• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 4 שלדי הדם- מפלצות חדשות למו"ד 4

edward-loew.gif


שלדי הדם הם שלדיהם של משרתיו של אורקוס, או של מזמני שדים, שממשיכים לשרת אותם אחרי המוות.
עבדתי על המפלצות האלו כמה חודשים, ואני מקווה שהם מספיק טובים, אבל אם יש בעיות, אני מבקש שתאמרו מה הן, כדי שאוכל לתקן. ישנו עוד שלד דם אחד, שאני עובד עליו, אבל קודם אני רוצה לראות מה טעון שיפור במה שהכנתי עד עכשיו. שלדי הדם נלחמים לרוב יחד עם כוהנים של אורקוס ויחד עם שדים או מטילי לחשים מרושעים.


שלדי דם


שלדי הדם הם שלדים של דמויי אדם מרושעים שעבדו את נסיכי השדים. האופל שהשתרש בדמויי אדם אלו נגע בשלדיהם והפך אותם לאדומים. אחרי מותם השלדים צריכים לקבל את ברכת נסיך השדים שתשנה את השלד ותיתן את הכוחות המיוחדים שלו.

שלד דם מיידה עצמות

השלד האדום נראה גדול יותר מהרגיל, אתם מבחינים שזה בגלל שיש לו יותר מדי עצמות, הוא תולש אחת מעצמותיו הרבות וזורק אותה לעבריכם

שלד דם מיידה עצמות ארטילירה דרגה 2
דמוי אדם מונפש בינוני (אל-מת) 125 נק"ן
יוזמה 4+ חושים תפיסה 2+; ראיית אור- מועט
נק"פ; 27 מדמם 13 (ראה דם הצייד)
דרג"ש; 14 קשיחות 15, רצון 14 , תגובה 15,
חסינות מחלה, רעל עמידות מוות 5 רגישות קורן 5
מהירות 7

אגרוף שלדי (רגילה; לפי רצון)
+6 נגד דרג"ש; פגיעה: 1ק6+ 3 נזק

יידוי עצם (רגילה; לפי רצון) • מוות
טווח 10; +6 נגד תגובה; פגיעה: 2ק6+ 3 נזק מוות

כידון צלע (רגילה; רענון 5,6) • מוות
טווח 5, כל אויב בטווח; +8 נגד דרג"ש; פגיעה: 2ק10+ 3 נזק מוות

דם הצייד (כאשר מדמם לראשונה בהיתקלות זו)
מיידה העצמות זוכה בתוסף +1 לכל גלגול התקפה שמבצע, עד שמפסיק לדמם.

נטייה רוע שפות שאול, שפה נוספת לבחירה
מיומנויות אקרובטיקה +8, היסטוריה +4
כוח 10 (0-+) זרז 17 (3+) חכמ 13 (1+)
חוסן 15 (2+) תבנ 9 (1-) כרז 5 (3-)


שלד הדם מיידה העצמות היה בחייו צייד שסגד לשטנים ובמותו קיבל מהם את הכוח להמשיך לצוד את אויבי השדים. מיידה העצמות אוסף את עצמות אויביו ומחבר אותן לגופו לשעת הצורך, בשעת הצורך הוא זורק אותן על אויביו.

טקטיקה: שלד הדם מיידה העצמות תוקף מייד ב-יידוי עצם כל הזמן. אם אחת הדמויות קרובה מדי הוא משתמש ב-כידון צלע ויסוג לאחור.




שלד דם מתנקש

מתוך הצללים יוצא שלד אדום כדם, במקום כפות ידיו יש לו עצמות חדות בעל פרקים, כאשר הוא מסתכל עליכם אתם רואים רק מוות- מוות ומטרתו

שלד דם מתנקש אורב דרגה 2
דמוי אדם מונפש בינוני (אל-מת) 125 נק"ן
יוזמה 8+ חושים תפיסה 14+; ראיית חושך
נק"פ 28; מדמם 14 (ראה דם המחסל)
דרג"ש 16; קשיחות 14, רצון 17, תגובה 16
חסינות מחלה, רעל עמידות מוות 5 רגישות קורן 5
מהירות 6

עצם חודרנית (רגילה; לפי רצון)
6+ נגד דרג"ש; פגיעה: 2ק6+ 3 נזק (3ק6+ 3 נזק אם השלד תוקף ממסתור)

דם המחסל (כאשר מדמם לראשונה בהיתקלות זו)
המתנקש זוכה בתוסף +1 לכל גלגול נזק עד שמפסיק לדמם.

