• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מקצוע יוקרה שהמצאתי | לוחם הפניקס

Cesc

פונדקאי ותיק
טוב אז לא מזמן יצרתי מקצוע יוקרה (שמבוסס על דמות אחת מאיזו אנימה), וזו דיי פעם ראשונה שאני באמת מנסה להכין מקצוע רציני ומאוזן (ולא סתם מקצוע עוצמתי ומוגזם כמו לוחם הברק XD). בכל מקרה הינה הוא, אשמח לביקורת בונה ולשמוע האם הוא מאוזן לדעתכם (ובמידה ולא, איך אפשר לאזן אותו?):

לוחם הפניקס :flame:

הרצון העז לבצע את המעשה הנכון, הנכונות להילחם בעוצמה, הלהבה בעיניי הגיבור. כל אלו ועוד מאפיינים את לוחמי הפניקס, יחידות לוחמי עלית אשר מפיצים אור וחום בכל מקום אליו הם הולכים.
לוחמי הפניקס הראשונים היו קבוצה של כעשרים אבירי קודש שגילו את מקום משכנו של פניקס אגדי, בעת שיטוטיהם בארצות הפרא. הפניקס האצילי לימד אותם להיאבק בגבורה ברוע ולקדם את מטרות הטוב, תוך שימוש בכוחה של האש לביצוע מעשים נאורים אלו. כך נולדו לוחמי הפניקס הראשונים.
מאז ועד ימינו גדל מספר ההולכים בדרך זו, אך הוא עדיין מצומצם יחסית. לוחמי פניקס מגיעים בעיקר מקרב אבירי הקודש והלוחמים הטובים, שכן מקצועות אלו מרוויחים ביותר ממאפייניו של מקצוע זה, שהוא קרבי למדי. למרות זאת, כל מי שנוטה לטוב ובעל יכולת קרבית מספיק טובה יכול להפוך ללוחם פניקס - כל עוד הוא מגלה זיקה לאש, כמובן.
קוביית פגיעה: ק10.

דרישות:
על מנת להיעשות לוחם פניקס, על הדמות לענות על כל הדרישות הבאות.
נטייה: טוב כלשהו.
תוסף התקפה בסיסי: 5+.
מיוחד: חייב להפגין אהבה לאש והעדפה ברורה של האש על פני יסודות אחרים [לשיקול שליט המבוך באם השחקן עונה על דרישה זו או לא].

מיומנויות מקצוע:
דיפלומטיה (כריזמה), טיפול בחיות (כריזמה), טיפוס (כוח), מלאכה (תבונה), מרפא (חוכמה), קפיצה (כוח), שחיה (כוח).
נקודות מיומנות בכל דרגה: 2 + מתאם התבונה.

תוסף התקפה בסיסי: גבוה.
הצלת קשיחות: טובה.
הצלחת תגובה: גרועה.
הצלחת רצון: גרועה.

מאפייני מקצוע:
שליטה בנשק ושריונות: לוחמי הפניקס אינם זוכים בשליטה בכלי נשק ושריון נוספים, מעבר לאלו בהם הם כבר שולטים.
כדור אש: לוחם הפניקס יכול להטיל בכל יום מספר כדורי אש הזהה לדרגת המקצוע שלו. דרגת המטיל שלו זהה אף היא לדרגת המקצוע שלו. לחשים אלו נחשבים ללחשי קודש, ולכן הטלתם אינה מושפעת מסיכוי כשלון לחשים עקב שריון.
התנגדות לאש: בעת הגיעתו לדרגה 2, זוכה לוחם הפניקס בהתנגדות לאש 10. התנגדות זו גדלה ל-20 בדרגה 4, ולבסוף ל-30 בדרגה 6.
נשק בוער: החל מדרגה 3, כל נשק בו לוחם הפניקס עושה שימוש (כולל גם אגרופיו שלו) מקבל את התכונה "בוער".
כישרון נוסף: בדרגה 5 זוכה לוחם הפניקס בכישרון נוסף. כישרון זה חייב להילקח מרשימת הכישרונות הנוספים של לוחם, ולוחם הפניקס חייב לענות על כל הדרישות המוקדמות לכישרון. לוחם הפניקס יכול לבחור את הכישרון "התמחות בנשק", אך איננו יכול לבחור שום כישרון ייחודי אחר של לוחם.
נשק התפרצות אש: החל מדרגה 7, כל נשק בו לוחם הפניקס עושה שימוש (כולל גם אגרופיו שלו) מקבל את התכונה "התפרצות אש". יכולת זו מחליפה את היכולת "נשק בוער".
הצמחת כנפיים: בעת הגיעתו לדרגה 8, מצמיח לוחם הפניקס זוג כנפיים. כנפיים אלו הן בצבעי הקשת. ללוחם הפניקס יש כעת מהירות תעופה כפולה ממהירות ההליכה שלו, עם תמרון טוב.
בונוס תכונה: בדרגה 9 זוכה לוחם הפניקס בתוספת קבועה של 2 נקודות לערך הכוח שלו.
להבת על/אש הפניקס [אני עדיין לא סגור על השם]: לוחם פניקס בדרגה 10 מסוגל להטיל פעם ביום את הלחש "מטח מטאורים" בדרגת מטיל 20. לחש זה נחשב ללחש קודש, ולכן הטלתו אינה מושפעת מסיכוי כשלון לחשים עקב שריון. לאחר השימוש ביכולת זו, נעשה לוחם הפניקס עייף על לסוף ההיתקלות (-2 לכוח, -2 לזריזות, לא יכול לרוץ או להסתער).

