• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[3]שרץ התהום.

קופיל

פונדקאי ותיק
(במידה וחסר פלאפ במשהו, יש להגיד לי)
שרץ תהום
חוצן בינוני (מיוחד, רשע, נוכרי)
ק"פ: 10ק8+ 30 (80 נק"פ)
יוזמה:+2
מהירות תנועה:12 מ'
דרג"ש: 20 (+8 שריון טבעי, +2 זריזות)
תוסף התקפה/היאבקות: +10/+15
התקפה:זנב +15 (1ק8+ 5+ 1ק6 אש) או חרב ממזרית +1 פוצעת +17 (2ק8+ 7+ 1ק6 אש+נקודת נזק חוסן) או קרן חורכת +12 (4ק6 אש)
התקפה מלאה:חרב ממזרית +1 פוצעת +17/12 (2ק8+ 7+ 1ק6 אש+נקודת נזק חוסן) וגם זנב +15 (1ק8+ 5+ 1ק6 אש) וגם טופר +12 (1ק6+ 2+ 1ק6 אש) או זנב +15 (1ק8+ 5+ 1ק6 אש)וגם שני טפרים +12 (1ק6+ 2+ 1ק6 אש) או קרן חורכת 12/7 (4ק6 אש)
תפוסה\הישג:1.5 מ'/1.5 מ'
התקפות מיוחדות:אמן לחימה, פרץ שאול, להב הטבח, עולה בלהבות, קרן חורכת
יכולות מיוחדות:ראיית חושך 36 מ', תכונות חוצן, טלפתיה 90 מ', חסינות לאש ולהתאבנות, עמידות 10 לחומצה וחשמל, חסינות לרעל, מבנה גוף גדול, נשקי תהום, איברי אש
הצלות:קשיחות +10, תגובה +9, רצון +9
תכונות:כוח 20, זריזות 14, חוסן 16, תבונה 15, חוכמה 15, כריזמה 15
מיומנויות:הסתתרות ותנועה שקטה +15, זיהוי והאזנה +15, איום +15, ידע (המישורים) +15, שחייה +18, קפיצה וטיפוס +18
כישרונות:חמיקה [או כישרון ששווה ערך לחמיקה] (נ), ניידות (נ), התקפת זינוק (נ), מומחיות קרבית (נ), התקפת סופה (נ), התקפת עוצמה [או כישרון ששווה ערך להתקפת עוצמה] (נ), ביקוע (נ), ביקוע אדיר (נ), מיקוד נשק (חרב ממזרית), התמחות בנשק (חרב ממזרית), עמידות משופרת
סביבה:מישור תחתון כלשהו
ארגון:בודד, זוג, כנופיה (3-5) או חוליה (6-10)
דירוג אתגר: ?
אוצר:רגיל וגם חרב ממזרית פוצעת +1
נטייה:רשע כלשהו לרוב
התפתחות: 11 ק"פ (בינוני) 12 ק"פ (גדול) או לפי דרגות מקצוע (מקצוע מועדף-להב מלחמה, צלבן, לוחם או swordsage)
מתאם דרגה:confused:
היצור הזה הינו שדי בבירור-עורו אדום, הוא גדול יותר מרוב האנשים, ראשו נראה כמו ראש כלב עם שתי קרניים, שתי עצמות כנפיים חרוכות יוצאות מגבו, וידיו גדולות עם טפרים. יש לו זנב ארוך וחזק, מרותכת לו פלדה על הגוף, כולל הראש, והוא נושא חרב ארוכה ושבורה ובוערת.
היו זמנים, שבהם המישורים התחתונים לא נלחמו בינם לבין עצמם. זה לא אומר שהיה שלום בין התועבות, כמובן-אך העוינות הייתה שקטה. הקרבות היו בעיקר מלחמות על הגבול, לא משהו רציני. אז, מלומד מהשאול היה יכול לחקור כתבים בגהנום בלי לחשוש יותר מדי שינסו להרגו שם. למרות שהמשטר אפשר זאת, האנשים לא שיתפו פעולה. מדי יום נרצחו מבקרים, והשלטונות ניסו למצמצם זאת.