התמוססות (פעולת תנועה, רענון 5,6)
המתנקש זוכה בהסתרה מלאה עד לסוף תורו הבא, ופוסע 6 משבצות.

נטייה רוע שפות שאול, ושפה נוספת
מיומנויות התגנבות +9, היסטוריה +5
כוח 16 (4+) זרז 17 (4+) חכמ 14 (3+)
חוסן 10 (1+) תבנ 6 (-1) כרז 8 (0-+)

שלד הדם המתנקש היה בחייו רוצח שכיר שסגד לשטנים ובמותו קיבל מהם את הכוח להמשיך לרצוח ולהרוג את אויבי השדים. המתנקש שותה את דם קורבנותיו אחרי מותם וכך מסמל את ניצחונו.

טקטיקה: שלד הדם המתנקש מתחיל את הקרב בהתגנבות ומחכה עד שאחת הדמויות לידו, אז הוא יוצא ממחבואו ומשתמש ב-דקירת עצם, כל פעם שכוח זה מתרענן הוא משתמש בו שוב. אם הוא לא יכול להשתמש בכוח זה הוא יתקוף ב-עצם חודרנית וינסה להשיג יתרון קרבי נגד אויביו. הוא ינסה להסתתר כל פעם שיצליח, ויפתיע את הדמויות.


שלד דם כשוף

שלד אדום לבוש גלימה, יוצא מן הכוכב המחומש אשר על הרצפה

שלד דם כשוף רכז דרגה 3
דמוי אדם מונפש בינוני (אל-מת) 150 נק"ן
יוזמה 4+ חושים תפיסה 3+; ראיית אור-מועט
נק"פ; 41 מדמם 20 (ראה דם מאגי ו כישוף דם )
דרג"ש 15; קשיחות 15, רצון 16, תגובה 16
חסינות מחלה, רעל עמידות מוות 5, רגישות קורן 5
מהירות 6

אגרוף שלדי ( רגילה; לפי רצון)
+6 נגד דרג"ש; פגיעה: 1ק6+ 3 נזק

קליע דמים (רגילה; לפי רצון) • מוות
טווח 10; 10+ נגד תגובה; פגיעה: 1ק10+ 3 נזק מוות, והמטרה הלומה עד סוף תורך הבא.

התפרצות העבר (רגילה; המתרענן כאשר מדמם) • מוות
אזור פרץ 2 בטווח 5, כל אויב בפרץ 6+ נגד קשיחות;
פגיעה: 2ק6+ 3 נזק מוות, והמטרה מרוסנת (הצלה לסיום), כאשר ידי שלד יוצאות מהרצפה ואוחזות בה.

דם מאגי (כאשר מדמם לראשונה בהיתקלות)
שלד הדם הכשוף זוכה בתוסף +1 לכל התקפת טווח שהוא מבצע עד שאינו מדמם.

נטייה רוע שפות שאול, קדמונית, ושפה נוספת
מיומנויות מאגיה 9+, היסטוריה 9+
כוח 14(3+) זרז 12 (2+) חכמ 14 (3+)
חוסן9 (0-+) תבנ 17 (4+) כרז 8 (-0+)
ציוד: גלימות (שריון בד)

שלד דם כשוף הם מטילי לחשים חלשים, ששירתו את השדים, ובתמורה לשירותו, השדים נתנו לו חלק מנשמתו חזרה, וחלק מעוצמתו המאגית.

טקטיקה: שלד הדם הכשוף משתמש ב-התפרצות העבר כאשר הדמויות צפופות,
וב כישוף דם מיד אחר-כך. הוא שב ומשתמש ב-כישוף דם כשהוא מדמם, אך משאר הזמן נלחם בעזרת קליע דמים אם אחת הדמויות סמוכה אליו, הוא תוקף ב אגרוף שלדי ומנסה להימלט.



שלד דם כשף כאוס

השלד האדום נראה כמעט חי, על גולגולתו חרוט כוכב מחומש, ועיניו שחורות כמו הלילה בצל-מוות. הוא מביט בכם, ומבטו רומז על כוח עצום, אנרגיה כאוטית שרק רוצה להשתחרר.

