• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קודש- מפלצת על לעולם החדש שלי

דרקון המוות

פונדקאי ותיק
המפלצת הבאה היא פתיחה לעולם החדש שלי, שנקרא סנטוריאנום. תחילת העולם הייתה במאבק בין שתי המפלצות שהיו מאז ומעולם, קודש (זכר) ומאגיה (נקבה). כתבתי עם הרבה קיצורים, מקווה שתסתדרו.

נ.ב. אני יודע שיש לחפצים שלו יותר מדי תוספים, זה אמור להיות ככה.

קודש
Sacredness

חוצן עצום
ק"פ: 100ק10 + 1506 (2006 נק"פ)
יוזמה: 76+
מהירות תנועה: 21 מטרים, מעוף 35 מטרים (מושלם), שחייה והתחפרות 19 מטרים.
דרג"ש: 89 (54+ טבעי, 23+ שריון לוחות כבד מבוצר היטב מחזיר לחשים 13+ מאדמנטייט, טבעת הגנה דגולה 7+, קמע הגנה דגול 8+)
תוסף התקפה/היאבקות: 93+/86+
התקפה: חרב דו ידנית ענקית עורפת מהירה התפרצות אש פוצעת 12+, 112+ קפא"פ 3ק23+6 וגם 1ק6 אש וגם 1 חוסן/ 19-20/ 2* וגם 1ק10 אש///3ק23+6 וגם 1ק6 אש וגם 1 חוסן/ 19-20/ 2* וגם 1ק10 אש או מכה 100+ קפא"פ 2ק23+8 או מבט (1ק20 + התאבנות).
התקפה מלאה: חרב דו ידנית ענקית עורפת מהירה התפרצות אש פוצעת 12+, 112+/112+/ 107+/ 102+/ 97+/ 92+/87+/82+/ 78+/ 72+/ 67+/ 62+/ 57+/ 52+/ 47+/ 42+/ 37+/ 32+/ 27+/ 22+/ 17+ קפא"פ 3ק23+6 וגם 1ק6 אש וגם 1 חוסן/ 19-20/ 2* וגם 1ק10 אש///3ק23+6 וגם 1ק6 אש וגם 1 חוסן/ 19-20/ 2* וגם 1ק10 אש או מכה 100+ קפא"פ 2ק23+8 או מבט (1ק20 + התאבנות).
תפוסה/הישג: 6 מטרים/ 6 מטרים
התקפות מיוחדות: ניקוז תכונה (קבוע), פחד, הסתערות עוצמתית, התקפת מבט, יכולות דמויות לחש, לחשים
תכונות מיוחדות: ראיית חושך 100 מטרים, עמידות לכל סוגי הנזק 53, הפחתת נזק 98/ אגדי או עם תוסף הקסמה 14 לפחות, שינוי צורה, חסינות ללחשי קודש, התחדשות, ריפוי מהיר 64, חוש סומא/רעד 25 מטרים, נוכחות מאיימת.
הצלות: קשיחות 92+, תגובה 86+, רצון 97 +
תכונות: כוח 56, זריזות 43, חוסן 41, חוכמה 53, תבונה 35, כריזמה 34
מיומנויות: הכל 46+, ריכוז 47+
כשרונות: התקפה ביעף, התקפת עוצמה, התנפלות משופרת, מכה אדירה, ביקוע, ביקוע עצום, יוזמה משופרת 20*, קשיחות רבה, חמיקה, הטלה קרבית, מומחיות בנשק (חרב דו ידנית), לחימה עיוורת, שליפה מהירה, עמידות 2*
סביבה: התוהו המסתחרר שמסביב ליקום
ארגון: בודד
ד"א: -
אוצר: -
נטייה: נייטרלי
התפתחות: -
מתאם דרגה: -

זהו לוחם אדיר, לבוש בגלימה משונה שצבעה משתנה ללא הרף משחור ללבן, הוא מחזיק בידו חרב ענקית, והילה אדירה של כוח אופפת אותו. זהו התגלמות לחשי הקודש ביקום.

