• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 3/3.5 שד האומץ - אנליר [3.5]

akma

פונדקאי ותיק
זה היה שטח אטום, ומלא במראות מכל הכיוונים.
אנליר עמד בו, כפי שהוא היה נראה כשהוא עוד היה בן תמותה.
ולידו הוא ראה ישות מטושטשת, שהוא לא הצליח לקלוט את פניה, רוכנת מעליו.
"יש לי עוד משימה בשבילך."
"מה אתה רוצה, משמיד?"
"עד עכשיו נתתי לך משימות קלות, שאת חלקן עברת בהצלחה, אבל המשימה הזאת תהיה קשה. תהרוג את השולט בממלכת מאזוואר, עם עזרתם של שד הרעב ושד הקדמה, ואז תהרוג את שד הרעב. אבל אל תשתמש בגרזן ככלי נשקך; השתמש בשד הקדמה."
אנליר התעורר, והתחיל לתכנן איך לעשות את המוטל עליו.


אנליר פעם היה בן תמותה. הוא היה עוצמתי (10 דרגות כברברי), ובעזרת הרבה אנשים, הוא הרג את שד האומץ (קראו למטה).
הוא היה חבר מכובד בשבט שסגד לאל המלחמה מרל, והיה מיודד עם השלטונות של מאזוואר. גדוד של הצבא של מאזוואר עשה עצירה בכפר לפני שעמדו לתקוף את שבט העז.
אבל שבט העז תקף קודם.
הם הונהגו על ידי דמוי אדם עם ראש של עז, והיה להם צמא דם מטורף ויכולות קרביות מדהימות, שלא היו אופייניים להם. אנליר היה הראשון שהבין כי היכולות הם תודות למנהיג עם ראש העז. הוא גם היה הראשון שגילה על חולשתו לחולדה. בעזרת חבורה של לוחמים, הוא הצליח להרוג את שד האומץ, אבל רק הוא שרד בקרב כנגד השד. אז היו כמה משבט העז שעדיין העיזו להילחם, ובעזרת הלוחמים המעטים שנשארו הוא הרג אותם.
מעטים נשארו מבני שבטו, וכל הגדוד שעשה עצירה בכפר נהרג. הוא הלך לישון, מדוכא ותשוש מכל הלחימה.
בחלום ניגשה אליו ישות. הוא אף פעם לא הצליח לראות בבירור את הפנים שלה, או להבין מי היא. היא אמרה לו שהוא הרג את שד האומץ, ושהיא מוכנה לתת לו את הכוחות של שד האומץ, אם הוא יעשה בדיוק את מה שהיא אומרת. אנליר הסכים, בלי לחשוב על ההשלכות.
הדבר הראשון שהישות הזאת ביקשה זה לנתק את קשריו עם בני תמותה, שזוהי חולשתו – ולהרוג את הניצולים מבני שבטו. אנליר לא היה מוכן.
ביום שאחרי זה, ענן מוזר היה מעל הכפר. נפלו ברקים, שנעו בצורה אלכסונית מוזרה והרגו את כל מי שהם פגעו בו. הם הרגו את כל הניצולים חוץ מאנליר, שממנו הברקים התעקשו להתחמק. אז אנליר שוב הלך לישון, שם הוא התעמת עם הישות המסתורית, שהוא התחיל לקרוא לה המשמיד. הוא כעס עליו בגלל שהוא הרג, בין השאר, את אשתו וילדיו של אנליר. המשמיד אמר שהוא היה צריך לנתק את חולשותיו, כדי שהם לא יפגעו בו אחר כך, ושהוא תמיד משיג את מה שהוא רוצה, והוא תמיד מנצח. אז הוא לגלג קצת על מרל ואמר שהוא הפסיד לאויב חסר אסטרטגיה.
