• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קבוצת לחשים-קוטלי יצורים

פנג הדרואיד

פונדקאי ותיק
קוטל אנושיים
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*
רכיבים:קול, תנועה, מיוחד
זמן הטלה:פעולה רגילה
משך:שני סיבובים/דרגה
טווח:אישי
המטיל זוכה בידע קצר אודות האנטומיה של יצורים בעלי מבנה גוף דמוי אנושי. הוא זוכה בתוסף +2 להתקפה ולנזק כנגד דמויי אדם, דמויי אדם פראיים, וענקים, וכן כל פגיעה מוצלחת מסיבה עוד 2ק6 נזק. ההשפעה אינה מצטברת עם נשק מארה. סייר יכול להטיל לחש זה רק אם אחד מאוביו המועדפים הוא דמוי אדם, דמוי אדם פראי, או ענק.
מיוחד:הדמות חייבת להיפגע, במהלך השעה שלפני הטלת הלחש, על ידי דמוי אדם, דמוי אדם פראי, ענק.

קוטל זרים
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*
בדומה לקוטל אדמים, אך במקום דמוי אדם, דמוי אדם פראי, פיה או ענק התוספים, וכן כל מגבלה נוספת חייבים להיות קשורים לחוצנים וליסודנים.

קוטל לא חיים
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*, דרואיד 3
בדומה לקוטל אדמים, אך התוספים, וכן כל מגבלה נוספת חייבים להיות קשורים לאל מתים וליצירי כפיים..

קוטל טבעיים
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*, מכמיש 3
בדומה לקוטל אדמים, אך במקום דמוי אדם, דמוי אדם פראי, פיה או ענק התוספים, וכן כל מגבלה נוספת חייבים להיות קשורים לחיות, צמחים, יסודנים, פיות או רמשים.

קוטל יצורי קסם
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*
בדומה לקוטל אדמים, אך התוספים, וכן כל מגבלה נוספת חייבים להיות קשורים לדרקונים ולחיות פרא קסומות.

קוטל מפלצות
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*
בדומה לקוטל אדמים, אך התוספים, וכן כל מגבלה נוספת חייבים להיות קשורים ברפשים ובתפלצים.
 
מה גורם לך לחשוב שלפיות יש אנטומיה וחולשות דומות לאלה של יצורים אנושיים? אני באמת לא חושב שיש נקודה להשוואה, אולי חוץ ממבנה גוף חיצוני דומה.

ואין כזו מילה "אדמים". תמצא משהו טוב יותר, כמו דמויי-אדם\אנוש\אנושיים. בכלל, השמות שלך לא טובים בעיניי. "קוטל קסומים" ו"קוטל משונים" זה לא השם שהייתי מצפה לראות על לחש.

ואקמה- באנדם, אתה מערבב איזון עם דמויות בדרגה 20.
 
2ק6+ 2 נזק, בנוסף לכל התוספים האחרים לנזק, לכל התקפה, בנוסף ל+2 לנזק. התוסף הזה לא בא במקום שום תוסף אחר (עד כמה שאני יודע).
תוספת בעריכה: התוסף הזה יכול להתווסף גם עם הדמות מכשף 5\נזיר 1.
 
ליצירי כפיים אין אנטומיה, כך שלא הגיוני שהלחש עוזר נגדם.
ניתן להגדיל את דרג הלחש ולהחליט שאבריה החיוניים של המטרה יזהרו בצבע כך שכול מי שיודע את פשר הצבע ופועל על פיו מקבל את התוסף לנזק, אך זה כבר לחש אחר...
 
קודם כל, דמויות בדרגה 20 הן מאוד מאוזנות. הן פשוט מאוזנות לדרגה 20. הרגע חשבתי על זה שבמו"ד רמת הכוח גדלה בצורה אקספונינציאלית - דמות בדרגה 20 לא תהיה חזקה פי 20 יותר מדמות בדרגה 1, אלא פי 400. או משהו כזה.
שטן תהום - תוספים לנזק שתלויים בפגיעה באיברים רגישים זה לא הכל בחיים. בהחלט יכולה להיות השפעה שגורמת לנשק שלך להתפוצץ או להיות חד יותר או כל דבר אחר, כנגד יצור מסוים, שבסופו של דבר תגרום ליותר נזק כנגדו.

וכרגיל, אני מסכים עם ההצעה של נרוב.
או שפשוט, תיקח נשק מארה/דרגות כסייר וזהו..
 
אוקי, אז.

רציתי לפרסם לחש חד יחד עם הקוטלים, אבל שחכתי. הנה הוא:

פגיעה ישירה דגולה
חיזוי
מכשף/אשף 4, X4(ראה מטה)
רכיבים:קול, תנועה, מוקד
זמן הטלה:פעולה רגילה
משך:סיבוב/2 דרגות
טווח:אישי
בדומה לפגיעה ישירה, אך ניתן לשמור על התוסף במשך הלחש. למשל:קולט, כושפת קרבית דרגה 8, מטילה על עצמה פגיעה ישירה דגולה לקראת הקרב שלה כנגד מכשף קובולדי. היא תטילה את החנית שלה, אך אינה משתמשת בתוסף שמעניק הלחש. לאחר מכן, המכשף מזמן תנין ענקי שטני, וקולט מטילה כנגד התנין את הלחש גולת חשמל. בעת הטלת הלחש היא זוכה לתוסף הארה +20 להתקפה, שכן כעת היא השתמשה בתוסף שהעניק לה הלחש פגיעה ישירה דגולה.
מוקד:דגם של חרב, חץ, או פסלון לחיצים. באיכות מלאכת מחשבת ובשווי של 10 מ"ז.
 