בתקופה הזאת, נאספו אדוני השטנים לדיון פשוט ומסובך כאחד. הפשטות הייתה סיבת הדיון-איך להשתלט על שאר המישורים. המסובכות הייתה הדרך. במשך חודשים התווכחו אדוני השטנים, מכל המישורים החיצוניים, איך לעשות זאת. החודשים התארכו לשנים, עד אשר הם מצאו פיתרון, ביום ארבעת השמשות-שבו כל השמשות זרחו כאחת במישור החומר, אירוע שקורה אחת לארבע שנים. הפיתרון היה כזה-הם הגיעו למסקנה שלמרות כל כוח התועבות, הדבר ששואף לפוטנציאל הגדול ביותר, זה נשמת בין תמותה. חוצנים טובים ורעים כאחד לא התעלו לדרגת אלוהות-בני תמותה כן. אך בני תמותה פשוטים אינם חומר כזה טוב, ורובם מבזבזים את הפוטנציאל שלהם. לכן, בני תמותה פשוטים אינם יספיקו. אך מה יקרה במידה וזה לא יהיה בני תמותה פשוטים?
בעצתו של בן התמותה היחיד במועצה, ששמו אבד משכבר, התועבות ביצעו מחקרים-איך ליצור אחד שמשלב את פוטנציאל בני התמותה ביחד עם עוצמת התועבות. הרעיון שבן התמותה הציע היה טבעי-לנסות לתת לילוד תועבה נשמת בני תמותה. הצעתו הייתה שיתחילו עם השטנים החזקים (כמו באלורים) ביחד עם נקבות התועבות (כמו סקאבוסים). ההצעה עברה ללא התנגדות, ותוך שנה נולדו התוצרים הראשונים. הם היו שרצי התהום, והיו הצלחה מיידית. לקח להם חודש התבגרות עד שיכלו לבצע פקודות, ועוד תשע חודשים סך הכל עד לבגרות מלאה. יתרונם הינו, בנוסף להיותם חיילים מעולים וזולים, היה העובדה שהם קלים להסתרה אצל בני התמותה יחסית-הם בגודל אנושי, פחות או יותר, אין להם מאפיינים שיזהו אותם מיידית כמה שהם במידה והם מתחפשים כראוי. וכך, שרץ התהום יכול לנסות להשפיע על הכפר, שיעבדו את התועבות. חסרונם היה נשמת בן התמותה שלהם-חלק משרצי התהום, במיוחד אלה שלא גודלו בידי תועבות, אינם היו מרושעים, והם שמרו על הרגשות שלהם-שרצי התהום יכולים לאהוב (הנפוץ ביותר זה הרצון לשמור על חית מחמד), יש להם חברים (בעיקר שרצי תהום אחרים), הם נאמנים לחבריהם ואהוביהם, ואין להם את המשמעת והסדר של הבטאזו, או את הכאוטיות של הטנארי. אבל למרות חסרונות אלה, הם היו ונשארו מבין החיילים הטובים ביותר של התועבות.
זה השתלם. אחד מבני הדור הראשון של שרצי התהום, קראו אותו מלפיאס, נעלם לאחר בגרותו. הוא לא הופיע שוב במשך מאה שנה, אך אז הוא חזר-והצליח לעשות את מה שאף אחד לא הצליח לעשות לפניו או אחריו-הוא איחד את המישורים התחתונים, באמצעות כריזמטיות, תככנות והעובדה שהוא היה אחד מהלוחמים והקוסמים הטובים ביותר בעולם-הוא יכל לקחת מישורים שלמים בעצמו. הוא הביא את מה שכולם פחדו ממנו-כל התועבות, מאוחדות. הפחד התגשם-אדון התועבות כבש מישור אחר מישור, ושום דבר לא עמד בפניו. היתה רק דרך אחת לעצור אותו, והאלים ביצעו אותה בלב כבד-הם השמידו מישורים. עד שאחרון מלוחמי התועבות נפל, חצי מהמישורים החיצוניים נהרסו. במותו, מלפיאס מימש את מלוא הפוטנציאל שלו-הוא התעלה לדרגת אלוהות-*ה*אלוהות של רשע, ואלוהות די בכירה בקרב ומלחמה. כל שרצי התהום, ללא יוצאים מן הכלל, סוגדים לו. אפילו שרצי התהום הנטרלים והטובים (לא שיש כאלה) עושים זאת.