שלד דם כשף כאוס רכז עלית (מנהיג) דרגה 5
דמוי אדם מונפש בינוני (אל-מת) 400 נק"ן
יוזמה 2+ חושים תפיסה 3+; ראיית חושך
נק"פ 122; מדמם 61 (ראה דמו של אדון הכשפים(
דרג"ש 19; קשיחות 15, רצון 21, תגובה 17,
חסינות מחלה, רעל עמידות מוות 10 רגישות קורן 5
זריקות הצלה +2 נקודות פעולה 1
מהירות 6

להב דם (רגילה; לפי רצון) • מוות
10+ נגד דרג"ש; פגיעה: 2ק6+ 4 נזק מוות, ונזק מוות מתמשך 5 (הצלה לסיום)

קליע כאוס (רגילה; לפי רצון) • מוות
שתי התקפות נגד מטרות שונות, טווח 10; 8+ נגד תגובה; פגיעה: 2ק8+ 4 נזק מוות, והמטרה הלומה (עד סוף תורו הבא של כשף הכאוס).

נקמת הדם (תגובה מיידית; כאשר בן ברית יורד ל-0 נק"פ) • מוות
אזור פרץ 1 במשבצת בו נהרג בן הברית, כל אויב בפרץ; 8+ נגד תגובה; פגיעה: 1ק4 נזק מוות.

פרץ זיכרונות (רגילה; התקלות) • תודעה
אזור פרץ 3 בטווח 7 כל יצור בטווח; 6+ נגד קשיחות; פגיעה: 3ק8+ 4 נזק תודעה, והמטרה הלומה (הצלה לסיום), כאשר כל זיכרונותיה הגרועים ביותר מתפרצים לפני השטח של מוחה.

דמו של אדון הכשפים ),תגובה מיידית, כאשר מדמם לראשונה)
כשף הכאוס וכל בני בריתו זוכים בתוסף +2 לגלגול התקפה עד שכשף הכאוס מפסיק לדמם.

נטייה תוהו- רשע שפות שאול, מרום, שפה נוספת
מיומנויות מאגיה 12+, היסטוריה 12+, תובנה 11+, איום 9+
כוח 13 (3+) זרז 16 (5+) חכמ 18 (6+)
חוסן 13 (3+) תבנ 20 (7+) כרז 14 (4+)
ציוד גלימה (שריון בד), להב דם (חרב ארוכה), תליון רובי בשווי 100 מ"ז



כשף הכאוס הוא סוג חזק יותר של כשף דם, זהו אחד ממשרתיהם המסורים ביותר של השדים או של תריזדון. הכשף קיבל עוצמה הנובעת ישירות מ"לב השאול"- רסיס האופל של תריזדון, וחרב ארוכה מתנה מהשדים. שלד הדם היה בחייו מטיל לחשים מרושע, לרוב מכשף ברית שטנית (או ברית אורקוס)

טקטיקה: כשף הכאוס מחכה עד שאויביו צפופים, ומשתמש ב-פרץ זיכרונות , במקרה אחר הכשף ישתמש ב-קליע כאוס , וכאשר הוא סמוך לאויב, הוא יתקוף בעזרת להב הדם.



אודות שלדי הדם: בדיקת דת מוצלחת עשויה לחשוף את המידע הבא:

ד"ק 15 שלדי הדם הם משרתיהם האל-מתים של שדים רבים, וביניהם נסיך השדים אורקוס.
ד"ק 20 לשלדי הדם יש יכולות מיוחדות כאשר הם מדממים, על כן קשה לחסלם.
ד"ק 25 שלדי הדם רגישים לאור חזק, חסינים למחלה ולרעל, ועמידים בפני אנרגיית מוות.
 
דבר ראשון כל הכבוד, נראה מושקע.
עכשיו, על הקראנץק עברתי מהר כי אין לי מספיק זמן עכשיו והוא נראה טוב, אבל חסר הרבה פלאף. תוסיף, תהפוך אותם למעניינים יותר. תכלס מה שחשוב שמפלצות זה הפלאף.
יש רעיון, יש נתונים, תפתח את הפלאף.
 
לא רואה מה צריך לפתח מבחינת פלאפ. זה נראה לי די ברור - אם אתה חבר-כת שסוגד לשדים, אתה עלול להפוך לשלד דם אחרי שאתה מת. בעצם, נראה לי שהפלאפ אולי מפותח מדיי - הרי שלדים נוטים לקום לחיים באופן ספונטני מכל מני סיבות וסגידה לשדים היא רק אחת מהן. במה שלד דם כשוף שונה משלד בוער (ממגדיר המפלצות)? שניהם שלדים שזורקים כדורי אנרגיה... ההבדל הבולט היחיד הוא שלשלד הדם יש ערך תבונה, מה שמעלה את השאלה האם הוא שומר על אופיו הקודם (כמו ליץ' או ערפד) או שמא הוא מונע בידי סוג חדש של תבונה זדונית (כמו גועל או רפא)?