הערת ריבוי מקצועות: אביר קודש שנעשה לוחם פניקס יכול להמשיך להתקדם כאביר קודש.

מקווה שאהבתם. שוב, אשמח לשמוע ביקורת בונה, ואני מאמין שתהיה הרבה כזו. כמו כן הוא מבוסס על הדמות מושרה מהאנימה מושרמבו (או בשמה האמריקאי שינזו), למי שתהה.
 
1. קודם כל אהבתי את הרעיון, אבל אתה פשוט לקחת לוחם טוב ובמקום להעניק לו יכולות נגד הרשע, הבאת לו יכולול הקשורות באש.
2. התה"ב וההצלות מאוזנות, אני הייתי מעדיף לשים את הכדור אש בדרגות יותר גבוהות. בקיצור כל היכולות מיוחדות פשוט לא מאוזנות, ברמה 10 הוא יכול להטיל מטח מטאורידים כמטיל רמה 20?!?!?!?

עברתי על זה עוד פעם - הוא בכלל לא מאוזן!
זה נראה לך הגיוני - תוסף התקפה גבוה + לחשים !!
ממתי לחשי קודש אמורים להיות כאלה חזקים? !
אני הייתי נותן לו יכולות נגיד רמה 2 הוא יכול להטיל ידיים בוערות אחת ליום, רמה 5 יש לו התנגדות לאש 5, רמה 10 הוא יכול להטיל כדור אש אחת ליום, ומספר הפעמים עולה ב-1 כל 5 רמות. לא יותר וגם זה אני לא בטוח יהייה מאוזן !

בקיצור - תחליש דחוף כי אני לא מכיר שה"מ נורמאלי שיירשה מקצוע כזה בחבורה שלו.
טעון החלשה.
 
כמה דברים:
1) המקצוע לא ממש יחודי. יש עשרות מקצועות דומים, ועוד אחד זה לא כזה חידוש.
2) להטיל מרח מטאורים בדרגה 15 (אלורן תזכור שהדרישות הן דרגה 5 לאבירי קודש) כמטיל דרגת מטיל 20, אפילו פעם ביום, זה בהחלט לא מאוזן. הקטע של העייפות לא ממש משנה. מתי לאחרונה קרה שמישהו עשה מטח מטאורים וזה לא סיים את ההתקלות?
3) תוספת +2 כוח מדרגה 12 זה גם לגמרי לא מאוזן.
4) כדורי האש די הורסים את המקצוע. מה שלוחם פיניקס כזה יעשה זה להפוך לגרסא של אשף, רק עם פחות מגוון. במקום להיות אביר קודש והליחם בעזרת האש בחזית כמו ששאר היכולות מראות, הוא פשוט ישב בצד ויעשה כדור אש כל סיבוב, יחזק אותם בכשרונות ליכולות דמויות לחש כדי להפוך אותם למועצמים, מיטביים או מהירים ופשוט להפגיז כדורי אש בקצב מטורף. גם לא ממש מאוזן וגם הורס את הרעיון.

