• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הזאבון - וולברין.

Ashardalon

פונדקאי ותיק
קראנץ':
הוולברין:
דרגה|||||תה"ב|||||ר/ת/ק|||||טפרים|||||יכולת מיוחדת
1 | +1 | 0/0/1 | 1ק1/4ק4 | טפרים
2 | +2 | 0/0/2 | -- | רעל
3 | +3 | 0/0/3 | -- | עמידות, השרדות
4 | +4 | 0/1/3 | -- | שליטה בשני טפרים
5 | +5 | 0/1/4 | 2ק2/4ק4 | שליטה משופרת בשני טפרים
6 | +1/+6 | 0/2/4 | -- | שליטה דגולה בשני טפרים
7 | +2/+7 | 0/2/5 | -- | הפחתת נזק 2/חותך
8 | +3/+8 | 0/3/5 | -- | שריון טבעי +1, רעל משופר
9 | +4/+9 | 0/4/6 | -- | שריון טבעי +2
10 | +1/+5/+10 | | 3ק3/6ק6 | הפחתת נזק 5/חותך/חודר, שריון טבעי +3.
שליטה בכלי נשק ושריונות:
הוולברין אינו שולט בשום כלי נשק ובשום שריון, ואם הוא משתמש, כל יכולותיו, מבלי יוצא מן הכלל, נעלמות למשך הזמן בו הוא אוחז נשק או עוטה שריון.
טפרים: הזאבון זוכה ביכולת להוציא 3 טפרי עצם באורך של 30 ס"מ מכל יד. אין להם מכפיל או טווח לפגיעה חמורה. התקיפה עם הטפרים היא עם מחסר -6. הוולברין יכול להוציא/להכניס את הטפרים שלו כפעולה חופשית.
רעל: בעת שהזאבון פוגע בפגיעה חמורה (20 טבעי והוא עובר את השריון של היריב), האויב מקבל נזק 1ק4 חוסן, תמידי (הצלת קשיחות ד"ק 15).
עמידות: טפרי העצם של הזאבון מתכסים בחומר דמוי יהלום שקוף. הטפרים אינם יכולים להשבר ע"י חפצים שאינם קסומים עם תוסף +3 ומעלה.
השרדות: הוולברין מקבל תוסף תמידי, אלא אם הוא עוטה שריון וכיו"ב, למיומנויות הטיפוס, השחיה, ההשרדות, ההאזנה, והקפיצה, תוסף +4.
שליטה בשני טפרים: הוולברין מוריד את המחסר וכעת הוא תוקף במחסר -4 לכל טופר.
שליטה משופרת בשני טפרים: הוולברין משכל את יכולותיו וכעת ההתקפה עם הטפרים היא במחסר -2.
שליטה דגולה בשני טפרים: הוולברים שכלל את התמחותו, וכעת הוא יכול לתקוף עם הטפרים ללא מחסרים, וביד אחת עם +2.
הפחתת נזק 2/חותך: הוולברין מקשיח את גופו וכעת הוא חסין חלקית לנזק חותך.
שריון טבעי +1/+2/+3: הוולברין מחזק ומחשל את עצמו בטכניקות עתיקות וכעת הוא מקבל כוח קטלני לבלום את מכות אויביו.
רעל משופר: כעת, הרעל עושה נזק של 1ק4 חוסן ראשוני, 2ק4 חוסן משני, עם ד"ק להצלה 30, מבוסס קשיחות.

אל גאגה, פלאפ וכל מיני בהמשך, אתם מוזמנים לתקן.
 
מחכה לפלאף. מאוד.

בנוסף, שים לב לכמה דברים:
למה שהוולברין יילחם עם מחסר כל כך גדול?
למה ד"ק ההצלה לא מחושב בהתאם לדמות אלא קבוע?
למה ההצלות לא מחושבות כמו שצריך כחלשות/חזקות?
למה כתבת לא נכון את ההפחתת נזק(זה אמור להיות 5/חותך או חודר)?
 
הרעיון נחמד, הביצוע פחות. בתור התחלה, כל היכולות שלו מבוססות על הטפרים, שלדעתי זה לא טוב ולמרות שמקצועות יוקרה(התכוונת שזה יהיה מקצוע יוקרה, נכון?) אמורים להיות ממוקדים, זה ממוקד מדי לדעתי. בנוסף, פלאפ זה דבר חשוב מאוד ובלעדיו קשה להבין מה בעצם הרעיון של המקצוע.
בקשר ליכולת הפחתת הנזק - למה כשהוולברין אוחז נשק היא נעלמת?
בקשר ליכולות רעל ורעל משופר - אני מסכים עם פנג שהד"ק צריך להיות מבוסס דרגה ולא קבוע. אני גם מסכים שעדיף להשתמש בהצלות הקבועות של חלשה\חזקה מהסל"ש, גם לא כתבת את ההצלות של דרגה 10.
10 דרגות זה נראה לי יותר מדי למקצוע שכל הקונספט שלו זה טפרים מרעילים, הייתי מוריד את זה ל-7 או 5.
 
דבר ראשון, אין פלאפ!
מקצוע בלי פלאפ זה כמו לחם בלי קמח.

דבר שני, מקצוע שכל מטרתו היא טפרים מרעילים (עם כל המגניבות שבדבר) לא שווה יותר מחמש דרגות ולגעתי אפילו 3.
שלוש, כל הקראנץ' לא משהו, הרעל חזק מדי (תחשוב מה זה 1ק4 חוסן תמידי!) ויש עוד הרבה פגמים.
 
