• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כנפי האור, ציפורי השחר, ואנשי גירפון מגניבים

הדון גובלאונה

פונדקאי ותיק
דבר ראשון, אנשי הגריפון-

אתה נועץ את חרבך בגבו של יריבך האימתני, הוא שואג ולפתע קולו הופך לצרחה לא אנושית,
פניו מתארכות למקור חד הננעץ בצוורך, זוג כנפיים ענקיות נפרשות מגפו, בוקעות כמו השמש,
העולה מן האופק במזרח, הוא נוסק אל מעל לאדמה בכבדות, הרוח הנוצרת ממכות כנפיו,
טופחת על גופך בעוצמה, רגליו מתעבות תוך כדי זינוק, מגדלות טופרי חתול ענקיים,
זהובים הנשלפים מכריות רגליו וננעצים עמוק בתוך בשר חזך. אתה מביט באיש הגריפון,
מעופף מעליך, מכוון עצמו למכה הסופית, ואתה מבין, כי לא תזכה לראות את המחר
.

אנשי הגריפון הם גזע של ליקנטרופים, גזע נעלה של זן משני הצורה, אשר זכה במתת דמו החייתי של הגריפון, החיה המתאפיינית באצילותן של שתי החיות הנערצות ביותר, האריה, מלך הארץ, והנשר, מלך השמיים. כוחם של אנשי הגריפון אדיר, אומץ ליבם, נאמנותם וכח הסבל שלהם, ידועים לכול, ומשתווים אך ורק לפראותם בקרב, אין להיתמודד עם נסיך הארץ והשמיים, הלוחמים הדגולים ביותר מבין גזע הליקנטרופים.

---

מכאניקה-

ק"פ- אנשי גריפון זוכים ל7 דרגות כחיות פרא קסומות, ומקבלים כתוצאה מכך את כול היתרונות כאמור במגדיר המפלצות

יכולות מיוחדות-
אנשי הגריפון זוכים למגוון יכולות, בצורתיהם השונות-

בצורת אדם- חוש ריח, ראיה באור מועט, אמפטיה לגריפונים, צורה חלופית
בצורת גריפון- כמו צורת אדם + הפחתת נזק 10/ברונזה
בצורת כלאיים- כמו בצורת גריפון

תוספי תכונות-(מתווספות לתכונות הבסיס)
בצורת אדם:
בצורת גריפון: +8 כוח, +6 חוסן, +4 זריזות
בצורת כלאיים: +8 כוח, +6 חוסן, +4 זריזות

יכולות תנועה-
לאנשי הגריפון יכולות תנועה מגוונות, של תעופה וקצב קרקע-

בצורת אדם- 9 מ' לסיבוב
בצורת גריפון- 9 מ' לסיבוב, או תעופה 24 מ' לסיבוב (תמרון ממוצע)
בצורת כלאיים- 12מ' לסיבוב, או תעופה 21 מ' לסיבוב (תמרון ממוצע)

התקפות-
צורת האדם, וצורת הכלאיים מסוגלות להישתמש בכלי נשק מיוצרים, אך לצורת החיה ולצורת כלאיים יש התקפות טבעיות חזקות-

בצורת אדם- חבטה 1ק3 +כוח, או נשק.
בצורת גריפון- 2 טפרים 1ק4 + חצי מתאם הכוח וגם מקור 2ק6 + מתאם הכוח
בצורת כלאיים- 2 טפרים 1ק6 + מתאם הכוח כוח, או נשק, ומקור 2ק4 + מתאם הכוח


