• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אמן להב-מקצוע יוקרה

הדון גובלאונה

פונדקאי ותיק
אמן הלהב

אחד עם נשקו, תנועותיו זורמות ממהלך למהלך כמו ריקד, ריקוד של מוות. מוותק אברים, מחסל לוחמים, מביע בחרבו, מה שמשורר מן המעולים לעולם לא יצליח להביע בשיריו, הופך את הלחימה לאומנות- אומנות ההרג.
אמן הלהב הוא הממוחה הבלתי מעורער בלחימה בחרב, הוא מקדיש חייו לשימוש בחרב, הוא לא ילחם לשם ההרג, הוא ילחם לשם האימון, מבחינתו כול קרב הוא רק עוד צעד בדרך להגשמה עצמית. אמן הלהב, לא נלחם בחרב, הוא סוגד לה! מבחינתו קולות סיוף הם פעמוני הכנסיה, תמרוני שיסוף הם פולחנים טקסיים, ושליפת החרב הינה פניה אל הקודש, וכך הוא חיי את חייו, בהוקרתו לחרבו שלו, ובעבודתה, הוא לא משתמש בה, אלא היא משתמשת בו.
רוב אמני הלהב אינם רואים בעין יפה חרבות תבונית כיוון שהם רואים בהן חיקוי גס וזול לאמת המצויה בחרב, אשר כול אחד ימצא אם יתעמק מספיק.

"בשלב הראשון של אומנות הלהב, החרב נמצאת בליבו של האמן וגם בידו הוא נעשה מתואם איתה לחלוטין, כך שאין קטלני ממנו בשימוש בה. בשלב השני של אומנות הלהב, חרבו של האמןנמצאת בליבו אך נעדרת בידו, לאמן הלהב אין עוד צורך בנשק, אפילו עלה של דשא הוא קטלני בידיו. בשלב שלישי של אומנות הלהב מגיע האמן להבנה, החרב נעדרת מידו וכך גם מליבו, אין לו צורך יותר בלחימה,- הוא מבין את הכול, ולכן, לא צריך ללחום בכלום"
חרב שבורה, אמן להב אגדי, מייסד פילוסופיית הלהב.

דרישות
תה"ב +10
מיומנויות- לולינות 10, מלאכה (ציור) 5, ריכוז 8, דיבור שפה 1 (ראה דרישות מיוחדות)
כשרונות- ערנות, התקפת סופה, מיקוד נשק (נשק כול שהוא בעל להב), פגיעה חמורה משופרת (בנשק בעל להב בו יש לך מיקוד בנשק)
מיוחד- עליו לדעת לכתוב את המילה להב בללפחות 21 שפות שונות (שווה ערך לליקיחת נק' 1 במיומנות שפות), לאחר שהוא משיג את כול נק"ן לעליה בדרגה, עליו לשבת במקום שקט לצייר עשרים ואחת מצורת הכתיבה של המילה להב שהור מכיר. לאחר מכן עליו להבין את משמעותו של הלהב- עליו לבצע גלגול מתמשך של פילוסופית הקרב- עליו לגלגל כול שעה כנגד ד"ק 21 ולזכור את ההפרש שבין התוצאות, עליו להוסיף בכול שעה את ההפרש החדש לקודם, וכשהמספר הזה יגיע ל21, יהיה עליו לצייר את המילה להב בעזרת מינמות ציור בד"ק 20, לארח שיצייר את המשמעות המופשטת של המילה הוא יקבל את הדרגה.

מאפיינים-
תה"ב- מלא
הצלות טובות- כולן
דרגה / מיוחד
1 תובנת החרב I, משעול האמת והצדק
2 לוחם ברוחו
3 אומנות להב
4 תובנת החרב II.
5 אומנות להב
6 מוות בעשרה צעדים
7 תובנת החרב III, אומנות להב


קוד:
הערה- אם מתי שהו מופיעה המושג "נשק בו היתמקד" הכוונה היא- "נשק בעל להב בו לקח את הכשרון מיקוד נשק ופ"ח משופר, ובחר בו בעת לקיחת הדרגה הראשונה"