קראנץ':
הוולברין:
דרגה|||||תה"ב|||||ר/ת/ק|||||טפרים|||||יכולת מיוחדת
1 | +1 | 0/0/1 | 1ק1/4ק4 | טפרים
2 | +2 | 0/0/2 | -- | רעל
3 | +3 | 0/0/3 | -- | עמידות, השרדות
4 | +4 | 0/1/3 | -- | שליטה בשני טפרים
5 | +5 | 0/1/4 | 2ק2/4ק4 | שליטה משופרת בשני טפרים
6 | +1/+6 | 0/2/4 | -- | שליטה דגולה בשני טפרים
7 | +2/+7 | 0/2/5 | -- | הפחתת נזק 2/חותך
8 | +3/+8 | 0/3/5 | -- | שריון טבעי +1, רעל משופר
9 | +4/+9 | 0/4/6 | -- | שריון טבעי +2
10 | +1/+5/+10 | | 3ק3/6ק6 | הפחתת נזק 5/חותך/חודר, שריון טבעי +3.
שליטה בכלי נשק ושריונות:
הוולברין אינו שולט בשום כלי נשק ובשום שריון, ואם הוא משתמש, כל יכולותיו, מבלי יוצא מן הכלל, נעלמות למשך הזמן בו הוא אוחז נשק או עוטה שריון.
טפרים: הזאבון זוכה ביכולת להוציא 3 טפרי עצם באורך של 10 ס"מ מכל יד. אין להם מכפיל או טווח לפגיעה חמורה. התקיפה עם הטפרים היא עם מחסר -6. הוולברין יכול להוציא/להכניס את הטפרים שלו כפעולה חופשית.
בכל השתפרות נזק, הטפרים גדלים ב10 ס"מ. בדרגה 10 הטפרים הם באורך 40 ס"מ.
רעל: בעת שהזאבון פוגע בפגיעה חמורה (20 טבעי והוא עובר את השריון של היריב), האויב מקבל נזק 1ק4 חוסן, תמידי (הצלת קשיחות ד"ק 15).
עמידות: טפרי העצם של הזאבון מתכסים בחומר דמוי יהלום שקוף. הטפרים אינם יכולים להשבר ע"י חפצים שאינם קסומים עם תוסף +3 ומעלה.
השרדות: הוולברין מקבל תוסף תמידי, אלא אם הוא עוטה שריון וכיו"ב, למיומנויות הטיפוס, השחיה, ההשרדות, ההאזנה, והקפיצה, תוסף +4.
שליטה בשני טפרים: הוולברין מוריד את המחסר וכעת הוא תוקף במחסר -4 לכל טופר.
שליטה משופרת בשני טפרים: הוולברין משכל את יכולותיו וכעת ההתקפה עם הטפרים היא במחסר -2.
שליטה דגולה בשני טפרים: הוולברים שכלל את התמחותו, וכעת הוא יכול לתקוף עם הטפרים ללא מחסרים, וביד אחת עם +2.
הפחתת נזק 2/חותך: הוולברין מקשיח את גופו וכעת הוא חסין חלקית לנזק חותך.
שריון טבעי +1/+2/+3: הוולברין מחזק ומחשל את עצמו בטכניקות עתיקות וכעת הוא מקבל כוח קטלני לבלום את מכות אויביו.
רעל משופר: כעת, הרעל עושה נזק של 1ק4 חוסן ראשוני, 2ק4 חוסן משני, עם ד"ק להצלה 30, מבוסס קשיחות.
תוספים לזאבון:
בדרגה 3 הוא מקבל:
לבו של הזאבון: למשך 2 סיבובים מקבל הוולברין את היכולת להפחית נזק 20/חותך, חודר או מוחץ.
חוש ריח: הוולברין יכול להריח דם ממרחק 27 מ', ויכול 'להרגיש' יצורים חמים ממרחק של 18 מ'.
בדרגה 5:
ריפוי מהיר: הוולברין מתחדש בקצב של 5 נק"פ לשני סיבובים.
חוכמת ארצות הפרא: הוולברין מקבל עוד התקפה מזדמנת על כל נקודה במתאם הזריזות.
זאב: עיניו של הזאבון מתכסות בתאים מחזירי אור. הוולברין מקבל ראיית חושך 18 מ'.
בדרגה 10:
מאיים: הוולברין נראה מסוכן מתמיד, כאשר הוא נמצא בזמן קרב. אם הטפרים שלו שלופים, הוא מקבל +2 לכל בדיקות האיום עם דמויי אנוש שאינם מפלצתיים.
חמקן: הוולברין מקבל רתיעה. בכל שעה, כאשר הוא מותקף, פעם בשעה, הוולברין יכול להתעלם לחלוטין מנזק מסוים אם הצליח בבדיקת תגובה (ד"ק 20).