התקפות מיוחדות-
לאנשי הגריפון ישנן שתי התקפות מיוחדות, זינוק חתולי והתקפת ריטוש-

בצורת אדם-
בצורת גריפון- זיניוק חתולי, ריטוש
בצורת כלאיים- זינוק חתולי, ריטוש

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


דבר שני, מסדר ציפורי השחר, ומסדר כנפי האור-


מסדר ציפורי השחר

ציפורי השחר, אך, איזו הקרבה, איזו דבקות, לוחמי החופש והאור הלחמים ברוע בכול מקום, צבא הישועה, אשר יגן בחירוף נפש על התמימים, ויפיל תחת מגפו המוזהב את רעי הלב, וחורשי המזימות.
המסדר הוקם בידי אליוס סולאריוס, איש הגריפון אגדי, נגוע מישורי הטוב, אשר נצר בליבו להגן על החלש והאביון בכול מקום, המסדר הוקם תחת מדרשתו, והוכשר כבסיס אימונים רציני ללוחמי הטוב, תחת דגלו של המסדר משרתים פלאדינים, כוהנים טובים, וכול לוחמי הצדק, כמו כן אף נמצאות בו כמה ישויות חזקות ביותר, מן המישורים העליונים, אשר נלחמות, מפקדות, ואף מנהלות, חלקים מן המסדר.
כול המצטרף בהצלחה למסדר נדרש לקבל עליו שבועה, ולאחריה הוא מוכשר בדרכיהם של ציפורי השחר, על אותו אחד כאמור, לקחת על עצמו את הכשרון- "נושא האור".

נושא האור(קדושה)
אתה נושא את זוהר אורם של ציפורי השחר בליבך בכול עת
דרישות: נטייה לטוב, נשיאת שבוע למסדר ציפורי השחר
תועלת: המחזיק בכשרון, מקבל תוסף + 1 לכול גילגולי ההצלה שלו כנגד השפעות תודעה הבאות מיצורים רעים, וכמו כן פעם ביום, הוא מסוגל לקבל השפעה הדומה לזו של הגנה מרוע, למשך סיבוב אחד בלבד, במהלך סיבו זה הוא זוהר כמו בלחש "אור" מדרג 0.
הערה- אדם אשר מפר את השבועה של מסדר ציפורי הרעם מאבד את היכולת להישתמש בכשרון עד אשר יושבע בשנית, ויאלץ לקחת את הכשרון שוב.

נוסח השבועה-
לא אפגע ביצור חסר ישע
לא אחוס על חייהם של רשעים
תמיד אגן על אלו הזקוקים להגנתי
אנקום את מות חפי הפשע
ארדוף את הרשע עד קצה העולם, ומעבר לו
אין איש יודע מה הוא רשע, מלבד זה אשר עומד באור, אעמוד באור, ואעמיד אור, את אלו הסומאים באפלה.



כנפי האור

מסדר כנפי האור, האור מבזיק בחשכת הליל, קרני האור הראשונות העולות מעבר לאופק, מעבר לחשכת האפלה, מביאות תקווה, חום, וטוהר לכול מקום בו ינחתו.
אליוס סלואריוס, מייסד מסדר ציפורי השחר

מסדר כנפי האור, אנשי הגריפון, האיליטה של מסדר ציפורי השחר, הכוח הלוחם, הנודד, המפזר את האפילה בעולם, לוחמים אמיצים וגאים אלו, אשר בדם ננסך דמו של גריפין, העז כאריה ורם כנשר, אלו הם פטישיו של האור, מנתצי האפלה, מסדר אשר מעטים אלו אשר זכאים להיתקבל אליו. כנפי האור, כנפי השחר, אור הבוקר, מנצי החמה, שמות רבות אך משמעות זהה, לוחמים אמיצים, עשויים ללא חת, מסדר צבאי, של אנשי גירפון מאומנים, הנודדים על כנפיהם בעולם ומביאים את החסד השמימי לכול מקום אשר ינחתו בו, ילחמו ברשע, יטהרו את האפלה באורם הקורן.
כאשר לוחמים אמיצים, פלאדינים אדירים באים עם אורם הקורן ונשבעים למסדר ציפורי השחר, מעטים מהם זכאים להיות כנפי אור, נבחרים מעטים אלו, אשר מחזיקים הינם אנשי גירפין מולדים, או אשר ננשכים לשם הכנסתם למסדר, ונושאים עימם את ברכת העוז של אותה חיה לנצח.
על פלאדינים אלומ לוותר על כוחם, לנטוש את הסדר, את התבנית, ולצאת, לעוף אל השמיים, להביא את הטוב הטהור שוב העולם! ללא מסגרת! ללא חוקים!