הערה מכאנית כללית: יכולת דם הצייד היא לא תגובה מיידית, אלא פשוט "כאשר מדמם". הרי השלד לא צריך לנקוט בפעולה כלשהי בכדי להנות מכוח זה.

הערה מכאנית כללית נוספת: מגדיר המפלצות השני וספרים שבאו אחריו משתמשים בגודל נזק מעט יותר מרשים מזה המוצג במש"מ. כלומר ארטילריה בדרגה 2 גורם בדרך כלל 2ק3+6 בהתקפות טווח ולא 1ק3+10. עוד מעט נגיע לזה.

הערה מכאנית כללית אחרונה: למה ראיית אור מועט דווקא?


שלד דם מיידה עצמות: שלד שמחבר לעצמו עוד עצמות וזורק - אחלה רעיון. ההגנות שלו קצת גבוהות לארטילריה ואני גם די בטוח שהתכוונת לתפיסה 2+ ולא 13+. יוזמה צריכה להיות 4+. את הכוח כידון צלע אפשר לדעתי להעיף ולהגדיל את יידוי עצם ל-2ק3+6. למה דווקא נזק מוות? הרי מדובר על עצמות חדות שננעצות בקרבן ולא על אנרגיה מזיקה.
בשורת הפלאפ יש לך בלבול בין שדים לשטנים - לא אותו סוג יצורים.

שלד דם מתנקש: לאורבים יש יוזמה גבוהה במיוחד. 8+ נראה מתאים. ההגנות שלו נורא גבוהות יחסית לאורב. תפיסה: בטח התכוונת 3+ או 4+ ולא 14+. הבעיה העיקרית של היצור הוא שהוא לא מתנהג בכלל כמו אורב אלא יותר כמו חייל (תוקף בקפא"פ, הגנות גבוהות, מחליש). מפלצת אורב צריכות להפתיע את השחקנים שוב ושוב. יש לשלד הזה תוספי התקפה מוגזמים לגמרי (הוא פוגע אם אם יוצא לו 5-6 בקוביה...) ושוב למה נזק מוות? הרי הוא משפד עם עצמות...

שלד דם כשוף: שוב שכחת לתת לו תוסף יוזמה, שוב הגנות מוגזמות ושוב נראה לי שיש לך טעות בתפיסה שלו.
המפלצת הזו לא מתנהגת כמו רכז אלא יותר כמו ארטילריה. אני מציע להוריד את כישוף הדם ולהוסיף לקליע הדמים איזו השפעה קטנה. התפרצות העבר מתרענן כאשר השלד מדמם לראשונה בהתקלות, אבל תשנה את הנזק ל-2ק6 ובנוסף בפגיעה המטרה מואטת ומעניקה יתרון רבי בשעה שזרועות שלדים יוצאות מהרצפה ואוחזות בה. זה מרגיש יותר כמו רכז וגם נשמע יותר מעניין. אם יש לך רעיון טוב יותר בסגנון, בבקשה - אבל סתם הרבה נזק זה פשוט לא רכז.
שוב, למפלצת הזו יש תוספי התקפה ממש מוגזמים.

שלד דם כשף כאוס: שכחת לתת לו סוג, מוצא, גודל, מילות מפתח ותוסף תפיסה. קליע כאוס: הוסף "עד תחילת תורו הבא של כשף הכאוס". נקמת הדם: מגניב. אני מציע להעיף את "פרץ זכרונות" ולחזק במקום את נקמת הדם.
 
נאורביאן-

1. ערכתי את הרוב. הוספתי גם את מילת המפתח "מונפש", ובנוגע לתבונה, השדים אפשרו להם להמשיך לשרת אותם אחרי המוות, אבל כיוון שהם כבר שירתו אותם היטב, השאירו להם את התבונה שלהם, ששירתה אותם רבות.

2. ההבדל בין שלד בוער לשלד דם כשוף הוא ששלד הדם מקורב יותר לשאול, ומשרת את השדים או את כוהניהם, בעוד ששלד בוער נוצר באופן טבעי (יחסית לאל-מת).