[*]דרישות:
תה"ב: +11
גזע: דמוי אנוש בלבד. לא מפלצתי. גודל בינוני.
מיוחד: היכולת להכנס לזעם.
מיומנויות: השרדות 6 רמות, שחיה/טיפוס/קפיצה/תנועה שקטה 6 רמות.
תכונות: כוח, זריזות וחוסן 18 מינימום.
כשרון: כשרון פנוי (מיקוד נשק טפרים.)
מיוחד: חייב להרוג בידיים חשופות או עם כפפת שריון, יריב השווה לו בדרגה.
נטייה: תוהו נייטרלי, תוהו טוב.
[*]רקע:
שורות שורות של חיילים, עמדו עם שריונות נוצצים. מומחים בקרב.
כ200,000 חיילים הגיעו לקרב ההוא. הייתי אז וולברין מתלמד, ואדוני הכניס אותי לשק כיווץ, וציווה עלי ללמוד.
הצבא של הקסטור נערך להתקפה.
אדוני, כעת אלף וולברין שמנהיג את הקהילה שלנו ואשפית אחת, הלכו קדימה לאיטם.
הוא שלף טפרים והחל לרוץ. בקפיצה אחת הוא הניף את ידיו, והנחית אותם על חייל אחד. הטפרים חדרו את השריון. הם חדרו עוד אחד. ועוד אחד. הוא הרג אז כ500 חיילים, ובלילה הרג כ1000. כשחזר, הוא נראה רגיל לגמרי. לא היו לו שריטות ואפילו לא פצע אחד קטן.
הצבא ברח עם השחר.
אדוני צחק ואמר שההשראה באה לו בעקבות המורה שלו.
שאלתי אותו מי היה המורה שלו.
הוא ענה שקראו לו וולברין. רק וולברין.
מאז אני הולך בדרכי מסורת, ושואל את אדוני כיצד להתנהג, איך וולברין היה אוהב זאת.
היום למדתי להתחמק ממכות במהירות. אני נראה מאיים מתמיד.

- טופרחרב, וולברין, זאבון.
הוולברין הוא מגן היערות. שומר הקברים העתיקים. נאמן לאדונו. ועם זאת פראי ומסוכן.
פעם התקיים במישור החומר סוג של דמוי אדם, שנולד כאלפים או כבני אנוש, עם טפרים. הגזע הזה, או תת הגזע הזה, נודו מקהילותיהם, ועם הזמן נהיו פראיים יותר ויותר.
האלים כבלו אותם להיות טובים תמיד ולבצע משימות, כדי שלא יילקח מהם כוחם. הם מרדו וכלאו את האלים בקוביות פלדה מתכווצות, ושלטו על העולם. אך הוא החל להדרדר.
כשפים בוטלו, כוהנים לא יכלו להושיע. האלים פרצו את כלאם והרגו את כל אנשי הגרגרנים, חוץ מתינוק קטן שהצליח לברוח. תינוק אלפי קטן בן חודש.
הוא גדל לבדו, ובשנותיו הראשונות גידלה אותו גרגרנית. הוא למד לעטות על עצמו שריון של עור קשיח, ולמד להקשיח את טפריו. הוא החדיר רעל במינונים קטנים לדמו, וכך הרעיל את טפריו. הוא למד את חוכמת ארצות הפרא, והתנהג כחיה. הוא נקרא בפי דמויי האדם 'וולברין'. וולברין תיעל יכולות נסתרות וקיבל יכולות מיוחדות להתחמק ממכות ולהראות מאיים מאוד. הוא למד להפחית את כמות הנזק ממכות שקיבל.
הוולברין הוא איש הפרא, דמויי אדם שלמד את חוכמת הטבע. ללא עיוותים בשינויי צורה ולחשים למיניהם, הוא מצליח לסגל תכונות של חיה. סמלם הוא גרגרן, הזאבון, חיה אמיצה ומטורפת דם.

זה רק בעיבוד ראשוני.
 
הרבה יותר טוב :)
למה אתה לא משתמש בהצלות והתה"ב מהסל"ש? ועדיין לא רשמת הצלות לדרגה 10..
בקשר ליכולת ליבו של הזאבון, הוא בוחר מתי ההפחתה פועלת?
בקשר לדרישות, מעבר לעובדה שאאל"ט אי אפשר לעשות דרישות תכונה - 18 בכוח זריזות וחוסן? זה חזק הרבה יותר מדי, אבל ממש, תוריד את זה ומהר.
 
Ziggy StarDust אמר/ה:
Ashardalon אמר/ה:
הוא הרג אז כ500 חיילים, ובלילה הרג כ1000.

