• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מפלצת] אורק צמא דם[עודכן]

DanielD

פונדקאי מהשורה
אורק צמא דם
דמוי-אדם בינוני (אורק)
ק"פ: 5ק8 +20 (42 נק"פ)
יוזמה: 3+
מהירות: 6 מ' בשריון אקסטורג' (4 משבצות); מהירות בסיס 9 מ'
דרג"ש: 22 (3+ זריזות, 3+ טבעי, 6+ שריון אקסטורג'), מגע 16, נטוע במקומו 19
תה"ב/היאבקות: 3+/8+
התקפה: חרב דו-ידנית גדולה מ"א 9+ קפא"פ (3ק6 +7, 19-20/x2) או חנית-הטלה גדולה מ"א 7+ (1ק8 +5)
התקפה: חרב דו-ידנית גדולה מ"א 9+ קפא"פ (3ק6 +7, 19-20/x2) או חנית-הטלה גדולה מ"א 7+ (1ק8 +5)
תפוסה/הישג: 1.5 מ'/1.5 מ'
התקפות מיוחדות: מבנה חזק, גניבת דם, מכה מנקזת
תכונות מיוחדות: ראיית חושך 18 מ', מכה מנקזת
הצלות: קשיחות 7+, תגובה 9+, רצון 3+
תכונות: כוח 20, זריזות 16, חוסן 19, תבונה 9, חוכמה 11, כריזמה 8
מיומנויות: מלאכה (חרשות שריון) 7+
כשרונות: התקפת עוצמה, ביקוע
סביבה: הררית לרוב.
ארגון: בודד, יחידה (2-4)
דירוג אתגר: 5
אוצר: ציוד בלבד
נטייה: נייטראלי
התפתחות: לפי דרגות מקצוע
מתאם דרגה: -

גניבת דם (ע"ט): כאשר הוא מבצע התקפת מכת מוות בעזרת כלי נשק חותך או כלי נשק דוקר, האורק צמא הדם מסוגל לגנוב מדמו של יצור ולהתחזק. זרמי דם מרחפים מתוך פצעי המוות, זורמים במעלה הלהב ונספגים בעורו של האורק. אם מכת המוות הצליחה והיצור נהרג, האורק צמא הדם נהנה מייד מכל התוספים וההשפעות כאילו הפעיל על היצור אשכבה, בדומה ללחש בשם זה, בדרגת מטיל 4.
האורק צמא הדם רשאי להשתמש בכשרון הביקוע שלו גם בסיבוב שבו הוא מפעיל את יכולת גניבת הדם.
מכה מנקזת (ע"ט): בקרב, האורק צמא הדם סופג דרך עורו את נתזי דמו של היריב. בכל פעם שהוא פוגע ביריב בעזרת נשק חותך או דוקר בקפא"פ, וגורם לו נזק בהצלחה, האורק צמא הדם מקבל 5 נק"פ זמני. כאשר הוא פוגע בפגיעה חמורה, האורק צמא הדם גורם גם לנקודת נזק חוסן אחת ליריב, ומקבל 10 נק"פ, במקום 5.
מבנה חזק (י"ד): האורק צמא הדם הוא יצור שרירי וגדול, ומתנשא לגובה. למרות שאינו מספיק מסיבי בכדי להחשב ליצור בסיווג גודל "גדול", האורק צמא הדם מסוגל להשתמש בציוד המיועד עבור יצורים גדולים ללא כל קושי. הוא גם נחשב גדול על מנת לבדוק האם הוא מושפע מהתקפות רמיסה או בליעה בשלמות.
עבור כל השפעה אחרת, האורק צמא הדם הוא יצור בינוני.
ציוד: חרב דו-ידנית גדולה מעשה-אומן, 3 חניתות-הטלה גדולות מעשה אומן, שריון אקסטורג', מטבעות ואבני חן בשווי כולל של 100 מ"ז.

