• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מקצוע יוקרה: פרא הדמים

דאשרh

פונדקאי פעיל
זה מרצוע יוקרה שהכנתי עבור מערכה מסויימת, אבל הוא מותאם בגרסא הזאת לשימוש בכל משחק. בבקשה תגיבו ותגידו מה דעתכם על המקצוע,שיפורים, בתודה צוות ההנהלה והעובדים.

פרא הדמים
הלוחמים האכזריים והרצחניים ביותר, אלו אשר חשים תאוות רצח ודם, אלו אשר מעוררי אימה היכן שילכו- אלו הם פראי הדמים.
פראי הדמים מתפתחים בתרבותיות ברבריות שמעודדות הרג ואלימות ולרוב מתחנכים מגיל צעיר להיות חיות-פרא בקרב, לא להרגיש חמלה או רחמים כלפי אויב.
מנהג מקובל בקרב פראי-דמים הוא למרוח את דם האויב על גופם המייצג כבוד וכוח ומעניק הרגשה מוראלית ולהט-קרב.
פראי דמים מגיעים אך ורק ממקצוע הברברי שכן אופי הלחימה זהה, הזעם והכוח האדיר, התרבות והרקע ממנו מגיעים. לרוב פראי דמים מגיעים מקרב גזעים פראיים ודמויי אדם. מביניהם בולטים הענקים, האורקים. בני-אדם בודדים הופכים לפרא-הדמים בעוד לא ניתן לראות פראי-דמים אלפים, בני-מחצית וננסים


ק"פ:ק12
דרישות: תה"ב: +7
נטייה: תוהו-רשע או תוהו-ניטרלי
מיומנויות: איום-8 רמות
כישרונות: התקפת עוצמה, זעם מאיים, מת לחיות
מיוחד: זעם/2 ליום

דרגה תה"ב קשיחות תגובה רצון מיוחד
1 1 2 0 0 סימון בדם
2 2 3 0 0 חתך מדמם
3 3 3 1 1 סימון בדם משופר,
4 4 4 1 1 כישרון נוסף: התקפת עוצמה משופרת
5 5 4 1 1 סימון בדם דגול

שליטה בנשק ובשריון: פרא הדמים אינו זוכה לכישרונות שליטה בנשק ובשריונות נוספים.
סימון בדם: פרא הדמים נוהג לסמן את גופו בדם האויב שהרג. כאשר הוא מורח את גופו בדם האויב שמת ע"י פרא הדמים לבדו, הוא זוכה לתוסף +4 לבדיקות איום (כולל בדיקות האיום הנחוצות לכישרון 'זעם מאיים' שברשות פרא הדמים) ולתוסף מוראל +2 להצלות רצון. התוספים נמשכים במשך 10 השעות הבאות אחרי פעולת הסימון. אין אפשרות להשתמש ביכולת מגופו של אל-מתים,אל-מתים, יצירי-כפיים וצמחים וכל יצור אחר שאין לו דם.
בדרגה 3, זוכה פרא הדמים ליכולת סימון בדם משופר. התוספים אליהם זוכה גדלים ב +2. (+6 לבדיקות איום ו +4 תוסף מוראל להצלות רצון)
בדרגה 5, זוכה פרא הדמים ליכולת סימון בדם משופר. התוספים אליה זוכה גדלים ב-+2 (+8 לבדיקות איום ו +6 תוסף מוראל להצלות רצון.
חתך מדמם: החל מדרגה 2, מספר פעמים ביום השווה לדרגת הדמות כפרא הדמים יכול פרא הדמים להכריז על 'חתך מדמם' לפני גלגול התקפה. במידה והוא פוגע, האויב סופג נזק רגיל וגם נזק מתמשך השווה לחצי תוסף הכוח של פרא הדמים. הנזק המתמשך נמשך עד שהיצור הנפגע מקבל טיפול בבדיקת מרפא ד"ק 13.
כישרון נוסף: בדרגה 4 זוכה פרא הדמים לכישרון התקפת עוצמה משופרת ככישרון נוסף. אין על פרא הדמים לענות בדרישות הכישרון טרם הוא מקבל אותו. אם ברשות פרא הדמים כישרון זה, הוא זוכה לכישרון אחר מבין הרשימה הבאה:
מיומנויות מקצוע: איום(כרז),הישרדות(חכמ),טיפוס(כוח),מלאכה(תבנ),קפיצה(כוח),שחייה(כוח),
נק' מיומנות בכל דרגה: 2+ מתאם דרגה
 