וולברין או רמבו? ^_^
רמבוולברין.
bakapit אמר/ה:
הרבה יותר טוב :)
למה אתה לא משתמש בהצלות והתה"ב מהסל"ש? ועדיין לא רשמת הצלות לדרגה 10..
בקשר ליכולת ליבו של הזאבון, הוא בוחר מתי ההפחתה פועלת?
בקשר לדרישות, מעבר לעובדה שאאל"ט אי אפשר לעשות דרישות תכונה - 18 בכוח זריזות וחוסן? זה חזק הרבה יותר מדי, אבל ממש, תוריד את זה ומהר.
תודה רבה!
סופסוף מחמאות.
היכולת היא לבחירתו והוא יכול לפצל אותה לשני סיבובים.
ברברי צריך חוסן 16 מינימום. זה נשמע הגיוני.
אז וולברין צריך 18 מינימום, כי הוא עצבני יותר.
קראנץ':
הוולברין:
דרגה|||||תה"ב|||||ר/ת/ק|||||טפרים|||||יכולת מיוחדת
1 | +1 | 0/0/1 | 1ק1/4ק4 | טפרים
2 | +2 | 0/0/2 | -- | רעל
3 | +3 | 0/0/3 | -- | עמידות, השרדות
4 | +4 | 0/1/3 | -- | שליטה בשני טפרים
5 | +5 | 0/1/4 | 2ק2/4ק4 | שליטה משופרת בשני טפרים
6 | +1/+6 | 0/2/4 | -- | שליטה דגולה בשני טפרים
7 | +2/+7 | 0/2/5 | -- | הפחתת נזק 2/חותך
8 | +3/+8 | 0/3/5 | -- | שריון טבעי +1, רעל משופר
9 | +4/+9 | 0/4/6 | -- | שריון טבעי +2
10 | +1/+5/+10 | | 3ק3/6ק6 | הפחתת נזק 5/חותך/חודר, שריון טבעי +3.
שליטה בכלי נשק ושריונות:
הוולברין אינו שולט בשום כלי נשק ובשום שריון, ואם הוא משתמש, כל יכולותיו, מבלי יוצא מן הכלל, נעלמות למשך הזמן בו הוא אוחז נשק או עוטה שריון.
טפרים: הזאבון זוכה ביכולת להוציא 3 טפרי עצם באורך של 10 ס"מ מכל יד. אין להם מכפיל או טווח לפגיעה חמורה. התקיפה עם הטפרים היא עם מחסר -6. הוולברין יכול להוציא/להכניס את הטפרים שלו כפעולה חופשית.
בכל השתפרות נזק, הטפרים גדלים ב10 ס"מ. בדרגה 10 הטפרים הם באורך 40 ס"מ.
רעל: בעת שהזאבון פוגע בפגיעה חמורה (20 טבעי והוא עובר את השריון של היריב), האויב מקבל נזק 1ק4 חוסן, תמידי (הצלת קשיחות ד"ק 15).
עמידות: טפרי העצם של הזאבון מתכסים בחומר דמוי יהלום שקוף. הטפרים אינם יכולים להשבר ע"י חפצים שאינם קסומים עם תוסף +3 ומעלה.
השרדות: הוולברין מקבל תוסף תמידי, אלא אם הוא עוטה שריון וכיו"ב, למיומנויות הטיפוס, השחיה, ההשרדות, ההאזנה, והקפיצה, תוסף +4.
שליטה בשני טפרים: הוולברין מוריד את המחסר וכעת הוא תוקף במחסר -4 לכל טופר.
שליטה משופרת בשני טפרים: הוולברין משכל את יכולותיו וכעת ההתקפה עם הטפרים היא במחסר -2.
שליטה דגולה בשני טפרים: הוולברים שכלל את התמחותו, וכעת הוא יכול לתקוף עם הטפרים ללא מחסרים, וביד אחת עם +2.
הפחתת נזק 2/חותך: הוולברין מקשיח את גופו וכעת הוא חסין חלקית לנזק חותך.
שריון טבעי +1/+2/+3: הוולברין מחזק ומחשל את עצמו בטכניקות עתיקות וכעת הוא מקבל כוח קטלני לבלום את מכות אויביו.
רעל משופר: כעת, הרעל עושה נזק של 1ק4 חוסן ראשוני, 2ק4 חוסן משני, עם ד"ק להצלה 30, מבוסס קשיחות.
תוספים לזאבון:
בדרגה 3 הוא מקבל:
לבו של הזאבון: למשך 2 סיבובים מקבל הוולברין את היכולת להפחית נזק 20/חותך, חודר או מוחץ.
חוש ריח: הוולברין יכול להריח דם ממרחק 27 מ', ויכול 'להרגיש' יצורים חמים ממרחק של 18 מ'.
בדרגה 5:
ריפוי מהיר: הוולברין מתחדש בקצב של 5 נק"פ לשני סיבובים.
חוכמת ארצות הפרא: הוולברין מקבל עוד התקפה מזדמנת על כל נקודה במתאם הזריזות.
זאב: עיניו של הזאבון מתכסות בתאים מחזירי אור. הוולברין מקבל ראיית חושך 18 מ'.
בדרגה 10:
מאיים: הוולברין נראה מסוכן מתמיד, כאשר הוא נמצא בזמן קרב. אם הטפרים שלו שלופים, הוא מקבל +2 לכל בדיקות האיום עם דמויי אנוש שאינם מפלצתיים.
חמקן: הוולברין מקבל רתיעה. בכל שעה, כאשר הוא מותקף, פעם בשעה, הוולברין יכול להתעלם לחלוטין מנזק מסוים אם הצליח בבדיקת תגובה (ד"ק 20).

[*]דרישות:
תה"ב: +11
גזע: דמוי אנוש בלבד. לא מפלצתי. גודל בינוני.
מיוחד: היכולת להכנס לזעם.
מיומנויות: השרדות 6 רמות, שחיה/טיפוס/קפיצה/תנועה שקטה 6 רמות.
תכונות: כוח, זריזות וחוסן 18 מינימום.
כשרון: כשרון פנוי (מיקוד נשק טפרים.)
מיוחד: חייב להרוג בידיים חשופות או עם כפפת שריון, יריב השווה לו בדרגה.
נטייה: תוהו נייטרלי, תוהו טוב.
[*]רקע:
שורות שורות של חיילים, עמדו עם שריונות נוצצים. מומחים בקרב.
כ200,000 חיילים הגיעו לקרב ההוא. הייתי אז וולברין מתלמד, ואדוני הכניס אותי לשק כיווץ, וציווה עלי ללמוד.
הצבא של הקסטור נערך להתקפה.
אדוני, כעת אלף וולברין שמנהיג את הקהילה שלנו ואשפית אחת, הלכו קדימה לאיטם.
הוא שלף טפרים והחל לרוץ. בקפיצה אחת הוא הניף את ידיו, והנחית אותם על חייל אחד. הטפרים חדרו את השריון. הם חדרו עוד אחד. ועוד אחד. הוא הרג אז כ500 חיילים, ובלילה הרג כ1000. כשחזר, הוא נראה רגיל לגמרי. לא היו לו שריטות ואפילו לא פצע אחד קטן.
הצבא ברח עם השחר.
אדוני צחק ואמר שההשראה באה לו בעקבות המורה שלו.
שאלתי אותו מי היה המורה שלו.
הוא ענה שקראו לו וולברין. רק וולברין.
מאז אני הולך בדרכי מסורת, ושואל את אדוני כיצד להתנהג, איך וולברין היה אוהב זאת.
היום למדתי להתחמק ממכות במהירות. אני נראה מאיים מתמיד.

