• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 4 [4][פרויקט הגזעים המפלצתיים] היואן טי.

Gandalf

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
שלום חברי הפורום הנכבדים. לפניכם מוצב עוד גזע חדש-ישן למהד' 4, השני במספר, מפרי עטו של עבדכם הנאמן. העץ הזה הוא חלק מפרויקט הגזעים המפלצתיים שלי, שבפשטות לוקח מפלצות גנריות ודמויות אדם מעולם המו''ד והופך אותם לגזעים יותר(גם אם קצת, בכל מקרה, הם מפלצתיים) אפשריים למשחק במשחק המו''ד הרגיל.

צורתו של היואן טי אשר מוצג פה הוא יואן טי שיקוץ/abomantion, רק בצורתו, כמובן, אבל לא ביכולותיו. בנוסף כדי למנוע בלבול, יואן טי משומש גם לזכר וגם לנקבה, וכמובן גם יחיד וגם רבים. פרט לצורתם הפיזית היואן טי האלו לא דומים בשום צורה אל היואן טי אשר במגדיר המפלצות.

אני אשמח גם לביקורת בונה על הפלאף, שעבדתי עליו די הרבה זמן.

מקווה שתהנו, סול.


יואן טי

לוחמים מיומנים ומתנקשים חרישיים,היואן טי הוא גזע מסתורי בעל עבר אבוד.

תכונות גזע
גובה ממוצע: 180 ס''מ עד 2 מטרים ואף יותר.
משקל ממוצע: 90 קילו עד 135 קילו.

ערכי תכונות: +2 לכריזמה , +2 לזריזות או לכוח.
גודל: בינוני
מהירות: 5
ראייה: אור מועט

שפות: מדוברת, שפה אחת נוספת.
תוספי מיומנויות: +2 אקרובטיקה, +2 סיבולת.

עמידות לרעל: יש לך עמידות לרעל בסך 5 + חצי דרגתך.
מהירות הנחש: אתה זוכה לתוסף +1 ליוזמה.
נודר ג'ונגלים: אתה מתעלם מתוואי שטח קשה ביערות, ביצות וג'ונגלים.
התחדשות הנשל: אתה יכול להשתמש בכוח הגזע התחדשות הנשל בתור כוח היתקלות

התחדשות הנשל כוח גזע של יואן טי
אתה רואה מרחוק את החרב של האורק מנסה לשסף אותך. לא הספקת לחמוק בזמן ואתה מרגיש את טעם הדם בפיך.
אך כעבור רגע אתה מחייך אל האורק בחיוך אדום, רואה את פצעיך נסגרים ואת מבט האימה על פני יריביך.

היתקלות* ריפוי
תגובה מיידית
תנאי: אתה הופך למדמם באותו התור שבו אתה מפעיל את הכוח.
השפעה: אתה יכול לנצל פרץ ריפוי.


wq4lq1fd.jpg


היואן טי הם גזע דמוי נחש אשר מקורו לא ידוע. מה שכן ידוע הוא שבעידנים עברו, אימפריה נחשית אשר כל תושביה היו יואן טי חלשה על יבשות שלמות, אך בעקבות בגידה האימפריה נפלה, וכיום היואן טי נודדים בעולם בלי בית, מחפשים כסף וכוח ולעיתים השפעה לאן שלא ילכו, ולרוב עם כוונות שאפתניות, לטוב ולרע.
חלקם גאים במורשתם הקדומה ומחפשים אחר כבודם האבוד, חלקם מתכחשים לעברם ורוצים להתחיל מחדש, ולחלקם עברם לא משנה.

כדאי לך לשחק יואן טי אם אתה רוצה...
* להיות לוחם מסוכן, מתגנב חרישי ואיש קרבות קר.
* להשתייך לגזע דמויי נחש.
* להיות חסר רגליים , אשר מוחלפות בידי זנב ענק.
* להשתייך לגזע המעדיף את מקצועות הנוכל, הנזיר ,הסייר והמחפש[seeker , PH3].