מגניב כזה, על אף שלא מקורי מיודעמה (ראה 'מחריב'). לא מספיק יכולות, לטעמי. אתה יכול בקלות להפוך את זה ל-10 דרגות.
מה זה כשרון התקפת עוצמה משופרת?
ומכה אכזרית זה שם של יכולת של המחריב, כדאי שתשנה את השם.
 
אני יודע שזה לא מקורי משו אבל הייתי צריך את זה למערכה שלי...
וואוו, אני לא זוכר באיזה ספר זה, אבל המדריך שלי הראה לי את זה. בהתקפת עוצמה רגילה אתה יכול להוריד מספר נק' ששווה עד לת"הב שלך ולהוסיף לנזק ובהתקפת עוצמה משופרת אתה יכול להוריד עוד יותר מהת"הב שלך. אני ימצא את זה בקרוב.
במקור רציתי לעשות את זה 10 רמות אבל לא היה לי מספיק יכולות, אז אני ישנה את זה בכיף אם תעזרו לי! אני ישנה את מכה אחזרית לשם אחר, ידעתי שזה נשמע לי מוכר מאיפשהו.
 
אני רוצה לשנות את הכישרון של דרגה 4 לכישרון אחר או לכישרון אחד מרשימה , בינתיים, או ליכולות אחרת (היה עדיף אבל אני לא מצליח להמציא/למצוא).
ואם תעזרו לי למצוא עוד יכולות נוכל לסדר את המקצוע ל10 דרגות. הייתי שמח אם גם משתמשים אחרים יגיבו בבקשה על המקצוע שאני ידע מה אתם חושבים חוץ מפלאפי ;)
 
בקשר לפלאף אולי נדוש אבל בהחלט קיים בכל עולם מערכה.
אני חושב שחמש דרגות זה די והותר, אבל בהחלט חסר כאן משהו.. סימון בדם זה רעיון טוב, אבל הוא לא ממש משפיע מכנית, או לא משפיע מספיק. אולי תכונה שאחרי שהוא פוצע את יריבו הוא מסוגל למשוח את הדם מהלהב על עצמו וליצור סימן או משהו כזה - שמשפיע באמצע קרב, על הקרב, יכול להיות משמעותי יותר.
 
זה חמוד, אבל לא ממש עוצמתי, הוא מקבל כישרון אחד נוסף - ידוע מראש, ועוד יכולת חביבה.
צריך עוד כישרון נוסף, כדי שהוא יהיה מקביל בעוצמתו פלוס ללוחם רגיל, לדעתי.
 
עוד יכולות בהחלט לא יזיקו אב חשוב להזכיר שהסימון הדם הוא באמת תוסף אדיר לאיום, והאיום הזה משפיע על קרב שכן יש לברברי לפרא את הכישרון זעם מאיים, מה שהופך את הכישרון לחזק יותר. אניבהחלט מרוצה מסימון הדם וגם מזה שהוא לא משיע ישירות על הקרב
אם יש לכם רעיונות ליכולות טובות, כמו זה של האיש הזקן עם הדם על הלהב, אתם יכולים לכתוב אותו ואני יוסיף אותו למקצוע.
 
טוב, את אתה הופך אותו ל-10 דרגות אני הייתי מציע שתיתן לו כל כמה דרגות משהו כמו הצלקות של המקצוע ל פלאפי, או המשמו של האמגוש, ותיתן כמה אפשרויות. אחת מהן תהיה הבונוס לאיום, אפשר גם לתת אפשרות להפוך אויב מת לאל-מת כשאתה מורח אותו בדם של עצמו, אפשרות למקוח נשקים בדם כדי לתת להם בונוסים ועוד כל מיני דבריםחמודים כאלו.
 