- טופרחרב, וולברין, זאבון.
הוולברין הוא מגן היערות. שומר הקברים העתיקים. נאמן לאדונו. ועם זאת פראי ומסוכן.
פעם התקיים במישור החומר סוג של דמוי אדם, שנולד כאלפים או כבני אנוש, עם טפרים. הגזע הזה, או תת הגזע הזה, נודו מקהילותיהם, ועם הזמן נהיו פראיים יותר ויותר.
האלים כבלו אותם להיות טובים תמיד ולבצע משימות, כדי שלא יילקח מהם כוחם. הם מרדו וכלאו את האלים בקוביות פלדה מתכווצות, ושלטו על העולם. אך הוא החל להדרדר.
כשפים בוטלו, כוהנים לא יכלו להושיע. האלים פרצו את כלאם והרגו את כל אנשי הגרגרנים, חוץ מתינוק קטן שהצליח לברוח. תינוק אלפי קטן בן חודש.
הוא גדל לבדו, ובשנותיו הראשונות גידלה אותו גרגרנית. הוא למד לעטות על עצמו שריון של עור קשיח, ולמד להקשיח את טפריו. הוא החדיר רעל במינונים קטנים לדמו, וכך הרעיל את טפריו. הוא למד את חוכמת ארצות הפרא, והתנהג כחיה. הוא נקרא בפי דמויי האדם 'וולברין'. וולברין תיעל יכולות נסתרות וקיבל יכולות מיוחדות להתחמק ממכות ולהראות מאיים מאוד. הוא למד להפחית את כמות הנזק ממכות שקיבל.
הוולברין הוא איש הפרא, דמויי אדם שלמד את חוכמת הטבע. ללא עיוותים בשינויי צורה ולחשים למיניהם, הוא מצליח לסגל תכונות של חיה. סמלם הוא גרגרן, הזאבון, חיה אמיצה ומטורפת דם.
[*]הרפתקאות: הוולברין מגיע להרפתקאות מסיבה אחת: הקרב. ההרג. הפחד בעיני האויב. מטרתו היא לשמור על העולם הטבעי כמות שהוא, ואת הביצוע הוא נותרן ביד פראותו.
[*]מקום בקבוצה: הוולברין ישמש ללא ספק כפן הקרבי בקובייה הנקראת חבורה. הוא עוצמתי, חזק, אינו שביר, מהיר, בעל חוסן וכוח של טנק, והוא מה ששמור ומגן על החבורה אם דרקונים וחיות בעלות סיבולת תוקפות.
 
1. הצלות ותה"ב - כמו שכבר ציינתי(וציינו לפניי), עדיף להשתמש בהצלות של חזקה\חלשה ובתה"ב של חלש\בינוני\גבוה, ועדיין לא כתבת את ההצלות לדרגה 10.
2. ברברי לא צריך חוסן 16 מינימום, זו פשוט תכונה שחשובה לו. הדרישה הזאת מוגזמת, מעבר לזה שאי אפשר לעשות דרישות תכונה.
3. כדאי שתוסיף את כל יכולות התוספים לזאבון לטבלה, פשוט יותר נוח ככה.
4. כמו שציינו קודם, הרעל חזק מדי.
5. לפי ההצלות הבנתי שהרצון היא ההצלה החזקה ביותר שלו, אחר תגובה, וקשיחות אין לו בכלל. זה לא נראה לי מתאים כל כך, בדרך כלל לדמויות קרביות יש קשיחות גבוהה(במיוחד אם זורם להן בגוף רעל) ורצון נמוך. אני חושב שכדאי שהצלות קשיחות ותגובה יהיו גבוהות, ורצון נמוכה.
6. כדאי שתסביר ביכולת ליבו של הזאבון שהוא בוחר מתי התוספים יתקיימו ושניתן לפצל אותם, זה לא כל כך ברור. דרך אגב, לדעתי השם לא מתאים, כדאי אולי לקרוא לזה קשיחות רגעית או עור ברזל, אבל זה לבחירתך.
 
משונה מדי.
קודם כל, חובה להשתמש בהצלות ובהתקפות בסיס לפי הסל"ש. לא ראיתי מקצוע אחד שלא משתמש בהן.

והכי התמיהה אותי-תסביר לי איך יצור זאבי, פראי, קשוח, ברוטאלי ואלים יש לו קשיחות נמוכה?לדעתי אמור להיות לו הצלות כשל חיה(קשיחות ותגובה חזקות, רצון חלש) בגלל ההפיכה המתמדת לחיה. שים לב שאלה גם ההצלות החזקות עבור אדון החיות, מההרפתקן, והטוטם הפראי, שלי.
 
7. רק עכשיו שמתי לב שלא כתבת מיומנויות מקצוע וק"פ לוולברין. אני חושב שבמיומנויות צריך 4 או 2 + מתאם תבונה, וחובה שיהיו לו המיומנויות הישרדות, זיהוי, האזנה, איום, איזון, הסתתרות, ידע(טבע), קפיצה, טיפוס ושחייה. בקשר לק"פ אני חושב שמתאים ק10, עם ק12 הוא יהיה לגמרי לא מאוזן.
 