אקסטורג': שריון האקסטורג' הוא שריון חזה 1+, אשר כהני האורקים צמאי הדם יוצרים לשימוש בני גזעם בלבד. הוא מעוטר בזהב ותחריטים, ומסוגל לשנות את גודלו ולהתאים ליצורים בגודל גדול או בינוני. יצור בעל תת הסוג "אורק" שעוטה את השריון זוכה בתוסף 2+ לכל ההצלות. השריון מקולל, וכל יצור אחר העוטה את השריון סובל מחסר 2- לכל ההצלות.
בנוסף, בעת שיצור שאינו בעל תת הסוג "אורק" עוטה שריון אקסטורג', הוא חייב בהצלת רצון כנגד ד"ק 17. אם ההצלה נכשלה, השריון כופה על היצור את רצונם של האורקים צמאי הדם- היצור משתולל, ומנסה לחסל כל יצור בטווח ראייה שאינו אורק. הוא חייב לתקוף בהתקפות קפא"פ, ואינו יכול לבצע פעולות הדורשות ריכוז (בדומה לזעם ברברי). אין ביכולתו להסיר את השריון. הוא זכאי להצלה נוספת בכל יממה לאחר עטיית השריון.
אם היצור מצליח בהצלה, השריון מאבד מכוחו לצמיתות, והופך לשריון חזה 1+. כאשר אורק צמא דם עוטה את השריון, הוא הופך שוב לשריון אקסטורג' פעיל.
 
לא, אין לי, אז כתבתי את כל הפרטים שזכרתי D:.
אם מישהו יהיה מוכן להקליד כאן מפלצת לדוגמה(עדיף אורק), זה יהיה ממש טוב.
 
פלאפי אמר/ה:
דוגמא זו משתמשת בפסיל גמד בעל 1 ק"פ בתור יצור הבסיס.

פסיל גמד מחושל קריסטל
יציר-כפיים בינוני
ק"פ: 1ק10 +20 (24 ק"פ)
יוזמה: 0+
מהירות: 6 מ' בשריון קשקשים (4 משבצות); מהירות בסיס 6 מ'
דרג"ש: 18 (4+ שריון קשקשים, 4+ שריון טבעי), מגע 10, נטוע במקומו 18
תה"ב/היאבקות: 0+/2+
התקפה: גרזן קרב גמדי 3+ קפא"פ (1ק10 +2/X3) או חבטה 2+ קפא"פ (1ק4 +3/X2)
התקפה מלאה: גרזן קרב גמדי 3+ קפא"פ (1ק10 +2/X3) וגם חבטה 3- קפא"פ (1ק4 +3/X2)
תפוסה/הישג: 1.5 מ'/1.5 מ'
התקפות מיוחדות: עומס יתר גיאומנסי
תכונות מיוחדות: תושבות אבני לחש, הפחתת נזק 1/אדמנטיט, תכונות יציר כפיים, ראיית חושך 18 מ', ראייה באור מועט
הצלות: קשיחות 0+, תגובה 0+, רצון 0+
תכונות: כוח 15, זריזות 11, חוסן -, תבונה -, חוכמה 11, כריזמה 1
מיומנויות: -
כשרונות: מיקוד נשק (גרזן קרב גמדי)
סביבה: כלשהי
ארגון: בודד, יחידה (2-6), כיתה (8-12 ועוד מפקד גמד אשף בדרגה 3), יחידת סער (15-20 ועוד מפקד גמד אשף בדרגה 5 ועוד גולם מלחמה נארי), פלוגת מלחמה (30-50 ועוד מפקד גמד אשף בדרגה 7, שני סגנים גמדים אשפים בדרגה 3 ועוד 3-4 גלמי מלחמה נאריים)
דירוג אתגר: 2
אוצר: אין
נטייה: תמיד ניטראלי
התפתחות: אין
מתאם דרגה: -
היצור דומה יותר למכונה מאשר לדמוי אנוש. גופו עשוי מתכת מעובדת וחרוט רונות מפותלות, ומפרקיו מחוברים בצירים מורכבים. ניתן לשמוע את תנועת גלגלי השיניים בתוך גופו המכני, אך המאפיין הבולט ביותר ביצור הוא שתי אבני חן בוהקות הקבועות במצחו ובחזהו.