שינוי צורה:
לכל צורה שהוא רוצה, כפעולה חופשית עד גודל כביר.
נוכחות מאיימת: ד"ק 53 - לברוח בכל המהירות 3ק20 סיבובים מקודש.
לחשים: ככוהן בדרגה 20 (אין לי כוח ללחשים טיפוסיים).
התקפת מבט: כאשר קודש מביט הישר אל יצור כלשהו, הוא רואה את המעמקים האפלים והזכים ביותר של נשמתו. היצור צריך להצליח בהצלת קשיחות+רצון (ד"ק 45 בשניהם), כדי לא להתאבן. אם מצליח באחד מהם- מתאבן ל-1ק10 סיובים+ 1ק20 נק"פ.
הסתערות עוצמתית: כאשר קודש תוקף יצור, הוא מסתער בנחישות על היצור. כאשר הוא עושה זאת (ואני יודע שזה לא מה שהיכולת נותנת), הוא זוכה לתוסף בסך 18+ לפריקת האויב מנשקו ולתוסף 23+ לניפוץ נשקו של האויב.


זהו. הערות?
 
זה לא העניין, אם אתה מריץ את זה עם חבר.
זו ביקורת בונה - יותר מגניב לספר לשחקנים כיצד הניף קודש את חרבו שאינה בעלת תוסף +10 מקסימום, והכה בה את מאגיה ששלחה לעברו חזיז חשמל שעבר את מגבלת ה10ק8.

אתה מבין את הבעיה?

מישהו? פלאפשק'ה?
 
הרעיון של לחשי מאגיה וקודש בהתגלמותם -
שים לב לרעיון:

לחשי קודש שואבים את העוצמה ממקורות.
לחשי מאגיה מוצאים פגמים בבריאה ודרכם מעוותים את המציאות.

תחשוב על שילוב של אלה במפלצות.
 
וואו, אני אפילו לא יודע איפה להתחיל בהערות קראנץ'...
ננסה בכל זאת:
א. מהירויות חייבות להתחלק ב-1.5 מ'. 19 מ' זה לא תקין.
ב. ראיית חושך 100 מ'. כנ"ל.
ג. חוש סומא רעד. כנ"ל.
ד. אין כזאת חיה עמידות לאנרגיה. יש התנגדות, שחוסמת חלק מהנזק, ויש חסינות, שחוסמת נזק לחלוטין. ההתנגדות באה לרוב בכפולות של 5, אבל זה פחות קריטי.
ה. כל דבר עם תוסף הקסמה של 14+ ומעלה הוא אגדי בין כה.
ו. ניתן לקחת את הכישרון יוזמה משופרת רק פעם אחת.
ז. איך, בשמו של פאן פאן, יש לו כל כך הרבה התקפות? 21 התקפות?! אני אמנע מלהמשיך.
ח. אתה צריך הרבה, הרבה יותר פירוט על היכולות שלו. לחשים? איזה? כנ"ל לגבי יכולות דמויות לחש. איך עובדים ניקוז התכונה, ההסתערות העוצמתית והתקפת המבט שלו? מה זה היכולת שלו פחד? למה היא טובה, בהתחשב בעובדה שכבר יש לו נוכחות מאיימת? כמה התחדשות יש לו?ולמה נוכחות מאיימת היא יכולת מיוחדת ולא התקפה מיוחדת?

סיימנו קראנץ', עוברים לפלאף, שהוא בהחלט, באופן סופני ובצורה בלתי ניתנת לערעור, לא מספק. שתי ישויות חזקות בצורה מטורפת שנלחמות אחת בשנייה. איך הן נוצרו? למה הן נלחמות אחת בשנייה? איך זה משפיע על שאר העולם? תענה על כמה מהשאלות האלה.


מצטער אם הייתי קצת תוקפני, אבל אני מקווה שהתגובות שלי יעזרו לך לשפר, למגנב, ולהפוך את המפלצת הזאת למאגניבה אחו-שקשוקה.
 
ת'ור אמר/ה:
לשפר, למגנב, ולהפוך את המפלצת הזאת למאגניבה אחו-שקשוקה.
אהבתי!