כל הרעיון זה למרוח את את דם האויב שניצחת עליך וזה נותן גאווה ומורראל (מכאן התוסף לרצון) וזה מנהג אמיתי שהיה בשבטים אפריקאי, ככה שלמרוח את דם האויב על עצמו זה נוגד את הרעיון
אני גם לא רוצה לעשות משהו סמי הצלקות של פלאפי, זה מקצוע שונה ולמרות שזה יכול להיות קשור למקצוע, אני לא רוצה לשים לו משהו סטייל קעקועים/צלקות וכל זה
 
זה בדיוק מה שאני אומר, אבל אני צריך עזרה בכתיבת יכולות חדשות כדי להעלות את המקצוע ל10 דרגות.
אולדמן, אם אתה או מישהו אחר יוכלו לכתוב את היכולת שהצעת כפי שאתם רואים אותה, אני בטוח שהיא תיכנס,אני לא מצליח לחשוב על משהו מספיק מעניין.
אפשר לשים בדרגה 1 יכולת שדרגות הפרא מצטברות עם דרגות הברברי שיש לדמות לקביעת מספר השימושים היומיים לזעם, וכל מה שקשור לזעם ביכולות הברברי.
 
דם אבות (י"ד): כפעולה מקבילה לתנועה, יכול פרא הדמים לסמן את יריבו באמצעות דמו שלו. פרא הדמים חותך את עצמו, גורם לפצע מדמם, המוריד 1 נק"פ לסיבוב, עד לבדיקת מרפא מוצלחת (ד"ק 15) או לחש ריפוי. בעת שלהבו נוטף מדמו שלו, הוא מבצע התקפת מגע כנגד היריב, המעוררת התקפה מזדמנת. במידה שהוא פוגע הוא אינו גורם נזק, אלא מצייר על היריב רונה קדומה של דם, טבועה בעורו של הקורבן. בכל התקפה של פרא הדמים כנגד אותו יריב, הוא זוכה לתוסף מורל השווה לדרגתו כפרא דם להתקפה ולנזק. השפעה זו נמשכת כל עוד היריב עומד.

תהנה :)
 
גרסא של המקצוע ל-10 דרגות, בהמשך נשבץ עוד יכולות


דרגה תה"ב קשיחות תגובה רצון מיוחד
1 1 2 0 0 סימן בדם, זעם
2 2 3 0 0
3 3 3 1 1 חתך מדמם
4 4 4 1 1
5 5 4 1 1 סימן בדם משופר
6 6 5 2 2
7 7 5 2 2
8 8 6 2 2
9 9 6 3 3
10 10 7 3 3 סימן בדם דגול