כל שרץ תהום אשר מגיע לבגרות, בסביבה ראויה (כלומר, אצל תועבות) הוא עובר קעקוע מסורתי במתכת, ומקבל את נשקו. הנשק הוא בין אחד ל4 נשקים שונים, או מגן במקום אחד מהם, ולרוב יש בהם משהו פגום, למרות שהנשק הנפוץ ביותר הוא חרב ממזרית, כאות כבוד למלפיאס. לכל שרץ תהום יש נשק שבור אחד בלבד הקשור לו. הקשר הוא קסום-שרץ התהום יודע בכל זמן איפה נמצא הנשק שלו, והוא שולט באנרגיות הקסומות שלו-מה שמאפשר לו לנקות נשק קסום מהקסמות, ולהעביר את ההקסמות לנשקו. גם קעקועי המתכת שלו מאפשרים לשלוט באנרגיות הקסומות האלה, ומספק הגנה קסומה, שכן שרצי התהום לא ממש יכולים ללבוש שריון. במידה והוא נגנב או נהרס, עליו להחזירה אליו שלמה (כלומר, שבורה). במידה והנשק השבור נהרס בצורה שאין לתקנה, שרץ התהום יעדיף להתאבד מאשר לחיות עם הבושה. ששרץ תהום נופל בקרב, נשקיו, מגנו ושריונו מנוקים מההקסמות שיש עליה, והיא מוחזרת לקהילת שרצי התהום.
יש רק הבדל אחד בין המינים של שרצי התהום-לזכרים הקרניים פונות למעלה, ולנקבות הקרניים פונות למטה. דרך ההתרבות היא פשוטה-זכר ונקבה מצמידים את קצות הקרניים שלהם זה לזה, וזהו. התהליך אינו מענג, או מורגש בכלל-כבר קרו מקרים שנקבה התעברה בלי שהיא ידעה מזה בכלל. במשך 24 שעות מהעיבור, הקרניים של הנקבה משנות את הכיוון שלהם, לכיוון הקרן השנייה. ההיריון נמשך חודש-ובמהלכו, בין הקרניים נוצר גוש להבות מוצקות. בסיום ההריון, מישהו פשוט תופס את הגוש ומפריד בינו לבין האמא, ושרץ תהום פעוט נולד.
שרצי התהום צריכים לאכול, לישון ולשתות, אך מקור המזון והשתיה העיקרי שלהם הוא אש, שהם יכולים ליצר לבדם. שרץ התהום מדבר במדוברת, שאול, גהנום, והוא יכול ללמוד כל שפה שאינה סודית.
קרב
אמן לחימה:שרץ התהום יודע את תרגילי הקרב הבאים, דרגת מבצע שווה לק"פ:
(עמידה-fiery assault (מחושב בנתונים
תגבור (אחת להיתקלות) inferno blade.
כמו כן, הדרך השמימית היא טבעית לשרץ התהום. במידה והוא לוקח דרגות במקצוע שמשתמש בתרגילי קרב, הוא מוסיף את ק"פ הגזע שלו לדרגות המקצוע בשביל initiator level (בניגוד לחצי מק"פ הגזע שלו, כרגיל). כמו כן, הוא יכול ללמוד את מסורת רוח המדבר גם במידה וזה לא זמין למקצוע שלו.
להב הטבח:ככל שרבים אויביו, כך כוחו רב. הוא זוכה לתוסף לנזק במצבים הבאים:
כל שימוש בכישרון הביקוע או הביקוע האדיר, כמו כן כל התקפות שתרגילי הקרב מאפשרים לו לעשות, נותן +6 לכל הנזק אשר שרץ התהום עושה בהתקפותיו בסיבוב הזה, והוא מצטבר.
על כל יריב המותקף דרך התקפת סופה, הנזק מהתקפות שרץ התהום עולה ב4 למשך שאר הסיבוב.
על כל יריב המותקף דרך התקפה מלאה יש +2 לכל הנזק אשר שרץ התהום עושה בסיבוב הזה, וגם הוא מצטבר.
לדוגמה, שרץ התהום להבה יצא ממערה, ומיד מסתערים עליו עדרי איכרים זועמים עם קלשונות ולפידים. בהיותו שרץ תהום מנוסה, הוא מחייך, שולף את החרב שלו, מסתער לקראתם, ומניף את חרבו בקשת רחבה. הוא עושה מספיק נזק כדי להרוג איכר אחד, ובזכות כישרון הביקוע האדיר שלו הוא זוכה לתקוף שוב, רק שהפעם הוא זוכה ל+6 לנזק. הוא הורג עוד פעם, ובהתקפתו השנייה מהביקוע הוא זוכה ל+12 לנזק, מה שהורג את האיכר השלישי, והאחרון בהישג שלו. בתורם, האיכרים מקיפים אותו ומנסים לדקור אותו ללא הצלחה. תורו שוב, והוא משתמש בהתקפת סופה. מקיפים אותו 8 איכרים, ככה שהוא זוכה ל8 התקפות, ככה שלכל ההתקפות האלה הוא זוכה ל+32 לנזק. בקלות רבה הוא מחסל אותם. בתורם, האיכרים זורקים עליו את הקלשונים שלהם, ומתרחקים ממנו. בתורו, הוא משתמש בתרגיל קרב שנותן לו עוד פעולת תנועה, והוא משתמש בה כדי לסגור מרחק ולבצע התקפה מלאה. יש לו את הכישרון התקפת זינוק מה שמאפשר לו להמשיך לנוע בעודו תוקף. הוא מבצע התקפה מלאה, מה שמאפשר לו לתקוף שישה איכרים, מה שנותן לו +12 לנזק להתקפותיו במידה ויתקוף את כל השישה.
עולה בלהבות:גוף שרץ התהום חם בצורה לא רגילה. כל סיבוב בהיאבקות הוא גורם ל1ק6 נזק אש (מצטבר עם עמידת ההסתערות הבוערת(
קרן חורכת:כפעולת התקפה, שרץ התהום יכול לירות קרן חורכת (כמו הלחש). במידה ויש לשרץ התהום את היכולת פרץ משחית (או יכולת דומה) הוא זוכה בהשבעה 'פרץ גופרית' (או יכולת דומה) ומקבל +4ק6 לנזק של פרץ הגופרית
פרץ שאול:בהתקפה, יש 30% סיכוי שהנזק מההתקפה יוכפל. הנזק הנוסף הוא נזק אש שאינו מוכפל בפגיעה חמורה. לדוגמה, להבה תוקף את יריבו הנוכחי, אשר הינו מלאך. בעזרת כמה כשרונות ותרגילי קרב, הוא גורם לסך נזק של 80, אך פרץ השאול מופעל, מה שאומר שהוא גורם ל160 נזק-80 מההתקפה, ו80 אש מהפרץ.
מבנה גוף גדול:לשרץ התהום יש גוף גדול יחסית ליצור בינוני. הוא חזק יחסית ליצור גדול, ומסוגל לתפעל נשקים גדולים ללא קושי או מחסר. היתרון הזה נאבד אם הוא עולה בגודל עקב עליית ק"פ, והנזק מהטפרים שלו לא עולה עקב כך, אך הזריזות שלו גם לא יורדת.