אני מציע לך להסתכל בתיקיית המקצועות שיש לנו ולשאוב השראה מרעיונות של מקצועות אחרים.

אני חייב להגיד שלמרות שלא ממש אהבתי את המקצוע עצמו, הסידור שלו וצורת הכתיבה שלו היו מעולים.
 
אלורן, הגזמת, זה מקצוע יוקרה והוא אמנם חזק מדי אבל לא ברמה קריטית כל כלך.
אני הייתי מציע להחליש מעט, או האפשרות שאני תומך בה היא להעלות את הדרישות. שים אותו כך שהוא יהיה נגיד לפחות בדרגה 7. לדעתי כדאי אפילו ב10 ואז הוא יגיע לרמה 10 של המקצוע יוקרה ברמה 20.
 
קודם כל תודה רבה לכולם על התגובות הבונות!
פחדתי שאנשים ירשמו לי שהמקצוע מפגר וכל זה, אבל באמת שאף תגובה כאן לא העליבה אותי, והרגשתי שהן באות מרצון לעזור, תודה D:

ועכשיו התייחסות אישית לכל אחד:

Alloren~
האמת שבמקור רציתי לוחם אש (כן אני יודע שלעשות קראנץ' לפני הפלאפ זה טיפשי, אבל אני לא שולט בזה), ואז התאמתי לו רקע שמשלב טוב כדי שהוא לא יהיה נדוש מדי (וגם כי הוא אמור להיות אביר שפועל למטרות הטוב, רק שהוא נעזר בכוח האש כדי להשיג את יעדיו). בקטע של תוסף התקפה גבוהה + לחשי מאגיה באמת יש בעיה. מבחינת בסיס רעיוני אני רוצה שהוא יהיה לוחם עם תגבור אש כחלק מההתקפה הפיזית שלו. חשבתי שכדור אש יהיה תוספת טובה, אבל אולי קצת נסחפתי. אם אני אעשה אפשרות שעבור כל כדור אש שהוא מטיל הוא סופג מספר נקודות נזק הכנעה (נגיד 10), זה יאזן אותו לדעתך? מטח מטאורים אני מאוד רוצה להכניס לו בצורה זו או אחרת. יש לך רעיון אחר איך אני מכניס את הלחש הזה למאפיינים שלו, מבלי לפגוע בהיותו לוחם קפא"פ?

דג~
כן באמת זה לא כזה ייחודי לוחם אש, לכן ניסיתי להוסיף לו פאן של טוב. כנראה שזה לא עבד כמו שחשבתי P:
אז מה לעשות עם מטח המטאורים? אני מאוד רוצה שתהיה לו אפשרות להטיל אותה. אולי לשנות את דרגת המטיל בעת ההטלה? אולי להציב תנאים? אולי לאזן ע"י החלשה במקום אחר? כי מטח מטאורים + לוחם קפא"פ זה מאוד חשוב לי...
לא הבנתי מה הבעיה עם תוספת תכונה. יש את זה לבן דרקון, אם אני לא טועה, בדרגה 10. והוא מקבל להרבה תכונות, כאן עשיתי תוסף קטן לתכונה אחת ~ דיי סימלי לדעתי, וגם בכל זאת זו יכולה של דרגה 9. נכון שכוח היא תכונה משמעותית, אבל שוב - בן דרקון מקבל תוסף 4 לכוח ברמה 10, וזה ממש לא תוסף התכונות היחיד שלו...
אז יש דרך להגביל את הקטע של כדורי אש? אולי להוריד או לשנות אותו? כי זה באמת לא כזה עקרוני, ואם אתה אומר שזה הורס לגמרי את היותו לוחם קפא"פ והופך אותו לעוצמתי כמו מטיל לחשי מאגייה, אולי אתה צודק (לכן הכנסתי רק לחשי עוצמה ולא מהתחומים האחרים אבל כן, זה לא כאילו שעוצמה הוא תחום חלש, ובטח ובטח שבקרב).
ואין לך מושג כמה השורה האחרונה שרשמת שימחה אותי. שטפת אותי בביקורת בונה, אבל בסוף הוספת נקודת אור, תודה רבה D:

adidasv111~
אז אם אני משנה את התנאים שלו ככה שצריך להגיע לדרגה 10 כדי לקחת בו רמות (מה לשנות? רק תוסף התקפה בסיסי, או שיש לך רעיון יצירתי כלשהו שקשור לרמה גבוהה), הוא יהיה מאוזן מבלי שאני אחליש אותו עוד יותר?