מראה חיצוני

הדבר הראשון שבו אתה מבחין כאשר אתה מסתכל על יואן טי, הוא זנבו הגדול. ליואן טי אין רגליים, אשר מוחלפות באותו זנב והם זזים בעזרתו, כמו נחש. פרט לזנבם, האנטומיה החיצונית שלהם דומה לדמויי אנוש, בעלי ראש, שני ידיים וחזה. כל גופם מכוסה קשקשים, אשר גוונם לרוב ירוק. ליואן טי צעירים יש קשקשים בהירים יותר, וככל שהיואן טי מתבגר גוון קשקשיהם מתכהה עם הזמן, ויואן טי זקנים במיוחד הם בעלי קשקשים אפורים. ראשם של היואן טי הוא דמוי אנושי ברובו: האף שלהם הוא שני חריצים באמצע פרצופם, כמו של נחשים. עיניהם מלוכסנות, ואישוניהם דמויי חריצים. צבע עיניהם לרוב צהוב, למרות שישנם יואן טי בעלי עיניים עם גוונים יותר כהים. פיהם גם הוא דמוי נחש, מלא שיניים חדות, ולשונן מפוצלת לשתיים. ליואן טי אין אוזניים נראות לעין, אלא חורים המובילים לאוזניים פנימיות, וכתוצאה מכך שמיעתם לא טובה ביותר.
לחלק מהיואן טי ישנם קרניים קטנות המבצבצות לאורך צידי ראשם. כמו כן, ליואן טי אין שיער גוף.
תוחלת חייהם של היואן טי היא בערך כמו של האלפים, וחיים למשך זמן רב.
זכר של יואן טי בוגר לרוכב מגיע לגובה של 2 מטרים ויותר, רובם בזכות הזנב הגדול שלהם. רובם שוקלים בין 100 ל130 קילו, ושוב רובם ,בזכות או בגלל, זנבם.

לשחק יואן טי

בקרב,היואן טי יכולים להיות כוח מעורר הערצה אך קטלני. מכותיהם המחושבות, הקרות והקטלניות משתלמות בעיתות קרב. היואן טי הם סבלנים. כל כך סבלנים, למען האמת, שהם יכולים לחכות מאות של שנים עד שמה שרצו יקרה. אם זאת, תפיסת עולמם היא לא מרוחקת, והם מחוברים למה שקורה בהווה, בניגוד לאלדרינים ולאלפים.
הם ההפך מפזיזים ונמהרים , ויחשבו , גם אם לא לעומק, לפני שיפעלו. הם שומרים על הרוגע הטבעי שלהם גם במגע עם גזעים אחרים. הם לא מצליחים ממש להבין גזעים אחרים אשר לא מתייחסים לדברים באותה הרצינות שבה הם מתייחסים לכל תחום בחייהם. למרות זאת, הם יודעים ומבינים את יתרונותיהם של הגזעים האחרים, וגם את יתרונותיהם שלהם.
ליואן טי יש צורת חשיבה ותכונה אחת אשר נפוצה לכולם, בין אם הם טובים או רעים, תינוקות או בוגרים: הם ינסו שכל מה שהם יעשו בחייהם יעשה מושלם, ובמילים אחרות, הם פרפקציוניסטים. בין אם זה ציור,פיסול, תחרות, הפגנת יכולת או רצח, הם ינסו שהכול יעשה על הצד הטוב ביותר. במקרה שמה שניסו לעשות לא יצא טוב לפי ראות עיניהם, הם ינסו שוב ושוב עד אשר מה שניסו יראה מוצלח בעיניהם. בעת הקדומה, תכונה זאת הובילה את היואן טי לאין-ספור יצירות מופת אבודות, אשר הידועות ביותר הן האולמות המפוארים ביותר של ערי היואן טי האבודות.
לאחר נפילת האימפריה האדירה שלהם, היואן טי נפוצו לכל עבר, ונטשו את מולדתם הקדומה. רוב היואן טי לא חשים מחויבות מיוחדת כלפי אומתם האבודה, אבל העובדה שמספר בני גזעם קטן כל יום ואין הרבה יואן טי צעירים מדאיגה הרבה יואן טי. לרוב היואן טי אין שום דרך לעזור לשאר בני מינם, אבל לאלו שכן יש להם אפשרות, יעזרו לשאר בני מינם במסירות, אף שלא יעלו את זה לראש סדר העדיפויות שלהם.
הם שומרים על הרוגע הטבעי שלהם גם במגע עם גזעים אחרים, וגם בקרב. הם לא מצליחים ממש להבין גזעים אחרים אשר לא מתייחסים לדברים באותה הרצינות שבה הם מתייחסים לכל תחום בחייהם. למרות זאת, הם יודעים ומבינים את יתרונותיהם של הגזעים האחרים, וגם את יתרונותיהם שלהם.
הרוגע והקור של היואן טי , וכמו כן הופעתם החיצונית, לרוב מובילה בני גזעים אחרים לחשוב שהיואן טי הם חסרי התחשבות ובלי אכפתיות לזולת, מה שלא נכון לרוב היואן טי. כמו בני האנוש, ליואן טי שונים יש אופי שונה ולחברי האמת שרכשו לעצמם הם יהיו נאמנים, אך לא לבביים ורגשנים מעבר לרגיל. הרוגע והסבלנות של היואן טי הם לפעמים מקומות מפלט של חבריהם בעיתות מצוקה, ולפעמים הם סיבה לכעס, משום שקורם של היואן טי לרוב מכעיס אחרים אשר לא רגילים לו ביום יום.
יואן טי יוצאים להרפתקאות בחיפוש אחר כוח , השפעה, או הדבר אשר מוביל לשניהם: כסף. מכיוון שהם יחסית נדירים ואין להם ממלכה וישובים מסודרים, יואן טי לרוב יתחילו את חייהם בעוני. חלק מהיואן טי טובי הלב יוצאים להרפתקאות כדי לעזור לזולת ובעיקר כדי למצוא פיסות של מידע לגבי מולדתם העתיקה , וחלק מהיואן טי רעי הלב מחפשים כוח והשפעה כדי לקבל שליטה על בני אנוש ויואן טי אחרים.