3. בנוגע לראייה- כי ראיית חושך נראית לי קצת מוגזמת, וראייה רגילה לא מתאימה לשלדים, מכאן נותרה רק ראיית אור-מועט.
 
שלד דם מיידה עצמות: באמת יש צורך גם ביידוי עצם וגם בכידון צלע?

שלד דם מתנקש: זה עדיין לא מרגיש לי כמו אורב. אורב צריך איזו יכולת "סידרתי אותך!" כמו העלמות, שיגור, הזחה או להסיר את עצמו מהקרב ולחזור כשנוח לו. אופציה אחרת היא להפוך אותו למתגושש ואז הוא צריך איזו יכולת פסיעה. בכל אופן נראה לי שאפשר פשוט לוותר על "דקירת עצם" לטובת התקפת פתע.

שלד דם כשוף: המטרה הלומה\מרוסנת - לכמה זמן?

שלד דם כשף כאוס: עדיין אין לו תפיסה. קליע כאוס - המטרה הלומה לכמה זמן?
 
נקסטורל אמר/ה:
1. כן, זה חלק מהרעיון, הוא יכול לא רק לזרוק עצם רגילה, אלא אפילו צלע!
2. הוספתי את הכוח "התמוססות"
3+4. תיקנתי
1. אבל אתה יכול לתאר את "יידוי עצם" כעצם זרוע, צלע או אפילו גולגולת. אפשר פשוט לשנות את השם ל"כידון עצם" או משהו כזה. כרגע יש לשלד שתי התקפות לפי רצון שעושות בדיוק אותו הדבר. הן נבדלות זו מזו רק בטווח ובהגנה שהן תוקפות. השלד הוא מפלצת, לא דמות שחקן. הוא לא באמת צריך כל כך הרבה אפשרויות עד לרמה של לבחור אם לתקוף את הדרג"ש או את התגובה של הדמויות: בשביל זה יש לו חברים שיודעים לתקוף הגנות אחרות.

2. התמוססות - אחלה כוח. בדיוק מה שאורב צריך! בתיאור הכוח אתה יכול פשוט לרשום שהוא פוסע 6 משבצות. אני עדיין חושב שאפשר להעיף את דקירת עצם ולקבוע שהתקפת העצם החודרנית מסבה נניח 1ק3+8 נזק ועוד 1ק8 נגד מטרה שמעניקה יתרון קרבי. עכשיו כשהוא יכול לזכות בהסתרה מלאה ולמעשה להסתתר מתי שנוח לו, לא צריכה להיות לשלד בעיה להשיג יתרון קרבי.

שלד דם כשוף - נראה אחלה. לדעתי הוא מוכן לגמרי.

שלד דם כשף כאוס - קליע כאוס: הלום זה מצב מאוד קשה. אולי כדאי לעשות "הלום עד סוף תורו הבא של כשף הכאוס" ולהגדיל קצת את הנזק. משום שהוא רכז עילית, אפשר אולי לקבוע שכשף הכאוס תוקף בעצם שתי מטרות (יורה שני קליעי כאוס של 1ק10 והלם לתור אחד - אבל כל קליע חייב להיות נגד מטרה אחרת והמטרות חייבות להיות במרחק של עד 3 משבצות זו מזו).
פרץ זכרונות - איך אתה מדמיין את היכולת הזו פועלת? לפי השם שלה, הייתי מנחש שהנזק צריך להיות נזק תודעה או משהו. כהערת אגב, כל השלדים גורמים כמעט אך ורק נזק מוות. אולי אפשר להוסיף עוד סוג נזק איפשהו? (לדוגמה שקליע הכאוס יגרום לנזק ברק או משהו כזה)
 
1. זה הרעיון, הוא זורק עצם זרוע רגילה
2, אתקן
3. תודה רבה, קיוויתי לשמוע את זה מאוחר יותר, אז מעולה
4. א. רעיון מעניין, אחשוב על זה, אני לא בטוח שזה יהיה טוב, אבל אם אתה אומר שזה מאוזן אז אוסיף
4. ב. אחליף את הנזק לנזק תודעה, ואוריד את זרועות השלדים (באמת קצת צפוי), במקום זה המטרה תהיה מרוסנת כשכל זיכרונותיה הגרועים ביותר מתפרצים לפני השטח של המוח שלה.