נשקי תהום:לכל שרץ תהום יש ציוד שהוא קשור אליו נפשית. הציוד הוא בין 1 ל4, מחולק למגנים ונשקים לפי השרץ, והמתכת המרותכת לגוף השרץ. המגן והשריון לא קסומים, והנשק הוא +1 פוצע. אך לשרץ התהום יש יכולת להעביר את הקסם מציוד קסום אחד לציודו שלו. מבחינה מכאנית, זה מתבטא בזה ששרץ התהום יכול לבצע תפילה קצרה, שהציוד שלו והציוד שהוא לוקח אותו נמצאים. אי אפשר לבצע את הטקס בקרב. כאשר הטקס מושלם (דקה בערך), כל ההקסמות שיש על הציוד ששרץ התהום רוצה עוברות מציוד אחד לציודו שלו, והוא יכול לשנות את הנטייה של ציוד מבוסס נטייה (למשל, נשק קדוש לנשק טמא). זה יכול לגרום לציוד להיות עם תוסף של יותר מ+10, אך בשביל להעלות את הפלוס עצמו צריך ציוד שהפלוס שלו גבוה יותר. קעקועי המתכת של השרץ נחשבים לשריון מבחינה זו. לדוגמה, להבה חיסל הרגע אבירת קודש, והחרב שלה מוצאת חן בעיניו. הוא מבצע את הטקס. חרבו השבורה היא כבר משהו אימתני-+5 עורפת פוצעת מהירה, וחרב אבירת הקודש היא +1 קדושה מחשמלת. לאחר ביצוע הטקס, חרב אבירת הקודש נהיה +1 (חרב להבה כבר +5, +1 לא משנה לו), וחרב להבה נהית +5 עורפת פוצעת מהירה קדושה מחשמלת, עם סך תוספים של +18.
איברי אש:שרץ התהום יכול ליצור איברים מהאש האופפת אותו. אחד ליום לכל 5 ק"פ או דרגות מקצוע, הוא יוצר איבר אחד לכל 5 ק"פ או דרגות מקצוע למשך שאר ההתקלות, כמתואר להלן. איברי האש פועלים בדיוק כמו איברים רגילים.
ק"פ____איברים
5-9____יד נוספת
10-19__שתי ידיים
20-24__שתי ידיים, זוג כנפיים (תמרון טוב, מהירות כמו מהירות הליכה*2)
25-30__ ידיים, זוג כנפיים (תמרון מושלם, מהירות כמו מהירות הליכה*2)
תת הסוג המיוחד שלו הינו סדר, תוהו או כלום, בהתאם לנטיית ההורים. מה שקורה אם משלבים תועבות מסוגים שונים, לא ידוע.
תרגילי הקרב שלו:
להב תופת-פעולה מהירה, אישי, עד לסוף התור, התקפות קפא"פ גורמות ל3ק6 נזק אש+דרגות מבצע (שווה לק"פ), על טבעי.
הסתערות בוערת-עמידה, פעולה מהירה, עד שמחליטים שזה נגמר (כי צריך עמידה אחרת), אישי, התקפות קפא"פ גומרות ל1ק6 נזק אש נוסף, על טבעי
שרץ התהום כגזע
לשרץ התהום יש את התכונות הבאות כגזע:
+10 לכוח, +4 לזריזות, +6 לחוסן, +4 לתבונה, +4 לחוכמה, +4 לכריזמה
גודל בינוני
מהירות בסיס 12 מ'
תכונות חוצן
10 ק"פ גזע כחוצן, עם כל המתאמים המתאימים
שרץ התהום מקבל 10*(8+תבונה)+4*(8+תבונה) נקודות מיומנות
שרץ התהום מקבל באופן אוטומטי את הכישרונות:חמיקה [או כישרון ששווה ערך לחמיקה], ניידות, התקפת זינוק, מומחיות קרבית, התקפת סופה, התקפת עוצמה [או כישרון ששווה ערך להתקפת עוצמה], ביקוע, ביקוע אדיר. כמו כן, הוא מקבל 4 כשרונות נוספים, לבחירתו, והוא שולט אוטומטית במגנים ובנשק התהום שלו.
+8 שריון טבעי.
שפות אוטומטיות:מדוברת, שאול, גהנום. נוספות:הכל מלבד שפות סודיות.
מקצוע מועדף:לוחם, להב מלחמה, צלבן או אמן להב.
מתאם דרגה:confused:
 