גיאומנסים נאריים ומטילי לחשים אחרים המתמחים בטכנומאגיה ובתיעול כוחן של אבני לחש, לרוב יוצרים יצירי-כפיים בעלי תכונות מחוזקות מהרגיל. ביצירי-כפיים אלו מוטמע כוחן של אבני לחש, המעניקות להם עוצמה הרבה מזו של יצירי-כפיים אחרים מסוגן. מכונות אלו נקראות יצירי-כפיים מחושלי קריסטל, והן משמשות כחתימת היוצר על משרתי מתכת אשר בונה לעצמו אומן טכנומאגי. כל גיאומנסר נארי בדרגה מספקת מחזיק לעצמו לפחות עוזר אחד מחושל קריסטל.
מאפייניהם הפיזיים של יצירי-כפיים מחושלי קריסטל לרוב שונים מאוד מאלו של יצירי כפיים מסוגם שלא זכו לשיפור זה - הם כולם עשויים ממתכת או ערבוביה של מתכות ומרכיבים העשויים אבני חן. לרוב אבני חן קבועות בהם ורונות קסומות חרוטות על המעטפת המתכתית החיצונית, כקישוטים. המאפיין הבולט ביותר של יצירי-כפיים מחושלי קריסטל הן תושבות אבני הלחש המותקנות בהם. חוץ ממאפיינים חיצוניים אלו, ישנם ליצירי-הכפיים גם יתרונות פנימיים שהם תוצאת עבודת האמן שהושקעה בהם. הם לרוב זריזים יותר מיצירי-כפיים דומים, ושריונם עבה וקשיח יותר, מחוזק חלקית בהשפעתם הגיאומנסית של אבני הלחש.
ניתן להפוך למחושלי קריסטל רק יצירי-כפיים שמטבעם קשורים בדרך זו או אחרת לאדונם. הגבלה זו כוללת גם יצירי-כפיים שנשלטים על ידי יוצרם (כגון גלמי ברזל), אך לא יצירי-כפיים אשר אין להם אדון או שדרך הבנייה שלהם אינה ידועה (כגון בלתי נמנעים). רק יצירי כפיים הכוללים בתוכם חלקי ברזל או חלקים קשיחים נעים יכולים להיהפך למחושלי קריסטל. כלומר, ניתן להפוך גולם ברזל למחושל קריסטל, אך לא גלמי אבן, חימר או בשר. יוצא דופן לכך הוא ההומונוקולוס, שבאם הוא נוצר כמחושל קריסטל, הופעתו החיצונית ומרכיביו הפנימיים זוכים לתצורה מתכתית הבנויה חלקים נעים, צירים ומעטפת מתכתית חלקה ומרובת סימנים מאגיים.

קרב
פסיל מחושל קריסטל זה מציית להוראות מפקדיו, ותוקף את יריביו עם גרזן קרב גמדי ומכות מתכתיות. הוא מסוגל להגן על עצמו באמצעות תושבות אבני לחש הבנויות לתוך מבנהו.
תושבות אבני לחש: לפסיל גמד מחושל קריסטל יש שתי תושבות לאבני לחש, אחת תושבת כתר הממוקמת במצחו, ואחת תושבת לב הממוקמת בחזהו. אם כל אבני הלחש בפסיל הגמד מחושל הקריסטל מושמדות (ראה בהמשך כיצד משמידים אבני לחש), הפסיל מפסיק לפעול.
עומס יתר גיאומנסי (ע"ט): כפעולת סיבוב מלא, יכול פסיל הגמד מחושל הקריסטל לגרום לעומס יתר על אבני הלחש שבו, וכך לגרום לפיצוץ עז. כל יצור בטווח 9 מ' סופג נזק השווה למספר יחידות העוצמה המופקות מאבני הלחש בתוך פסיל הגמד, כאשר אבני לחש רגילות שוות יחידת עוצמה אחת כל אחת, דגולות שוות לשתי יחידות כל אחת, ואגדיות לשלוש יחידות. על היצורים הנפגעים להצליח בהצלת תגובה (ד"ק 10 + מספר יחידות העוצמה) כדי לספוג חצי מהנזק.
אבל אופן הכתיבה של מפלצת הוא רק חלק ממה שאתה צריך. אתה צריך גם לדעת מה הם סוגי הצורים, למשל.
 
בכל מקרה את כל החוקים יש כאן:
http://www.d20srd.org/

ועדין לא כתבת את זה כמו שצריך.
אין דבר כזה "יוזמה: שני תמיד"
וזה רק גרגיר מהטעויות שיש לך.
אתה לא יכול לכתוב נתונים למפלצת בלי לדעת את החוקים.
 
הרשה לי לעזור לך, כי ברור שאתה מנחש את החוקים.