מאפיינים
שליטה בנשק ושיריון
אמן הלהב לא מקבל שליטה נוספת בנשק ושיריון

מיומנויות
מיומנויות המקצוע של אמן הלהב הן-
כוח- קפיצה
זריזות- לולינות, איזון, זריזות ידיים, רכיבה, תנועה שקטה
חוסן- ריכוז
תבונה- מלאכה, ידע (אנטומיה), ידע(פילוסופיה), ידע (חרבות)
חוכמה- משלח יד
כריזמה- הופעה, דיפלומתיה, תרמית, איום,
2+מתאם תבונה נק' מיומנות בכול דרגה

ק"פ- ק8

----

דרגה 1
תובנת החרב הראשונה (י"ד)

לאחר שהוא משלים את ההגות הראשונית בתורת הקרב ואומנות הלהב, הוא מסגל לעצמו אחדות עם נשק שהופך להשמיך ישר לידו, או אפילו- המשך ישר לנפשו.
אמן הלהב מקבל את הכשרון לחימה מסוגננת ומסוגל להישתמש בו עם הנשק הנבחר שלו.
בנוסף לכך, הנשק הנבחר של אומן הלהב מקבל קשר אליו בעת שהוא בידו זמן מה, לאחר יום אימונים מפרך, או יום מלא בקרבות, או לכול היותר שבוע שבה הישתמשו בה פעם אחת לפחות ביום, החרב תתכוונן לבעליה ותעשה למשהו המזכיר חרב תבונית, עם הנתונים הבאים-
נטייה- זהה לבעלים
תכונות- תבונה חוכמה וכריזמה = 6 + שלושת רבעי דרגת הדמות כאומן להב
החרב מתשרת בצורה אמפטית בלבד.

משעול האמת
אמן הלהב צועד במשעול של אמת והארה רוחנית, לכן, סמוראים אבירי קודש ונזירים שומרים על כוחותיהם וראשים להיתקדם במקצועם הקודם גם אם לקחו דרגות במקצוע אמן הלהב.

דרגה 2
לוחם ברוחו (ע"ט)

לאחר סיבוב לחימה אחד באויב מסויים, או לאחר סיוב של בחינה שלו בזמן שהוא נלחם יכול אמן הלהב כפיעולת סיבוב מלא לבצע בדיקת ריכוז ד"ק 18 כדי לחדור לתודעת היצור ולנסות לחפות עליו קרב מוחי, אם אמן החרב הצליח אז על היצור לערוך הצלת רצון עם ד"ק השווה לתוצאת בדיקת הריכוז של אמן הלהב (הוא יכול להיכשל אוטומטית אם הוא מסכים לאמן הלהב לחדור לתודעתו), אם הוא נכשל, או מסכים לקרב, נפתח קרב מחשבתי, הקרב זהה לקרב רגיל בכול מובן, אך במהלכו, לא זזים שני הלוחמים ולא יכולים לבצע שום פעולה. אם אחד הלוחמים מת בקרב המחשבתי, אז גופו הפיזי נופל על האדמה מעולף ודם מתחיל לזרום מאפו פיו ואוזניו. כול הנזק שספג בקרב המחשבתי מומר לנזק הכנעה והוא יתעורר מותש לדקה על כול סיבוב שבו הקרב נמשך במשחבתו לאחר שעה אחת של עילפון.
ברגע הקרב המחשבתי נגמר מסוגל אמן הלחימה לבצע התקפה אחת כנגד הירב, התקפה זאת תמיד תפגע, אלא אם יקבל 1 טבעי בגילגול ההתקפה, התקפה זו יכולה להיות התקפה מיוחדת (כגון התקפת ניפוץ, או התקפת אומנות להב, או אף ווידוי הריגה [כיוון שהמטרה מעולפת], ואמן לחימה ראשי להישתמש גם במוות בעזרה צעדים או בכול יכולת אחרת שכוללת התקפת יחידה שנמצאת ברשותו)
לאחר קרב מחשבתי המנצח עייף למשך סיבוב על כול סיבוב שנמשך הקרב במחשבתו .
קרב מחשבתי לא נמשך אותה כמות סיבובים בעולם הפיזי כמו שנמשך בעולם המחשבה. בכול סיבוב בעולם האמיתי עוברים שלושה סיבובים בעולם המחשבה בו נלחמות הדמויות.
אמן החרב יכול להפסיק את הקרב מתיי שהוא רוצה, אך אם הוא לא מתכונן בתוך מחשבתו בפעולת סיבוב מלא שמעוררת התקפה מזדמנת, הוא יוצא המום לסיבוב אחד אחרי החזרה של רוחו לגופו.
אם מישהו תוקף את אחד הלוחמים בזמן הקרב המחשבתי, יש להיתייחס ללוחמים כאל אנשים הנמצאים בהלם מבחינת התוקף, וניתן לצבע נגדם התקפת פתע, אם יותקפו הקרב יופקע. אם הקרב נפקע בצורה זו שני הלוחמים יהיו המומים בסיבוב שלאחר הפקיעה, אלא אם אחד מהם ציפה לזה והיתכונן לכך.
קרב מחשבתי היא יכולת פסיונית המשפיעה על התודעה.

