנים מרושעת שהוא יימצא בדרכו.
פליק הוא נוכל גובלין, הוא נולד לשבט שגר בביוב של עיר נמל, והיה בו שני פרטים מיוחדים, הראשון, היה לו שפם, שהיה דבר די נדיר בשבט הזה, הפרט השני היה האומץ שלו, ואף גובלין אחר לא השתווה לו באומצו, אחריי כמה שנים שבהם הוא הציק לאנשיי העיר בעזרת תעלולים קטנים, ומרדפים מה"קורבנות", הוא החליט לעזוב את העיר, מכיוון שהמרדפים והתעלולים כבר לא עניינו אותו כמו פעם, והוא התחיל לטייל בעולם, לוקח משימות מכל הבא ליד, ומחפש הרפתקאות בכל עבר, בסופו של דבר הוא הצטרף לקבוצת הרפתקנים, ועבר יחד איתם כמה מבוכים ומשימות, והרפתקאות מעניינות, ואפילו נקשר אליהם, עכשיו, הוא ממשיך לטייל איתם, מבצע משימות ומחסל מפלצות, ובמקרים שבהם משעמם, הוא חוזר לתעלולים של פעם, ומותח קצת את חבריי הקבוצה, נהנה מצחוק טוב יחד עם השאר.
כישורונות:
נשק מסורתי(דרישות: גובלין, הכשרה גובלינית בנשק):
נשקם המסורתי של הגובלינים זה עשרות שנים, הורגלת בשימוש בנשק זה כבר מגיל קטן, ואתה מותאם להשתמש בה, לא משנה מה גודלה.
אתה ראשי להשתמש בחנית קצרה וארוכה כנשק דו-ידני, ללא התחשבות בהיותך קטן.
עבודת צוות משובחת[גובלין]
הגובלינים ידועים ביכולתם לשתף פעולה, שנים של שימוש בטקטיקות קבוצתיות עזרה להם לפתח יעילות רבה בכל הקשור לעבודת צוות.
דרישות: גובלין.
כאשר אתה מאגף יריב עם בן בריתך, אתה והוא/הם מקבלים 3+ להתקפות נגדו, במקום ה2+ מהיתרון הקרבי על המטרה המאוגפת.
טקטיקה גובלינית משופרת[גובלין]
אתה למדת את הטקטיקה הגובלינית הרבה מאוד זמן, ומצאת דרכים לשפר אותה, בזמן שאתה מערים על יריב אחד בשביל להגיע למקום מבטחים, אתה מסיח את דעת שאר האויבים, בכדי לעזור לחברייך להתחמק מהם.
דרישות: גובלין, הכוח "טקטיקה גובלינית".
כאשר אתה מפעיל את הכוח "טקטיקה גובלינית", שני בני ברית שבטווח הראייה שלך יכולים לפסוע משבצת אחת כפעולה חופשית.
יצר הישרדות[גובלין, תקופת המופת]
אחריי שנים של שרידה נגד חיות אכזריות בטבע, או מרדפים ברחבי השוק האזורי, אתה פיתחת יצר הישרדות, ברגע שאתה רואה שאתה פצוע קשה, אתה נכנס לעמדה טובה יותר, מתגונן עד שהסכנה חולפת.
דרישות: גובלין, חוכמה 15
כאשר אתה נעשה מדמם, אתה מקבל 3+ לכל ההגנות עד תחילת תורך הבא.
חיים בשפל[גובלין]
בשנים שבהם חיית בסודיות ופחד, בהם פחדת שיקרה לך כל רע, אתה למדת איפה נמצאת כל סמטה, או פתח ביוב, או איפה נמצאת כל מערה ריקה, עץ חלול, או כל מקום אחר שיכול לשמש כמסתור, אתה גם למדת לשקר ולאיים על כל יצור שיימצא אותך, מכיוון שלהסתתר זה לא מספיק, צריך גם לדעת להבריח את מי שמוצא אותך.
דרישות: גובלין.