אורק צמא דם
דמוי-אדם בינוני (אורק)
ק"פ: 5ק8 +20 (42 נק"פ)
יוזמה: 3+
מהירות: 6 מ' בשריון אקסטורג' (4 משבצות); מהירות בסיס 9 מ'
דרג"ש: 22 (3+ זריזות, 3+ טבעי, 6+ שריון אקסטורג'), מגע 16, נטוע במקומו 19
תה"ב/היאבקות: 3+/8+
התקפה: חרב דו-ידנית גדולה מ"א 9+ קפא"פ (3ק6 +7, 19-20/x2) או חנית-הטלה גדולה מ"א 7+ (1ק8 +5)
התקפה: חרב דו-ידנית גדולה מ"א 9+ קפא"פ (3ק6 +7, 19-20/x2) או חנית-הטלה גדולה מ"א 7+ (1ק8 +5)
תפוסה/הישג: 1.5 מ'/1.5 מ'
התקפות מיוחדות: מבנה חזק, גניבת דם, מכה מנקזת
תכונות מיוחדות: ראיית חושך 18 מ', מכה מנקזת
הצלות: קשיחות 7+, תגובה 9+, רצון 3+
תכונות: כוח 20, זריזות 16, חוסן 19, תבונה 9, חוכמה 11, כריזמה 8
מיומנויות: מלאכה (חרשות שריון) 7+
כשרונות: התקפת עוצמה, ביקוע
סביבה: ??
ארגון: בודד, יחידה (2-4)
דירוג אתגר: 5
אוצר: ציוד בלבד
נטייה: ??
התפתחות: לפי דרגות מקצוע
מתאם דרגה: -

גניבת דם (ע"ט): כאשר הוא מבצע התקפת מכת מוות בעזרת כלי נשק חותך או כלי נשק דוקר, האורק צמא הדם מסוגל לגנוב מדמו של יצור ולהתחזק. זרמי דם מרחפים מתוך פצעי המוות, זורמים במעלה הלהב ונספגים בעורו של האורק. אם מכת המוות הצליחה והיצור נהרג, האורק צמא הדם נהנה מייד מכל התוספים וההשפעות כאילו הפעיל על היצור אשכבה, בדומה ללחש בשם זה, בדרגת מטיל 4.
האורק צמא הדם רשאי להשתמש בכשרון הביקוע שלו גם בסיבוב שבו הוא מפעיל את יכולת גניבת הדם.
מכה מנקזת (ע"ט): בקרב, האורק צמא הדם סופג דרך עורו את נתזי דמו של היריב. בכל פעם שהוא פוגע ביריב בעזרת נשק חותך או דוקר בקפא"פ, וגורם לו נזק בהצלחה, האורק צמא הדם מקבל 5 נק"פ זמני. כאשר הוא פוגע בפגיעה חמורה, האורק צמא הדם גורם גם לנקודת נזק חוסן אחת ליריב, ומקבל 10 נק"פ, במקום 5.
מבנה חזק (י"ד): האורק צמא הדם הוא יצור שרירי וגדול, ומתנשא לגובה. למרות שאינו מספיק מסיבי בכדי להחשב ליצור בסיווג גודל "גדול", האורק צמא הדם מסוגל להשתמש בציוד המיועד עבור יצורים גדולים ללא כל קושי. הוא גם נחשב גדול על מנת לבדוק האם הוא מושפע מהתקפות רמיסה או בליעה בשלמות.
עבור כל השפעה אחרת, האורק צמא הדם הוא יצור בינוני.
ציוד: חרב דו-ידנית גדולה מעשה-אומן, 3 חניתות-הטלה גדולות מעשה אומן, שריון אקסטורג', מטבעות ואבני חן בשווי כולל של 100 מ"ז.

אקסטורג': שריון האקסטורג' הוא שריון חזה 1+, אשר כהני האורקים צמאי הדם יוצרים לשימוש בני גזעם בלבד. הוא מעוטר בזהב ותחריטים, ומסוגל לשנות את גודלו ולהתאים ליצורים בגודל גדול או בינוני. יצור בעל תת הסוג "אורק" שעוטה את השריון זוכה בתוסף 2+ לכל ההצלות. השריון מקולל, וכל יצור אחר העוטה את השריון סובל מחסר 2- לכל ההצלות.
בנוסף, בעת שיצור שאינו בעל תת הסוג "אורק" עוטה שריון אקסטורג', הוא חייב בהצלת רצון כנגד ד"ק 17. אם ההצלה נכשלה, השריון כופה על היצור את רצונם של האורקים צמאי הדם- היצור משתולל, ומנסה לחסל כל יצור בטווח ראייה שאינו אורק. הוא חייב לתקוף בהתקפות קפא"פ, ואינו יכול לבצע פעולות הדורשות ריכוז (בדומה לזעם ברברי). אין ביכולתו להסיר את השריון. הוא זכאי להצלה נוספת בכל יממה לאחר עטיית השריון.
אם היצור מצליח בהצלה, השריון מאבד מכוחו לצמיתות, והופך לשריון חזה 1+. כאשר אורק צמא דם עוטה את השריון, הוא הופך שוב לשריון אקסטורג' פעיל.