דרגה 3
אומנות הלהב

בדרגה 3 ובכול שתיי דרגות אחר כך אמן הלהב בוחר אומנות להבים אחת מהרשימה הבאה, ומקבל אותה כיכולת מיוחדת-

להב חוצה אופקים (ע"ט)*
כאשר אמן הלהב נלחם בנשק בו היתמקד, הנשק מקבל טווח הטלה של 6 מ', או שטווח ההטלה שלו גדל ב3 אם כבר יש לו טווח הטלה. בנוסף כאשר האמן משגר התקפת הטלה לעבר מטרה כול שהיא, וההתקפה זהה להתקפת הטלה בכול, חוצה מזה שהמטיל לא עוזב את הנשק אלא נמשך איתו אל עבר המטרה, אם המטרה היא מקום מסויים, בדרך כלל אין צורך בבדיקת התקפה אלא אם המקום עכליו נוחתים הוא קטן, מרוחק או נבעייתי בצורה אחרת.
אם המטרה היא יצור חיי, אז הוא מותקף בהתקפת הטלה רגילה לכול דבר אלא שבאותו סיבוב מטיל הנשק נכנס איתו לקפא"פ ויכול לתקוף אותו בסיבוב הבא כאילו הוא נכנס איתו לקפ"אפ כרגיל.
אם במהלך הגרירה האמן עובר באזור שמאויים על ידי יצור עוין מלבד מטרת ההתקפה, אז מגיעה לאותו יצור התקפה מזדמנת כרגיל.

שיסוף עורקים(י"ד)
אמן הלהב ממוחה בחיתוך עורקים ויצירת דימומים אצל המטרה, כול התקפה שלו עם נשק בו היתמקד, שפוגעת במטרה וגורמת לנק' נזק אחת לפחות יוצרת פצע מדמם שיגרום למטרה נזק של נק"פ אחד בכול סיבוב (או 2 אם הפגיעה הייתה פגיעה חמורה). הפצעים נצברים, כך שכול מכה יוצרת פצע נוסף.
ניתן לרפא את את הפצעים בעזרת בדיקת מרפא מוצלחת בד"ק 10 + דרגת הדמות כאמן להב + מתאם התבונה שלה. שתרפא פצע לכול נק' הפרש בין התוצאה והד"ק הדרוש. או באמצעות קסם- כול נק"פ שמתרפא באמצעות קסם ירפא פצע מדמם אחד בנוסף לנק"פ. לדוגמא- אליוט כהן של פיילור מטיל ריפוי פצעים קלים על אחיו טריו שפצוע קשה, ב12 פצעים מדמים שיחסלו אותו בקרוב, אליט מגלגל ומקבל תוצאה של 6 הוא מוסיף את דרגת המטיל שלו (3), לתוצאה של 9, טריו מרפא 9 נק"פ ו9 מתוך 12 הפצעים.

הטלת מום (י"ד)
כפעולה רגילה, מסוגל האמן לשלח מכה אחת בנשק בו היתמקד, שבנוסף לנזק רגיל תשחית את הקורבן שלה, ותגרום לו לנזק של נק' אחת לאחת התכונות (או 2 אם הפגיע הייתה חמורה),ניתן להשחית כול אחת מתכונותיו של היריב.
השחתה יכולה לבוא ממגוון סיבות-
נזק לזריזות או לכוח יכול לבוא כתוצאה מפיעה בשרירים חיוניים, נזק חוסן מפגיעה בתפקוד הלב/ראות או אברים חיוניים אחרים, נזק חוכמה ותבונה בא כתוצאה מפגיעה ברקמות המוח, ונזק לכריזמה בא כתוצאה מהשחתת המראה ומיתרי הקול. או פגיע במוח בחלק האחראי על קשרים חברתיים.
במקום להשחית תכונה ניתן גם לגרום למטרה לחרשות/עיוורן.
לא ניתן לרפא את מה שהושחת באמצעים רגילים רק קסם יכול לרפא זאת.