דרישות-

תה"ב- 8
מיומנויות- ידע (דת) 8
נטיה- נייטרלי טוב
כשרונות- סיבולת, רצון ברזל, נושא האור
מיוחד- חייב להיות "איש גריפון", חייב היה להחזיק בעבר ביכולת "רמך מיוחד" של אביר הקודש

מכאנקיה:

תה"ב: טוב
הצלות: קשיחות ורצון טובים, תגובה גרוע
מיומנויות: 2+ תבונה לדרגה
רשימת מיומנויות, כנפי האור מחזיקים במיומנויות הטבעיות לגריפון, ובמיומנויותיו של אביר הקודש:
כוח: קפיצה
זרז: רכיבה
חסנ: ריכוז
תבנ: ידע (דת), מלאכה
חכמ: משלח יד, מרפא, האזנה, זיהוי
כרז: דיפלומטיה, טיפול בחיות

דרגה---מיוחד
1 ---- חופשי כמו הרוח, חוסה בצל כנפו
2 ---- כנף הזוהר לשמאלך
3 ---- והרוע לא יחמוק
4 ---- עז כארי ורם כנשר
5 ---- טופר האור לימינך
6 ---- עין הנשר תחדור את מעטה האפלה
7 ---- שאגה שמימית 1/ליום


מאפיינים

נשק ושיריון-
כנף האור לא שולט בנשקים חדשים

דרגה 1
חופשי כמו הרוח
כנפי האור איבדו את כוחם הנובע ממקצוע אביר הקודש לאחר שזנחו את הסדר לטובת הטוב המוחלט, אך האור הקדוש לא נטש אותם, כנפי האור מקבלים בחזרה חלק מהיכולת שהחזיקו בזמן היותם פאלאדינים, על פי הטבלא הבאה-
דרגה - יכעולת משוחזרת
1 - הילה של אומץ, גילוי רוע
3 – חסד מקודש
4 – הכאת רוע
6 – בריאות מבורכת
7 - הסרת מחלות 1/יום
הערה- כמובן שכנף האור לא מסוגל לשחזר יכולת שלא הייתה ברשותו מעולם...

חוסה בצל כנפו
כנפי האור מסוככים על ישרי הדרך תחת כנפיהם, ומעניקים להם תקווה והגנה מפני הרשע השורץ בארץ, מסביבו ל כנף האור מופיע מעגל הגנה נגד רוע, אשר עוטף אותו במשך כול הזמן, הוא מסוגל להפסיק אותו לרצונו או לשנות את רדיוס השפעתו כרצונו, מטווח מינמלי של פחות מימילימטר מעורו, או טווח מקסימלי של 1.5 מ' * מתאם הכרזימה שלו, (לפחות 1.5 מ')


דרגה 2
כנף הזוהר לשמאלך
בראשיתו של מסדר ציפורי השחר, מקים הצסדר אליוס סולאריוס הקורן, בן מישור החומר היחידי שזכה בתואר "יקיר אליסיום" בעודו בחיים, יצר קשר עם קלאן אראמוריוס, שבט משפחתי גדול של אראלים, אווירלים ולביאלים כאחד, אשר נשבעו אמונים לסולאריוס ולקחו חברות במסדר.
בדרגה שניה, מגיע אל כנף האור אראל מסוג אוויראל, נאמן, אשר ישמש לו כנושא כלים וכיד שמאלו לכול דבר. הוא שומר ראשו, ידידו, ורבות הפעמים בהם הקשר בין השניים נעשה הדוק מאד.

טופר האור לימינך-
בדרגה חמישית, תאומו של אותו אוויראל, אראל מסוג לביאל, מגיע ונעשה נאמן גם הוא לדמות. (וזאת כיוון שברגע לידתם מצוותים כול אוויראל ולביאל מקלאן אראמוריוס, וכול אחד מהם מקבל אבן קסומה, הקבועה בחזהו, וכוחה זהה לכוחה של טבעת "מגן הידיד".
שניהם נאמנים לדמות עד אין קץ, וישמחו למות בשבילה, כיוון שכול אראל מקלאן אראמוריוס המת בשירות המסדר, חוזר לאליסיום, וזוכה לתהילה גדולה, כעבור 11 ימים הוא יחזור אל הדמות, וישרתה בשנית.
הקרבת או ניצול לרעה של האראלים יחשב כשבירת הקודש של המסדר והם יוכלו לסרב לפקודת הדמות, לפי טיב הקשר והחשד בין הדמות לבינם.