אתה מקבל 2+ לטבע ולאיום, או 2+ לחוכמת רחוב ולתרמית(אתה בוחר איזה אחד אתה מקבל), ניתן לקחת את הכישרון פעמיים בשביל לקבל את שני הבונוסים.
צלף[גובלין]
אתה אומן הסתתרות, אתה משתמש בשילוב של גוון עורך ובגדים בצבעים שונים כדי להסתתר בסביבה יותר טוב, וגם כאשר פספסת, אתה לא חושף את מיקומך.
דרישות: גובלין.
אם פספסת במתקפת טווח כאשר אתה חבוי(כתוצאה מהתגנבות, או כל אפקט דומה), אתה עדיין נשאר חבוי.
נתיב מופת:
המפציץ החמקן
"איך אני עושה את זה, כל מה שצריך זה חרדל, חימר, כישרון, וחומר כימי כלשהו, עדיף מתפוצץ".
דרישות: הכישרון אלכימיה, גובלין.
גובלינים תמיד היו נפוצים בשימושם בתעלולים קטנים כמלכודות קטלניות, אתה החלטת לקחת את זה יותר רחוק, למה להשתמש רק בפצצת עשן, שאפשר לגרום לה להסריח, או אפילו להתפוצץ?, אולי במקום שתשפך על מישהו מים שהוא יפתח את הדלת, זה יהיה חומצה, או משהו שמתפוצץ?, למה רק להפיל אותו לבור, שאפשר גם להרעיל אותו, או אפילו לגרום לו להתפוצץ?
אתה עובד עם חומרים אלכימים כבר שנים, אתה שיננת נוסחאות רבות, והכנת עשרות דברים, לפעמים אפילו אלתרת דברים וזה הצליח מעולה, שימוש בפיצוצים וחומרים מסוכנים זה רגיל בשבילך, ובסוף כולם משתלמים כאשר אתה רואה את הקורבן של ה"תעלול", לעומת אחרים, גובלינים לוקחים אותך רציני מאוד, לא לכל אחד יש את הכישרון לפתח תעלולי ילדים קטנים, לנשקים עוצמתיים, ואתה פשוט נהנה מכל רגע.
מאפייני נתיב המופת המפציץ החמקן:
אילתור אלכימי(דרגה 11): פעם ביום, המפציץ החמקן מסוגל ליצור חפץ אלכימי אחד באילתור באמצעות מרכיבים זולים. הוא אינו משתמש ברכיבים החומריים של החפץ, אך עליו לגלגל ליצירת החפץ כרגיל. על דרגת החפץ להיות נמוכה ב-2 לפחות מדרגת הדמות.
הבנה אלכימית(דרגה 12): אתה מקבל 2+ לכל ההטלות להכנת חפצים אלכימים.
מומחה אלכימיה(דרגה 16): כאשר אתה מגלגל הטלה שקשורה לחפץ/יכולת בה מופיעה מילת המפתח "חפץ אלכימי"(בין אם זה ליצור אחד, או להשתמש באחד), אתה מגלגל פעמיים ולוקח את התוצאה הגבוהה יותר.
כוחות המפציץ החמקן:
פצצת דבק התקפת המפציץ החמקן 11
אתה זורק בקבוקון לבן מלא בדבק רותח וחומצי על הרגליים של אויבייך, הדבק מתקשה במהירות, מונע מאויבייך לרדוף אחרייך, או במקרה היותר נפוץ, לברוח ממך.
התקלות*חפץ אלכימי
פעולה רגילה פרץ 1 בטווח 10 משבצות
מטרה: כל יצור בפרץ
התקפה: זריזות או חוכמה נגד תגובה
פגיעה: 2ק10+מתאם זריזות או חוכמה נזק חומצה, והמטרה נטועה עד סוף תורך הבא.
מיוחד: שאתה מקבל את הכוח, תבחר חוכמה או זריזות כיכולת שאתה משתמש בה בשביל לקבוע את גלגול ההתקפה וגלגול הנזק.
פצצת עשן תכלית המפציץ החמקן דרגה 12
אתה זורק פצצה קטנה ושחורה על הרצפה, הפצצה מוציאה עשן במהירות מסתירה אותך למספיק זמן בשביל להתחבא.