שוב, תודה לכולם, ואשמח לתגובות נוספות!
 
אוקיי אז
1. זה בסדר לעשות קראנץ' לפני הפלאף- לא אמרתי על זה כלום..
2. כדור אש, כפי שאמרתי תשים ברמות גבוהות יותר.
3. המטח מטאורידים , לפי דעתי תשלום נק"נ על כל פעם (לפי שיקולך) או רכיב חומרי יקר,יהיו גורם מאזן טוב, ואז זה יוכל להיות אולי לא ברמה 10, אבל יוכל להיות.

שלא תבין אותי לא נכון , המקצוע מצוין !! אם זה היה לפי ציון הייתי נותן לך 10 עליו !!
פשוט כמו שאמרת , קצת נסחפת , אם תאזן אותו הוא יהייה מושלם.
 
Alloren אמר/ה:
אוקיי אז
1. זה בסדר לעשות קראנץ' לפני הפלאף- לא אמרתי על זה כלום..
2. כדור אש, כפי שאמרתי תשים ברמות גבוהות יותר.
3. המטח מטאורידים , לפי דעתי תשלום נק"נ על כל פעם (לפי שיקולך) או רכיב חומרי יקר,יהיו גורם מאזן טוב, ואז זה יוכל להיות אולי לא ברמה 10, אבל יוכל להיות.

שלא תבין אותי לא נכון , המקצוע מצוין !! אם זה היה לפי ציון הייתי נותן לך 10 עליו !!
פשוט כמו שאמרת , קצת נסחפת , אם תאזן אותו הוא יהייה מושלם.
באילו רמות להכניס כדור אש?
אם אני נגיד מוותר על הקטע של כדור אש (ומחליף אותו במשהו קטן וסימלי שלא קשור ללחשי מאגיה אלה יותר משהו מקורי ומגניב של אש ברמה 1 כמו אולי משהו שקשור לאור, לא יודע) אז מטח המטאורים בסדר? או שעדיין צריך להוסיף לו רכיב חומר/נק"נ? אם צריך להוסיף ~ כמה מ"ז/נק"נ לדעתך צריך להיות המחיר, ואיזה מהם נראה לך תשלום יותר טוב?
 
בתור התחלה - מקצוע מגניב ביותר.
נכון שלא מקורי וייחודי, אבל בין כל המקצועות שראיתי שמשלבים לוחם אש או לוחם טוב או אש טובה או כל אלה ביחד... דרך הביצוע של זה הייתה מעולה.
לדעתי כדאי שתהפוך את דרישת התה"ב ל10+ וזהו. כשהוא יטיל מטח מטאורים בד"מ 20, דרגת הדמות שלו תצטרך להיות לפחות 20 ופתרנו את הבעיה.
בנוסף, לדעתי אפשר לשלב בקראנץ' איכשהו את הקישור שלו לפניקס... לא יודע איך, תחליט אתה.
ולגבי כדורי האש, כדאי שתעלה את הדרגה בה הוא מקבל אותם ותקטין את התדירות בה הוא יכול להשתמש בהם, כרגע הוא יכול לנצח קרב בעזרת כדורי אש בלבד.
מה שמזכיר לי... בתור לוחם פניקס לדעתי הרבה יותר מתאים הצלת תגובה חזקה מאשר קשיחות, תזכור שלפני זה הוא מתמחה במקצוע קרבי שכבר ייתן לו הצלת קשיחות לא רעה בכלל.

בסך הכל מקצוע מגניב וכתוב טוב. כל הכבוד!
 
