• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פרויקט מסע בזמן - משחקעל - הרשמה

האיש המיסתורי

פונדקאי פעיל
חובב.ת מדע בדיוני חובב.ת משחקי לוח חובב.ת הארי פוטר חובב.ת גיבורי-על טולקינאי.ת ג'דיי חובב.ת מלחמת הכוכבים מנחה שחקנ.ית תפקידים וירטואלי חובב.ת משחקי מלחמת הכוכבים חובב.ת Magic the Gathering חובב.ת עולמות פראיים
פרויקט מסע בזמן-

המשחק נוצר בהשראת סיפור המד"ב הקצר "מוצרט במשקפי שמש כסופים".
מי שקרא את הסיפור נא לא לגלות לאחרים על מנת לא להרוס (ואם קראתם ואתם בכל זאת רוצים לשחק אין שום בעיה, אבל תזכרו שהדמויות שלכם לא קראו את הסיפור).


דמיינו לכם שההיסטוריה היא מעין עץ אחד בעל גזע עצום. היא צומחת בכיוון אחד, למעלה, משורשי העבר אל צמרת העתיד.
בכל פעם שאתה חוזר לעבר ומשנה אותו, ענף אחר של ההיסטוריה מתפצל מהגזע המרכזי.
מאז שהומצאה מכונת הזמן הבנו שכך פועלת ההיסטוריה; פרדוקסי סבים למיניהם לא יכולים להתקיים בצורה כזאת.
כמובן שמייד כמה בעלי אינטרסים כלכליים גילו את האוצר הגלום במידע הזה.

כך נוסד פרויקט מסע בזמן.



העולם-
השנה היא 2051 להולדת הנוצרי. בערך בשנת 2030 הומצאה לראשונה מכונת הזמן, ומאז העבר שלנו לא מפסיק לרדוף אותנו. העולם שלנו, ענף הזמן שלנו, אם תרצו, נקרא זמן-אמת. בערך שמונה מיליארד בני-אדם מאכלסים את כדור הארץ בזמן-אמת. הדולר נעשה למטבע הבין-לאומי הרשמי. הטכנולוגיה והקדמה האנושית הגיעו לשיאים חדשים; טלפון-וידאו, 999 ערוצים בטלוויזיה בשלושה-מימדים, רחפות, טיסות סילוניות, גרבי ניילון מתכלות ובערך כל מה שתצליחו לדמיין. סוג הנשק השמיש ביותר הוא כמובן נשק חם; רובי סער, תת-מקלעים, אקדחים אוטומטיים, רימוני יד. הטכנולוגיה לא התפתחה במיוחד בתחום הזה. האופנה לא השתנתה יותר מידי, אבל בקרב רוב הצעירים חזרה להיות אופנת רחוב פאנקית; מעילי עור, ג'ינסים משופשפים וקרועים, ג'ל בשיער ותסרוקות משונות, ניטים, שרשראות מתכת, פירסינגים, איפור כבד, שיער בצבעים צעקניים, קעקועים, מגפי עור ונעליים ישנות. המוסיקה בזמן-אמת אלקטרונית וחשמלית למדי, עם נגיעות של רוק, פופ, ג'אז ומטאל, ומשלבת בתוכה לרוב הרבה צעקות, קריעת מיתרים וטראנסים.