מאפייני יואן טי: סבלני, מעשי ,מחושב ,מאופק , רגוע, פרפקציוניסט.
שמות זכרים: סיולים , סול , יסייל , סורוס , זהאל , סאליאת'ו , סילאס, סאלאיי, סת', סימארוס .
שמות נקבות: ליית' , סולס , שאלייה, מאריס , נייסה, סאררוקאה , זורת' , זאי , בריסייס , יפאריול.

יואן טי הרפתקנים:
בהמשך דוגמאות לשלושה הרפתקנים מגזע היואן טי.

סת' הוא נוכל יואן טי להשכרה אשר מבצע את רצונם של עשרות אצילים שונים ברחבי העולם, פעם אחת רוצח מישהו אחד, ובפעם אחרת את אויבו, למרבה במחיר. הוא לא מדבר הרבה, ורק רוצה מספיק כסף כדי לחזור לביתו הישן במולדתו האבודה, גם אם זה אומר לרצוח ולהרוג בשביל זה.

סורוס הוא סייר יואן טי חרישי. הוא עובד על סיפונה של חורכת-הימים תחת פיקודו של קברניט סאהוגין, לאחר שאיבד את הוריו בפשיטת ענק של מפלצות מעולם המעמקים. הוא צלף מחונן, ופרפקציוניסט בכל מעשיו. חבריו לסיפון מעירים לו על כך ללא הרף, אך הוא מתעלם מהם, יודע שתכונה זאת אצלו תרומת רבות לספינה ולחבריה: גם בעיתות קרב.

זהאל הוא נזיר יואן טי שקט אשר מנזרו נשרף בידי קבוצה של שודדי ים אכזריים. מאז, הוא נודד בעולם, מנסה לעזור לנזקקים בכל אשר הוא הולך ובמיוחד לבני מינו, שכן הוא יודע שבזמנים קשים אלו, עמם מפורק וצריך הדרכה ותמיכה. זהאל הוא רגוע וסובלני, ובעיתות קרב הוא מנתב את זעמו הקר אל עבר אויביו חסרי המזל.

כשרונות גזע:

תקופת הגבורה:

התחדשות נשל מוגברת
דרישות: יואן טי, כוח הגזע התחדשות הנשל
תועלת: כאשר אתה משתמש בכוח התחדשות הנשל, אתה מוסיף עוד נק''פ השווה לתוסף הזריזות שלך.
מיוחד: כאשר אתה בוחר את הכישרון הזה, אתה בוחר את ערך התכונה שאותה אתה מוסיף ,זריזות, חוכמה או כריזמה.

דממת המתכת
דרישות: יואן טי
תועלת: אין לך מחסרים לבדיקת התגנבות משריון או מגן.

לוחם יואן טי
דרישות: יואן טי
תועלת: אתה זוכה לשליטה בחרב מעוקלת וחרב מעוקלת רחבה.