Vivo אמר/ה:
בתור התחלה - מקצוע מגניב ביותר.
נכון שלא מקורי וייחודי, אבל בין כל המקצועות שראיתי שמשלבים לוחם אש או לוחם טוב או אש טובה או כל אלה ביחד... דרך הביצוע של זה הייתה מעולה.
לדעתי כדאי שתהפוך את דרישת התה"ב ל10+ וזהו. כשהוא יטיל מטח מטאורים בד"מ 20, דרגת הדמות שלו תצטרך להיות לפחות 20 ופתרנו את הבעיה.
בנוסף, לדעתי אפשר לשלב בקראנץ' איכשהו את הקישור שלו לפניקס... לא יודע איך, תחליט אתה.
ולגבי כדורי האש, כדאי שתעלה את הדרגה בה הוא מקבל אותם ותקטין את התדירות בה הוא יכול להשתמש בהם, כרגע הוא יכול לנצח קרב בעזרת כדורי אש בלבד.
מה שמזכיר לי... בתור לוחם פניקס לדעתי הרבה יותר מתאים הצלת תגובה חזקה מאשר קשיחות, תזכור שלפני זה הוא מתמחה במקצוע קרבי שכבר ייתן לו הצלת קשיחות לא רעה בכלל.

בסך הכל מקצוע מגניב וכתוב טוב. כל הכבוד!
קודם כל, תודה D:
טוב אז אני אעלה את התה"ב ל10+, סבבה. פתרנו את הבעיה של מטח המטאורים.
איך אפשר לשלב פניקס? ניסיתי את הדברים הבאים: אש, טוב, כנפיי קשת. איזה עוד אלמנטים בולטים יש לפניקס?
אתה חושב שאולי כדאי בכלל לוותר על כדורי האש ולהכניס משהו חלש בדרגה 1 במקומם? כי בסופו של דבר אני חושב (גם לפי התגובות של אנשים כאן) שהם מה שבעיקר הופך אותו ללא מאוזן...
אם כן, כדאי להוסיף משהו במקומם? כי אני ממש מחפש רעיון...
והאמת שיש משהו במה שאתה אומר על ההצלות. אבל אני מדמיין אותו יותר כלוחם חסון כזה. אם אנחנו עושים אותו יותר...קשה לי לנסח תיאור...מישהו שיש לו הצלת תגובה טובה XD, אז צריך גם לשנות לו את מיומנויות המקצוע בהתאם, לא? אני חושב שככה זה יותר טוב, כי הצלת תגובה זה לא כזה מאפיין "חזק" של פניקס, אבל אצל לוחמים הצלת הקשיחות תמיד טובה, והוא קודם כל לוחם.
 
הקשר בין אבירי קודש למקצוע הזה מאוד רופף. אני חושב שצריך לשים כאן דרישה ליכולת הטלת לחשי מאגיה מדרג 3(בנוסף לתה"ב), דרישה מיוחדת שקשורה לדמות כמו לעבור טבילה באפר של פניקס או למות ולחזור לחיים. כדאי לדאוג בעזרת מיומנויות או תה"ב נוסף שהמקצוע יהיה פתוח לדרגות 10 ומעלה בלבד.

אם אתה עדיין רוצה שהוא יהיה פלאדין, לא הייתי נותן לו כנפיים. זה מוציא את כל הכיף של השחקן מלהחזיק בבהמת הרכיבה שלו. תחליף את זה במשהו מהסגנון של חיה מעופפת במקום(שהיא עם גישה ליכולות יסוד אש). אפשר גם להחליף כדור אש בלחש האש שעושה נזק חצי חום-חצי קדוש. הוא יותר מתאים פה. בגלל שמדובר במקצוע לוחמני הייתי אומר שהוא מחליף את נזק ההתקפה הרגיל בהשפעה הזו ויש לבחור להשתמש ביכולת מראש.

אני לא מבין גדול בהתנגדויות, אבל אני חושב שהתנגדות 30 זה די הרבה. אולי להפוך את ההתנגדות הזו להתנגדות נמוכה יותר והפחתת נזק 5/קור?

כישרון נוסף נראה לי לא מתאים לדמות כזו. תכניס כאן משהו שקשור לגלגול נשמות, שזה הפן הדתי של הפניקס.

בונוס תכונה זה די משעמם. הייתי שם כאן יכולת ממש ייחודית טקטית כמו יכולת שנותנת לך תוסף התקפה לסיבוב אחד אם מרפאים אותך.

מטח מטאורים לא ממש קשור לפניקס. הייתי מעלים לחלוטין את הדרגה העשירית, או מחפש משהו ממש מגניב שקשור באמת למושג פניקס.
 