קראנץ':
[*]דרישות:
תה"ב: +11
גזע: דמוי אנוש בלבד, אלף/חצי אלף/בן אנוש/זד/או כל דמוי אדם הדומה מאוד לאחד מהגזעים הללו. לא מפלצתי. לא דרו. גודל בינוני.
מיוחד: היכולת להכנס לזעם.
מיומנויות: השרדות 6 רמות, שחיה/טיפוס/קפיצה/תנועה שקטה 6 רמות.
תכונות: כוח, זריזות וחוסן 18 מינימום.
כשרון: כשרון פנוי (מיקוד נשק טפרים.)
מיוחד: חייב להרוג בידיים חשופות או עם כפפת שריון, יריב השווה לו בדרגה.
נטייה: תוהו נייטרלי, תוהו טוב.
[*]הוולברין:
דרגה|||||תה"ב|||||ק/ת/ר|||||טפרים|||||יכולת מיוחדת
1 | +1 | 0/0/1 | 1ק1/4ק4 | טפרים
2 | +2 | 0/0/2 | -- | רעל
3 | +3 | 0/0/3 | -- | עמידות, השרדות
4 | +4 | 0/1/3 | -- | שליטה בשני טפרים
5 | +5 | 0/1/4 | 2ק2/4ק4 | שליטה משופרת בשני טפרים
6 | +1/+6 | 0/2/4 | -- | שליטה דגולה בשני טפרים
7 | +2/+7 | 0/2/5 | -- | הפחתת נזק 2/חותך
8 | +3/+8 | 0/3/5 | -- | שריון טבעי +1, רעל משופר
9 | +4/+9 | 0/4/6 | -- | שריון טבעי +2
10 | +1/+5/+10 | 0/5/7 | 3ק3/6ק6 | הפחתת נזק 5/חותך/חודר,
שריון טבעי +3, רעל קטלני.
נק' מיומנות:
בכל דרגה 2 + מתאם תבונה.
מיומנויות המקצוע של הוולברין הן:
טיפוס, שחיה, קפיצה, השרדות, איזון, איום, חיפוש, זיהוי, ידע (טבע), האזנה, הסתתרות, תנועה שקטה, מרפא (מדרגה 5 ואילך).
שליטה בכלי נשק ושריונות:
הוולברין אינו שולט בשום כלי נשק ובשום שריון, ואם הוא משתמש, כל יכולותיו, מבלי יוצא מן הכלל, נעלמות למשך הזמן בו הוא אוחז נשק או עוטה שריון, וההתקפה עם טפריו מתבצעת במחסר -6, הנוסף על המחסר הרגיל שלו.
טפרים: הזאבון זוכה ביכולת להוציא 3 טפרי עצם באורך של 10 ס"מ מכל יד. אין להם מכפיל או טווח לפגיעה חמורה. התקיפה עם הטפרים היא עם מחסר -6. הוולברין יכול להוציא/להכניס את הטפרים שלו כפעולה חופשית.
בכל השתפרות נזק, הטפרים גדלים ב10 ס"מ. בדרגה 10 הטפרים הם באורך 40 ס"מ.
רעל: בעת שהזאבון פוגע בפגיעה חמורה (20 טבעי והוא עובר את השריון של היריב), האויב מקבל נזק 1ק4 חוסן, תמידי (הצלת קשיחות ד"ק 15).
עמידות: טפרי העצם של הזאבון מתכסים בחומר דמוי יהלום שקוף. הטפרים אינם יכולים להשבר ע"י חפצים שאינם קסומים עם תוסף +3 ומעלה.
השרדות: הוולברין מקבל תוסף תמידי, אלא אם הוא עוטה שריון וכיו"ב, למיומנויות הטיפוס, השחיה, ההשרדות, ההאזנה, והקפיצה, תוסף +4.
לבו של הזאבון: למשך 2 סיבובים מקבל הוולברין את היכולת להפחית נזק 20/חותך, חודר או מוחץ.
חוש ריח: הוולברין יכול להריח דם ממרחק 27 מ', ויכול 'להרגיש' יצורים חמים ממרחק של 18 מ'.
שליטה בשני טפרים: הוולברין מוריד את המחסר וכעת הוא תוקף במחסר -4 לכל טופר.
שליטה משופרת בשני טפרים: הוולברין משכלל את יכולותיו וכעת ההתקפה עם הטפרים היא במחסר -2.
ריפוי מהיר: הוולברין מתחדש בקצב של 5 נק"פ לשני סיבובים.
חוכמת ארצות הפרא: הוולברין מקבל עוד התקפה מזדמנת על כל נקודה במתאם הזריזות.
זאב: עיניו של הזאבון מתכסות בתאים מחזירי אור. הוולברין מקבל ראיית חושך 18 מ'.
שליטה דגולה בשני טפרים: הוולברים שכלל את התמחותו, וכעת הוא יכול לתקוף עם הטפרים ללא מחסרים, וביד אחת עם +2.
הפחתת נזק: הוולברין מקשיח את גופו וכעת הוא חסין חלקית לנזק.
שריון טבעי: הוולברין מחזק ומחשל את עצמו בטכניקות עתיקות וכעת הוא מקבל כוח קטלני לבלום את מכות אויביו.
רעל משופר: כעת, הרעל עושה נזק של 1ק4 חוסן ראשוני, 2ק4 חוסן משני, עם ד"ק להצלה 30, מבוסס קשיחות.
מאיים: הוולברין נראה מסוכן מתמיד, כאשר הוא נמצא בזמן קרב. אם הטפרים שלו שלופים, הוא מקבל +2 לכל בדיקות האיום עם דמויי אנוש שאינם מפלצתיים.
חמקן: הוולברין מקבל רתיעה. בכל שעה, כאשר הוא מותקף, פעם בשעה, הוולברין יכול להתעלם לחלוטין מנזק מסוים אם הצליח בבדיקת תגובה (ד"ק 20).
רעל קטלני: כעת, אם מקבל הזאבון 19 - 20 טבעי, הוא יכול להפעיל את הרעל.
לבו של הזאבון: למשך 2 סיבובים מקבל הוולברין את היכולת להפחית נזק 20/חותך, חודר או מוחץ.
[*]רקע:
שורות שורות של חיילים, עמדו עם שריונות נוצצים. מומחים בקרב.
כ200,000 חיילים הגיעו לקרב ההוא. הייתי אז וולברין מתלמד, ואדוני הכניס אותי לשק כיווץ, וציווה עלי ללמוד.
הצבא של הקסטור נערך להתקפה.
אדוני, כעת אלף וולברין שמנהיג את הקהילה שלנו ואשפית אחת, הלכו קדימה לאיטם.
הוא שלף טפרים והחל לרוץ. בקפיצה אחת הוא הניף את ידיו, והנחית אותם על חייל אחד. הטפרים חדרו את השריון. הם חדרו עוד אחד. ועוד אחד. הוא הרג אז כ500 חיילים, ובלילה הרג כ1000. כשחזר, הוא נראה רגיל לגמרי. לא היו לו שריטות ואפילו לא פצע אחד קטן.
הצבא ברח עם השחר.
אדוני צחק ואמר שההשראה באה לו בעקבות המורה שלו.
שאלתי אותו מי היה המורה שלו.
הוא ענה שקראו לו וולברין. רק וולברין.
מאז אני הולך בדרכי מסורת, ושואל את אדוני כיצד להתנהג, איך וולברין היה אוהב זאת.
היום למדתי להתחמק ממכות במהירות. אני נראה מאיים מתמיד.