את סימני השאלה נותר לך למלא.
 
ואוו!

אני אשמח אם תכתוב מדריך כלשהו, על מה ניתן לעשות, מה לא, איזה חפצים, גזע, מי מה ומו.

תודה רבה :), אהבתי את הרעיון של אקסטורייג'
 
אני די בטוח שכתבתי פעם או פעמיים הודעה מפורטת במיוחד בנושא של איך לבנות מפלצות. אני אחפש..

עריכה: הנה משהו שלקוח מתוך העבודה על האקאדי בספר הפורום. אפשר להתעלם מההערות הלא קשורות. (זה היה בתקופה שעוד הייתי אכזרי לקי.סי :eek:rclol: )

פלאפי אמר/ה:
קי.סי, בלי לזלזל באמא שלך, היא מעולם לא ערכה לשונית מפלצת. זה סיפור שונה לחלוטין...

בבקשה תפתח את המגד"מ שלך, ותסתכל איך עושים שם מפלצות. הנה כמה טיפים להתחיל מהם:
- דבר ראשון, אל תקמץ ברווחים. כבר בהתחלה, כתוב
חוצן קטן(רוע)
שים רווח, באמאשך. ותבדוק טוב טוב איפה עוד אין רווחים.
- אחרי ק"פ לא שמים נקודה
- גם אחרי יוזמה לא שמים נקודה
- וגם לא אחרי דרג"ש, מהירות, תה"ב, תכונות מיוחדות, התקפות מיוחדות, מיומנויות... בעצם, לא שמים שום נקודה בשומקום בפסקאת הנתונים של המפלצת.
- נשקים קסומים כותבים בצורה הבאה:

'שם של הנשק' 'כל התכונות הקסומות' 'תוסף קסום'+ 'תוסף התקפה/התקפות נוספות עם תוספי ההתקפה שלהם'+ 'קפא"פ/טווח' ('מספר'ק'מספר'+'תוסף נזק'\'טווח איום/מכפיל פגיעה חמורה')

לדוגמא:

התקפה: גרזון אדיר בוער 5+ 35+ קפא"פ (1ק6+12\3X וגם 1ק6 אש)
התקפה מלאה: התקפה: גרזון אדיר בוער 5+ 20+\25+\30+\35+ קפא"פ (1ק6+12\3X וגם 1ק6 אש)

אם הנשק לא קסום, לא כותבים בהטייה.
אם טווח האיום של הנשק שונה מ'20', או אם מכפיל הפגיעה החמורה שונה מ'2X' כותבים אותו אחרי קו נטוי (\). אם הפ"ח של הנשק היא '20\2X' אין צורך לכתוב.
אם יש נזק נוסף או השפעה נוספת מהנשק (הלם, רעל, נזק אש...) כותבים אותו בתור 'וגם' אחרי הנזק הרגיל ואחרי הפגיעה החמורה של הנשק.

- לא כותבים תה"ב, כותבים 'תוסף התקפה'
- היאבקות זה עם י' אחרי הה' (היאבקות). ולמען האמת, זו כבר שגיאת כתיב, וזה במיוחד התחום שלך :confused: .
- כל הפלוסים בכל מקום צריכים להיות בצד השמאלי של המספר
- לא שמים רווח בין פלוס שנמצא בין שני מספרים.

דוגמא:

ק"פ: 12ק48+8

- בתפוסה\הישג (שאגב לא כתוב באקאדי :devilish: - לתקן מהר!!!), וגם במהירות, כותבים מ', ולא מטר.
- כותבים 'מהירות תנועה', ולא רק 'מהירות'. במהירות התנועה כותבים גם את מספר המשבצות, אבל רק במהירות התנועה הקרקעית (לא בהתחפרות, שחייה, מעוף, טיפוס וכו').

דוגמא:

מהירות תנועה: 15 מ' (10 משבצות), מעוף 30 מ' (טוב)

- לא כותבים 'התנגדות לקור', כותבים 'עמידות לקור'. ולא כותבים את כל העמידויות בפסיקים, אלא כל אחת בנפרד.