פרויקט מסע בזמן-
לא הרבה ידוע על מסע בזמן. רק שהוא נוסד לפני 16 שנים ושהוא ממומן על ידי שלושה אילי הון אמריקאים. פרויקט מסע בזמן מתמקד כל פעם בתקופה משמעותית אחרת בהיסטוריה האנושית (לדוגמה הפרויקטים "המאה השמונה-עשרה", "האימפריה הרומית" ו"הממלכה החדשה של מצרים"), שולח אליו את כל החומרים, המשאבים, הטכנולוגיה והאנשים הדרושים לתחילת המשימה, ואחר כך משאיר את הציוד שם עד סוף הפרויקט, שבו מחזירים את הכל לזמן-אמת (כל פרויקט אורך בערך 15 שנים). כשהפרויקטים הראשונים התחילו, והיה צריך להחליט למי "מאנשי העבר" מותר ולמי אסור להגר לזמן-אמת, הומצאו שני מושגים חדשים בתחום: כרטיס ירוק, וכרטיס אפור. כרטיס ירוק הוא אשראי כניסה לזמן-אמת. הוא מאוד נדיר, רק לאנשי הפרויקט הבכירים ביותר מותר להעניק אותו, ורק עם סיבה מוצדקת ולאנשים הנכונים. כרטיס אפור קצת יותר קל להשגה ומאפשר מעבר מענף אחד של עץ הזמן למשנהו. עם תחילת הפרויקט קמו כל מיני התנגדויות בכל מיני ענפי זמן שונים לפעולותיו של הפרויקט. היה צורך בכוח צבאי שישמש להרתעה ולמצבעים מיוחדים, ולכן הוחלט להקים את צבא הכרטיס האפור, או הצבא הבין זמני. הצבא מורכב מהחיילים הכי טובים בהיסטוריה, חמושים בכלי נשק ורכבים מודרניים. הפרויקט שולח את צבא הכרטיס האפור רק כשהעניינים יוצאים משליטה.

רשימה של הפרויקטים הפעילים של מסע בזמן (אולי קיימים יותר, אלו לפחות הידועים בקרב הציבור):
-המאה השמונה-עשרה
-ימי הביניים (המאה ה-10)
-האימפריה הרומית (המאה ה-1 לפנה"ס)
-הממלכה החדשה של מצרים (המאה ה-12 לפנה"ס)

אבל אז, משהו מוזר קרה...
מאז תחילת הפרויקט עברו כמה שנים, אבל בסופו של דבר כולם התרגלו לרעיון של מסע בזמן. במקום לבזבז עד תום את משאבי כדור-הארץ, אתה חוזר אחורה בזמן, לעולם מקביל, ולוקח משם את המשאבים הדרושים, מפתח את העולם לרמה טכנולוגית שתאפשר גם להם לבצע את הטריק, ואז עוזב. פתרון פנטסטי.
ככה יש מספיק אנרגיה בשביל כולם, לא צריך יותר להילחם אחד בשני בשביל נפט. העולם שלנו ישגשג ויגרום לפיתוח של עולמות אחרים.
אבל אז, משהו מוזר קרה. במהלך שלושת השנים האחרונות, שבתחילתן מסע בזמן הודיעו על פתיחת הפרויקט החדש שלהם (המאה השמונה-עשרה) פורסמו כל מיני יצירות מוסיקליות חדשות של וולפגנג אמדאוס מוצרט הצעיר מהעבר, ומיד כבשו את מצעדי השירים. וכמעט שלוש שנים אחרי שפרויקט המאה ה-18 נפתח מוצרט הגיע לזמן-אמת והתחיל להופיע בפני קהל ולשבור קופות. ובמקביל ל"חזרתו לחיים" של מוצרט, מנהל המפעל בפרויקט המאה ה-18, רייס, נצפה בזמן-אמת סמוך לדירתו בניו-יורק, כשהוא נמצא בחברתה של אישה המהממת ביופייה. כל מיני שאלות החלו לצוץ בעקבות הפרסומים הללו, אך עד עתה מסע בזמן סרבו לצאת עם הצהרה ברורה בנושא ואיש אינו יודע מה באמת הסיפור שמסתתר מאחורי פרויקט המאה ה-18.