תקופת המופת:

התחדשות נשל מועצמת
דרישות: יואן טי, כוח הגזע התחדשות הנשל , הכישרון התחדשות נשל מוגברת
תועלת: בתור שבו אתה מפעיל את הכוח התחדשות הנשל ועד סוף תורך הבא יש לך +2 לכל ההגנות.

התחדשות היואן טי
דרישות: יואן טי, כוח הגזע התחדשות הנשל.
תועלת: אתה יכול להפעיל את הכוח התחדשות הנשל פעמיים בהיתקלות.


ביקורת, הערות, הצעות לשיפור, טעויות כתיב, טעות בסדר או כל דבר אחר יתקבל בברכה. אשמח גם אם יתנו לי הצעות לשיפור הקראנץ', ואם מישהו ישתמש בגזע במשחק שלו אני אהיה הרבה יותר ממוחמא. אפילו סתם פידבק הוא מעודד מאוד.
 
באופן כללי נראה לי מעולה מאוד, אני אשמח להשתמש בהם, רק שני דברים שנראים לי קצת מופרזים:

ה-4 לאתלטיקה, כלומר, כן, אני מבין שזה בגלל הזנב. אבל -4 זה לא קצת מוגזם?

והכישרון מתנת היואן טי לא ברור לי מה הרקע שלו? כלומר, איך זה שליואן טי יש תוסף נגד התקפות פסיוניות? איך זה מתקשר לרקע שלהם?


חוץ מזה, אני אישית מאוד אהבתי, נראה לי מאוד מוצלח, וכנראה בהרפתקאה הבאה שלי אוסיף אותם.

אם כי אני מוכרח לסייג את דברי ולהעיר כי אינני מומחה גדול בענייני המכאניקה של המהדורה הרביעית, אז ככה את דברי בעירבון מוגבל.
 
דבר ראשון, תודה רבה על התגובה ועל הפידבק :)
לגבי ההערות:

ה-4 לאתלטיקה הוא אכן בגלל הזנב. החלטתי שאני משנה את הנוסח ל '-4 לכל בדיקות השחייה', והוא יועבר מקום מתוספי המיומנות למקום אחר.

לגבי הכישרון, בגלל מוחם הצלול והרגוע המתקפות הפסיוניות המוחיות פחות פוגעים בהם, אז זה סוג של רקע. האמת היא שלגבי הכישרון הזה הייתי חלוק בדעתי, אבל רציתי שני כשרונות לתקפות המופת, והוא נכנס.
 
זנב הוא לא רק "לא רע לשחייה" - אלא להפך הוא מעולה - יצוריים לטאיים ונחשיים הם שחיינים מצויינים, הרבה יותר מיונקים רגילים. לטאות במיוחד בעלות יכולות שחייה מעולות (למשל תנין).

אם כבר הוא צריך לקבל בונוסים לבדיקות שחייה.
 
אני אוהב את הגישה שלך, לקחת גזעים מפלצתיים מוכרים ולהפוך אותם לגזעים "סטנדרטיים" יותר.

כמה הערות:
1. "יואן טי" - כפי שאמרת, מלבד המראה ושורת הפלאפ הראשונה, אין ממש קשר בין הגזע הזה ובין המפלצות המופיעות במגדיר המפלצות (שלמיטב הבנתי אין להן מקום בעולם המערכה שלך). אני חושב שאם תמצא לגזע שלך שם אחר, תוכל גם להתנער יותר בקלות מחלק מהרעיונות הקיימים הקשורים ביואן-טי ושאותם אתה לא רוצה בגזע שלך (כמו יכולות פסיוניות או הרעיון שישנם מעמדות על בסיס טוהר-דם).

2. התוסף לזריזות והמהירות 7 נראים לי קצת לא במקום. אם הייתי אני כותב את הגזע, הייתי נותן לו תוסף לכוח או לחוסן ומהירות 6 או אפילו 5 (אין לו רגליים...). גם התוסף ליוזמה קצת מפריע לי ונראה לי שיואן-טי יעדיף לתקוף בהפתעה כדי לפעול בסיבוב ההפתעה, יותר מאשר שיגיב היטב כאשר מפתיעים אותו.