דרגה 3
והרוע לא יחמוק
כנף האור מכיר את מסתורי המשורים התחתונים, ואת הרשע השוכן בהם, בדרגה שלוש, הוא מסוגל לגרש חוצנים מרושעים, בדומה לכוהן טוב המגרש אלמתים, אך במקרה שהוא מצליח להשמיד את החוצן (לפי תיאור היכולת בספר לשחקן), החוצן רק מגורש חזרה למישור הבית שלו, ולא מסוגל לחזור למישור החומר בכוחות עצמו במשך 24 שעות.


דרגה 4
עז כארי ורם כנשר
עוזו וכוח של כנף האור ראויות להערצה, אך לעיתים אינן שלמות, בדרגה 3, כנף האור מתקרב אל מהות כוחו, אל נשמת הגריפין אשר הנסוכה בדמו, ואלו אשר כבר מזדהים איתה, ועוברים לשלב הבא, הם זכים אף ליותר מכך, ומיכיוון שדם דם גריפין הוא, נשמתם מתמזגת במהות האלוהית של אליסיום, ותמצית המישור ננסכת לנפשם.
כנפי האור ארש הינם ליקנטרופים נגועים, נהפכים לליקנטרופים טבעיים, ושולטים לחלוטין בצורותיהם ויכולתיהם, הליקנטרפיה אינה עוד מחלה עבורם.
כנפי האור אשר היו מאז ומעולם אנשי גריפין ואשר נפשם ננסכת כעת במהותו של אליסיום, מקבלים על עצמם את תבנית השמימיות, כעת בכול פעם שהם משנים צורה לצורת הכילאיים שלהם, או לצורת הגריפין, הם מתפקדים כיצורים שמימים (על פי התהנית- יצור שמימי מהמגד"מ [מגדיר המפלצות] עם היתרנות לפי ק"פ כמו שנאמר שם)


דרגה 6
עין הנשר תחדור את מעטה האפלה
כנפי האור מסוגלים לראות דרך כול אשליה או תרמית, ולזחשוף את נפש האדם אל מולו במערומיה בעיניו בלבד, הוא מושפע באופן קבוע מהשפעת קודש הזהה ללחש ראיית הנסתר, וכאשר הוא מתרכז בכך, ומבצע פעולה חלקית אחת בסיבבו בלבד, היכולת הופכת לחזקה יותר והוא מסוגל לראות כאילו הוטל עליו לחש ראיית אמת לו היה מוטל בידי כוהן שדרגתו שווה לדרגת כנף האור ככנף אור, כוהן, ואביר קודש לשעבר.


דרגה 7
שאגה שמימית
פעם אחת ביום כפעולת סיבוב מלא המעוררת התקפה מזדמנת ראשי כנף האור (בעת שהוא בצורת כלאיים בלבד), לשאת ראשו מעלה ולקרוא בשאגה לכוחם של השמיים להכות.
השאגה מתפקדת כמילת קודש, ונמשכת סיבוב שלם.
במהלך השאגה מעגל הקסם נגד רוע שסביב כנף האור גדול לטווח של 3 מ' * (דרגת כנף האור + מתאם כרזימה), (לפחות 21 מ'), יצורי אופל שנמצאים באוזר באותו הזמן נהדפים אחורנית ונולים שרועים והמומים על האדמה מחוץ לרדיוס המעגל.
השאגה נשמעת ברדיוס של 1.6 ק"מ סביב כנף האור, ומשפיעה ברדיוס מעגל הקסם נגד רוע שלו (לאחר ההגברה הזמנית). כול יצור רע השומע את השטגה צריך לציל הצלת רצון בד"ק 10 + מתאם כרזימה + דרגת כנף הואר, או לברוח בבהלה, במידה והוא מציל, הוא עדיין מזועזע למס' סיבובים השווה לדרגת כנף האור + מתאם הכריזמה שלו.
 
מגניב!
כמה הערות:
1) לא כתבת את התוספים לתכונות של אנשי הגריפון.
2) אני חושב שדרישות הנטייה צריכות להיות: טוב כלשהו.
3) הנאמנים מקבלים נק"ן או נחשבים כחלק מיכולותיו של היצור. אגב, יכולות שנותנת נאמנים הן נדירות מאוד. אני מציע שתחליף את היכולות האלה.
4) הדאבל פוסט היה מיותר לחלוטין.