התקלות*חפץ אלכימי
פעולה רגילה אישי
השפעה: אתה מגלגל גלגול התגנבות+2 נגד התפיסה של אויבייך, אם אתה מצליח אתה נסתר מהם.
פצצת סירחון התקפת המפציץ החמקן
אתה זורק מה שנראה ככדור ירוק ולא מזיק, אבל כאשר הוא פוגע במטרה, כמויות גדולות של גז עכור יוצא ממנו, אשר בתוכו יש מספר רב של רעלים, וגם יש לו ריח נורא
יומי*חפץ אלכימי
פעולה רגילה פרץ 2 בטווח 10 משבצות
מטרה: כל יצור בפרץ
התקפה: זריזות או חוכמה נגד קשיחות
פגיעה: 2ק10+ מתאם זריזות או חוכמה נזק רעל.
פיספוס: חצי נזק
השפעה: בפרץ נוצר אזור עד סוף ההתקלות, כל מי שמתחיל/עובר/מסיים בו את תורו, חוטף 5 נזק רעל, ומספק יתרון קרבי.
מיוחד: שאתה מקבל את הכוח, תבחר חוכמה או זריזות כיכולת שאתה משתמש בה בשביל לקבוע את גלגול ההתקפה וגלגול הנזק.
המשך יבוא.
תגובות, דעות, ביקורות, שבחים, וירידות למטה.
קרדיטים לעוג, שעזר לי.
גובלין
תכונות: 2+ לזריזות, 2+ לכריזמה או 2+ לחוכמה.
גובה: 8 3˝ – 4 3˝
משקל: 40–55 lb.
גודל: קטן.
תזוזה: 6 משבצות.
ראייה: אור מועט.
שפות: מדוברת, גובלינית.
מיומנויות: 2+ פשיעה, 2+ התגנבות
התגנבות קבוצתית: אתה נותן לכל בן ברית לא גובלין במרחק 5 משבצות ממך 1+ להתגנבות.
הכשרה גובלינית בנשק: אתה מקבל הכשרה בחנית, וחנית ארוכה.
טקטיקה גובלינית: אתה מקבל את הכוח לפי רצון, "טקטיקה גובלינית".
טקטיקה גובלינית* כוח גזע
אתה חומק ממכותיו של יריבך ובערמומיות חומק ממנו.
כוח התקלות
הפרעה מיידית* אישי
תנאי: מפספסים אותך עם התקפת קפא"פ.
השפעה: אתה פוסע את המהירות שלך.
מירב השבטים הגובליניים הם רעים מטבעם, אבל יש שבטים שבהם קיימים גובלינים ניטרליים, ולפעמים ניתן גם למצוא שבט שפועל למען הטוב, גובלינים טובים מאוד בכל הקשור לעבודת צוות, ולמרות אופיהם הפחדני, אם רכשת את אמונו של גובלין, הוא לא ינטוש אותך אלא אם אין לו ברירה, וגם זה רק אחריי זמן רב, למרות שגובלינים נאמנים מאוד, זה לא אומר שהם ייתנו אמון בקלות, ואתה צריך להציל את חייו בשביל שיהיה לו אמון בך.
הגובלינים הם יצורים קטנים, בערך בגודלו של ננס, צבע עורם ירוק עד חום(צהוב, כתום, אדום, ואפילו כחול), ועיניהם תמיד בצבע צהוב, יש להם ידיים רגילות, ורגליים שמזכירות במעט טפרים, לרובם יש יבלות באזור הרגליים, השיניים שלהם חדות, אפיהם עולים לכיוון מעלה, ואוזניהם כשל אלף, שיערם שחור, ולפעמים ניתן למצוא גובלין עם שיער פנים, הם זריזים מאוד, ולשונם חלקלקה, רוב הגובלינים אינם שריריים, אבל לפעמים ניתן למצוא יוצאי דופן, גובלינים מגיעים לבגרות בגיל 5, וגובלין ממוצע מגיע עד גיל 30, אבל למרות החיים הקצרים, ההתרבות המהירה מפצה על כך.