Icel אמר/ה:
אבל איך זה גזע? זאת מפלצת. איפה הנתונים לבניית דמות?
תכונות יש? יש.
לכן, אתה פשוט מוריד 10 מכל תכונה זוגית ו11 מכל תכונה אי זוגית, הופך את כל נקודות המיומנויות ללא מנוצלות (ואז לנצל אותם, כמובן) וכל כישרון שאינו כישרון בונוס עובר אותו תהליך. ובמידה והייתי יודע מה מתאם הדרגה של זה, גם היית יודע באיזה דרגה זה היה מאוזן.
 
הגזע הזה אכן נראה מפלצתי, עם המון ק"פ ויכולות מיוחדות זה לא גזע רגיל בכלל וגם כמו שנאמר לו רשמת אותו בפורמט המקובל. החוסר בדירוג אתגר ומתאם דרגה עושה אותו לגזע (ומפלצת) אפילו יותר בעייתיים.
קשה לי להאמין שזנב של יצור בינוני (גם אם יש לו מבנה גוף גדול) גורם ל1ק8 נזק..
בכללי הוא חזק מדי בשביל שאני אתן לשחקנים של לשחק אחד.

גם לא אהבתי את הצורה בה הם מתרבים.


אומנות הלחימה לא אומרת לי הרבה כי אני לא ממש מכיר את הספר.
 
ors אמר/ה:
קופיל אמר/ה:
ובמידה והייתי יודע מה מתאם הדרגה של זה, גם היית יודע באיזה דרגה זה היה מאוזן.
דרקון המוות אמר/ה:
רק לי זאת נשמעת תגובה עניינית, קופיל?
אה. אז זה הפירוש.
אבל אי אפשר קצת יותר ביקורת על הגזע? ומתאם הדרגה הזה כולל ק"פ גזע?
Icel אמר/ה:
כן אבל ככה לא כותבים גזע.
גם במגד"ם שיש מפלצת שיכולה לשמש כגזע שחקן, נותנים את הנתונים שלה בפורמט הנכון עבור גזע.
ויש כאלה שלא.
ושוב פעם, אפשר תגובות על הגזע, לא על הפורמט?
 
תביא גזע, נביא ביקורת על גזע. אני לא מתכוון להתחיל לבצע את כל החישובים כדי להגיד לך מה דעתי. תפרסם נתונים בפורמט גזע ואז אני יגיב.
 
לפני שאני מגיב ברצינות יש דבר אחד שדי צרם לי-
השילוב בין העץ כשרונות של [התקפת עוצמה, ביקוע, ביקוע אדיר] לבין עץ הכשרונות [חמיקה, ניידות, התקפת זינוק, התקפת סופה]. הם לא נוגדים, אבל הם מייצגים סגנונות לחימה שונים.
אני מציע שתוריד אחד מהם, בשביל העיקרון
 
אם כבר מדברים, לדעתי נתת להם *הרבה* יותר מדי כשרונות בונוס.

כמו שכבר אמרתי ומשום מה התעלמת מהתגובה שלי: לדעתי זה חזק מדי בשביל להיות גזע שאני אתן לשחקנים שלי לשחק.
 
TheMastermind אמר/ה:
אם כבר מדברים, לדעתי נתת להם *הרבה* יותר מדי כשרונות בונוס.