רעיון ליכולת:

מכת עוצמת הקודש (שם לא משהו, אבל אני תמיד הייתי גרוע בשמות).
בעת שראש כנף האור מרים את נשקו, אויביו רועדים מפחד.
בעת שראש כנף האור משתמש בהתקפת עוצמה, הוא מוסיף 2 נקודות נזק על כל -1 שהוא לוקח (3 נקודות נזק על כל -1 שהוא לוקח בנשק דו ידני) אך נזק זה הוא נזק אנרגיה חיובית טהורה, שלא מושפע מהפחתות נזק או מהתנגדות לאנרגיה. נזק זה מוכפל כאשר כנף האור משתמש ביכולת זו כנגד יצורים רעים, ומשולש אם כנף האור משתמש ביכולת זו ביחד עם הכאת רוע.
 
דג אמר/ה:
מגניב!
רעיון ליכולת:
מכת עוצמת הקודש (שם לא משהו, אבל אני תמיד הייתי גרוע בשמות).
בעת שראש כנף האור מרים את נשקו, אויביו רועדים מפחד.
בעת שראש כנף האור משתמש בהתקפת עוצמה, הוא מוסיף 2 נקודות נזק על כל -1 שהוא לוקח (3 נקודות נזק על כל -1 שהוא לוקח בנשק דו ידני) אך נזק זה הוא נזק אנרגיה חיובית טהורה, שלא מושפע מהפחתות נזק או מהתנגדות לאנרגיה. נזק זה מוכפל כאשר כנף האור משתמש ביכולת זו כנגד יצורים רעים, ומשולש אם כנף האור משתמש ביכולת זו ביחד עם הכאת רוע.
ועל זה נאמר: אווץ'. אפשר להגיע עם זה ל100 נזק בהתקפה אחת. נשק ממוצע בגלגול ממוצע יעשה 5 נזק ועוד 5 כח (שתי ידיים) ועוד 10 התקפת עוצמה וכל זה כפול 3? זה 60 נזק שלא ניתן להתנגד אליו וזה רק אם הגלגולים ממוצעים למדי הנשק לא קסום ואין עוד כשרונות ודברים אחרים שנכנסים לתמונה.

אין לי כרגע זמן להגיב להכל כי אני חייב ללכת. אערוך את ההודעה הזאת בהמשך.
 
אהבתי בגדול את הרעיון של ליקנטרופים בצורת גריפון. מעבר לזה הקונספט של המסדרים קצת רחוק ממני...

ורק כדי להדגים (מותר לי להיות קטנוני לרגע?):

לא אפגע ביצור חסר ישע
לא אחוס על חייהם של רשעים
תמיד אגן על אלו הזקוקים להגנתי
אנקום את מות חפי הפשע
ארדוף את הרשע עד קצה העולם, ומעבר לו
אין איש יודע מה הוא רשע, מלבד זה אשר עומד באור, אעמוד באור, ואעמיד אור, את אלו הסומאים באפלה.


על פניו זה נשמע מסדר פנאטי קיצוני. להיות יצור טוב זה אחל'ה- להרוג ולנקום זה לאו דווקא תכונות טובות... מה שבטוח הן קיצוניות. אבל הבעיה היא לא כאן, אלא בסתירות שיש בשבועה, שיגרמו לכל מי שמפר אותה לקחת אותה שוב (!):

* אסור לפגוע בחסרי ישע- ואם עכשיו האשף המרושע שטבח אלפי אנשים שוכב מחוסר הכרה- אסור לי לפגוע בו..?
* תמיד אגן על אלו הזקוקים להגנתי- ואם הוא רשע? הרי כתוב בשורה הקודמת לא לחוס על חייהם של רשעים...
* אנקום את מות חפי הפשע- ומה אם אותו אדם שהרג אותם מתחרט ומתוודה? עדיין צריך לנקום?

אבל זה עוד מילא.. הבעיה הכי גדולה היא כאן:
"אין איש (ה)יודע מה הוא רשע, מלבד זה אשר עומד באור (נקודה?). אעמוד באור ואעמיד (ב)אור את אלו הסומאים באפלה."