אני הייתי מציע לך ליצור מקצוע שהוא מעין שילוב של לוחם קדוש(אק"ד/לוחם טוב) ושל מג אש(אשף/מכשף), ושהיכולות והדרישות יתבטאו בהתאם.

בעיקרון לא מאוזן, בעיקר כדורי האש ומטח המטאורים. אני אכין טיוטה בקרוב.
 
Ender:
כן... לדעתי באמת כדאי להוריד את כדורי האש. הם לא ייחודיים בשום צורה ולפעמים גורמים לשחקן להפציץ מרחוק כמו אשף במקום ללחום קפא"פ כמו ברקע המקצוע.
תהפוך את הכנפיים לכנפיים בצבעי אש - כתומות אדומות כאלה. פשוט מגניב יותר.

Icedrum:
אני לא חושב שהמקצוע אמור להיות מיועד לפלאדינים. הוא מיועד ללוחמי קפא"פ טובים(לדוגמה, לדעתי הוא מתאים ממש טוב לברברי, בגלל הקשר לאש ולזעם וכל זה). מה שכן, אפשר להוסיף שהכנפיים יכולות להצטרף לרמך במידה ויש כזה.
ולגבי הדרישה של למות ולחזור לחיים - לאו דווקא זה, אבל כן צריך להכניס אלמנט של שיקום. אפשר לתת בונוס במידה ובמהלך ההיתקלות הנק"פ של לוחם הפניקס ירד מתחת לאפס ואז הוא חזר להכרה, או אפילו... Ender, מה דעתך על יכולת כזו:
שיקום הפניקס: כשלוחם הפניקס מובס, הוא יכול לקום שוב מתוך הלהבות. אחת ליום כשהנק"פ של לוחם הפניקס יורד מתחת ל0, הוא מקבל עוד 5 נק"פ + כמות כדורי האש שהוא עוד יכול להטיל היום.

פתרנו שתי בעיות במכה. אף אחד לא יבזבז את כמות כדורי האש שלו, כי סביר להניח שהוא יצטרך אותם עוד היום... לדעתי תשנה את זה כך שהוא יכול להטיל כדורי אש ששווים לחצי מדרגת המקצוע שלו + היכולת הזאת, והעניין מסודר.
מה אתה אומר?
 
Icedrum אמר/ה:
הקשר בין אבירי קודש למקצוע הזה מאוד רופף. אני חושב שצריך לשים כאן דרישה ליכולת הטלת לחשי מאגיה מדרג 3(בנוסף לתה"ב), דרישה מיוחדת שקשורה לדמות כמו לעבור טבילה באפר של פניקס או למות ולחזור לחיים. כדאי לדאוג בעזרת מיומנויות או תה"ב נוסף שהמקצוע יהיה פתוח לדרגות 10 ומעלה בלבד.

אם אתה עדיין רוצה שהוא יהיה פלאדין, לא הייתי נותן לו כנפיים. זה מוציא את כל הכיף של השחקן מלהחזיק בבהמת הרכיבה שלו. תחליף את זה במשהו מהסגנון של חיה מעופפת במקום(שהיא עם גישה ליכולות יסוד אש). אפשר גם להחליף כדור אש בלחש האש שעושה נזק חצי חום-חצי קדוש. הוא יותר מתאים פה. בגלל שמדובר במקצוע לוחמני הייתי אומר שהוא מחליף את נזק ההתקפה הרגיל בהשפעה הזו ויש לבחור להשתמש ביכולת מראש.

אני לא מבין גדול בהתנגדויות, אבל אני חושב שהתנגדות 30 זה די הרבה. אולי להפוך את ההתנגדות הזו להתנגדות נמוכה יותר והפחתת נזק 5/קור?

כישרון נוסף נראה לי לא מתאים לדמות כזו. תכניס כאן משהו שקשור לגלגול נשמות, שזה הפן הדתי של הפניקס.

בונוס תכונה זה די משעמם. הייתי שם כאן יכולת ממש ייחודית טקטית כמו יכולת שנותנת לך תוסף התקפה לסיבוב אחד אם מרפאים אותך.