כמו שכבר אמרתי ומשום מה התעלמת מהתגובה שלי: לדעתי זה חזק מדי בשביל להיות גזע שאני אתן לשחקנים שלי לשחק.
בהתחשב בעובדה שכנראה אתה צריך להיות אפי רק בשביל הדרגה הראשונה?
idansh אמר/ה:
לפני שאני מגיב ברצינות יש דבר אחד שדי צרם לי-
השילוב בין העץ כשרונות של [התקפת עוצמה, ביקוע, ביקוע אדיר] לבין עץ הכשרונות [חמיקה, ניידות, התקפת זינוק, התקפת סופה]. הם לא נוגדים, אבל הם מייצגים סגנונות לחימה שונים.
אני מציע שתוריד אחד מהם, בשביל העיקרון
טוב, כל הכשרונות האלה מלבד התקפת סופה וביקוע אדיר שם רק כי הם דרישות. והעובדה שזה קצת מגוחך שיש לך ביקוע אדיר אבל אתה לא יכול לקחת כישרונות שדורשים ביקוע, לא?
ושני עצי הכשרונות האלה שם בשביל יכולת להב הטבח. זאת אומרת, להב הטבח לא ממש שווה בשביל מישהו שיכול לבצע רק התקפות מלאות, נכון?
 
אתה מרגיש שהגזע הזה חייב שיהיה לו התקפת סופה וביקוע עצום ברגע שהוא נולד?
כי במקסימום אתה יכול באמת לשים את הכשרונות האלה בלי הדרישות שלהם. זה כישרון בונוס, הוא לא חייב לעמוד בדרישות.
 
פלאפי אמר/ה:
נראה מעניין, רק רפרפתי.
וזה לא גזע קופיל. יש אומנם מפלצות עם כמות כזאת של ק"פ ויכולות במגד"מ ושיש להן מתאמי דרגה, אבל הן לא גזע חזק אלא מפלצת שאפשר לשחק אותה כדמות.
תודה.
ואני לא מבין מה הנקודה שלך. אז מה אם הוא חזק? אתה עדיין יכול לשחק אותו כדמות, משמע הוא גזע. לא?
 
זה מתאם דרגה של לפחות 15+ בלי ק"פ גזע.

אתה רציני? זה אחד הדברים החזקים! רק עם היכולת של להעביר יכולות של נשקים אני יכול ליצור חרב עם סך תוספים של 300+.
והיכולת של הנזק ממש מוגזמת. הדוגמע שננת לא נכונה. 8 אויבים זה 48 נזק, 6 זה 36. תחשוב שזה שווה לבערך 10 תכונות שדומות לבוער\מחשמל\קפוא.

אני בספק אם הייתי נותן לשחקנים שלי לשחק את זה בהרפתקה לא אפית.
 
adidasv111 אמר/ה:
זה מתאם דרגה של לפחות 15+ בלי ק"פ גזע.

אתה רציני? זה אחד הדברים החזקים! רק עם היכולת של להעביר יכולות של נשקים אני יכול ליצור חרב עם סך תוספים של 300+.
והיכולת של הנזק ממש מוגזמת. הדוגמע שננת לא נכונה. 8 אויבים זה 48 נזק, 6 זה 36. תחשוב שזה שווה לבערך 10 תכונות שדומות לבוער\מחשמל\קפוא.

אני בספק אם הייתי נותן לשחקנים שלי לשחק את זה בהרפתקה לא אפית.
בהתחשב בעובדה שזה אמור להיות בהרפתקה אפית?
 
הי,זה הגזע שאתה מתכנן למשחק שלך?

בכל מיקרה,אני מסכים שכדי להוריד לגזע את מספר הכשרונות.את הק"פ הייתי גם מוריד,כי ק"פ זה פשוט דבר מציק.בנוסף,הייתי מוותר על היכולות שהן יותר מידי קסומות,אלו פשוט יכולות של מפלצת ולא של דמות שחקן.
 
חזרה
Top