אוי, איזה משפט יומרני.. אני כל כך אוהב שמסדרי טוב וצדק חושבים שהם יודעים הכי טוב מהו נכון וצודק וכל השאר אינם יודעים. ומי שם אותך לקבוע מה זה אור ומה זה חושך...? מי עומד באור ומי באפלה?

אבל כל זה בהנחה ובאמת תכננת שהמסדרים הללו יהוו באמת את הטוב והצדק המוחלטים. אם הרעיון הוא שהם בסך הכל חושבים שהם יודעים מה נכון ובפועל ייתכן שהם טועים (ולכן סתירות בשבועה הן לגיטימיות, וחילוקי דעות במסדר הם אפשריים)- אז כל הבעיות מסתדרות.

דרך אחרת ליישב את כל הסיפור היא לא לקבוע מסמרות- שבועה היא אומנם שבועה, אבל הנוסח שלה צריך להיות כללי ולא פרטני. מעבר לכך, לא צריכות להיות סנקציות על הפרות שבועה רק משום שאותו חבר במסדר עשה משהו טכני שסותר את השבועה, אלא על סתירה מהותית. למשל: לפי השבועה מי שעומד באור, אבל לא העמיד באור את הכוהן המרושע בדרגה 40 לא מיישם את השבועה. (אגב, נחמד לראות פה עוד סתירה: איך אפשר לא לחוס על חייו של הכוהן המרושע ובו זמנית להעמיד אותו באור...?). מצד שני, חבר במסדר שנתן יד לאותו כוהן מרושע וגרם למותם של מאות חפים מפשע הוא מפר שבועה- לזו הייתה הכוונה.

אקיצר, קטנוניות קטנוניות... אבל זה אני.. מקווה שעזרתי במשהו..
 
אבל כול הקטע שהאצבע שלהם כולכך עמוק בתחת ככה שאין סיכוי שהם יודו בטעות!
הם יודעים מה זה וטוב ואתה לא, תתרגל לזה. :twisted:
בנוגע לכך, להעמיד כוהן מרושע באור בהחלט יכול להיות הוצאתו להורג...
התוספי תכונות של איש הגריפון זה תוספי התכונות של הגריפון, אני אעדכן את זה.

הנאמנים מקבלים נק"ן או נחשבים כחלק מיכולותיו של היצור.
מה עדיף?

אגב, יכולות שנותנת נאמנים הן נדירות מאוד
כן, כמו יכולת הרמך המקודש של אביר הקודש, שעל 3 דרגות שלו על כול כנף אור לוותר...
 
פלדריק אמר/ה:
אין לי מילים,זה אחד הדברים הטובים שהיו בכל תולדות הפורום,אני נוב מידי כדי להגיד משהו נוסף,אני לא ראוי...
הגזמנו.

זה טוב בפני עצמו, אבל באנאלי קצת. כבר אמרתי את זה לדון בשיחה מסנג'רית - זה אולי גרסא מאוד אקזוטית לאביר קודש, אבל זה עדיין סוגשל אביר קודש. לי אישית כבר נמאס מאנשים טובים וקדושים שמחסלים יצורים רעים, יש כבר המון מקצועות כאלה מכל סוג ומין.
 
הממ, אז יש לנו גזע של אנשי-אריות-נשרים. הי, למה שלא נוסיף לזה? בואו נעשה ליקנטרופ כימרה-הידרה-גריפון-אל מת-חצי דרקון-שמיימי שנולד בנורווגיה!
באמת, בשלב מסוים עדיף להפסיק לעזות שילובים מוזרים.
 
אני אספר לכם איך זה נולד, בעיקרון בוויגמייס היה משחק של להמציא ליקנטרופים מגניבים, בשלב מסויים זה נהפך ללהמציא ליקנטרופים של חיות פרא וחיות פרא קסומות, אני המצאתי את אנשי הגריפון וננסק זרק רעיון לעשות מסדר של פלאדינים כאלה...

כול זה היה לפני המון זמן, בשלהי ביגור XD, אבל מאזד הרעיון נתקע לי בראש וכשבא לי פרץ יצירתיות אך חוסר מקוריות, הלכתי על זה....