3. המחסר לאתלטיקה נראה לי לגמרי לא במקום. כשאני מסתכל על האיור או קורא את התיאור הפיזי של היואן-טי, עולה תמונה של יצור שהוא בסך הכל שרירי במיוחד. מישהו שיכול גם לטפס, לשחות ולהתאבק היטב.

4. חסינות לרעלים - ולמה לא עמידות שמשתפרת, כמו העמידות של זד לאש?

5. "התחדשות הנשל" - יפה מאוד! רוב הגזעים הנחשיים שמסתובבים ברשת באים עם נשיכה או יריקת רעל, הצלפת זנב, חנק או מבט מהפנט א-לה קא. הגרסה שלך מתייחסת לרעיון הלידה מחדש שאכן מקושר לנחשים בכל התרבויות בעולמנו וגם יכול לבוא עם כל מיני קרסי עלילה או קונספטים במו"ד. למשל ארגון אנטגוניסטי של יואן-טי עם המוטו "העידן הנוכחי הוא רק האימפריה העתיקה המשילה את עורה - היא עוד תשוב ותעלה!".
מצד שני, שים לב להגדרה של התחדשות - התחדשות אינה פועלת כאשר הנק"פ של היצור מגיע ל-0! בנוסף, כוח גזע צריך להיות משהו שהדמות מפעילה כמעט בכל קרב. אם המנהיג והמגונן בקבוצה יודעים את התפקיד שלהם, אין סיבה שהיואן-טי ישתמש בכוח יותר מפעם ביום בערך. אני מציע להזיז את תנאי הפעולה של הכוח או לחלופין לשנות את מה שהוא עושה (למשל פעולה משנית שבמהלכה היואן-טי מתנער מכל מיני השפעות, או קבלת הרבה נק"פ זמני).

6. "היואן טי הם גזע דמוי נחש אשר צאצא של אימפריית בני אנוש עתיקה אשר דמה התערבב עם דם נחשים עתיק." - קודם כל, כדאי לתקן שגיאות תחביריות בכל הפלאפ, אבל מה שחשוב יותר הוא המשפט הראשון הזה ומה שהוא אומר. המשפט הזה הוא משפט המפתח ברקע של היואן-טי ממגדיר המפלצות כבר שנים, לאורך כמה מהדורות. זה בעצם מה שמסביר את המעמדות שלהם על בסיס טוהר דם. היואן-טי טהור הדם הוא בן-אנוש עם דם נחשים ויכולות פסיוניות. כל שאר הסוגים הם למעשה "מוטציות", "טעויות" או יואן-טי שדם הנחשים התחיל להשתולל בהם והתוצאה היא יצור עלוב במקרה הרע, או נביא מפלצתי של אלוהי היואן-טי במקרה הרע יותר (רע לדמויות ולאנושות בכלל). קטע הפלאפ הזה פשוט לא נראה חשוב מספיק בגזע כפי שאתה מציג אותו ואני חושב שכדאי לך לשקול אם אתה רוצה אותו.

7. כשרונות - לוחם יואן-טי: במקרים כמו כשרון זה, מוטב גם לתת לדמות שליטה בנשק, או לפחות בקבוצת נשק שהנשק הזה משתייך אליה (כמו הכשרונות "לוחם אלדרין" או "אימון בנשק הגמדים"). מעבר לזה, קרא שוב את ההערה שלי לגבי כוח הגזע.
הכשרון מתנת היואן טי נראה לי קשור מדיי לרעיון המקורי של הגזע כפי שמופיע במגדיר המפלצות ונראה לי שעדיףך לסלק אותו ולהביא כשרונות שמתעסקים אולי בארס, בניצול מבנה הגוף הנחשי או בהלך החשיבה של היואן-טי.
 
אהלן,

אהבתי את הרעיון הכללי, וכמה הצעות לשיפור

1. שם, כמו שהנרוב אמר, כדאי להבדיל מהיואן-טי הרגיל. זה עדיין יכול להיות בעל צליל דומה, אבל כדאי שיהיה שונה במקצת (אפילו יואן-XX יתאים).

2. הפלאף מושקע, אבל מה שקצת הפריע לי, שלפעמים אתה אומר שהגזע הוא א', ובסוף הפסקה מופיע משפט שמסייג את האמירה. הפלאף לא צריך להיות מאוזן, להפך, זה מוסיף לפלאף שהוא לא חד-גוני. הייתי מוריד חלק מהסייגים הללו.