הרשמה:

בעולם הזה אין גיבורי על, אז למרות שאנחנו משחקים במשחקעל, תשכחו מזה. אתם גם לא תשחקו גיבורי פעולה, אבל לא לדאוג, גם לא תשחקו אנשים רגילים.
במקום זה תשחקו אנשים מוכשרים, רמת ביניים שהמצאתי בין גיבורי פעולה לאנשים רגילים. לאנשים מוכשרים אין כוחות על, אבל הם מקבלים 1ק6 + 1 של דברים טובים בחינם.
המשחק לא יהיה קבוצתי מאוד, אבל אולי תפגשו שחקנים אחרים בהמשך הדרך.
כרגע אין הגבלה של שחקנים, אבל בכל זאת תצטרכו להשקיע בדמות כדי להתקבל למשחק.

פלאף:
אתם הולכים לשחק דמויות מכל מיני רקעים וזמנים שונים. יכול להיות שתבחרו לשחק איש צוות של הפרויקט באחת התקופות, או חייל בצבא הכרטיס האפור, או אולי עיתונאי מזמן-אמת המנסה לחשוף את הסיפור מאחורי פרויקט המאה ה-18, או אולי תשחקו יליד של אחת התקופות המנסה להגיע לזמן אמת. הבחירה פה היא שלכם, ושלכם בלבד. לפי הדמויות שתבנו, כל אחד מכם ייקבל ממני עוד מידע ספציפי שהדמות שלו יודעת. אני פה רק כדי לגרום לכם לא להגזים עם הרעיון של הדמות ולאשר אותה כדי שתוכל להיכנס למשחק.

שם: שם מלא, כולל כינויים או תארים, אם יש.
מין: זכר או נקבה. זכרו שבתקופות פחות מודרניות בהיסטוריה היה יחס שונה מאוד לגברים ולנשים.
גיל: מה גילכם? כמובן שזה גם ישפיע על מעמדכם בחברה וכו.
תקופה: מאיזה ענף זמן באתם? מזמן-אמת? מהאימפריה הרומית? מהמאה ה18? וכו'. אתם רשאים להמציא פרויקטים חדשים שלא הוזכרו למעלה אם אתם ממש רוצים וזה ממש מתאים לדמות שלכם, אבל אני רשאי לפסול אותם אם זה לא יתאים.
מראה: תיאור פיזי שלכם, מפורט כמה שאפשר, כולל פירוט על ביגוד שאתם לרוב לובשים, או אוהבים ללבוש.
אופי: תיאור של מזג הרוח שלכם. אתם שלווים? עצבניים? מתוחים? נמרצים? לפרט.
רקע: איפה נולדתם? מי המשפחה שלכם? איפה הם כיום? יש לכם בכלל חברים? אם כן מי הם ואיזה מערכת יחסים יש ביניכם? למדתם בבית הספר? איזה ניסיון צברתם בחייכם? איזה דברים יוצאי דופן עשיתם או שאתם יודעים לעשות? מה מייחד אתכם? את מי או את מה אתם אוהבים או שונאים? יש לכם אהבה? מין? משהו? או בקיצור, מי אתם ומה הופך אתכם למי שאתם?
מוסר: מה מוביל את מצפונכם? כסף? תהילה? צדק? להוסיף התייחסות לאמונה (אם יש), ולפרט על היחס שלכם לפרויקט מסע בזמן, להשפעותיו והשלכותיו.
מטרה: מה מטרתכם בחיים כרגע? מה אתם מנסים להשיג? לאן את שואפים להגיע? ניתן לשינוי תוך כדי המשחק.

קראנץ':

תכונות: אתם מתחילים עם רמת כוח 1 בכל התכונות.
דברים טובים: אתם מתחילים עם 1ק6 + 1 דברים טובים בחינם.
נקודות מזל: כולם מתחילים עם 3 נקודות מזל.