אגב פלאפי, פאלאדינים נפוחים אריות שמימים, ונשרים מקודשים זה ממש מגניב!
 
adidasv111 אמר/ה:
איתי, זה ממש מטומטם. אתה גם יכול להגיד שאיש זאב זה מוגזם. אלו לא אנשי אריות נשרים אלו אנשי גריפון. וגריפון זה מגניב.

קודם כל, בקלות יכולת להמנע מהשימוש במילה "מטומטם"- למרות שגם אני מרגיש לגבי הרבה דברים שנאמרו בפורום תחושה כזאת, שאומרת לי שייתכן שכותב של הודעה ניכן ברמת משכל הנמוכה מטמפרטורת החדר, אני לא מכנה אף אחד כמטומטם או אידיוט.
גריפון, עד כמה שידוע לי, הוא שילוב בין אריה לנשר.
תראה, בהרבה תרבויות, שילובים מסוימים בין שתיים או שלוש חיות ומפלצות הפכו לפופולריים מאוד, כגון אדם-זאב או נחש-ציפור או במקרה שלנו נשר אריה. עד כמה שידוע לי, השילוב היחיד של שלושה יצורים שעבד ביחד היה של הכימרה. אני רק אומר, שלהמשיך ולשלב יצורים כל הזמן מתחיל להיות מייגע ומיותר. כלומר הי, למה לא, בואו נעשה איש זאב עם זנב של עקרב וכנפיים של מלאך ופרסות קדמיות של סוס וזנב של ברווזן ושריון של חיפושית! זה יהיה כיף! (אני מודה שהייתי שמח לראות ברווזן עם עור של חיפושית, אבל זה כבר לא קשור)
אני אומר בדיוק מה שדון גובלאנה אומר בעצמו-הרעיון משעמם, חסר יחוד ולדעתי אלו שחושבים שזה הדבר הכי טוב שהיה בפורום אי פעם מפגינים חוסר יצירתיות ומקוריות מוחלט. אני בעצמי לא הייתי חושב על זה, כי זה נראה לי עד כדי כך מיותר. באותה מידה לא הייתי חושב על ליצור תת גזע של אלף\אורק-פשוט אין טעם.
 
למה? ישנו דבר הנקרא ליקנטרופ, איש זאב, איש נמר, איש דוב...

איש אירה ונשר שונה בתחלית השינוי מאיש גריפון, האופי, המראה, המסר שהוא משדר, זה שונה לחלוטין! ליצור לינטרופ שהוא איש פגסוס, זה הרבה יותר טוב מליצור איש ברבור-סוס... ליצור איש חד-קרן, הרבה יותר טוב מליצור- איש סוס-יעל...

אגב, יש עוד שאלה, צורת הביניים של איש סוס, היא קנטאורית? לא! היא כמו איש זאב, ראש סוס וגוף אדם, זה מגניב! כמעט כמו קנטאור! יש לזה טעם!
 
דון גובלאונה אמר/ה:
למה? ישנו דבר הנקרא ליקנטרופ, איש זאב, איש נמר, איש דוב...

איש אירה ונשר שונה בתחלית השינוי מאיש גריפון, האופי, המראה, המסר שהוא משדר, זה שונה לחלוטין! ליצור לינטרופ שהוא איש פגסוס, זה הרבה יותר טוב מליצור איש ברבור-סוס... ליצור איש חד-קרן, הרבה יותר טוב מליצור- איש סוס-יעל...

אגב, יש עוד שאלה, צורת הביניים של איש סוס, היא קנטאורית? לא! היא כמו איש זאב, ראש סוס וגוף אדם, זה מגניב! כמעט כמו קנטאור! יש לזה טעם!

אכן, יש לזה טעם, של סוכריית שוקולד-אננס-סטייק עשוי היטב. או, אני מתנצל, התכוונתי לטעם של אננס-שוקולד-סטייק עשוי היטב. הרי כמו שכולנו יודעים, יש הבדל משמעותי בין השניים! האם שוקולד אננס סטייק זה אותו דבר כמו אננס שוקולד סטייק? לא!
בחייכם, אתם חושבים שזה מגניב, אני חושב שזה מוגזם, שטותי ומיותר, זה לא שאחד מאיתנו יכול לשכנע את השני. אני מציע שנפסיק את הדיון.
 
חזרה
Top