3. בקשר לכוח הגזע, הרעיון יפה, הביצוע פחות - א) התחדשות 2 זה לא משהו. ב) לא חושב שהתחדשות מביאה אוטומטית לאפס כמו ריפוי, צריך לבדוק. ג) לא ברור למי זה טוב. כלומר, כן, למי שנופל זה כוח סבבה. אבל בחלק גדול מהקרבות לא נופלים.

רעיון חילופי הוא כוח דומה, אבל כשהדמות סופגת נזק שהופך אותה למדממת ו/או מביאה אותה ל-0 נק"פ, היא יכולה להשתמש בפרץ ריפוי כתגובה מיידית.
 
הנה כמה תיקונים שלדעתי כדאי לשקול:

ערכי תכונות: 2+ לכריזמה; 2+ לזריזות או לכוח (שים לב לתיקון הר-צ-י-נ-י בקבצי הארטה: כל הגזעים חוץ מבן אנוש מקבלים תוסף קבוע לתכונה אחת וגם תוסף לאחת משתי תכונות לבחירתם. למשל גמד מקבל תוסף לחוסן וגם תוסף לחכמה או לכוח)

מהירות: 5 (כי ככה אפשר גם לקפוץ פחות רחוק ופחות גבוה! גזע בלי רגליים)

תוספי מיומנויות: 2+ אקרובטיקה, 2+ סיבולת.

חסינות לרעלים: יש לך עמידות לרעל בסך 5 + חצי דרגתך.

התחדשות הנשל כוח גזע
מתפתל ומפרכס, אך לא מובס. אתה קורע מעליך את שכבות העור הישנות, העטורות גלדים, כוויות וחתכים, חושף גוף צעיר ורענן יותר.
היתקלות* ריפוי
מיוחד: אתה רשאי להשתמש בכוח זה רק כאשר אתה מדמם.
פעולה משנית
השפעה: אתה מרפא נק"פ בסך מתאם החוסן שלך + חצי דרגתך או מבטל מייד כל השפעה עם משך של הצלה לסיום אשר חלה עליך, מלבד הבאות: הלום, מרוסן.
 
סליחה שלא הגבתי במהירות, המחשב שלי גוסס :)

בל מקרה, תודה רבה על כל התגובות עד עכשיו.

לתגובות:

ננסק וironballs: לא חשבתי על זה ככה. הייתי בטוח שהזנב יסרבל אותו, בעיקר בטיפוס, אבל גם בשחייה. אני אתקן.

נרוביאן(ואולדמן):
1. אני לא חושב שאני אשנה את השם, כי זה פשוט יואן טי בצורתו, אבל לא בפלאף.

2. נשמע הוגן למדי אחרי התגובות שהיו. אני אתקן.

3. גם את זה אני אתקן.

4. יתוקן...

5. מאוד שמח שאהבת. אני יודע שההתחדשות אינה פועלת כאשר הנק''פ צונח לאפס, אבל זה מה שהיכולת עושה. האם זה לא אפשרי קראנצ'ית?
אני חושב שאני אשנה את הכוח למשהו שבו כל המקצועות יוכלו להשתמש.

6.
the Nerubian אמר/ה:
זה בעצם מה שמסביר את המעמדות שלהם על בסיס טוהר דם. היואן-טי טהור הדם הוא בן-אנוש עם דם נחשים ויכולות פסיוניות. כל שאר הסוגים הם למעשה "מוטציות", "טעויות" או יואן-טי שדם הנחשים התחיל להשתולל בהם והתוצאה היא יצור עלוב במקרה הרע, או נביא מפלצתי של אלוהי היואן-טי במקרה הרע יותר (רע לדמויות ולאנושות בכלל).
אני רוצה לחלוק עליך. קודם כל, העובדה שזה המפשט הראשון היא פשוטה : זה מה שמגדיר את היואן טי האלו. אם זה מגדיר גם את היואן טי של מגדיר המפלצות, מה טוב , יש להם שורה אחת של פלאף משותף.
אני יכול לשנות אותו, אבל השורה הזאת היא משהו מאוד כללי של הפלאף בהתחלה שמאוחר יותר מפורט.

7. ציינתי לעצמי.


ערכתי את הגזע, אני אשמח לעוד ביקורת בונה על הקראנץ'.
 
חזרה
Top