אנליר התחיל לעשות את מה ששד האומץ הקודם עשה – הוא התחזה לרוח החיה שאליה שבט מסוים היה סוגד, ואז שלח אותם למשימת מוות כנגד שבט אחר. אבל שבט אחד שרד, ובמספרים גדולים. שבט האריה.
אנליר עוסק בהגדלת שבט האריה, השמדת שבטים אחרים ומלחמה במאזוואר מדי פעם. המלחמה לא הייתה רצינית עד שהמשמיד שלח אותו למשימה החדשה.
שד האומץ – איש האריה, רוח האריה, רוח הלוחם, אנליר
חוצן בינוני (משנה צורה, שד, במקור דמוי אדם)
נק"פ: 10ק8+ 10ק12+ 120
יוזמה: +5
מהירות: 12 מטר לסיבוב ברגל
דרג"ש: 25 (+6 שריון טבעי, +5 זריזות, +4 מגן עץ +2) נטוע במקומו 20 מגע 15
תה"ב\האיבקות: +20\+30
התקפה: גרזן אדיר +5 1ק12+ 20 נזק (דו ידני) פ"ח +3 +36 להתקפה
התקפה מלאה: 4 פעמים עם הגרזן
תפוסה\הישג: 1.5\1.5
התקפות מיוחדות: גל הדף, הרדמה
יכולות מיוחדות: התחדשות 15, כל המיומנויות נחשבות כמיומנויות מקצוע, היספגות בגוף, הענקת מורל, רגישות להשפעות שמשפיעות על התודעה, דיבור בקול של אחר, שינוי צורה, חסר ריח, אכילת רגש – פחד, גל הדף, ספיגת נזק 10\חלודה או חומר ירח, יכולות דמויות לחש, אכילת נשמות, גערה ושליטה באל מתים, גערה ושליטה בחיות, קריאת מחשבות, החדרת מחשבות, הרדמה, חסינות מלחשים שגורמים נזק, חסינות מפחד.
הצלות: קשיחות +18, תגובה +15, רצון +15.
כוח 30 זריזות 20 חוסן 23 תבונה 13 כריזמה 19
מיומנויות: זיהוי +28, התחזות +27 (+37 אם כוללים שינוי צורה), תרמית +27, האזנה +28, ידע – טבע +24, מלאכה – חרש נשק +24, איום +29
כישרונות: תנועה מהירה, זעם 3\יום, חמיקה מופלאה, מיקוד נשק – גרזן אדיר, חמיקה, ניידות, התקפת זינוק, התקפת סופה, העצמת יד"ל, הארכת יד"ל (תודה לidansh עם העזרה בזה)
סביבה: ברכסים האדומים צפון מערבית לממלכת מאזוואר.
ארגון: הוא עם כמה עשרות ברברים מטורפים וצמאי דם, שחושבים שהוא אל.
אוצר: גרזן אדיר +5, 10,000 מטבעות זהב, מגן עץ +2.
נטייה: תוהו רע, אבל לאט לאט נהפך לסדר רע.
דירוג אתגר: אין לי שמץ של מושג.
התקדמות: לפי דרגות מקצוע.