די מאכזב. חשבתי הרבה זמן על כך שצריך שיפור לפגיעה ישירה אבל לא מהסיבה שלך. הסיבה שלי היא כמה כבר הלחש פגיעה ישירה שימושי למכשפים אשפים שיכולים להטיל אותו, כמה כבר הם יתקפו. אני חשבתי על לחש פגיעה ישירה שהמטרה שלו יכולה להיות יצור אחד בטווח מגע.
 
אם כבר משפרים פגיעה ישירה עדיף ליצור לחש שמאפשר להעניק תוסף הארה הולך וגדל (1+/שלוש דרגות מטיל או משהו בסגנון) למטרה כלשהי (כולל המטיל) למשך סיבוב/דרגת מטיל. ואם כבר אז לשנות את השם למשהו קצת יותר הולם מפגיעה ישירה דגולה/משפורת/עליונה.

בקשר לנושא המקורי:
האם יש כשרון על קסם שמעניק ללחשים שלך את התכונה "מארת X"? (אין לי את המדריך למאגיה אבל אני חושד שזה שם) אם לא אז צריך ליצור כשרון שכזה.

אני בעד גישת הכודר אש הוא אינו יוצר שום אפליה ושורף את כולם במידה שווה, פרט לשטני תהום הם חסינים.
^
^
^
הומור
 
מוגזם ביותר, חסר תועלת ממשית לדעתי.
ואם אין למפלצת חולשות?
או שבשביל להגיע למקומות האלה אתה חייב להוריד את הדרג"ש שלך?(דוגמה- דרקון)
 
פנג הדרואיד אמר/ה:
קוטל אנושיים
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*
רכיבים:קול, תנועה, מיוחד
זמן הטלה:פעולה רגילה
משך:שני סיבובים/דרגה
טווח:אישי
המטיל זוכה בידע קצר אודות האנטומיה של יצורים בעלי מבנה גוף דמוי אנושי. הוא זוכה בתוסף +2 להתקפה ולנזק כנגד דמויי אדם, דמויי אדם פראיים, וענקים, וכן כל פגיעה מוצלחת מסיבה עוד 2ק6 נזק. ההשפעה אינה מצטברת עם נשק מארה. סייר יכול להטיל לחש זה רק אם אחד מאוביו המועדפים הוא דמוי אדם, דמוי אדם פראי, או ענק.
מיוחד:הדמות חייבת להיפגע, במהלך השעה שלפני הטלת הלחש, על ידי דמוי אדם, דמוי אדם פראי, ענק.

קוטל זרים
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*
בדומה לקוטל אדמים, אך במקום דמוי אדם, דמוי אדם פראי, פיה או ענק התוספים, וכן כל מגבלה נוספת חייבים להיות קשורים לחוצנים וליסודנים.

קוטל לא חיים
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*, דרואיד 3
בדומה לקוטל אדמים, אך התוספים, וכן כל מגבלה נוספת חייבים להיות קשורים לאל מתים וליצירי כפיים..

קוטל טבעיים
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*, מכמיש 3
בדומה לקוטל אדמים, אך במקום דמוי אדם, דמוי אדם פראי, פיה או ענק התוספים, וכן כל מגבלה נוספת חייבים להיות קשורים לחיות, צמחים, יסודנים, פיות או רמשים.

קוטל יצורי קסם
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*
בדומה לקוטל אדמים, אך התוספים, וכן כל מגבלה נוספת חייבים להיות קשורים לדרקונים ולחיות פרא קסומות.

קוטל מפלצות
תהפוכה
מכשף/אשף 3, סייר 3*
בדומה לקוטל אדמים, אך התוספים, וכן כל מגבלה נוספת חייבים להיות קשורים ברפשים ובתפלצים.
חתיכת אפס יש כבר את הקסמים האלה
 
קודם כל אין, ודבר שני - וואו וואו וואו, מה זו הצורת התבטאות הזו? גם אם היו קיימים, לא הייתי אומר לו שהוא חתיכת אפס כי זה זה לא מה שמגיע לו על זה שהוא עבד על לחשים שהוא לא ידע שהם קיימים.
בקיצור, אני מציע לך לא להתנהג ככה, אלא אם כן אתה נואש לאזהרה.
 
הוא דיבר על הלחשי קוטלי היצורים, עובדה שהוא ציטט אותם... ערן, כדאי שתשנה את השפה שלך(אוף.. אנ נשמע כמו המורה שלי משנה שעברה! :bang: ). גם אם יש לחשים כאלה והוא לא ידע יש דרכים נעימות יותר להעיר לו!
עכשיו בקשר ללחשים עצמם, אם יש כאלה אני לא מכיר אותם והם ממש טובים וגם הרעיון טוב.
אבל בקשר למגבלה של "הדמות חייבת להיפגע, במהלך השעה שלפני הטלת הלחש, על ידי...", אני חושב שצריך להאריך את הזמן מעט, זה זמן קצר מדי לפי דעתי.
 
חזרה
Top