שבטים(הדברים הבאים הם רק הצעה, ואינם חובה, וניתן לשנותם או להוסיף להם, לשבטים אין שמות, וניתן להמציא את השמות לבד):
1. שבט אשר עוסק בעיקר בצייד, בגיל ההתבגרות של כל גובלין, הם שולחים אותו לשבוע הישרדות ביער, משם הוא צריך לחזור אם הגולגולת של חיה פראית(זה אומר שחיות קטנות לא נחשבות) שהוא הרג, אם הוא חוזר בלי, הוא מגורש(כן, הם מאוד מחמירים), אם הוא חוזר, בדרך כלל מייצרים מהגולגולת קסדה לגובלין עצמו.
2. שבט אשר גר בעיקר ליד אגמים ונהרות, הוא מתמחה בדייג, למרות שהשבט נראה תמים לחלוטין מבחוץ, הוא בעצם מעביד יצורים אחרים בסתר, והשבט עצמו הוא כניסה למנהרות תת-קרקעיות ענקיות, ולשם רק הגובלינים שנמצאו מתאימים כדי להיות שותפים בסוד נכנסים, מעבידים את מי שנמצא שם.
3. שבט סודי אשר חי באזור עם מספר רב של בהמות, והוא פיתח איתם ועם שאר הטבע סוג של קשרי ידידות, המטרה העיקרית של השבט, היא לשרוד, ולכן הם החביאו את השבט, המטרה השנייה היא לשמור על הטבע, מכיוון שהוא לא פוגע בהם, ולכן הם לא פוגעים בו, המטרה השלישית היא להישאר בשלום, כך שאם מישהו כן מוצא את השבט שלהם, הם מנסים לדבר איתו, לשכנע אותו שהם לא הולכים לעולל כל רע לאף אחד.
4. שבט של מאמינים, אשר אימץ לתוכו את כל האלים, רעים, נייטרלים או טובים, השבט ביצע הפרדה בין היריבויות האלוהיות, ככה שיש צ'יף שלא מאמין באף אל, ויש לו יועצים, כל אחד הוא המנהיג של מקדש אחר, המשמר שם חזק מאוד, והוא בנוי רק מניטרליים, כדי שיהיה אפשר למנוע פשעים עקב יריבות בין האלים, השבט חי בשלום עם שאר העולם, והוא נותן מקלט למטיילים.
5. שבט של גובלינים אשר שועבד פעם על ידי הדרו, השבט עצמו מצומצם יחסית לשבטים אחרים, מכיוון שבבריחה מהדרו, הם איבדו הרבה, הוא מתנגד לשעבוד ולולת', הוא מתעב את הדרו, והוא נמצא במלחמה תמידית נגדם, השבט התחבר אל האלפים והאלדריני, מכיוון שהם אויביהם של הדרו, ואיתם הוא חי בשלום, והם עוזרים אחד לשני נגד הדרו.
אם למישהו יש רעיון לעוד שבט, הוא יתקבל בברכה.
פעם, שהשבטים הגובלונואידים ניהלו אימפריה, הגובלינים שימשו בעיקר כסיירים ומרגלים, בגלל מספרם הרב, הם שימשו ככוח עבודה גדול, ודרך טובה במיוחד לאייש הרבה מקומות בו זמנית, בקרבות גדולים, הם שימשו ככוח המרכזי בצבא, מה שגרם לכך שהם איבדו הכי הרבה כוחות, למרות זאת שהם החזירו את רוב האבדות בעזרת התרבותם המהירה, הגובלינים התחילו לחשוש, ולכן אימצו את החנית, מכיוון שהיא נתנה להם את היכולת לדקור יריב, מבלי להתקרב לטווח חרבו, מה שהקטין את האבדות שלהם, והרגיל אותם לשימוש בחנית כנשקם המסורתי, למרות היתרון, הדבר גם גרם להם לחשוש יותר מכך שהיריב יתקרב אליהם, דבר אשר גרם להם לפתח פחד, עקב כך, כאשר הגובלינים מגיעים למצב שהם מעט מדי לעומת יריבם, הם בורחים, אבל קשה מאוד להגיע למצב הזה, והגובלינים יודעים את זה בעצמם, והם לא יוותרו על יתרונם בקלות.