טופס דמות ריק (לציטוט):
דמות-
שם:
מין:
גיל:
תקופה:
מראה:
אופי:
רקע:
מוסר:
מטרה:
תכונות: כוח 1, קשיחות 1, זריזות 1, מהירות 1, כריזמה 1, תבונה 1, רצון 1, ערנות 1
דברים טובים (1ק6 + 1):
דברים רעים:
חולשות:
מיומנויות:
נקודות מזל: 3
נקודות ניסיון:

דרישות למשחק:
-רצינות. בעיקר בבניית הדמות אבל גם במשחק. לא לפעול בטיפשות ובדרך שלא תתאים לדמות (אבל אם הדמות טיפשה, תרגישו חופשיים לפעול בטיפשות גם)
-התמדה. תגובה לפחות 3-2 פעמים בשבוע. זה ממש לא הרבה, אבל אם אתם יודעים מראש שלא תוכלו עדיף שלא תרשמו בכלל.
-השקעה. להיות יצירתיים ולכתוב תגובות מושקעות ומפורטות כמה שאפשר.
-להנות. כי אחרת זה לא שווה את זה.
-להכיר את החוקים. הינה קישור להורדה של החוקים מהאתר: http://www.pundak.co.il/index.php?option=com_joomdoc&task=doc_details&gid=89&Itemid=26.
כמובן שעדיף שתורידו את קובץ החוקים ותקראו אותו כדי שתדעו פחות או יותר איך לשחק. ואם אתם ממש לא רוצים, הינה קובץ חוקים מתוקצר למשחקעל שיצרתי לנוחיותכם:

משחק על:

הקובייה היחידה שבה משתמשים במשחקעל היא קוביית שש פאות (ק6).

יכולות:
0 יכולת נכה. (ק6 – 3, קוביית שש פחות שלוש)
1- יכולת עלובה. (ק6 -1)
1 יכולת ממוצעת. (ק6)
1+ יכולת טובה. (ק6 + 1)
2 יכולת מדהימה. (2ק6, שתי קוביות של שש)
3 ומעלה יכולת על אנושית. (3+ק6, שלוש ומעלה קוביות של שש)

רמת כוח:
0 מטלה קלה.
1- מטלה תובענית.
1 מטלה קשה.
1+ מטלה מתישה.
2 מטלה הרקולסית.
3 ומעלה מטלה אבסורדית.

תכונות (לבן אדם ממוצע יש 1 בכל תכונה):
כוח: כמה אתם יכולים להניף. כמה חזק אתם מכים. כמה פעמים אתם פוגעים בזמן קפא"פ.
קשיחות: מה הקושי לפגוע בכם. כמה פצעים תספגו לפני שתמותו. כמה עמידים אתם לרעלים או מחלות.
זריזות: כמה קשה לפגוע בכם. כמה פעמים אתם פוגעים בעזרת נשק טווחי. כמה קלילות אצבעותיכם.
מהירות: כמה מהר אתם יכולים לזוז. כמה מהר אתם יכולים להגיב.
כריזמה: כמה מקסימים אתם בעיני המין השני. האם אתם מנהיגים טובים לאנשים.
תבונה: כמה קל לכם ללמוד. כמה טובים אתם בהיגיון תמציתי ובהסקת מסקנות.
רצון: כמה חזק הרצון שלכם. כמה טוב תוכלו להגן על עצמכם בקרב פסיוני.
ערנות: כמה קל תוכלו לזהות את המוסתר. כמה קשה להפתיע אתכם.

הצלחה קריטית וכישלון קריטי:
הצלחה קריטית = תוצאה גבוהה פי 2 מגלול הנגד (נגיד גלגול הנגד הוא 10, אתם צריכים 20 ומעלה כדי להשיג הצלחה קריטית).
כישלון קריטי = תוצאה נמוכה פי 2 מגלגול הנגד(נגיד גלגול הנגד הוא 10, אתם צריכים 5 ומטה כדי להשיג כישלון קריטית).

