The Lost Shadow
פונדקאי ותיק
אורם
יסודן גדול (קור)
4ק6 +9 (21 נק"פ)
יוזמה +4
מהירות תנועה: 9 מטר
דרג"ש: 19 (+5 טבעי, +4 זריזות)
תוסף התקפה\האבקות: +5\+6
התקפה: אגרוף +5 (3ק6 +5)
התקפה מלאה: אגרוף +5 (3ק6 +5)
תפושה\הישג: 3 מטר\ 3 מטר
התקפות מיוחדות: -
תכונות מיוחדות: חסינות לקור, פגיעות לאש, ראיית חושך 36 מטר, התמזגות בקרח, שליטה בקרח.
הצלות: קשיחות +5, רצון +4, תגובה +4.
תכונות: כוח 20,חוסן 20,זריזות 18, תבונה 30, חוכמה 19, כרז 19.
מיומנויות: *הסתתרות +5
כשרונות: מיקוד נשק (אגרוף), יוזמה משופרת
סביבה: אזורים קרים
ארגון: בודד, קבוצה (3-5), יחידה (7-10), פלוגה (25-40), צבא (100-200)
דירוג אתגר: 4
אוצר: ללא (היצור עצמו מהווה את האוצר)
נטייה: לרוב נטרלי
האורם הינו יצור העשוי ברובו מקרח. במקום שבו אמור להמצא הלב אצל כל אורם, יש במקום זה אבן גביש. אבן הגבישמהווה את מהותו של כל אורם ובלעדיה הוא אינו יכול להתקיים. אבן הגביש היא אבן חן ששוויה (פחות או יותר, משתנה בכל פרט, לפי חוזק(יצור חזק יותר יהיה בעל אבן יקרה יותר) כ-350 מ"ז.
התמזגות בקרח: ביכולתו של האורם להכנס ולצאת מאזורי קרח כרצונו. אזור קרח מוגדר כאזור שבו קרח ממוקד, כמו קיר קרח או קרחון. הוא יכול לזוז בתוך אזור כזה במהירות 6 מטר לסיבוב. הראייה בתוך האזור היא כמו ראייה רגילה.
שליטהב קרח: האורם יכול לגרום לקרח לשנות צורה לפי פקודתו, ומשתמש ביכולת זו על-מנת לתפוס יריבים לפני שהוא מרסק אותם במכותיו ההרסניות.
קרב:
האורם נוהג להתחבא באזור קרח, קרוב לקצה של האזור, ולתקוף כשהיתרון לצדו.
פלאף:
האורמים הם יצורים מוזרים, שנמצאים באזורים קפואים. איש אינו יודע למה או איך הם נוצרו, אבל הם כאו מאות שנים. אנשים יודעים שהם ערמומייים, אבל מתווכחים אם האורמים יכולים לחשוב. ישנה אגדה עממית, שמספרת על לחש שינוי צורה תמידי שכשל, ויצר את האורם הראשון. האורם (שהיה מכשף לשעבר) החליט ליצור עד יצורים מעוותים כמוהו, ויצר צבא גדול. הם השתלטו על אזור קרח נרחב, והשתכנו בערים תת-קרקעיות גדולות ועשויות קרח. ידוע כי בערים האלו שוכנים אוצרות גדולים, אבל גם סכנות גדולות. הרעיון מאחורי האורמים הוא שמדובר בתוקפים שאינם טובים בהרבה מצבים, אבל קטלניים באזור מסויים. נחמד לעשות מבוך מלא אורמים שמסיירים (או באזורי קרח אחד חזק עם דרגות מקצוע שמנהיג הרבה חלשים) המון אורמים לוקחים דרגות מקצוע בתר נוכלים או מכשפים או דרואידים או לוחמים, ומתנקשים אורמים נפוצים יחסית.
נערך.
הערות, תגובות והצעות לשיפור יתקבלו בברכה.
יסודן גדול (קור)
4ק6 +9 (21 נק"פ)
יוזמה +4
מהירות תנועה: 9 מטר
דרג"ש: 19 (+5 טבעי, +4 זריזות)
תוסף התקפה\האבקות: +5\+6
התקפה: אגרוף +5 (3ק6 +5)
התקפה מלאה: אגרוף +5 (3ק6 +5)
תפושה\הישג: 3 מטר\ 3 מטר
התקפות מיוחדות: -
תכונות מיוחדות: חסינות לקור, פגיעות לאש, ראיית חושך 36 מטר, התמזגות בקרח, שליטה בקרח.
הצלות: קשיחות +5, רצון +4, תגובה +4.
תכונות: כוח 20,חוסן 20,זריזות 18, תבונה 30, חוכמה 19, כרז 19.
מיומנויות: *הסתתרות +5
כשרונות: מיקוד נשק (אגרוף), יוזמה משופרת
סביבה: אזורים קרים
ארגון: בודד, קבוצה (3-5), יחידה (7-10), פלוגה (25-40), צבא (100-200)
דירוג אתגר: 4
אוצר: ללא (היצור עצמו מהווה את האוצר)
נטייה: לרוב נטרלי
האורם הינו יצור העשוי ברובו מקרח. במקום שבו אמור להמצא הלב אצל כל אורם, יש במקום זה אבן גביש. אבן הגבישמהווה את מהותו של כל אורם ובלעדיה הוא אינו יכול להתקיים. אבן הגביש היא אבן חן ששוויה (פחות או יותר, משתנה בכל פרט, לפי חוזק(יצור חזק יותר יהיה בעל אבן יקרה יותר) כ-350 מ"ז.
התמזגות בקרח: ביכולתו של האורם להכנס ולצאת מאזורי קרח כרצונו. אזור קרח מוגדר כאזור שבו קרח ממוקד, כמו קיר קרח או קרחון. הוא יכול לזוז בתוך אזור כזה במהירות 6 מטר לסיבוב. הראייה בתוך האזור היא כמו ראייה רגילה.
שליטהב קרח: האורם יכול לגרום לקרח לשנות צורה לפי פקודתו, ומשתמש ביכולת זו על-מנת לתפוס יריבים לפני שהוא מרסק אותם במכותיו ההרסניות.
קרב:
האורם נוהג להתחבא באזור קרח, קרוב לקצה של האזור, ולתקוף כשהיתרון לצדו.
פלאף:
האורמים הם יצורים מוזרים, שנמצאים באזורים קפואים. איש אינו יודע למה או איך הם נוצרו, אבל הם כאו מאות שנים. אנשים יודעים שהם ערמומייים, אבל מתווכחים אם האורמים יכולים לחשוב. ישנה אגדה עממית, שמספרת על לחש שינוי צורה תמידי שכשל, ויצר את האורם הראשון. האורם (שהיה מכשף לשעבר) החליט ליצור עד יצורים מעוותים כמוהו, ויצר צבא גדול. הם השתלטו על אזור קרח נרחב, והשתכנו בערים תת-קרקעיות גדולות ועשויות קרח. ידוע כי בערים האלו שוכנים אוצרות גדולים, אבל גם סכנות גדולות. הרעיון מאחורי האורמים הוא שמדובר בתוקפים שאינם טובים בהרבה מצבים, אבל קטלניים באזור מסויים. נחמד לעשות מבוך מלא אורמים שמסיירים (או באזורי קרח אחד חזק עם דרגות מקצוע שמנהיג הרבה חלשים) המון אורמים לוקחים דרגות מקצוע בתר נוכלים או מכשפים או דרואידים או לוחמים, ומתנקשים אורמים נפוצים יחסית.
נערך.
הערות, תגובות והצעות לשיפור יתקבלו בברכה.