להב מסחרר (י"ד)
אמן הלהב יכול לקחת לאחת או יותר מהתקפותיו בסיבוב מחסר –2, ואם התקפה זאת פוגעת וגורמת נזק, היצור מסתחרר באוויר בגובה 3 מ' לכול שלוש דרגות של הדמות כאומן להב, מועף למרחק של 3 מ' לכול דרגה של כאומן להב ונופל שרוע על הקרקע, אם משהו חוסם את תנועתו גם הוא וגם המחסום סופגים 1ק6 נק' נזק מוחץ לכול דרגה של הדמות כאמן להב, אם הוא פשוט נופל, הוא יספוג 1ק6 נזק נפילה לכול שלוש דרגות שלה כאומן להב.
במחסר נוסף של -2 להתקפה ניתן לבחור את כיוון הזריקה של היריב.
הערה- ההשפעה יכולה לפגוע רק ביצורים שגדולים מהאמן בסיווג גודל אחד או פחות.

סופת להבים (י"ד)
פעם ביום לכול דרגה כאמן להב, ראשי אמן הלהב כפעולת סיבוב מלא, לבצע גילגול לולינות בד"ק 20 אם הוא מצליח גופו נעשה מטושטש (הסתרה של 10%), ותנועותיו נעשות מהירות מדיי לעין, עליו לבצע גילגול התקפה כנגד ד"ק 10 (עם הנשק הנבחר) והפרש הוא הד"ק להיתנגדות ליכולת, ההשפעה זהה ללחש "מחסום להבים" בדרגת הטלה השווה לפעמים דרגת אמן הלהב.
ההשפעה תימשך כול עוד אמן הלהב ימשיך לבצע גילגולי לולינות מוצלחים כשבכול סיבוב הד"ק עולה באחד, על אמן הלהב לבצע גם בכול סיבוב התקפה כנגד דרג"ש 10 שההפרש שלה הוא הד"ק להיתנגדות ליכולת, כך שהד"ק משתנה בכול סיבוב.
בכול מקרה, לאחר דקה לכול נק' במתאם החוסן, אמן הלהב יעשה תשוש למשך סיבוב אחד ולא יוכל להמשיך בתמרון.

מהיר מהעין - מיר מן הלב
אמן הלחימה מסוגל לבצע רצץ התקפות מטורף, במהירות מסחררת ממש. בעת שהוא נלחם בנשק הנבחר הוא ראשי לקחת מחסר -2 לכול התקפותיו בסיבוב ובתמורה לכך לבצע התקפה נוספת בתוסף התתקפה הבסיסי הגבוהה ביותר שלו.

דרגה 4
תובנת הלהב השניה (ע"ט)

אפילו עלה של דשא הוא קטלני בידיו של אמן הלהב, הוא יוצר את נשקו בוח רצונו בלבד, וכול דבר יכול לשמש אותו כנשק קטלני. כאשר האמן אוחז בנשק מאולתר, ויהיה הלא יעיל ביותר (כאמור, אפילו עלה של דשא), הוא יכול לשמש אותו כמוקד ליצירת נשק אדיר העשוי מכוח רצונו בלבד. הנשק יכול להראות כמו כול נשק בו האמן היתמקד ואחת לסיבוב הוא יכול לשנות את צורתו לרצונו של האמן כפעולה חופשית. הנשק מתפקד בדיוק כמו הנשק שהוא נראה, מבחינת הישג, טווח (במקרה של נשק הטלה), דרישה לאחיזה בשתי ידיים, או טווח האיום וההכפלה בפגיעה חמורה. הנשק הרוחני גורם לנזק של 2ק6 פגיעה מוצלחת, ובגלל שהוא עשוי מכוח רצונו של האמן בלבד, הוא מסוגל לפגוע ביצורים לא מוחשיים, ומקבל את כול יתרונותיו של נשק לא מוחשי כאשר תוקפים איתו, כלומר- הוא מתעלם מתוסף השיריון והמגן של המטרה, וגם מתוספים קסומים שאינם תוצר של השפעת כוח (כגון אצעות שיריון או שריון מאגי)
לנשק הרוחני חייב להיות מוקד כול שהוא, שמוחזק באחת מידיו של האמן וצורתו מזכירה טיפה את צורת הנשק- ענף יכול לשמש כמוקד לכידון, עלה דשא כמוקד לחרב, עלה כמוקד למניפה. המוקד חייב להיות קטן בשני סיווגי גודל לפחות מהנשק אשר יצא ממנו.
הערה- קשה להחזיק את הנשק הרוחני קיים, זה דורש את כוח רצונו של האמן ומתיש אותו, בכול סיבוב בו הנשק הרוחני קיים על האמן להצליח בבדיקת ריכזו בד"ק 20 כדי לראות אם הנשק נשאר קיים בסיבוב הזה ואם הוא נכשל עליו לבצע הצלת רצון בד"ק 20 או לספוג 1ק6 נזק הכנעה.