מיומנויות:
מיומנויות הם דברים שהדמות שלכם התאמנה בהם ורכשה את הידע והשימוש בהם עם השנים, תוך ניסיון. רמת הכוח של לכל מיומנות נקבעת לפי מקדם התכונה שלה. לדוגמא רמת הכוח של התכונה כוח, תקבע כמה ר"כ המיומנות היאבקות תקבל. עוד דוגמאות: נהיגה- ערנות, קלפנות- זריזות, נאום- כריזמה וכו'.

דברים טובים ודברים רעים וחולשות:
דברים טובים הם כל מיני כישרונות שונים ודברים הקשורים לתדמית בחברה ולמעמד של הדמות.
ניתן לרכוש יותר ד"טים (דברים טובים) מהמותר אבל צריך לשלם עליהם בד"רים (דברים רעים).
גיבורי על מקבלים 1ק6 + 1 לקביעת מס' הד"טים ההתחלתיים שלהם.
סופר נורמאליים מקבלים 6ק6 ד"טים.
גיבורי פעולה מקבלים 2ק6 + 2 ד"טים.
אנשים מוכשרים מקבלים 1ק6 + 1 ד"טים.
אנשים רגילים מקבלים 2 ד"טים.
1 ד"ט ייקנה את הגרסא הרגילה של היכולת, ואילו 3 ד"ט את גרסת-העל של היכולת.
1 ד"ט = שיפור תכונה מ1 ל1+ (ולהיפך, הפיכת תכונה ל1- מזכה ב1 ד"ט).
3 ד"ט = שיפור תכונה מ1 ל2 (ולהיפך).
1 ד"ר (דבר רע) = יעניק נקודה 1 של ד"ט.
1 חולשה = 3 נקודות של ד"ט.

נקודות מזל:
נקודת מזל אחת תאפשר לכם לגלגל מחדש קובייה אחת ולבחור את התוצאה הטובה מבין השתיים. ניתן לבזבז את הנקודה לאחר שראיתם את הגלגול של היריב או לאחר שכבר גלגלתם את הקובייה שלכם. 3 נקודות מזל מאפשרות הצלחה אוטומטית בגלגול אחד, אם ניתן להשיג הצלחה בגלגול קובייה.

נקודות ניסיון:
בעבור כל משימה שסיימתם בהצלחה תזכו בנקודת ניסיון אחת. אם המשימה הייתה קשה מאוד, המנחה יכול להחליט ולתת 2 נקודות ניסיון. אם נכשלתם בצורה מחפירה, הרסתם לאחרים את ההנאה או הרגזתם את המנחה הוא לא ייתן לכם נקודות בשום פנים ואופן.
מה עושים עם נקודות הניסיון האלו?
ניתן להגביר תכונות וכוחות. ההגברה צריכה להקנות ר"כ אחד בכל פעם. המחיר הוא הר"כ החדש בריבוע (לדוגמה, הגברת כוח מר"כ 3 לר"כ 4 תעלה 16 נקודות ניסיון, והגברת תכונה מר"כ 1+ לר"כ 2 תעלה 4 נקודות ניסיון).
כוחות על חדשים עולים נקודות ניסיון אחת עבור כל ר"כ, אם מנחה מסכים שתקבלו אותם.
מיומנויות חדשות רק דורשות אימון מסוים, אך עליכם להוכיח למנחה שדמותכם אכן התאמנה מספיק.
דברים טובים חדשים עולים או נקודת ניסיון אחת או שלוש נקודות, תלוי אם בחרתם בגרסה הרגילה או גרסת העל. המנחה יכול להרשות לכם להשתמש בנקודות ניסיון על מנת להפטר מדברים רעים או להפוך חולשות לחמורות פחות.
לבסוף, ניתן להמיר נקודת ניסיון אחת ל 1ק 6 נקודות מזל (הדבר יכול להיעשות באמצע הרפתקה אם חסר לכם מזל ואתם זקוקים לביטוח נוסף).