שליטה בנשק ובשריון: פרא הדמים אינו זוכה לכישרונות שליטה בנשק ובשריונות נוספים.
זעם: דרגותיו של פרא הדמים נצברות עם דרגות הברברי של הדמות על מנת לקבוע את כמות השימושים היומיים ליכולת זעם, השתפרות הזעם וכל היכולות הקשורות ליכולת הזעם.
סימון בדם: פרא הדמים נוהג לסמן את גופו בדם האויב שהרג. כאשר הוא מורח את גופו בדם האויב שמת ע"י פרא הדמים לבדו, הוא זוכה לתוסף +4 לבדיקות איום (כולל בדיקות האיום הנחוצות לכישרון 'זעם מאיים' שברשות פרא הדמים) ולתוסף מוראל +2 להצלות רצון. התוספים נמשכים במשך 10 השעות הבאות אחרי פעולת הסימון. אין אפשרות להשתמש ביכולת מגופו של אל-מתים,אל-מתים, יצירי-כפיים וצמחים וכל יצור אחר שאין לו דם.
בדרגה 5, זוכה פרא הדמים ליכולת סימון בדם משופר. התוספים אליהם זוכה גדלים ב +2. (+6 לבדיקות איום ו +4 תוסף מוראל להצלות רצון)
בדרגה 10, זוכה פרא הדמים ליכולת סימון בדם משופר. התוספים אליה זוכה גדלים ב-+2 (+8 לבדיקות איום ו +6 תוסף מוראל להצלות רצון.
חתך מדמם: החל מדרגה 3, מספר פעמים ביום השווה לדרגת הדמות כפרא הדמים יכול פרא הדמים להכריז על 'חתך מדמם' לפני גלגול התקפה. במידה והוא פוגע, האויב סופג נזק רגיל וגם נזק מתמשך השווה לחצי תוסף הכוח של פרא הדמים. הנזק המתמשך נמשך עד שהיצור הנפגע מקבל טיפול בבדיקת מרפא ד"ק 13.
דם אבות (י"ד): כפעולה מקבילה לתנועה, יכול פרא הדמים לסמן את יריבו באמצעות דמו שלו. פרא הדמים חותך את עצמו, גורם לפצע מדמם, המוריד 1 נק"פ לסיבוב, עד לבדיקת מרפא מוצלחת (ד"ק 15) או לחש ריפוי. בעת שלהבו נוטף מדמו שלו, הוא מבצע התקפת מגע כנגד היריב, המעוררת התקפה מזדמנת. במידה שהוא פוגע הוא אינו גורם נזק, אלא מסמן את היריב ברונה קדומה של דם, טבועה בעורו של הקורבן. בכל התקפה של פרא הדמים כנגד אותו יריב, הוא זוכה לתוסף מורל השווה לחצי דרגת הדמות כפרא הדמים לגלגולי התקפה ונזק. השפעה זו נמשכת כל עוד היריב עומד.
מיומנויות מקצוע: איום(כרז),הישרדות(חכמ),טיפוס(כוח),מלאכה(תבנ),קפיצה(כוח),שחייה(כוח),
נק' מיומנות בכל דרגה: 2+ מתאם דרגה
 
במידה שזה עשר דרגות, תשנה את היכולת כך שהיא מוסיפה כתוסף את מחצית מדרגתו של פרא הדמים.
בקשר לרונה, תקרא לזה סימן, אות, או כל דבר אחר :) אין כאן צורך בכלל שיהיה מדוייק.
 
The oldman אמר/ה:
דם אבות (י"ד): כפעולה מקבילה לתנועה, יכול פרא הדמים לסמן את יריבו באמצעות דמו שלו. פרא הדמים חותך את עצמו, גורם לפצע מדמם, המוריד 1 נק"פ לסיבוב, עד לבדיקת מרפא מוצלחת (ד"ק 15) או לחש ריפוי. בעת שלהבו נוטף מדמו שלו, הוא מבצע התקפת מגע כנגד היריב, המעוררת התקפה מזדמנת. במידה שהוא פוגע הוא אינו גורם נזק, אלא מצייר על היריב רונה קדומה של דם, טבועה בעורו של הקורבן. בכל התקפה של פרא הדמים כנגד אותו יריב, הוא זוכה לתוסף מורל השווה לדרגתו כפרא דם להתקפה ולנזק. השפעה זו נמשכת כל עוד היריב עומד.

תהנה :)
מה אם היריב מתיישב? XD

אני לא חושב שצריך להפוך את זה ל-10 דרגות, במיוחד אם אין לך מספיק יכולות ל-10 דרגות. לדחוס סתם זה לא טוב, וגם למתוח סתם זה לא טוב.
מעניין שהבעיה של רוב האנשים זה יותר מדי יכולות שנכנסות בקושי ל-10 דרגות, שאפשר לצמצם בהרבה... (כלומר, הפוך מאצלך).
 
אצה צודק, אני ישאיר את המקצוע עם 5 דרגות. יודיף בדרגה 4 את דם אבות ובדרגה 1 יוסיף את יכולת ההצטברות. עכשיו הוא כבר חזק יותר, אני יעלה את הדרישות לתה"ב +8
 
חזרה
Top