דרגה 6
מוות בעשרה צעדים (י"ד)

פעם ביום לכול דרגה כאומן להב, כפעולת סיבוב מלא שמעוררת התקפה מזדמנת מסוגל אמן הלהב להיכנס למצב של כוננות מתוחה מאד, בעת שהוא מבצא פעולת הכנה לתקיפת מישהו בנשק בו הוא היתמקד, כול רחש נשמע לאוזניו, וכול גרגר אבק נראה לעיניו, אך הוא לא מסוגל לבצע שום דבר מלבד פעולה חלקית אחת בסיבוב, ודיבור. מבלי לשבור את הריכוז. כדי להיכנס לריכוז כזה עליו לגלגל בדיקת ריכז בד"ק 25 בתחילת כול סיבוב בו הוא מחכה, אם הוא נכשל הריכז נשבר. כאשר הוא במצב כזה אין סיכוי שהוא יפספס משהו הקורה סביבו, הוא חש את סביבתו כאילו יש לו את היכולת חוש סומא הפועלת ברדיוס של 18 מ' סביבו. כאשר מישהו נמצא בטווח חוש הסומא שלו, הוא מסוגל לבצע כנגדו את התקפת ההכנה- ההתקפה נחשבת להיסתערות אלא שהאמן עובר את המרחק למטרה בעשרה צעדים בלבד (או פחות), כך שמשך כול ההתקפה והיסתערות הוא פעולת תנועה אחת, כך שניתן לתקוף או לעשות פעולה אחרת נוספת לאחר ההתקפה (גם פעולת תנועה רגילה). והתוסף להתקפה הוא +1 לכול דרגה כאמן להב, וההתקפה היא התקפת מוות שד"ק הצלת הקשיחות כנגדה הוא- 10 +1לכול דרגה כאמן להב + מתאם החוכמה של אמן הלהב.
אם ההתקפה מחסלת את המטרה, אז ראשה נערף, או שגופה נחתך לשנים דרך בטנה אל מחוץ לגבה, או כול תיאור אחר של הד"ש, שפוגע קשות בחלק חיוני בגופה של המטרה, כך שלא ניתן להחיות מי שמת מכוח זה בעזרת לחשי החייאה הדורשים גופה שלמה פחות או יותר.
הערה- הריכז הממושך מרוקן את הגוף מאנרגיה, אם הריכז נשבר לפני שהדמות הספיקה להתקיף, אז השימוש מבוזבז, והדמות עייפה לדקה על כול סיבוב שהיתרכזה בו, אם הדמות בצעה את התקפת המוות בהצלחה או לא בהצלחה, היא תשושה לסיבוב אחד ואז עייפה לדקה אחת על כול סיבוב שהיתרכזה בו.