- טופרחרב, וולברין, זאבון.
הוולברין הוא מגן היערות. שומר הקברים העתיקים. נאמן לאדונו. ועם זאת פראי ומסוכן.
פעם התקיים במישור החומר סוג של דמוי אדם, שנולד כאלפים או כבני אנוש, עם טפרים. הגזע הזה, או תת הגזע הזה, נודו מקהילותיהם, ועם הזמן נהיו פראיים יותר ויותר.
האלים כבלו אותם להיות טובים תמיד ולבצע משימות, כדי שלא יילקח מהם כוחם. הם מרדו וכלאו את האלים בקוביות פלדה מתכווצות, ושלטו על העולם. אך הוא החל להדרדר.
כשפים בוטלו, כוהנים לא יכלו להושיע. האלים פרצו את כלאם והרגו את כל אנשי הגרגרנים, חוץ מתינוק קטן שהצליח לברוח. תינוק אלפי קטן בן חודש.
הוא גדל לבדו, ובשנותיו הראשונות גידלה אותו גרגרנית. הוא למד לעטות על עצמו שריון של עור קשיח, ולמד להקשיח את טפריו. הוא החדיר רעל במינונים קטנים לדמו, וכך הרעיל את טפריו. הוא למד את חוכמת ארצות הפרא, והתנהג כחיה. הוא נקרא בפי דמויי האדם 'וולברין'. וולברין תיעל יכולות נסתרות וקיבל יכולות מיוחדות להתחמק ממכות ולהראות מאיים מאוד. הוא למד להפחית את כמות הנזק ממכות שקיבל.
הוולברין הוא איש הפרא, דמויי אדם שלמד את חוכמת הטבע. ללא עיוותים בשינויי צורה ולחשים למיניהם, הוא מצליח לסגל תכונות של חיה. סמלם הוא גרגרן, הזאבון, חיה אמיצה ומטורפת דם.
עם הזמן מפתח הוולברין מאפיינים חייתיים עד מאוד ומתחיל לנהום, לצעוד על ארבע, לשאוג, לאכול חיות כשלבן פועם עדיין, להתרגז במהירות, או כל סממן אחר.
[*]הרפתקאות: הוולברין מגיע להרפתקאות מסיבה אחת: הקרב. ההרג. הפחד בעיני האויב. מטרתו היא לשמור על העולם הטבעי כמות שהוא, ואת הביצוע הוא נותרן ביד פראותו.
[*]מקום בקבוצה: הוולברין ישמש ללא ספק כפן הקרבי בקובייה הנקראת חבורה. הוא עוצמתי, חזק, אינו שביר, מהיר, בעל חוסן וכוח של טנק, והוא מה ששמור ומגן על החבורה אם דרקונים וחיות בעלות סיבולת תוקפות.[/quote]
[*]נטייה: הוולברין אינו מרושע. האלים הטילו על תת הגזע הזה את המשימה החשובה מכולן, הגנת הטבע הפראי, ושמירת האיזון.
[*]מקצועות: הוולברין בא כמעט מכל מקום. לוחמים, ברברים, נוכלים וסיירים מתקבלים כמעט בקלות למקצוע, ואילו טרובדורים, מכשפים, ואשפים מתקשים להבין את ההגיון שבמסדר הזה. אבירי קודש שונאים את המקצוע לגמרי. הם רודפים אותו לרוב ובמקרים קיצוניים, כאש מתברר להם שהוולברין הוא תוהו טוב, הם מניחים לו לנפשו אך אוסרים עליו להתקרב לסביבה עירונית.
[*]גזעים: אלפים וחצאי אלפים אוהבים את הטבע ואת כל החיות שבו, והם נמשכים כמעט טבעית לכל מה שקשור בזאבונים. בני אנוש מבינים את גודל האחריות שבתפקיד שומר הטבע הפראי, אך הם מכירים גם בכך שישנו חופש בלתי מוגבל כמעט. זדים, אאסימרים, משני צורה למיניהם, הם בעלי יכולת טבעית לשנות צורה, לחיות פראיות, והם אוהבים את הטבע במידה.
[*]מבוכים: הוולברין מעדיף את ההרפתקה בשדה פתוח, תחת הכוכבים. המבוכים האפלים והצרים גורמים לו לחוש באי נוחות קלה, ועם הזמן הוא מפתח פחד ממקומות סגורים. הוולברין לא יתלהב מהרפתקה למען תגמול כספי, אבל אם מדובר בהצלה של מקום מסוים מפני הרס או זיהום הוא יקבל את המשימה בחפץ לב, וירגיש מעולה.
 