איך ליצור דמות:
1. לרשום את התכונות ההתחלתיות.
2. לבחור לדמות כוחות.
3. לקנות דברים טובים לדמות ולשפר את התכונות.
4. לבחור מיומנויות לדמות.
5. נותנים לדמות 3 נקודות מזל.
6. ללטש את הדמות (לכתוב לה אישיות, רקע מראה וכו')

סדר פעולות בקרב:
1. מגלגלים יוזמה, אלא אם כן הופתעת.
2. פועלים לפי סדר היוזמה, אלא אם בחרת להמתין.
3. כשמותקפים ניתן להתחמק ע"י גלגול התחמקות מוצלח (התחמקות קריטית = התקפת נגד)
4. אם התקפה הצליחה התוקף מגלגל לנזק והמותקף יכול לנסות להתנגד.
5. אחרי שכולם עשו את תורם מתחיל סבב חדש, גלגול היוזמה נעשה מחדש.

פעולות בקרב:
-התקפה
-שליפת נשק
-טעינת נשק
-המלטות מהתקפת אויב
-הפעלת כוח על שדורש הפעלה
-עשיית משהו אחר שניתן להשלים בתור אחד
-ביצוע חלק ממטלה שדורשת יותר מתור אחד להשלימה

התקפה:
יוזמה- מגולגל לפי מהירות.
התקפות קפא"פ- מגולגולת לפי כוח.
התקפות טווח- מגולגלות לפי זריזות.
התחמקות- מגולגלת לפי זריזות.
קביעת נזק- מגולגולת לפי כוח, רמת הכוח של כוח-על רלוונטי, או רמת הכוח של הנשק.
התנגדות לנזק- מגולגלת לפי קשיחות, רמת הכוח של כוח-על רלוונטי, או רמת הכוח של השריון.


דף דמות:

שם:
מין וגיל:
תיאור:
אופי:
רקע:


תכונות:
כוח: 1
קשיחות: 1
זריזות: 1
מהירות: 1
כריזמה: 1
תבונה: 1
רצון: 1
ערנות: 1

דברים טובים (לפי טיפוס הדמות שבחרתם):
דברים רעים:
חולשות:
מיומנויות:


נקודות מזל: 3
נקודות ניסיון:
דברים טובים:
40978519.png
דברים רעים:
20536452.png
חולשות:
32532576.png
(שימו לב שחלק מהדברים הטובים, הרעים והחלושות מתייחסים לגיבורי על. אז בגלל שאתם לא, פשוט תתעלמו מהם)

נשק חם:
17261224.png
קיצורים:
טור נזק – ח"נ: חומר נפץ, ח"ש: חודר שריון
טור טווח – כ"מ: כוונות מתקדמות
טור התחמושת – כ: כדור, מ: מחסנית, ח: חגורה.


משחקים עם שיטת האין, אוט ומטה.
ולכל שאלה או משהו בסגנון ניתן לפנות אליי פה או בפרטי.
כרגע השיטה בבחינת נסיון.
אם לא יהיו מספיק שחקנים ואני אגלה שזה בגלל השיטה אני פשוט אריץ את זה בחופשיטה.

בהצלחה בבניית הדמויות.

עריכה:

רשומים:
גאלאן, בתור טיבריוס, גנרל רומי הישר מהאימפריה הרומית.
NReg, בתור מייקל, שומר הראש של אחד מבעלי הפרויקט.
M.F.N.F, בתור ג'רי, יליד אמריקאי אנטיפט שמחפש קצת שקט בעולם הסוער שבו הוא חי.
דג, בתור היינריך, מלחין גאון ואוטיסט למחצה מהמאה ה-19.
n.r.y joker, בתור ג'ו, חייל בצבא הכרטיס האפור בדימוס מזמן-אמת, כיום שכיר חרב.
dragonian, בתור אלקנה, יהודי אריסטוקרט מרומא העתיקה, שתוהה על החיים.
Anthrax, בתור בקי, בת זקונים למשפחה עשירה, שנהנת מהחיים.
דינרבלו, בתור מרסל, אביר בימי הביניים, כיום חייל ביחידת העילית של צבא הכרטיס האפור.
 