התחדשות 15
אנליר מרפא 15 נק"פ בסיבוב. יש כמה דרכים להרוג אותו:
א. לערוף לו את הראש ולהשרות את הראש בחומצה (לא צריך עד שלא יישאר כלום).
ב. להשמיד לו את הלב – אם מוציאים את הלב שלו ושורפים אותו אז הוא מת.
ג. לחתוך אותו ללפחות ארבעה חתיכות.
היספגות בגוף (ד"ל)
אנליר יכול להיכנס לתוך גוף של מישהו, אבל מבלי לקבל שליטה עליו. בסיבוב שאחרי הסיבוב שבו הוא נכנס הפונקאי מקבל +2 להכול, כולל יוזמה, דרג"ש, הצלות, ד"ק להצלה מלחשים...
אם הפונדקאי מת, הוא ממשיך לתפקד סיבוב אחד אחרי הסיבוב שבו הוא מת ואז הוא מתמוטט ומת סופית.
סיבוב אחרי שהפונדקי מת אנליר יוצא מהגופה. הוא לא מושפע מהנזק שנגרם לפונדקאי.
הוא נכנס דרך הפה פיזית ויוצא דרך הפה בצורה פיזית, כך שהוא לא יכול בדיוק להיכנס לגוף שבו הוא לא רצוי.
אנליר לא יכול להיכנס לגופות – הפונדקאי חייב להיות חי ובעל יכולת לזוז.
הענקת מורל (י"ד)
על ידי נשיאת נאום מרגש (או שאגות מטורפות, לברברים אין סטנדרטים גבוהים) שאורכו לפחות דכה אנליר נותן תוסף מורל +4 (כתוסף הכריזמה) להתקפה של קבוצה למשך שעה ואוכל לשומעים את הפחד. ההשפעה של חוסר פחד מתוארת ביכולת אכילת רגש – פחד.
רגישות להשפעות שמשפיעות על התודעה (טבעי)
4- להצלות נגד השפעות הקסמה וכפייה וכל קסם ממסורת הקסמה.
דיבור בקול של אחר (י"ד)
אנליר מסוגל לחקות בשלמות כל קול.
שינוי צורה (ד"ל)
אנליר מסוגל לשנות את צורתו לכל דמוי אדם לא ספציפי (סתם אורק למשל) בסיבוב ולכל דמוי אדם ספציפי ב3 סיבובים.
חסר ריח (טבעי)
אי אפשר להריח את אנליר, כי אין לו ריח.
אכילת רגש – פחד (טבעי)
אנליר יכול לאכול במגע פחד של מטרה. בשביל להתנגד, צריך להציל הצלת רצון ד"ק 17. אם נכשלים בהצלה, המטרה מאבדת את היכולת לחוש פחד למשך שעה. המטרה למשך שעה תהיה בטירוף. לא רק שהיא לא תפחד מכלום, היא גם תעשה דברים מטורפים, יהירים ולא הגיוניים, כמו לעבור דרך מדורה כי זה יותר מהיר. הדבר היחיד שיכול להפחיד יצורים שנאכל להם הפחד זה שדים.
גל הדף (ע"ט)
על ידי מכה חזקה בחפץ (כמו אבן, מגן או שריון), אנליר יכול ליצור גל הדף. גל ההדף מעיף כל דבר שבטווח 3 מטר למרחק 3 מטר הרחק מאנליר, גורם לו להיות שרוע על הרצפה ולחטוף 2ק6 נזק. בדיקת יציבות (זהה לבדיקת כוח לא?) בד"ק 16 בשביל להישאר במקום ולא לחטוף נזק.
ספיגת נזק 10\חלודה או חומר ירח
אנליר מפחית 10 נקודות נזק מכל התקפה פיזית שלא נעשתה מנשק שעשוי מחלודה או מחומר ירח.
יכולות דמויות לחש (מטיל ככוהן בדרגה 10)
מספר בלתי מוגבל של פעמים ביום – מרפא, הרגעת חיות, הקסמת אדם, הקסמת מפלצת, אחיזת מפלצת, קרן חולשה, קפיצה, טיפוס העכביש, גרימת פצעים אנושים, צורה ערפילית.
3 פעמים ביום – מרפא המונים, הצעה.
פעם ביום – הצעה להמונים, הקסמת המונים, לשונות.
אכילת נשמות
אנליר מסוגל לאכול נשמות, אבל הן חייבות להיות מאוכסנות במיכל כלשהו.
גערה ושליטה באל מתים ובחיות
אנליר גוער בחיות כמו כוהן בדרגה 10, עם 7 שימושים ביום.
אנליר גוער באל מתים כמו כוהן בדרגה 6, עם 7 שימושים ביום.
קריאת מחשבות (ד"ל)
אנליר מסוגל לקרוא מחשבות. ד"ק 16 להצלת רצון בשביל לשמור על הפרטיות.
החדרת מחשבות (ד"ל)
אנליר מסוגל ללחוש לתוך תודעתם של יצורים. אין בזה כפייה.
חסינות מפחד ומלחשים שגורמים נזק
אנליר יכול להרגיש פחד, אבל הוא לא יכול להיכפות עליו מאיום, קסם, נוכחות מאיימת או כל דבר אחר שבסגנון.
אנליר חסין מכל קסם שגורם נזק ומאפשר ה"ל.
הרדמה
אנליר מסוגל להרדים 5ק4 ק"פ של יצורים, בטווח 7.5 מטר. הד"ק להצלת רצון הוא 17.