אערוך מחר
 
נקסטורל אמר/ה:
המטרה תהיה מרוסנת כשכל זיכרונותיה הגרועים ביותר מתפרצים לפני השטח של המוח שלה.
שים לב שהמצב "מרוסן" אומר שלא ניתן להזיז יצור מרוסן באמצעות תנועה כפויה (כמו דחיפה) משום שהוא קשור או אחוז. זכרונות לא בדיוק כובלים יצור ולכן יהיה נכון יותר לקבוע שהמטרה נטועה (הצלה לסיום), הלומה, או אולי מעניקה יתרון קרבי (הצלה לסיום).
 
הנזק עדיין נראה לי טיפה נמוך,
לאורב חסר משהו.. אורבני. כלומר, הוא לא מקבל שום תוסף או התקפה מיוחדת אם הוא תוקף בהפתעה / מהצללים.
וכמו שנרוב אמר - אין סיבה שלארטילריה יש שתי התקפות טווח דומות עד זהות אם שם דומה.
אם אתה רוצה להדגיש סיפורית את הקטע של העפת צלעות, אתה יכול לעשות התקפת אזור פרץ 1 בטווח 10, עם רענון 6.... וכך גם תתן מענה לדרישות הסיפור שלך וגם המפלצת תהיה מעניינת יותר.
 
אני חושב שכידון צלע יכול להיות "רענון כאשר מדמם לראשונה בהתקלות" במקום לפי קוביה.

מתנקש - לא רואה סיבה שיקבל תוסף כדהוא תוקף ממסתור, כי אם יש לו תוסף כזה, ועוד התוסף על יתרון קרבי, זה 10+ לגלגול ההתקפה. בדרגה 2 זה המון. במקום, אפשר לקבוע שהנזק הוא 2ק3+6 או 3ק3+6 נגד מטרה שמעניקה יתרון קרבי (מה שיקרה כמעט כל הזמן, אם יש בסביבה גם שלד כשוף).
 
כידון צלע הוא לא קשור כלל לנק"פ של השלד, אלא לזמן, זה רענון בקוביה כיוון שאם יוצא אחד המספרים, השלד הספיק לשלוף את הצלע, והוא יכול להשתמש בו

מתנקש- נחמד, תיקנתי

עוד משהו? ואולד מן- איזה נזק?
 
לגבי הנזק: בהתחלה היה נזק נמוך, ואז כתבתי את זה:
the Nerubian אמר/ה:
הערה מכאנית כללית נוספת: מגדיר המפלצות השני וספרים שבאו אחריו משתמשים בגודל נזק מעט יותר מרשים מזה המוצג במש"מ. כלומר ארטילריה בדרגה 2 גורם בדרך כלל 2ק3+6 בהתקפות טווח ולא 1ק3+10.
אתה התחלת לערוך, אבל עוד לפני שסיימת לערוך, אולדמן נכנס וראה את הנזק הישן ולכן אמר:
The oldman אמר/ה:
הנזק עדיין נראה לי טיפה נמוך,
כי הו חשב שכבר ערכת את הנזק.

כלומר עכשיו הנזק סבבה לגמרי.

אני אומר להרחיב טיפה על פלאפ, לכתוב מה המטרות של השלדים ועם מי הם עובדים (איך נראית התקלות איתם?) ויאללה לפורטל.
 
למרות ההשקעה, אגב, אחלה עבודה, הנזק נראה לי טיפה מוגזם (יותר מדי/פחות מדי).
דבר שני, עצה, בהתמוססות של שלד הדם האורב יכולת (זו רק אפשרות) לתת לו הזחה במקום הסתרה מלאה, תחשוב על זה.
יחסית למפלצות עד דרגה חמש, יש להן נזק מוגזם (פחות/יותר). ממליץ להעלות את הדרגה + נזק וכל השאר, כי שלדי דם נשמעים כמו מפלצות מאיימות שמתאימות לדמויות בתקופת המופת, ולא תקופת הגבורה. תקופ האגדה גם יכולה ללכת.
 
שכחת שכל המפלצות ממגדיר המפלצות חלשות מדי, בשני הן יותר טובות, אך עדיין חלשות במובן של נזק, ורק בשלישי הן בסדר, ובנודע לרעיון שלך עם ההתמוססות, זה לא טוב, כי השלד הוא עדיין מוצק, הוא לא רוח רפאים או משהו דומה. חוץ מזה, אני מבין שלא קראת ששלדים הם בתקופת הגבורה, גם אם הם שלדים אפלים
 
חזרה
Top