במחשבה שנייה, לפני שאתם כותבים את הרקע (או אולי בכלל לפני שאתם מכינים את הדמות), תכתבו לי איזה דמות אתם מתכננים ליצור.
ואז אני אוכל להעביר אליכם את המידע שהדמות שלכם יודעת, דבר שיעזור לכם ללא ספק בהכנת הדמות והרקע שלה.
 
אולי לא הסברתי את זה כמו שצריך.
כל אחד מתחיל עם רמת כוח 1 בכל התכונות (כוח 1, קשיחות 1, זריזות 1 וכו').
מיומנויות אתה יכול כמה שבא לך, אתם פשוט רושם אותם (שחייה, רכיבה, שימוש בחרב, פירוק פצצות, נהיגה באופנוע וכו).
אתה יכול גם לכתוב במיומנויות "דוקטור לרפואה" וזה יכלול בתוכו את כל המיומנויות שאתה יודע בשל כך.
החוקים (וגם אני) ממליצים על שילוב של השתיים: תרשום את המקצוע של הדמות ואת התארים שלה, ואז תפרט את כל המיומנויות שברור שהיא לא רכשה בעזרת המקצוע שלה.
וכל אחד מקבל 1ק6 + 1 של נקודות דברים טובים, שאיתם הוא יכול לקנות דברים טובים ולשפר תכונות.

ותודה על המחמאה, אשמח מאוד אם תירשם.
 
טוב סיימתי עכשיו לקרוא את כל החוקים.

רק לוודא שהבנתי אותך נכון יש לי כמה שאלות?
1. אין לנו כוחות על בכלל נכון?
2. מותר לי לקחת דברים רעים וחולשות בתמורה לדברים טובים או שזה 1ק1+6 וזהו?

אני אכתוב דמות בתקווה היום בערב.
 
1. לא, שום כוחות על. העולם הוא העולם שלנו בעוד 40 שנה אחרי שהמציאו מכונת זמן, אין אנשים עם כוחות על וכאלה.
2. בטח שאתה יכול, ככה זה בנוי.
אתה לוקח דבר רע ומקבל דבר טוב בחינם.
אם אתה לוקח את גרסת העל של דבר רע אתה מקבל 3 דברים טובים.
ועל כל נקודת שאתה לוקח לחולשה אתה מקבל 3 דברים טובים (כמובן שאתה צריך לקרוא את המידע על החולשות בקובץ החורים לפני שאתה לוקח חולשה).
ומותר רק חולשה אחת אלא אם אני מאשר לך יותר.

אני מאוד ממליץ שלפני שתכתוב את הדמות תסגר בערך על הקווים של הדמות ועל הרעיון שלה ותשלח לי, כדי שאני אוכל לשלוח לך את המידע שהדמות שלך עשויה לדעת שלא מצוי בהודעה למעלה.
ורק אחרי זה אני ממליץ שתכתוב את הדמות לגמרי, כדי שלא תצטרך לשכתב את הרקע או משהו כזה.
 
דג אמר/ה:
אני רוצה להצטרף. אני לא מכיר את השיטה אבל אני אקרא את החוקים.
מלחין גאון ואוטיסט למחצה.
אשמח מאוד אם תצטרף.
אני ממליץ שאם אתה יכול תוריד את קובץ החוקים ותקרא אותו, ולא את הגרסא המקוצרת, כך תבין יותר את השיטה.
אוקי, נשמע דמות מעניינת, בטח יהיה אתגר לשחק אותה.
מאיזה תקופה אתה?
 
אני חושב שמזמן אמת. יש סיכוי שלקחו גם מלחינים גאונים לפרויקט הנסיעה בזמן כדי ללמוד בעבר? אפשרי?