מטח מטאורים לא ממש קשור לפניקס. הייתי מעלים לחלוטין את הדרגה העשירית, או מחפש משהו ממש מגניב שקשור באמת למושג פניקס.
וואו זו התגובה שלקחתי ממנה הכי הרבה, אני חושב. אהבתי מאוד כמה מהדברים כאן.
אני לא אוסיף דרישה של לחשי מאגיה, הוא אמור להיות לוחם בסופו של דבר. מה שכן, אני אוריד את כדור האש מהיכולות, הבנתי שזו היתה טעות להכניס אותו. להיטבל באפר של פניקס...מעניין, אבל לא רואים יותר מדי פניקסים ברוב מערכות המו"ד. למות ולחזור לחיים זו כבר דרישה ייחודית של מקצוע יוקרה (מגוש דם אני לא טועה), ככה שאני חושב פשוט להגדיל את תוסף ההתקפה הבסיסי ל10+.
כנפיים זה דווקא מאפיין ממש מגניב, לדעתי. חיה מעופפת לא קרוב בכלל לפניקס. ואביר קודש מכונף לא חייב להשתמש בכנפיים כל הזמן. גם סוס, משתמשים בו להליכה, אפילו שאפשר ללכת. הכנפיים שימושיות בהרבה מקרים, בפרט בקרב, אבל הן לא סותרות את הרמך. אני מסכים שיש ניגוד קל, אבל זה לא נראה לי קריטי במיוחד.
הרעיון של החלפת כדור האש בלחש הקודש הזה (אני כרגע לא מוצא אותו, אתה זוכר איך קוראים לו?) הוא רעיון טוב. במקרה נחו עיניי עכשיו על אור צורב, הוא יכול להיות תחליף מאוזן יותר לכדור אש?
ולא הבנתי את השורה "בגלל שמדובר במקצוע לוחמני הייתי אומר שהוא מחליף את נזק ההתקפה הרגיל בהשפעה הזו ויש לבחור להשתמש ביכולת מראש.", אשמח אם תסביר לי אותה שוב.
התנגדות 30 זה לא הרבה, עד כמה שידוע לי. שקלתי בהתחלה חסינות, אבל בסוף עשיתי התנגדות טובה (טובה, אבל לא קיצונית במיוחד, אפשר לקנות את זה כשיפור לשריון קסום). הפחדת נזק זה הרבה יותר עוצמתי, עד כמה שידוע לי.
מה רע בכישרון נוסף? מאפיין לוחמני דיי טוב. הרעיון של "גלגול נשמות הפניקס" נשמע מגניב, יש לך אולי רעיון על מה זה יהיה בפועל? אולי כמו הלחש "ברית מוות" (אם אני לא טועה בשם)?
מטח מטאורים אני מאוד רוצה שיהיה למקצוע. מה גם שאין לי רעיון לעוד מאפיין עצום של הפניקס.
בונוס תכונה זה נחמד לדעתי, אבל באמת לא יותר מנחמד. מה שכן, אני לא רואה מה הקשר בין תוסף התקפה לבין זה שמרפאים אותך. אם כבר, אולי להעניק לו יכולת ריפואי...

עריכה: וואו, כמה הגיבו כשרשמתי את זה XD

פנג הדרואיד~
אשמח לראות את מה שתכין. בינתיים אני מנסה לאזן אותו. אני רוצה בעיקר ליצור מקצוע לוחמני, ככה שאני לא אשלב בין מה שאמרת XD אבל תודה בכל מקרה D:

דון גובלאונה~
כמה חומר קריאה XD
אני אקרא את זה יותר מאוחר ואגיב לך על זה, אבל ממה שאני רואה - זה עומד לתרום לי הרבה מאוד, תודה!

Vivo~
האמת שבמקור רציתי כנפיים אדומות, אבל חשבתי שצבעי הקשת יותר יקרבו אותו לפניקס XD סבבה, אני אחזיר לאדום (האמת שבעיקרון הצבע לא משמעותי, כל שחקן יכול לבחור את הצבע, בגבולות האלו).
והוא מיועד לפלאדינים, אבל לא רק להם. באופן כללי ללוחמים, וביניהם הפלאדין.
אהבתי מאוד את היכולת שיקום הפניקס, אני אאמץ אותה ברשותך D::
אולי חצי מדרגת המקצוע פלוס מתאם ה(תכונה שאין לי מושג איזו לבחור) שלו?
 