דרגה 7
תובנת הלהב השלמה

אמן הלהב מבין את הכול בצורה מושלמת, אין לו צורך בלחימה, הוא מבין הכול, ולכן לא צריך ללחום בכלום. בדרגה 7, האמן ראשי להיחשב כאילו הוא משתייך לכול נטייה שהוא רוצה, הוא לא משנה את נטייתו בפועל, אלא רק את הנתו את נטייתו, והבנת הסביבה את נטייתו, הוא לא משנה את היתנהגותו אלא רק את למה הוא מתנהג כך- כאשר מכים בו בנשק תוהני, הוא מבין את יכולת הנשק ואת כוחו, ופשוט מחליק בין הכוח, משנה את עצמו לתודעה שתהיה זהה למתודה של הנשק וכך חומק מכוחו.
לא רק זה אלא גם במה שהוא משתמש, הוא מסוגל להחזיק ביד אחת חרב קדושה וביד השניה גרזן טמא ללא שום מחסר! זה כי הוא מבין את שני הנשקים בצורה מושלמת, לא מתנגד להם ומרסן אותם אלא מתמסר לכוחם. שום מעגל הגנה כנגד נטייה לא משפיע עליו, וכול כוח הפועל בעד נטייה כול שהיא פועל עליו, ואנרגיה שלילת וחיובית מרפאות אותו.
הוא עדיין כבול לנטייתו בעיניין מעשיו, אביר קודש אמן להב שרוצח אנשים ללא סיבה עדיין יאבד את כוחו כאביר קודש. אמן להב מסוגל להישתמש בכול דבר למען מטרתו, אך מטרתו לא יכולה להיות כול דבר.
אמן הלהב מסוגל לקחת דרגות במקצועות הדורשים נטייה הסותרת מקצוע אחר שברשותו מבלי לאבד שום דבר, כול עוד הם לא דורשים מעשה שיחבל באמונותו, כך שניתן להיות פאלדין, אמן להב בדרגה 7, וברברי באותו זמן ללא שום בעיה, אך לא ניתן להיות פאלדין ומתנקש באותו זמן (בגלל הדרישה להרג ללא סיבה מוצדקת) וכו'.


----------------------------------------------
* היכולת להב חוצה אופקים, היא היכולת הקסומה לנשקים מוטלים "להב גורר" שהיתפרסמה בנמוכים האמיצים מאת בן שלום.
 
אני לא זוכר את השמות המדויקים, אבל אני זוכר בערך מה הייתה הפואנטה של כל אחד -
תובנה ראשונה אמרה שהלוחם יכול להשתמש בכל דבר כחרב, גם בעלה.
התובנה השנייה אמרה משהו כמו שהלוחם לא צריך את החרב שלו כדי לנצח או משהו.
התובנה השלישית הייתה משהו בסגנון להשלים עם העולם או משהו מטאפורי אחרת.

אבל אני מבטיח לך שאמן הלהב לא יהיה יותר מגניב מדרקון הגשם שלי :cool: (ולמרבה האירוניה, אתה תהיה זה שתחליט..)
 
your IMDB-Fu is week.

I have just come to a realization! This scroll by Broken Sword contains no secrets of his swordsmanship. What this reveals is his highest ideal. In the first state, man and sword become one and each other. Here, even a blade of grass can be used as a lethal weapon. In the next stage, the sword resides not in the hand but in the heart. Even without a weapon, the warrior can slay his enemy from a hundred paces. But the ultimate ideal is when the sword disappears altogether. The warrior embraces all around him. The desire to kill no longer exists. Only peace remains.
 
מקצוע נחמד ועשוי טוב למרות שכל כך הרבה אנשים חשבו ועשו דברים בסגנון עד שזה לא מקורי בכלל.
נראה טוב אבל אחרי שקראתי את ההודעה של פלאפי הבנתי שהרבה מזה מצוטט ממקור חיצוני אז זה כבר פחות מרשים מרגע לרגע.

אני ממליץ לך לעשות מקצוע אחר כי עם זה אין שום סיכויי שתזכה בתחרות.
 
darkelf אמר/ה:
מקצוע נחמד ועשוי טוב למרות שכל כך הרבה אנשים חשבו ועשו דברים בסגנון עד שזה לא מקורי בכלל.
נראה טוב אבל אחרי שקראתי את ההודעה של פלאפי הבנתי שהרבה מזה מצוטט ממקור חיצוני אז זה כבר פחות מרשים מרגע לרגע.

אני ממליץ לך לעשות מקצוע אחר כי עם זה אין שום סיכויי שתזכה בתחרות.[/qu

כאמור זה לא קשור לתחרות, ובמפורש נאמרשהמצוע מבוסס על הסרט גיבור (או שמחקתי את זהבעריכה?) ככה שרוב הפלאף הוא מהסרט וגם רוב היכולות שפשוט כבלתי לנתוני מו"ד

[פרסומת סמויה/] אגב, זה אחד הדברים שלומדים בסדנאה שלי ליצירת מקצועות מו"ד, בואו בהמוניכם באייקון הקרוב! [פרסומת סמויה]

הזמן? לאיזה מקצוע קודם אתה מדבר? גרגמל!? זה שונה לגמרי! פה הייתי רציני, שם זה היה בדיחה לגמרי (למרות שעןם שינויי פלאף קשים ושינויי קראנץ עדינים זה יכול להיות מקצוע מעולה גם כן)
 
חזרה
Top