האימפריה הגובלינית נפלה לבסוף, ברית שיוסדה על ידי האלפים והאלדרינים, יחד עם בני האדם והגמדים, תקפה את האימפריה, וגרמה לכך שתיפול, מאז, הגובלונואידים אימצו שנאה קלה לאלפים ואלדרינים, לא משהו רציני במיוחד, אבל אם אלף או אלדרין ינסו לרכוש את נאמנותו של גובלין, הם יצטרכו להציל את חייו, ויותר מפעם אחת.
דוגמה לגובלינים הרפתקנים:
מייק הוא לוחם גובלין, הוא נולד לשבט גובליני רשע ותככני שגר בהריסות של עיר עתיקה, מגיל קטן הוא הראה סימנים של נחמדות, דבר שלא היה מקובל בשבט, והם הענישו אותו כל פעם שהיה נחמד לגובלין אחר, בסופו של דבר, הם הבינו שהוא לא יפסיק, אז הם החליטו לסיים את חייו במה שתראה כמו תאונה, כאשר הם יצאו לבזוז, הם שמו אותו בשורות הראשונות, כדי שהוא יספוג את רוב הנזק, אבל כל העונשים שהם נתנו לו, פיתחו אצל מייק סיבולת, ובעזרת זה, הוא שרד את הבזיזות, לאט לאט, הוא גם השתפר בלחימה, ובניגוד לסגנון הלחימה הגובליני, הוא נלחם הוגן, הדבר לא מצא חן בעיני הצ'יף, והוא החליט שהגיע הזמן להפסיק את התחבולות, והוא גירש את מייק מהשבט, מייק היום מטייל בעולם, עושה מעשים טובים כל פעם שיש לו הזדמנות.
פוק הוא שאמן גובלין, הוא נולד לשבט שחי באזור שקט, וניסה רק לשרוד, פעם הוא היה מתמחה של השאמן השבטי, ששלח אותו למשימות בכדי לרצות את רוחות הטבע, פעם אחת, שחזר ממשימה, הוא גילה ששבטו הושמד כליל, ולפי מה שנראה, הייתה זו קבוצת הרפתקנים מרושעת, אשר חיסלה את השבט בחיפוש אחר אוצר, פוק, מחפש חיים חדשים, החליט להיות הרפתקן, אבל בשונה מאלה שתקפו את כפרו, הוא יעשה משימות רק אם תהיה לו סיבה טובה לכך, והוא יילחם בכל קבוצת הרפתקנים מרושעת שהוא יימצא בדרכו.
פליק הוא נוכל גובלין, הוא נולד לשבט שגר בביוב של עיר נמל, והיה בו שני פרטים מיוחדים, הראשון, היה לו שפם, שהיה דבר די נדיר בשבט הזה, הפרט השני היה האומץ שלו, ואף גובלין אחר לא השתווה לו באומצו, אחריי כמה שנים שבהם הוא הציק לאנשיי העיר בעזרת תעלולים קטנים, ומרדפים מה"קורבנות", הוא החליט לעזוב את העיר, מכיוון שהמרדפים והתעלולים כבר לא עניינו אותו כמו פעם, והוא התחיל לטייל בעולם, לוקח משימות מכל הבא ליד, ומחפש הרפתקאות בכל עבר, בסופו של דבר הוא הצטרף לקבוצת הרפתקנים, ועבר יחד איתם כמה מבוכים ומשימות, והרפתקאות מעניינות, ואפילו נקשר אליהם, עכשיו, הוא ממשיך לטייל איתם, מבצע משימות ומחסל מפלצות, ובמקרים שבהם משעמם, הוא חוזר לתעלולים של פעם, ומותח קצת את חבריי הקבוצה, נהנה מצחוק טוב יחד עם השאר.
כישורונות:
נשק מסורתי(דרישות: גובלין, הכשרה גובלינית בנשק):
נשקם המסורתי של הגובלינים זה עשרות שנים, הורגלת בשימוש בנשק זה כבר מגיל קטן, ואתה מותאם להשתמש בה, לא משנה מה גודלה.