מהירויות הן 15.
ראיית חושך- 90 מטרים
חוש סומא, רעד- 30 מטרים
התנגדות, לא עמידות.
יוזמה משופרת רק פעם אחת?
[ציטוט של אשר]
רץ בטירוף לחדר...
o_O
מעלעל בדפים במהירות...
o_O
צווח בתאוות דם...
o_O
אוי. :(
[/ציטוט של אשר]

כל השאר- נערך.
 
תקשיב-זה פאקינג יצורים אפיים. למי לעזאזל אכפת מה הפלוסים שלו להתקפה-רוצים לדעת את ההיסטוריה שלו, את הפלאפ שלו, את מה שהופך אותו מ'יצור אפי משעמם' ל'מגניב!'.
אה, ואין חיה כזו 'התקפת מבט'. אאל"ט.
עריכה-לא אאל"ט. http://www.d20srd.org/srd/specialAbilities.htm#gazeAttacks, ואם זה לא שכנע אותך-למדוזה אין התקפת מבט.
 
נסכם את הבעיה כך:
אם הדמויות לא אמורות להלחם ביצור ולגבור עליו, כנראה שאין צורך לתת לו נתונים מכאניים.
אפילו אם אתה רוצה להכניס אקראיות בפעולות היצור והצלחתן (כאילו שיש סיכוי שמשהו עם כאלו תוספים יכשל בבדיקת איום...), אין צורך לתת לו נתונים *מלאים*.
 
כמו שאמרו כבר: הנתונים מיותרים. אם הדבר הזה לא ילחם בדמויות אז אין צורך בנתונים שלו. אם אתה רוצה לשחק את ההיסטוריה של העולם וככה ליצור אותו זה יכול להיות מגניב, אבל בתכלס אתה יכול לעשות את זה הרבה יותר בקלות מאשר לתת נתונים לכל דמות היסטורית: גלגול קוביה אחד.
פשוט גלגל סתם קוביה בשביל לגלות מי מהם ניצח. אם הם שווים בכוחם תן להם סיכויים שווים. אם למישהו יש יתרון תן לו יותר סיכוי.
בכל מקרה, נהוג פשוט לספר את מה שקרה בהיסטוריה בצורת פלאף טהורה. אם תשחק אותה אני לא חושב שיש במכאניקה חוק שאומר שקודש חתך למאגיה את היד שריחפה בחלל ויצרה כזה שביל חלב שאפשר לראות מהארץ ויש קבוצת אלפים שכל מטרתם היא איסוף "מטאורים" שנופלים משם (היי, יצא לי קונספט די מגניב, אולי אני אשתמש בו בעולם המערכה שלי XD).

קיצר פשוט שב ותחליט בעצמך מה קורה במהלך ההיסטוריה. אם לא בא לך - גלגל קוביה (למלך יש בן או בת? וכמה כאלה?). לכתוב נתונים לכל דמות היסטורית ולתת להם להילחם (למרות שהייתי רוצה לראות את היטלר נלחם בנפוליאון) יאט בצורה מטורפת את כל תהליך בניית העולם. ובכל מקרה, שחקנים לא חייבים לשמוע על החרב 142+ או שלבחור יש 14+ לאיום אלא אם זה קשור לעלילה, וגם אז אתה לא חייב לעשות את כל היצור אלא רק את מה שאתה צריך.
 
דווקא בגלל שקודש נלחם רק במאגיה אז אין טעם ליצור נתונים, כמו שאין טעם לעשות נתונים לאל שיילחם רק במישהו אחד

הדגשתי את הרק כדי להדגיש שבמקרים אחרים עוד אפשרי להשתמש בטיעון"אבל הוא נלחם כחלק מההרפתקה" או שאר המשפטים שכתבת
 
יצור/אל נחמד אבל כמו שאמרו אם הוא אל אתה לא צריך לתת לו נתונים מכאנים כי במערכה שלך אף אחד לא רואה אותו או נילחם בו ישירות חוץ ממאגיה.
אתה צריך לשפר את הפלאף דחוף! לאל יש סיפור ייחודי משלו ואם זה אל כזה עוצמתי הרקע צריך להיות בהתאם...
 
חזרה
Top