דוגמא:

תכונות מיוחדות: עמידות לאש 10, עמידות לחשמל 10, עמידות לחומצה 30, חסינות לקור

- דירוג האתגר בא כמספר, לא כמספר בסוגריים.
- יש להוסיף מתאם דרגה בכל מקרה (במקרה הזה, של האקאדי, מתאם הדרגה הוא: -).
- אוצר כותבים בצורה הבאה:

מטבעות; טובין; חפצים

אם יש שינוי כלשהו, הוא יצויין.

דוגמא:

אין מטבעות; כפליים טובין; חצי חפצים

אם אין אוצר, פשוט כותבים 'אין'.

- תיאור של היצור כותבים בכתב נטוי.

לפני תיאור היכולות של היצור, יש את הכותרת "קרב". (מכיוון שרוב היכולות ברוב המקרים מתייחסות ליצור בקרב - יש יוצאי דופן, אבל זה לא משנה).

- הערות כגון זו של הנגינטה, שאין להן ממש דרכים ברורות לכתוב, אני מציע לשים ככותרת נפרדת, כמו כותרות (מודגשות) ליכולות היצור, ברווח של שורה מהפסקא הקודמת.

דוגמא:

...
הקרבת קורבן אדם לאקאדי כמוה שהשד השתמש ביכולת שאיבת החיים שלו.

הערה: נאגינטה היא מוט-להב מלאכת מחשבת. ראה 'ספר כלשהו שמכיל בתוכו את נתוני הנאגינטה, תמצאו כבר לבד או תשאלו את נרוביאן' לפרטים.

זה כל מה שאני יכול לחשוב עליו שלא טוב בעריכה שלך עכשיו, ואני בטוח שיש עוד.
אלו הצעדים שאני נוקט כשאני ניגש לערוך חומר לשונית, כדי שיהיה כתוב בצורה ברורה:

- כשאתה מקבל חומר, תעבור על כולו מההתחלה עד הסוף בלי לגעת בו, כדי לקבל תמונה ברורה שלו. עדיף מאוד שתעתיק את החומר לוורד, ושים לב טוב לשגיאות כתיב שהוא מראה לך.
- אחר כך, תעבור פרט פרט ותערוך הכי טוב שאתה יכול. תעבור לאט, תסתכל על כל פסיק, פלוס, נקודה ורווח. הכל משמעותי. והכל צריך להיעשות לפי איך שזה נעשה במגדיר (או בספרים דומים - במקצועות, אני חושב שאנחנו נלך בדרך שבה עושים מקצועות בספרים אחרים שנעשו בארץ [בין השאר, יש טבלא נפרדת למיומנויות מקצוע]; תשאל מישהו שמבין בעניין), על מנת להקל על החיים של כולנו.
- אחר כך, תקרא את החומר שוב, מנקודת מבטו של מישהו שבידיו יש רק את הסל"ש, המש"מ והמגד"מ. תראה אם משהו לא ברור.
- אחר כך תעבור שוב על החומר בדקדוק מירבי, על כל פסיק ורווח, כל מסגרת של סוגריים. תתקן מה שצריך.
- בסוף, תקרא שוב את החומר ברפרוף, תראה שהכל בסדר. אני ממליץ גם לשבת איזה דקה ולנסות להיזכר אם לא שכחת משהו.
- אז תעשה 'תצוגה מקדימה', כדי לראות איך החומר נראה.
- אם נראה טוב, תשלח. אם לא, תתקן שגיאות בקוד כגון [ote]שלום אני פלאפי[/b
.
- ואחרי שהכל מתוקן פיקס, בדוק בדקדקנות בלי דילוג על אף פרט, אחרי בדיקה מתואמת עם הדרך שבה עושים זאת במגד"מ (או הטיפים שכתבתי לך), או בספר המתאים - תשלח את ההודעה, ותדביק על זה חותמת גדולה "נערך לשונית", ותהיה גאה בעצמך.
- ואז תשב ותחכה חמש דקות עד שאני אבוא ואגיד לך מה לא טוב באיך שערכת XD

זהו, בזבזתי המון זמן יקר על השטויות שלכם, אבל זה עדיף על לערוך את הכל בעצמי. עכשיו יש לך מספיק כלים כדי לערוך לשונית הכל כמו שצריך, ואין לך תירוצים לעוד משמושים איומים כמו מה שעשית עד כה.
בהצלחה![/quote]
 
חזרה
Top