אתה ראשי להשתמש בחנית קצרה וארוכה כנשק דו-ידני, ללא התחשבות בהיותך קטן.
עבודת צוות משובחת[גובלין]
הגובלינים ידועים ביכולתם לשתף פעולה, שנים של שימוש בטקטיקות קבוצתיות עזרה להם לפתח יעילות רבה בכל הקשור לעבודת צוות.
דרישות: גובלין.
כאשר אתה מאגף יריב עם בן בריתך, אתה והוא/הם מקבלים 3+ להתקפות נגדו, במקום ה2+ מהיתרון הקרבי על המטרה המאוגפת.
טקטיקה גובלינית משופרת[גובלין]
אתה למדת את הטקטיקה הגובלינית הרבה מאוד זמן, ומצאת דרכים לשפר אותה, בזמן שאתה מערים על יריב אחד בשביל להגיע למקום מבטחים, אתה מסיח את דעת שאר האויבים, בכדי לעזור לחברייך להתחמק מהם.
דרישות: גובלין, הכוח "טקטיקה גובלינית".
כאשר אתה מפעיל את הכוח "טקטיקה גובלינית", שני בני ברית שבטווח הראייה שלך יכולים לפסוע משבצת אחת כפעולה חופשית.
יצר הישרדות[גובלין, תקופת המופת]
אחריי שנים של שרידה נגד חיות אכזריות בטבע, או מרדפים ברחבי השוק האזורי, אתה פיתחת יצר הישרדות, ברגע שאתה רואה שאתה פצוע קשה, אתה נכנס לעמדה טובה יותר, מתגונן עד שהסכנה חולפת.
דרישות: גובלין, חוכמה 15
כאשר אתה נעשה מדמם, אתה מקבל 3+ לכל ההגנות עד תחילת תורך הבא.
חיים בשפל[גובלין]
בשנים שבהם חיית בסודיות ופחד, בהם פחדת שיקרה לך כל רע, אתה למדת איפה נמצאת כל סמטה, או פתח ביוב, או איפה נמצאת כל מערה ריקה, עץ חלול, או כל מקום אחר שיכול לשמש כמסתור, אתה גם למדת לשקר ולאיים על כל יצור שיימצא אותך, מכיוון שלהסתתר זה לא מספיק, צריך גם לדעת להבריח את מי שמוצא אותך.
דרישות: גובלין.
אתה מקבל 2+ לטבע ולאיום, או 2+ לחוכמת רחוב ולתרמית(אתה בוחר איזה אחד אתה מקבל), ניתן לקחת את הכישרון פעמיים בשביל לקבל את שני הבונוסים.
צלף[גובלין]
אתה אומן הסתתרות, אתה משתמש בשילוב של גוון עורך ובגדים בצבעים שונים כדי להסתתר בסביבה יותר טוב, וגם כאשר פספסת, אתה לא חושף את מיקומך.
דרישות: גובלין.
אם פספסת במתקפת טווח כאשר אתה חבוי(כתוצאה מהתגנבות, או כל אפקט דומה), אתה עדיין נשאר חבוי.
נתיב מופת:
המפציץ החמקן
"איך אני עושה את זה, כל מה שצריך זה חרדל, חימר, כישרון, וחומר כימי כלשהו, עדיף מתפוצץ".
דרישות: הכישרון אלכימיה, גובלין.
גובלינים תמיד היו נפוצים בשימושם בתעלולים קטנים כמלכודות קטלניות, אתה החלטת לקחת את זה יותר רחוק, למה להשתמש רק בפצצת עשן, שאפשר לגרום לה להסריח, או אפילו להתפוצץ?, אולי במקום שתשפך על מישהו מים שהוא יפתח את הדלת, זה יהיה חומצה, או משהו שמתפוצץ?, למה רק להפיל אותו לבור, שאפשר גם להרעיל אותו, או אפילו לגרום לו להתפוצץ?