בקשר למשחק, אני רק צריך לשחק את עצמי בתקופות היותר גרועות שלי :mrgreen:

אני אשלח רקע בקרוב.
 
לא, המסע בזמן אפשרי רק לאנשי הפרויקט.
אין נסיעות לתיירים.
זאת המדיניות של הפרויקט.
אבל אתה יכול להיות יליד אחת התקופות אם אתה רוצה לשחק בעבר.
תחיליט קודם מאיזה תקופה אתה ואז אני אשלח לך מידע שאולי הדמות שלך יודעת על הפרויקט שרוב האנשים לא יודעים.
 
הייתי שמח שהדמות תיהיה מתחילת המאה העשרים לדוגמא, אבל אני לא בטוח שזה סתם יסבך את העניינים בלי סיבה. בהתחשב בזה שאין שם פרויקט, וזה לא מוסיף הרבה לדמות, מלבד העובדה שמוזיקאי מהסוג שאני חושב עליו ירגיש הרבה יותר בתחילת המאה ה-20. אפשר לקשר דמות כזו או שעדיף שתיהיה בזמן אמת?
 
בתחילת המאה ה20 לא ממש מסתדר לי.
אבל מה דעתך על תקופת המערב הפרוע?
במאה ה19, תחילת המהפכה התעשייתית.
מה אתה אומר?
 
אני מעדיף להיות אירופאי. לקראת סוף המאה ה-19 זו אופציה מצוינת. אפשר להיות מאמצע המאה ה-20, בסביבות השנים של מלחמת העולם השנייה?
 
זה די בעייתי.
יותר מאוחר מהמאה ה19 אני לא יכול לאשר לך.
אבל אתה יכול לחיות במאה ה19 באירופה, זה בערך בעידן צמיחת הלאומיות באירופה.
תקופה די מעניינת למען האמת.
צריך רק לחשוב על ההשלכות של הפרויקט על אותה תקופה.
אז מה אתה אומר?
 
הוספתי טבלת נשק חם מודרני, למי שזה רלוונטי אליו.

בינתיים יש רשום אחד:
גאלאן, בתור טיבריוס, גנרל רומי הישר מהאימפריה הרומית.

אני מחכה שיהיו עוד לפחות שני רשומים ואני אפתח את המשחק.
 
דינרבלו אמר/ה:
אפשר לשחק ואת הגירסא המקוצרת למשחק
מה זאת אומרת הגרסא המקוצרת?
אם אתה מתכוון לקובץ החוקים המקוצר שרשמתי, אז הוא פשוט מראה בקווים כלליים את השיטה.
אבל אנחנו נשחק לפי השיטה של משחקעל, כך שכדאי להכיר אותה (גם אם זה אומר לקרוא את קובץ החוקים המלא, או רק את החלקים הרלוונטיים מתוכו).

ל-M.F.N.F, מצויין, אשמח אם תשחק.
 
אמנם אני אוהב מאוד את הרעיון למשחק,אבל השיטה נראית מסובכת,ולי אין זיכרון חזק למערכות חוקים.
רציתי לשאול: כמה אנחנו נהייה מעורבים בהרצה אחרי שנבנה דמויות?כלומר,האם רק נגלגל קוביות,רק נגיד מה אנחנו רוצים או לגמרי נריץ את כל הפעולות של הדמויות שלנו?
מישהו יכול להסביר לי יותר טוב על הר"כים?
אגב,איזה סוג של הרפתקה נעבור?הרי אני לא רוצה ליצור דמות שבור-את-המבוך כדי לגלות שזוהי הרפתקת תככים ומחקר.

אגב,גאון אוטיסט מזמן אמת יכול להשלח למאה ה18 ע"י אמרגנו הנצלני ובעל הקשרים בחברה כדי שיספוג את אוירתה של וינה בשיא פריחתה התרבותית ובתקווה שהוא יצור רבי מכר קלאסיים.
 
חזרה
Top