הרבה אנשים מעירים לך ואתה די מתעלם.. קראת את ההודעה שלי בכלל?
וכדי להרוג 1500 אנשים צריך להיות דמות אפית בדרגה גבוהה מאוד מאוד..
 
ביום, ולהשאר עם כל הנק"פ שלך. ולמרות של'טרליון התקפות בסיבוב' שלי יש סיכוי לעשות את זה מהר יותר מיום, אין לו דרג"ש גבוהה מספיק. ואם הם באו אחד אחד, הם אדיוטים. ואחרי שכמה הלכו, הם יגידו 'עזבו, הוא ישסף את גרוני'.
 
bakapit אמר/ה:
1. הצלות ותה"ב - כמו שכבר ציינתי(וציינו לפניי), עדיף להשתמש בהצלות של חזקה\חלשה ובתה"ב של חלש\בינוני\גבוה, ועדיין לא כתבת את ההצלות לדרגה 10.
2. ברברי לא צריך חוסן 16 מינימום, זו פשוט תכונה שחשובה לו. הדרישה הזאת מוגזמת, מעבר לזה שאי אפשר לעשות דרישות תכונה.
3. כדאי שתוסיף את כל יכולות התוספים לזאבון לטבלה, פשוט יותר נוח ככה.
4. כמו שציינו קודם, הרעל חזק מדי.
5. לפי ההצלות הבנתי שהרצון היא ההצלה החזקה ביותר שלו, אחר תגובה, וקשיחות אין לו בכלל. זה לא נראה לי מתאים כל כך, בדרך כלל לדמויות קרביות יש קשיחות גבוהה(במיוחד אם זורם להן בגוף רעל) ורצון נמוך. אני חושב שכדאי שהצלות קשיחות ותגובה יהיו גבוהות, ורצון נמוכה.
6. כדאי שתסביר ביכולת ליבו של הזאבון שהוא בוחר מתי התוספים יתקיימו ושניתן לפצל אותם, זה לא כל כך ברור. דרך אגב, לדעתי השם לא מתאים, כדאי אולי לקרוא לזה קשיחות רגעית או עור ברזל, אבל זה לבחירתך.
1. כתבתי. ואני מעדיף את זה.
2. אפשר. יש מקצו בקומפליט שולולולו איזה מקצוע שדורש 16 תבונה מינימום!
3. הוספתי חלק.
4. הוא לא. אין לטפרים פגיעה חמורה מוגדלת, כך שהוא אומלל מאוד בכל הנוגע לרעל.
5. הפוך לגמרי, סליחה.
6. קשיחות רגעית נשמעת כאילו הוא בהיי, ועור ברזל נשמע כמו מזמור עור ברזל, שזה כשרון לטרובדורים. עזוב.
 
מהמדריכים השלמים שאני ראיתי, אף אחד לא נתן דרישה לתכונה, וכנראה שגם אתה לא ראית משהו כזה. אם לא לוקחים בחשבון את הנמוכים והאמיצים, שכתוב למהדורה 3. מקצוע, לעומת זאת...
 
1. שינוי כזה בתה"ב משנה המון דברים בנוגע למשחק. כשכותבים דרישת תה"ב במקצוע יוקרה עושים את זה כדי להגביל דרגות, כנ"ל לגבי הצלות. +0 רצון בדרגה 10? אפילו ברברי לא מטומטם עד כדי כך.. :|
2. ממה שאני יודע אי אפשר לעשות דרישות תכונה. ו+18 בשלוש תכונות זה דבר מטורף, לא הגיוני.
3. למה לא את הכל?
4. הוא ממש לא. בדרגה 10 כל 10 התקפות הוא עושה נזק תמידי גדול לחוסן, זה חזק יותר מדי.
5. יותר הגיוני, אבל עדיין אני חושב שאתה צריך להשתמש בהצלות חלשה\חזקה מהסל"ש.
6. לפי דעתי קשיחות רגעית זה בדיוק השם המתאים, אבל לא חייב. מה שהתכוונתי להגיד בהערה הזו שלדעתי השם לבו של הזאבון לא מתאים.
7. אני רואה שכתבת את המיומנויות, אבל מה עם הק"פ?
 
חזרה
Top