אתה עובד עם חומרים אלכימים כבר שנים, אתה שיננת נוסחאות רבות, והכנת עשרות דברים, לפעמים אפילו אלתרת דברים וזה הצליח מעולה, שימוש בפיצוצים וחומרים מסוכנים זה רגיל בשבילך, ובסוף כולם משתלמים כאשר אתה רואה את הקורבן של ה"תעלול", לעומת אחרים, גובלינים לוקחים אותך רציני מאוד, לא לכל אחד יש את הכישרון לפתח תעלולי ילדים קטנים, לנשקים עוצמתיים, ואתה פשוט נהנה מכל רגע.
מאפייני נתיב המופת המפציץ החמקן:
אילתור אלכימי(דרגה 11): פעם ביום, המפציץ החמקן מסוגל ליצור חפץ אלכימי אחד באילתור באמצעות מרכיבים זולים. הוא אינו משתמש ברכיבים החומריים של החפץ, אך עליו לגלגל ליצירת החפץ כרגיל. על דרגת החפץ להיות נמוכה ב-2 לפחות מדרגת הדמות.
הבנה אלכימית(דרגה 12): אתה מקבל 2+ לכל ההטלות להכנת חפצים אלכימים.
מומחה אלכימיה(דרגה 16): כאשר אתה מגלגל הטלה שקשורה לחפץ/יכולת בה מופיעה מילת המפתח "חפץ אלכימי"(בין אם זה ליצור אחד, או להשתמש באחד), אתה מגלגל פעמיים ולוקח את התוצאה הגבוהה יותר.
כוחות המפציץ החמקן:
פצצת דבק התקפת המפציץ החמקן 11
אתה זורק בקבוקון לבן מלא בדבק רותח וחומצי על הרגליים של אויבייך, הדבק מתקשה במהירות, מונע מאויבייך לרדוף אחרייך, או במקרה היותר נפוץ, לברוח ממך.
התקלות*חפץ אלכימי
פעולה רגילה פרץ 1 בטווח 10 משבצות
מטרה: כל יצור בפרץ
התקפה: זריזות או חוכמה נגד תגובה
פגיעה: 2ק10+מתאם זריזות או חוכמה נזק חומצה, והמטרה נטועה עד סוף תורך הבא.
מיוחד: שאתה מקבל את הכוח, תבחר חוכמה או זריזות כיכולת שאתה משתמש בה בשביל לקבוע את גלגול ההתקפה וגלגול הנזק.
פצצת עשן תכלית המפציץ החמקן דרגה 12
אתה זורק פצצה קטנה ושחורה על הרצפה, הפצצה מוציאה עשן במהירות מסתירה אותך למספיק זמן בשביל להתחבא.
התקלות*חפץ אלכימי
פעולה רגילה אישי
השפעה: אתה מגלגל גלגול התגנבות+2 נגד התפיסה של אויבייך, אם אתה מצליח אתה נסתר מהם.
פצצת סירחון התקפת המפציץ החמקן
אתה זורק מה שנראה ככדור ירוק ולא מזיק, אבל כאשר הוא פוגע במטרה, כמויות גדולות של גז עכור יוצא ממנו, אשר בתוכו יש מספר רב של רעלים, וגם יש לו ריח נורא
יומי*חפץ אלכימי
פעולה רגילה פרץ 2 בטווח 10 משבצות
מטרה: כל יצור בפרץ
התקפה: זריזות או חוכמה נגד קשיחות
פגיעה: 2ק10+ מתאם זריזות או חוכמה נזק רעל.
פיספוס: חצי נזק
השפעה: בפרץ נוצר אזור עד סוף ההתקלות, כל מי שמתחיל/עובר/מסיים בו את תורו, חוטף 5 נזק רעל, ומספק יתרון קרבי.
מיוחד: שאתה מקבל את הכוח, תבחר חוכמה או זריזות כיכולת שאתה משתמש בה בשביל לקבוע את גלגול ההתקפה וגלגול הנזק.
המשך יבוא.
תגובות, דעות, ביקורות, שבחים, וירידות למטה.
קרדיטים לעוג, שעזר לי.