הערה על כוהנים שלו (וכנראה לא הייתי כולל את הקטע הזה לולא idansh)
אנליר מתחזה לרוח של חיה כלשהי, אבל הוא לא הרוח הזאת באמת. מה שהכוהנים של השבטים הברבריים סוגדים לו זה דבר אחר לגמרי, שהוא אמיתי, והוא נותן תחומי השפעה כשלעצמו. למשל, רוח האריה הטהורה יכולה להעניק את תחומי ההשפעה כוח, מלחמה וחיות.

אז הערות, הארות, תלונות על למה לקח לי כל כך הרבה זמן ומזומן יתקבלו בברכה.

תוספת בעריכה: אני לא מאמין שבטעות רשמתי שד הרעב...
אה, ואם זה לא היה ברור, אנליר זה היה השם של שד האומץ כשהוא היה בן תמותה.
 
דרקון המוות אמר/ה:
[ציטוט של קופיל]
סדר!!!!
[/ציטוט של קופיל]

נחמד. הרבה מדי יכולות מיוחדות, שרובן לא עושות משהו חזק/ עושות חזק מדי. טעון שיפור, אבל בכלליות נחמד, ממש נחמד.
מה התלהבתם מלצטט את קופיל? זה מסודר לגמרי.
אתה בכלל יודע מה זה אומר? P:

השד ממש מגניב, והיכולות שלו גם ממש מגניבות (וחזקות - אין לי מושג באיזה ד"א הוא צריך להיות).
אני ממש חושב שצריך לשנות את השם שלו לשד הפזיזות, דרך אגב.
 
גאלאן אמר/ה:
בעיה עם היכולת חסר ריח: בעיקרון היכולת הזאת חסרת השפעה כי אפשר להריח את מה שעליו (והוא לא ילך ערום ונקי לחלוטין לקרבות שלו, נכון?)
אבל בעיקרון נורא נחמד (במובן ה :twisted: של המילה)
אבל אם הוא ירצה לברוח ממעקב, יהיה לו הרבה יותר קל. הוא יזרוק את חפציו, יתפשט, ייקח בגדים אחרים, ישנה צורה ויאמץ קול אחר, ויהיה כמעט בלתי אפשרי לעלות עליו. לכאורה. זה שהוא שד הופך אותו למאוד קל למציאה על ידי ישויות שיודעות סודות מאגיים מסויימים, שאחד מהם זה המשמיד, שהוא יוכל תיאורטית להטיל קסם שיחפש שדים חסרי ריח (כך שזו קללה במסווה).
חוץ מזה, העובדה שהוא חסר ריח עוזרת לו מבחינת ההתחזות לרוחות של חיות. הוא כאילו התגשמות פיזית של רוח ערטילאית. זה לא משהו שמתאים שיהיה לו ריח.
ואם אני לא טועה, ריח של בגד הוא בעצם הריח של האדם שנתפס בבגד.
אם אני לא טועה, הריח של בן אדם זה בעצם חתיכות עור מיקרוסקופיות שהוא משיל בגלל חילוף חומרים, ואני די בטוח שזה גם ככה עם חיות. אנליר פשוט לא משיל חתיכות עור.
 
אורח אמר/ה:
יפה אבל אני מעדיף את שד הקדמה והתקווה
אני לא מאשים אותך. היכולות שלהם יותר מגניבות, יש להם יותר סיפור רקע והם יותר מתאימים כאויב נסתר שתוקף את השחקנים\ארץ כלשהי באופן עקיף. אם תהיה מזימה שתכלול גם את שד הקדמה וגם את שד התקווה זה יהיה קטלני במיוחד.
 
חזרה
Top