חצי דרגת דמות + (אמממ...)תוסף זריזות. זה מתחבר טוב אם תהפוך את ההצלה החזקה לתגובה.
מה דעתך? לדעתי פניקס אמור להיות מהיר, לאו דווקא חסין לרעלים וכאלה.
 
דון גובלאונה~
קראתי והחכמתי. לא ראיתי שם משהו מעשי במיוחד לדמות הזאת, אבל זה בהחלט היה מעניין ואני מאמין שגם יעזור לי לבנות מקצועות יוקרה בעתיד, אם בכלל (כמובן שאני מדבר על הקישור השני. הקישור הראשון היה נחמד, אבל שונה במהות מהמקצוע כאן שהוא לוחם לכל דבר, אבל עם קרבה מסוימת לפניקס האגדי).

Vivo~
הקטע שהוא לוחם, איש קרבות עם שריון כבד והכול. הפניקס מעניק לו בעיקר כוח אש, הדברים האחרים הם קישוטים יפים ~ אבל לא ממש העיקר. אני חושב יותר בכיוון של חוסן, נראה לי יותר מתאים, קשה לי להסביר למה. מה דעתך?
 
ללחש שגורם חצי נזק אש חצי נזק קדוש קוראים מכת אש(fire strike),
אבל אני לא חושב שהוא עדיף על כדור אש.
יכול להיות שנשק נשיפה חלש (חצי נזק אש, חצי קדוש) יהיה יותר טוב, כי הוא דורש ממנו להשאר בקפא"פ.
משהו כמו 5ק6 (סה"כ) נגיד, טווח 4.5 מ', מספר פעמים ביום ששווה לחצי דרגת המקצוע (לעגל מעלה).
 
ors אמר/ה:
ללחש שגורם חצי נזק אש חצי נזק קדוש קוראים מכת אש(fire strike),
אבל אני לא חושב שהוא עדיף על כדור אש.
יכול להיות שנשק נשיפה חלש (חצי נזק אש, חצי קדוש) יהיה יותר טוב, כי הוא דורש ממנו להשאר בקפא"פ.
משהו כמו 5ק6 (סה"כ) נגיד, טווח 4.5 מ', מספר פעמים ביום ששווה לחצי דרגת המקצוע (לעגל מעלה).
ומה עם אור צורב? מתאים לדעתך?
נשק נשיפה זה באמת רעיון מעניין. חרוט אש, אני מאמין. מה יהיה אורך החרוט? ומה תהיה דרך קביעת הד"ק? נזק יכול אולי להיות 1ק6 לכל שתי דרגות מקצוע, לעגל למעלה (דרגות 1-2: 1ק6, דרגות 3-4: 2ק6, וכו' עד מקסימום 5ק6).
 
אור צורב יכול לפעול (אם כי הוא עדיין לא דורש להיות בקפא"פ),
אבל אני חושב שנשק נשיפה יותר מתאים. הוא פשוט יותר מתחבר לי לפניקס.
ואם זה חרוט אש, אני חושב ש 4.5 מ'(כמו שכבר כתבתי, נדמה לי) אמור להיות בסדר.
 
חוסן? אני לא חושב. כן, לפי איך שאתה יוצר אותו החוסן הוא תכונת המפתח שלו, אבל אני פשוט באמת לא רואה קשר לכדורי אש.
כשאני חושב על המקצוע אני חושב על יצור כריזמטי זריז, יותר בכיוון של עז-להב חמקן מאשר של לוחם טנק, משהו... אצילי כזה. במקרה הזה הייתי עושה שהוא יכול להטיל כדורי אש לפי חצי דרגת דמות ועוד מתאם כריזמה + היכולת "שיקום הפניקס" שכתבתי + להפוך את ההצלה החזקה שלו לתגובה ואולי את הק"פ לק8.
אבל אם כשאתה חושב על המקצוע הזה אתה מדמיין טנק שמשתמש באש + כנפיים אז זה לגמרי לגיטימי ק10, הצלת קשיחות חזקה ולהשתמש בחוסן וכוח כתכונות מפתח ליכולות.
לגבי כדורי האש... אם כבר, תשתמש בכוח. חוסן פשוט לא מסתדר לי.
 
חזרה
Top